Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > nejakej mechanik ci nekdo pres prevodovky??

 o Navštíveno 2852x o
o 29.01.2015, 00:30 | spek3d
Zdar,je mozny u oktavie sdi 50kw ktera mela zhruba pred 30t/km danou komplet novou spojku,ji znicit az z toho ulitly vsechny nejty tim ze sem se z krizovatky sviznejc rozjel pripadne hrabackama za 1??mel jsem pujceny od bratra auto najel jsem s nim celkem 168km za tri dny a v dobe kdy jsem ji mel ja tak odesla,jde jen o to jestli je mozny ze uz to bylo nacly nebo kdyby byla ready jestli je mozny aby se vsech tech 12t nejtu urvalo najednou??dekuji za odpoved nekoho z oboru.mates


o 29.01.2015, 15:27 | Hráďa
vše záleží na tom co tam kdo dal za spojku...

1, REPAS - nepravděpodobné, že by to někdo dělal na koktě, ale pokud ano nemá spojka odjeto 30 ale i ten zbytek předtim. ale zase by se nestřihly nejty, spíš by se vysypaly pružinky
2, ŠUNT LAMELA - jak to jen říct a neurazit "starline" zde je možný všechno, už sem viděl spojku po ujetí 1 dne a cca 50km silnice a 50 letiště v driftu - normálně se rozteklo obložení - zde se šetří na materiálu a podle toho to taky vypadá - ale u někoho rozhoduje cena
3, NORMÁLNÍ LAMELA - nějaká značka i zde je možnost, že by se střihly nejty ale neni to velký %

dále proč se nejty střihly? nedal to tam nikdo nějak divně aby to o něco někde drhlo? - ale za se nemyslim, že by to vydrželo přes 30t km
pokud se střihly všechny jde o to, že tomu někdo dával dlouhodoběji kouř (rázy)rozjezdy,prudký akcelerace,tvrdý přeřazení... pak se ty nýty uvolnily a lamela se v nich vyklala a to se jen exponenciálně zhoršuje až se právě všechny střihnou - možnost je i zmetek kdy ty nýty nebyly dobře roznýtovány a zase se to vyklalo a následuje to samý
o 29.01.2015, 15:49 | spek3d
Zacalo to delat az poslednich cca7km,ze kdyz jsem vymacknul spojku az k podlaze tak to hrozne rachtalo a smrdelo s tim ze tam sla spatne jednicka,ale pri seslapnutym pedalu napul to slo tak nejak normalne.jde o to ze ten jeho opravar tvrdi ze to jeste nikdy nevidel aby to ulitlo takhle najednou ze to muselo bejt tim ze sem s tim porad hrabal nebo se s tim sviznejc rozjizdel,coz kurva i kdyby to tak bylo tak to musi neco vydrzet.nejde mi to proste do palice ze po 60km po meste a dalsich 100ch mimo ze bych ji znicil sviznejsima rozjezdama.
o 29.01.2015, 15:51 | OMEGA
Hrabačky a svižné rozjezdy s koktou SDI mě naprosto rozsekaly.
o 29.01.2015, 15:53 | spek3d
Tak sem zvyklej na audinu ale urcite sem se nerozjizdel jako jezdec wrc,pripadne jako duchodce.proste tak nejak normalne
o 29.01.2015, 16:51 | Hráďa | Upraveno: 2015-01-29 16:55:06
hele musel bych vidět jak ta lamela vypadala, ale co popisuješ, že to nešlo a nebo jen na půl, je známka toho, že spojka nevystavuje - tj., že se spálilo, popř. odštíplo obložení (rachot je to co se uvolnilo a při otáčkách motoru a sešlápnutí spojky se to rozdělí a protáčel se ten talíř spojky, při puštění to pružina stlačí k sobě a jakž takž to drží a jen prokluzuje - smrad)
jak řikam načne se jeden nejtek a pak se to proklepává víc a víc až přijde bod zlomu kdy se to střihne najednou - to ale teď už nezjistíš - prostě je to vysypaný
hele klučina dojel ke mě, že najednou nejde řadit, respektive jen napůl, občas nebo špatně - seat toledo TDI (octavia) - nakonec se sjela tak lamela,že při hydraulickém ovládání pístek zatlačil tak,že už ovládací páka neměla kam jít a zlomila se v převodovce - klasická závada, buď praskne ta páka nebo se vysype ten ovládací pístek...
ale tady si myslim, že bude vada v lamele - teda ve zmetku - ale musel bych to vidět, jak vypadala jak byla vysypaná a jak namontovaná
každopádně muj verdikt by byl že nelze spojku utrhnout z nejtů za 100km ani za 500 pokud nebyla lamela nijak poškozená
o 29.01.2015, 16:56 | spek3d
Ok dekuju fotky poresim
o 29.01.2015, 17:22 | Hráďa
nz.
jinak tomu se řiká MURPHYHO ZÁKON - prostě nic si nepoučej, protože se to vždy vy*ere, sám vim o čem to je
teď řeš kdo to zaplatí ty sis půjčil staré auto - ale funkční, takže on chce zase funkční vrátit. ovšem ty novou spojkou zhodnotíš jeho auto - pokud by to mělo bejt dobře jel bych na půl... bohužel rozpadlo se to tobě a on měl štěstí, že jemu ne...¨
bejvalej šéf tady takhle uplně stejně řešil mercedesa dodávku ve 125t padnul motor - v MB řekli vada materiálu - roztrh se rozvoďák kterej se kontroluje prej prvně při 300t km. šef auto půjčil a tomu klukovi to ruplo - oprava motoru 70t+, v MB novej polomotor 200t+ (to nebyla ani cena auta)
o 29.01.2015, 18:36 | spek3d
Dekuji za telefonni pokec s kolegou z phy,jinak kazdopadne se v noci dostanu na dilnu a vyfotim i ty upadly nejty.Prijde mi to taky jako hovadina aby se to rozpadlo po tak malym najezdu v mejch rukach pokud to uz nebylo nacaty.
o 30.01.2015, 13:36 | Knightey-
Tady mas kompletni mozne zavady a jejich priciny spojky -> [ Link ]
Muzes se podivat a zjistit si co a jak :)
o 30.01.2015, 14:02 | spek3d

foto k příspěvku  od spek3d

o 30.01.2015, 14:03 | spek3d

foto k příspěvku  od spek3d

o 30.01.2015, 14:04 | spek3d

foto k příspěvku  od spek3d

o 30.01.2015, 20:11 | s1michael
Za takhle krátkou dobu to takhle nezlikviduješ. Na značkovejch spojkách - lamela,přítlačak, setrvák,... je na té kovové části v 99% vyražen výrobce (LUK, Valeo, Sachs, Bosch,...ev. znak Škoda, VW, ...) Tady ať koukám jak koukám, tak nevidim nic. Dle mého názoru tohle tvoje vina rozhodně není. Prostě to byl levnej šmejd a byla to otázka času
o 31.01.2015, 10:23 | Honza2.016v | Upraveno: 2015-01-31 10:28:30
kámoš kdysi zlikvidoval na sprintu v mimoni spojku během 1 startu... (jezdít umí, v tý době před 10lety se začínalo upravovat ze serie 220PS na cca 300)poté přešel na keramiku a výkony ke 400PS...

problém stejnej jako tady -obložení vylouplý z nejtů...přehřátá lamela... chlap co tu lamelu v renovaku obkládal, na to čučel jak puk a tvrdil, že se to nemůže stát, když to "jezdí i loprais"..lamela na autě byla tejden..

takže:

- mizernej přítlak přítlačáku (ten určitě nikdo nenastavuje, jen sbouchá věci dohromady tak jak rozebral..)

- mizerná rovinnost setrvačníku..mající za následek předchozí bod

- pokud se předchozíma bodama někdo zabejval, tak už jsou 3 možnosti:
- nekvalitní obložení/provedená práce při nejtování
- řidič kterejch furt hamtá po spojce a stojí na ní i nakřižovatce (tj. nenechá ji zcela sepnou..)
- moc koní na danej druh obložení a velikost/přítlak spojky...
- pak to může bejt v případě kapalinového ovládání zatuhlá hydraulika...

kámoš to řešil na integrale, kde likvidoval jednu keramiku za druhou aniž by věděl proč.. ak se zjistilo že i když se pedál po sundání nohy vrátí okamžitě, na druhý straně se ovládání ještě hejbe z5... problém byl ve válečku, kterej byl vyžranej (prostě nemoc, ALu obal, ocelovej píst a 20let provozu..) a nevracel se tak rychle jak bylo potřeba... po výměně válečku za 800,- je klid. a spojka drží bez problému (výkonová hladina 410PS...)
o 31.01.2015, 22:15 | spek3d
No je tezky nekomu neco tvrdit,nerikam ze na tom nemuzu mit svuj podil.kazdopadne kuci dekuju.treba to pomuze i nekomu jinemu.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4167 sekund.