Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Odstranění filtru pevných částic ANO/NE?

 o Navštíveno 24457x o
o 08.01.2013, 17:49 | Kupinka
Zdravím našel jsem téma ,, viz nadpis " A chci se zeptat, jestli by to mělo cenu nechat odstranit? Plusy, mínusy, zkušennosti??
- [ Link ]


o 09.01.2013, 00:01 | cendler
na jakém autě

jinak u mě ANO, sám jsem ho vyndaval
-lepší výkon od nízkých otáček
-nižší spotřeba cca 0,5l/100km dolů
- vyndaná věc co tě někde nechá a stojí to mraky peněz nové
o 09.01.2013, 00:16 | Barthez
No taky uvazuji ze ho vyskubnu. Prozatim problem nedela, ale obcas se ozve. Mam 1.9 kod BLS v passatu.
Nazor na to vylozene nemam. Jen ze to pak vice kouri :-/
o 09.01.2013, 00:34 | Kupinka
octavia 1.9 TDi 81 + chip neudělalo by to nějaký nepořádek??
o 09.01.2013, 00:49 | Kupinka
kurňa, tak koukám, jestli ho tam vůbec mám :D !!?? :D
o 09.01.2013, 07:11 | Lu82
no u tehle motorizace pokud maš jedničkovou octavku tak ho na 99,9% nemáš, do jedničkovych octavek se vubec v prvo výrobě nedaval
o 09.01.2013, 07:14 | Marťas1 | Upraveno: 2013-01-09 07:22:50
jestli je to opravdu Octavia 1,9 TDi 81kw, tak ho 100% nemáš.
Jinak obecně: dokud filtr funguje bez problémů, tak bych ho asi nechal být. Jakmile začně zlobit, ven s ním. Ale dobře vybírat kdo to bude dělat!
o 09.01.2013, 10:02 | xenonman
pokud jezdiš krátké vzdálenosti, po měste filtr pevných částic je prostě věc, která tě tam bude brzdit a vadit, v horším případě otravovat neb se furt ucpává, jinak pokud nechceš dělat nic pro ekologiii tak vyndat a viz ti nademnou :-)
o 09.01.2013, 11:47 | Luke_288
čekám kdy se ozve mě. posledních pár měsíců jezdím s naftou jen po městě, krátké postrky a zatím nic. ale vyndavat nebudu
o 09.01.2013, 12:40 | Kupinka
ups u mě teda velký sek u té mojí octy I :D :D , alespoň další informace a poznání :)
o 10.01.2013, 18:19 | macek
Hlavne si ho nenech vyndat u jedny dobre znamy firmy tady v Praze za 18 tisic co rekli me:-)) nektery hovada totiz nemaj paru o tom co si za to rict
o 10.01.2013, 19:32 | cendler
to je pravda, u nás se to dělá za 1/3 téhle ceny :-D
o 10.01.2013, 19:43 | Marťas1 | Upraveno: 2013-01-10 19:44:04
macek: 18 klacků?! tak to jsou fakt hovada!!!
no jo, v Praze je blaze, ale draze :D
o 11.01.2013, 19:43 | MartinR
Každý svého štěstí strůjce. Venku v civilizovaných zemích vám na mobilní technické kontrole odstavi auto a pokuta není z nejmenších. Domů jedete s odtahovkou.
o 11.01.2013, 20:44 | .mycTD
podle ceho pozna mobilni technicka kontrola odstraneny DPF?
o 11.01.2013, 21:36 | Komba
chce to sehnat kontakt na tohodle borce :D [ Link ]
o 11.01.2013, 22:41 | golfista hanz | Upraveno: 2013-01-11 22:48:05
ty vole ten se toho neboji.. hlavne dejchat ty sracky se vsadim ze nema ani ten nejobycejnejsi filtr na hube... jinak filtr urcite ven je to pi.ovina k ničemu nevidim jediny duvod proc to nechavat v aute.. samozrejmne je hovadina ho uriznout a navarit trubku ale jsou firmy co se tim zabivaj ze auto se chova normalne a nikdo nic nepozna dokonce i kontrolku ti napoji aby zhasinala jako kdyby tam byl filtr..
o 12.01.2013, 15:12 | MartinR
.mycTD: má koncovku výfuku hodně černou od sazí a zakouří, když ho prošlápneš řekl bych z pohledu amatéra, ale oni mají určitě nějaký analyzátor.
o 12.01.2013, 20:49 | .mycTD
ja chapu rozdil mezi dieselem s filtrem a bez. jen mi neni jasne, jak zjisti, ze tam ma byt?
o 12.01.2013, 22:26 | radek.613
Že tam má být lze poznat z databáze typů, neboli kódů motorů. K té má přístup každý technik ME. Fyzicky se pak stav věci zjistí podle objemu sazí v nasátém vzorku z výfuku (bacharachova metoda bohatě stačí a prokáže i bez jakýchkoliv analyzátorů skutečný stav). DPF není p*čovina, ale vyslovená nutnost pro provoz dehťáků v osídlených aglomeracích. Při jeho vyndání doporučuji nechat si dodělat trubku vedoucí část spalin před kabinový pylový filtr, aby nebyl řidič ochuzen o ten správný čichový a zejména zdravotní vjem, který nám ostatním kolem sebe vyjmutím DPF distribuuje....
o 13.01.2013, 10:48 | schwaboid
:-)))
o 13.01.2013, 11:59 | Komba
Jde o to,že mnoho lidí není pořádně poučeno o tom co to vlastně je a někdo vůbec netuší že to na autě má.Stačilo by jednou za určitý kilometry nastolit režim vypalování nebo jezdit pravidelně na regeneraci do servisu.Pak by to fungovalo bez problému a ušetřila by se i příroda a peněženka.
Nejsem žádnej eko člověk,taky mam naftu a čistou trubku,ale mam starýho diesla,kterej toho tak nenasmrdí;D
o 13.01.2013, 23:46 | haskyvr6
Když někdo má tak vyndat na načipovat ;-) Jak se říká: No smoke, no fun! ;-D Těch pár DPF v osobních autech zeměkouli nezachrání!

foto k příspěvku  od haskyvr6

o 17.01.2013, 15:31 | mrazik
Jde take o to, jakou emisni normu dane auto plni. Pokud maximalne Euro4, pak po odstraneni ty emise v pohode udela, ale pokud ma Euro5, pak po odstraneni emise neudela. Aspon takovou mam informaci.
o 17.01.2013, 15:51 | Zdenek (A)
Pruserem DPF je to, ze o tom bezni lide malo vedi, co to je, k cemu to je, jak to funguje a jak se k tomu chovat. Prodejce o tom radeji pomlci, aby se nahodou kupujici nezacal moc ptat a treba si nerozmyslel koupi. Nekde psali, ze v Nemecku se zacinaji zakaznici soudit s prodejcema, ze jim nikdo nerekl, ze s tim nesmi jezdit prilis moc kratkych couracek. V principu ale mit tam neco, co odfiltruje svinstvo... proc ne...

Dokud ale nekdo nevymysli DPF, ktery se nebude ucpavat, musi lidi vedet, co v aute maji a co to dela. Treba takovy Chevrolet Cruze ma na budikach kontrolku, ktera se rozsviti, kdyz probiha vypalovani filtru. Neni to zadna uplna zachrana situace, ale aspon vim, ze probiha vypalovani a ze bych se mel nejak snazit ho neprerusit. Neskodila by ani signalizace, ze DPF zacina byt zaplneny a bylo by dobre auto protahnout nekde sviznejsi jizdou. Jenze pro automobilovy business je lepsi, kdyz se to posere a zakaznik zaplati za novy filtr neskutecnou raketu :-(
o 17.01.2013, 20:53 | cendler
Zdenek : přesně jak povídáš, stačila by blbá kontrolka, nebo hláška, co vím, tak u kamionu se dá podívat na kolik je zaplněný a kdy bude regenerace, což u aut není
o 17.01.2013, 20:57 | MaxxT
haskyvr6: to je nazor jako prase :-) nechal bych ti jezdit kamiony pod okny, treba bys zmenil nazor.
o 18.01.2013, 09:43 | Harryp
Jako Zdenek a cendler: Chybí kontrolka nebo jakékoli info co se zrovna děje a jak dlouho má člověk jet, aby regenerace proběhla 100%. Auta jsou přecpána elektronikou, ale toto nikdo nepořešil smysluplně.
o 18.01.2013, 12:53 | Rustapha-659
macek: Můžeš bejt prosím konkrétnější s tou pražskou firmou? :-DDD Když se to vezme kolem a kolem,tak říct si za to můžou co chtějí,jde spíš o to,najít pak kavku,která jím to bez breptání vysází na prkno cash.. :-)
o 18.01.2013, 12:53 | clown
Zdenku ..., uplny souhlas .. :)
taky jsem potkal taxikare z praglu, OII FL, social edition, DPF ko po 16tkm :( ,

autorizak si rekl 40t .., proste v tomto pripade se mu nafta nevyplati

o 18.01.2013, 14:20 | RedBaron
Jako Zdeněk.
o 18.01.2013, 17:09 | macek
Rustapha hadej je dost znama hodne se tu o nich pise:-)))
o 21.01.2013, 12:11 | Rustapha-659
Kvízy chodim řešit každou sobotu do www.pod-zvoneckem.cz nikoliv na AHC.. :-D
o 28.09.2014, 15:21 | Alig
Zdravím..řeším zrušení filtru pevných částic na P 407SW...motor 1.6HDI
Našel jsem,kde by to udělali,ale mám to trochu z ruky..Je to Peugeot Kly Mělník..Má s nimi někdo nějaké zkušenosti?? Byl bych radši,kdyby to zmáknul někdo z Jihu čech.. Musí se zrušit filtr-vyčistit a přetěsnit vstřiky a chtěl bych u toho rovnou udělat rozvody. Kdyby někdo věděl o někom z jihu,prosím o kontakt. Zatím díky
o 26.03.2018, 22:43 | blabla
Trošku to tu oživím, jaké máte praktické zkušenosti v roce 2018 na emisích s odstraněným fitrem? jedná se o auto s Euro 4. Zejména mě zajímá moje chyba u "readiness components-incomplete", jestli je to důvod v nepokračování měření, nebo to může technik "ignorovat" (ty readiness).
Díky
o 27.03.2018, 08:29 | radek.613
Jasne ze vykuchany filtr u naftoveho srace je duvod pro nepokracovani v mereni :-D Doporucuji cestou ze stanice ME (na podvalu samozrejme) zakoupit a instalovat rozsireni vybavy typu HVKOC, aby byl pocit z odstraneneho filtu intenzivnejsi :)
o 27.03.2018, 11:18 | Only_One
Osobně doufám, že ty technické vymýtí auta bez filtrů
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4283 sekund.