Hezkej cas. Primlouvam se za nakej "cestopis", kdyby ses nudil.. Kdyby to bylo mozne pouzit jako takovej navod pro nekoho kdo se tam chysta byl bych jeste radeji - na co nezapomenout apod. Ono toho je na netu mrak - ale moc casto se to nesejde v rezii stare auto / po ose / rozumne naklady ...
Dobry pocteni a jiste jeste lepsi cela akce. Prevyseni na Nurburgringu je brutalni, to zadny video neukaze. Jen pro zajimavost, mam ring objety i na kole a max speed 104km/h :) v aute jen projety bez ostreho kola
Dexter: To jen potvrzuje, že takový kopec u nás snad ani není, když jsi tam jel na kole tolik ;) Mazec, vůbec jsem netušil, že je to někdy otevřený i pro cyklisty.
No pěkný to není... Takhle v půlce sezóny, ale tak odjelo to 13 sezón povětšinou mezi 4000 - 6500rpm a odjelo to ještě Spa, dovezlo mě to domů a ještě na sraz do Dobrušky. Zaklepalo to cestou domů u Loděnice naštěstí u sjezdu, ale scháněj někoho ve 24hod. v sobotu? Dva to nebrali, tři už měli pod kůži a tak jsem se do postele dostal ve čtyři ráno :))
Jinak příčina bude asi odlití oleje, na videu z ringu je vidět jak v jedné zatáčce na srdce v 6000rpm klesne na budíku na chvilku tlak. Stačí půl vteřiny a je vymalováno. Klika na vyhození, ojnice taky a jedna vložka uražená. Vršek je ale perfektní, takže se rozebírá druhá felda a půjde to přeskládat.
To je všechno litina a zabije to jízdní vlastnosti. Navíc teď mám auto zcela legální a jiným motorem bych opět přehoupnul misky vah. Neříkám, že 1,4 16V s jinou klikou je z toho 1,6 a snadno na sériovém spodku 130 - 160HP by se mě nelíbilo...
Nebudu jezdit tak rychle na ringu a budu držel vyšší hladinu oleje :-D
Ne tak nikdo neví jak to přesně začalo, mohlo to být načaté už dříve, mohlo to být tím odlitím na ringu + hladinu jsem jezdil na středu a teď tam budu raději držet max.
Olej jsem řešil dlouho, můj oblíbený Q8 10W50 už změnil API normu na SN, takže jsem nakonec skončil u Divinolu 10W60 a zatím se to tváří hodně dobře. Zrovna dneska jsme se jeli s kámošem projet a pěkných 200km za náma ;)
Chris: Přepážky jsem řešil, nikdo ale nemá řešení pod které bych se podepsal a co by se mě líbilo. Navíc je to docela alchymie to udělat funkčně a alu vana má už v sérii plech proti odlévání. Budu držel vyšší hladinu a myslím, že nebude problém. Tlak oleje mám 4-5 barů což je na škodovku až až a olejový chladič plánuju až na nový motor. Doteď jsem i na okruhu udržel olej do 120-125°C a to pro 10W60 není žádný problém.
Nové plně programovatelné zapalování od Darabose. Nahradím tím rozdělovač, který už začínal mít vůle a věřím, že společně s jinou vačkou a upraveným karburátorem to zase bude o kus lepší. Otázka je zda vůbec takové technické věci tady ještě někoho zajímají...
kde máš vysavač, koště, hrablo, kompresor, díly, atd atd atd??? Já se fakt snažil mít svou třetí garáž jako ty a vždy to končí stejně - po strop zajebaný a bez auta uvnitř :D
gizmi: Kompresor, svářečku a vysavač mám tady dole pod ponkem (je to z části zakryté na fotce), díly mám ještě u našich na půdě a hrablo, sekačku apod. harampádí mám v kůlně to do garáže nesmí :))
tommas: Díky ;)
Spooky1: Díky a to uklízení na fotku ani nějak ne. Jako dám pryč třeba desku na kterém ležím, ale jinak nijak zásadně neuklízím.
Po více jak půl roce nám kamarád udělal fotky z kempu u Nordschleife, kde jsem hned po příjezdu měnil přejezdová kola za ATS se semislickem. Má to super atmosféru.