Navštíveno 7997x
29.01.2019, 08:37 |
KAJEL Zdravim,pritelkyne si chce poridit Fabii 3 na denni dojizdeni do prace po dalnici asi 100 kilaku ale zatim neni rozhodnuto jestli benzin nebo naftu.Cenova predstava je do 180000 s pokud mozno s co nejmensim najezdem a dobrym stavem,tak pokud by nekdo o necem dobrym vedel byl bych moc rad. Diky.
To není dobrý nápad. Chudák přítelkyně a chudák fabia ;-)
29.01.2019, 09:44 |
KAJEL To neni muj napad ale jeji,nejakou chvili prave s trojkovou fabii tuhle trasu jezdila sice s tim nejslabsim motorem co delaji ale celkem se ji to auto zamlouva ale radsi by se silnejsim motorem.
Co jí k tomu vede, když existují opravdová auta co i jako auta vypadají a jako auta se řídí, jako třeba Fiesta?
29.01.2019, 09:58 |
KAJEL To auto se ji proste libi, a dobre se ji ridilo, vic k tomu rict nemohu.
Měla by zkusit i něco jiného než se rozhodne. Kupovat na dálniční dojíždění městské poskakovadlo je celkem blbej nápad. Nenapadá mě jediná výhoda, kterou by toto řešení mělo mít.
29.01.2019, 10:12 |
bravista | Upraveno: 2019-01-29 10:15:37
Její roční nájezd bude někde kolem 30 tkm. Když koupí nějaký tříhrnek s 80-120 tis. na krku (což zhruba odpovídá tomu co za to chce dát), tak to auto za tři roky dojezdí. A ty tři roky se v tom bude tak nějak trápit..
Bývalka měla F III 1.2 TSi a jezdilo se mi s tím docela pěkně a ta spotřeba je taky fajn.
29.01.2019, 10:48 |
KAJEL Me by se ta 1.2 Tsi taky zamlouvala, na dalnici ve 130km/h to pro ten motor smrt nebude a spotreba taky nebude spatna a tech 200000 km si myslim ze da v pohode.
Jezdím 1.4 TDi, celkem dost a trauma z dálnice tedy nemám :)
Spíš už se asi dost smazal rozdíl benzín/nafta, takže jestli opravdu neskočit do TSi.
Měl jsem z půjčovny Octavii 1.2TSi, čekal jsem naprostou tragedii a nebylo to kupodivu tak hrozný (s ohledem na normální ježdění).
Na dálnici na tempomat 140 jedu kolem 5L.
Na českou dalnici staci městské vozítko, stejne se i v rychlém pruhu jezdi rychlosti jako ve meste :(
31.01.2019, 17:48 |
KAJEL Takze myslite ze bude lepsi ten benzin?
Já bych naftu v takhle malém autě nechtěl.
Jestli 100km denně celkem, šel bych do tý 1.2TSi.
Jestli jedna cesta 100km, šel bych pořád ještě do nafty - není tam přeci jen takový rozdíl, když jedeš svižně (když jsem jel naloženej 150-160, tak se to zvedne třeba jen na 5.5L ) ;-)
04.02.2019, 23:04 |
Losky Vůbec bych se F3 nebál a na rychlosti do 150 km/h absolutně v pohodě. Šel bych do 1.2 Tsi 81kw, naftu ani omylem. To auto jezdí bezproblémů kombinovaně do 6,5L a kultivovanost je úplně někde jinde než nafta. Vždy jsem byl zastánce nafty, ale TSi motory mě vyhovují a spotřebou super. Motor s tím autem je v cajku a nenech se odradit těma řečma, že to ani 200tis km nedá. To se říkalo snad o všech novějších motorech. Pro ženskou absolutně v pohodě.
05.02.2019, 11:51 |
DaveF Taky bych doporučil 1,2 TSI (EA211) Od tý doby co je tenhle motor není důvod kupovat do takhle malýho auta naftu.
V Golfu (variant) s ním jezdím dlouhodobě za 6,2 a to jsem měl vždy spíš vyšší spotřebu než je průměr.
Ideální kompromis na krátké i delší trasy.
05.02.2019, 23:06 |
Losky Hlavně je to lehké a svižné, což o těch starých mastodontech se říct nedá.
06.02.2019, 15:18 |
Kamil07 | Upraveno: 2019-02-06 15:20:56
Jezdim ted kratkou Fabii 3 MC 1.2 TSI 66kw a za me uplne v pohode. Dalnice 140-150 bez problemu a spotreba kolem 6-6,5l/100 km.
Priste bych radsi 81kw, ale i tech 66kw jede v tak lehkem aute slusne.
Pred koupi jsem pokukoval po lazeni (APR cca 100kw), ale po svezeni me to nejak preslo, mozna casem.
Ono nepůjde ani tak o ten výkon, ale o to, že v 81kw je 6kvalt.
07.02.2019, 23:23 |
Losky Já mám teď nově Spacebacka MC s 1.0Tsi 81kw a oproti té 1.2 tsi je to zase úplně něco jiného. Hlavně tedy převodovka. S 1.2 si pamatuji, že ji to pobralo bez problému od nějakých cca 70-80 km/h, ale tady je to od těch cca 110 km/h a více. Okresky, kde se motám okolo 90 jezdím pravidelně teď na čtyřku a točí to lehce přes 2tis a motor jede pěkně, ale jak se ten tříhrnek dostane pod 1800 ot/min, tak to trochu napodobuje duněním nafťáka. V tomhle to je za mě cesta zpět. Jinak motor je takový dravější jak 1.2 tsi, ale na tohle řazení po létech u koncernu nejsem zvyklej, jsou tam dost dlouhé kvalty. Každopádně mě Spaceback v porovnání s O3 FL překvapil podvozek, na rozbitých cestách to žehlí lépe, je takový měkčí.
08.02.2019, 11:38 |
Kamil07 | Upraveno: 2019-02-08 12:11:42
Losky: Jak je hlucna ta litrovka pri studenem startu kdyz je treba pod nulou?
Premyslim nad facelift Fabii MC 81kw, ale vcera jsem byl na predvadeci jizde a jak to prodejce nastartoval studene, tak jsem se nestacil divit jaky kraval to dela. Kdybych nevedel o jaky motor se jedna, tak si myslim, ze je to diesel. Auto bylo zanovni, najeto par tisic a po zahrati se to uklidnilo, takze vada to asi nebyla, u 1.2 tohle neznam.
Pod 2000 otacek se snazim nejezdit, takze to by mi nevadilo, ale je pravda, ze ta 1.2 se v pohode sebere i z 1500, mozna i mene.
08.02.2019, 13:46 |
Losky Hele já nevím, ale že by to byl nějaký traktor to ne. Ale nevím, zda Rapid nemá trošku jinou verzi. Ale určitě je to o něco hlučnější jak ta 1.2, ale max než se to zahřeje. Vevnitř je motor tichý a nijak se nechvěje. Jinak prostě okresky jsou na čtyřku, tam se to drží okolo těch 90 km/h a točí to lehce přes 2tis ot/min. Ale ta 1.2 když klesla třeba na 1500 otáček, krásně se začala sbírat, tady ne. Osobně bych sáhl spíše po starší 1.2 tsi. Mám tedy jen zkušenosti s variantami 81kw, manuál či dsg a to samé s 1.4 tsi.
Když už se to trosku otočilo jinam,tak nějaké zkušenosti s Motory 1.2 v Octavii..? Od r.v. 2014..