Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi

o

oStrana:  1 | 2 | 3
11.10.2014 - vložil: Daryl

 Nově je zde možnost zviditelnit svůj příspěvek i jinak než jen přímou platbou. Systém nově dokáže sledovat výnosy z reklamy a objem sdílení na sociálních sítích.

10.09.2014 - vložil: Milhauzz

 Časové korekce. Jaké to magické spojení. Pro někoho pole neorané, pro druhého dogma, bez kterého principiálně nepustí ani to nejméně zajímavé album.

02.09.2014 - vložil: Milhauzz

 Strmosti v aktivu hrají svoji zásadní roli. Zkušení zvukaři nejraději nastavují dvě zažité hodnoty a do žádných větších akcí se nehrnou. Většinou vědí proč. Zkusím ze svých zkušeností a z toho co jsem vyčetl poskládat informace tak, aby dávali smysl.

26.08.2014 - vložil: Milhauzz

V druhé kapitole si řekneme několik základů o tom, jak začít ladit subwoofer ve dvoupásmovém aktivu. Rozhodně tento článek neberte jako kuchařku, dle které nastavíte hodnoty do autorádia/DSP a ono to pak bude hrát jak v nahrávacím studiu. Nejnižší tóny hrají v každém autě jinak a dle toho je nutné nastavovat hodnoty dle konkrétní situace.

05.08.2014 - vložil: Milhauzz

 Jak se říká, kdo se bojí, nesmí do lesa. Proto se nebudeme bát ani dvoupásmového aktivu. Začnu zcela jednoduše, aby i ti, co jsou aktivem nepolíbení, získali pár informací o tom, jak ladit. Dnes bohužel jen teorie bez obrázků, ale nuda to rozhodně nebude.

28.07.2014 - vložil: Milhauzz

 Takový malý úvod do aktivu :)

16.07.2014 - vložil: Milhauzz

 Nejen správně zvolený průřez kabelu a pojistky tvoří napájecí kabeláž jako celek. Je potřeba počítat i s nějakým tím příslušenstvím. Vezmeme to od těch praktičtějších věcí.

17.06.2014 - vložil: Daryl

 Je to pouhých padesát let, co se éterem ozvalo pípání první umělé družice země, a satelitní technika se stala běžnou součástí našeho každodenního života. Bereme už jako samozřejmost, že zaznamená přesné místo, kde jsme vytvořili fotografický snímek, že nám ukáže správnou cestu při výletě na kole a nejčastěji nás spolehlivě naviguje při cestě autem. A právě v automobilech se čím dále tím více uplatňuje další služba: on-line satelitní sledování vozidel.

10.06.2014 - vložil: Miloslav Janda aka Milhauzz

V minulém článku jsme si pověděli o tom, jak vhodně zvolit průřez napájecího kabelu. Nyní je na čase zvolit vhodnou pojistku nebo jistič (respektive hodnotuú. V zásadě je to velmi jednoduché a není třeba v tom hledat nějakou vyšší matematiku. Samozřejmě iniciativě přesným výpočtům v závislosti na průřezu a délce se meze nekladou, ale jsme na autohifiklubu a ne na vědeckém portále. Funkce pojistky je asi každému jasná. Jde hlavně o ochranu před fatální škodou způsobenou možným zkratem. Je důležité si uvědomit, že pojistka u baterie má jistit jen a pouze kabel samotný. Kde kdo by mohl říct, že na kabelu se nemá co pokazit, ale zkusme si představit jak jednoduché, tak extrémní situace.

26.05.2014 - vložil: Milhauzz

 Správně navržená a namontovaná napájecí kabeláž je v autohifi absolutním základem. Jakékoliv kompromisy ve stylu „udělám to potom“ se dřív nebo později vymstí. Existuje mnoho důvodů, proč začátečníci mají nevyhovující nebo špatně udělanou napájecí kabeláž. Buď se jim do toho nechce, bojí se rozdělat některé části auta nebo jednoduše spěchají, už aby to nějak hrálo. Nedílnou součástí může být i absence základních pravidel a osvětlení některých pojmů. A také se nesmí opomenout bezpečnost. 

 
oStrana:  1 | 2 | 3
Stránka vygenerována za 0.0212 sekund.