Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rady a porady - LPG je cítit v interiéru

 o Navštíveno 10434x o
o 15.11.2012, 11:04 | War
Mám poměrně špatný čich (odjakživa). Poslední dobou se mi při cestě autem dělá poměrně nevolno a mám pocit, že je plyn cítit v autě. Bohužel to není poprvé, ale vždy se to vyřešilo. Zajel jsem do servisu, kde mi montovali LPG a našla se netěsnost u nádrže. Řekl jsem si paráda, bohužel se problém nevyřešil, spíš prohloubil. Další návštěva servisu, stál jsem u technika, který měl jakýsi detektor plynu a objížděl vedení a spoje, vše v normě. Znovu vše dotáhnul, považují to za vyřešené, já jsem stále přiotrávený. Dnes jsem posadil do auta 2 kolegyně, dal jsem jim "čichnout", jestli nejsem blázen a obě mi potvrdili, že cítí plyn. Jaké je řešení? V servisu LPG jsou sice vstřícní, ale mám pocit, že toho víc nevymyslí. Doporučíte mi někoho, kdo tomu rozumí, z Prahy a středních čech?
LPG je staré 8 let, 3 roky ve Fiatu Brava, po nehodě se udělala demontáž/montáž tou samou firmou do atmosférického Saabu 9-3 2.0i. Na LPG je najeto přes 100tis. 03/06/2010 se dělala větší revize, přetěsnění gumiček na vstřicích, výměna filtru.


o 15.11.2012, 11:14 | Harryp
A je to určitě od plynu? Nejsou to baktérie v klimatizaci nebo něco takového? Někdy je to podobný smrad.
o 15.11.2012, 11:17 | War
klimatizace byla čistěná 29/06/2011
o 15.11.2012, 11:24 | Lucni.konik
Já když měl problém s LPG, že byl cítit, tak to bylo po výměně filtrů. Odvezl jsem jim to tam, poprvé nic tím čichacím přístrojem nenašel......až jsem jim to tam odvezl podruhý a nařídil, ať v tom mechoš jezdí chvíli, tak mi dali zapravdu. Veškeré spoje se přesponkovali(jinýma sponama) a byl klid. Zkusil bych, ať ti prolezou hadice, jestli nejsou uskřipnuté a ať to přesponkují.
o 15.11.2012, 11:25 | M.a.R.i
Mam P405, LPG 12let a nejto na nem skoro 200tkm a obcas je plyn citit, hlavne v lete. Netesnosnt zadna, nejspis se casem nacucaly hadice tim smradem, ktery se k plynu pridava, aby byl citit...
o 15.11.2012, 11:37 | War
ta montážní firma mě přesvědčovala, že při demontáži a montáži by se měli dát znovu všechny hadice nové. Pokud budu vycházet z předpokladu, že to opravdu udělali, tak jsou nějakých 4-5 let staré. Navíc, to není závan zápachu, na to nepomáhá mít vnitřní okruh ventilace, na to nepomáhá mít ani pootevřené okýnko. Vystupuju z auta s bolestí na plicích
o 15.11.2012, 11:48 | kadel21
to stim pocitem na plicich mam presne kdyz se zapne klimoska, vlitne tam takovej navlhle vzduch. A taky mi ji cistili loni v lete ozonem. To se tam za chvili zase vysrazi.

Kadel
o 15.11.2012, 11:55 | JA
jaký druh lpg? mě to dělala načnutá membrána.A taky to má takovej odvod přetlaku kdy se má dát hadička až pod auto.Občas si prostě odfoukne...
o 15.11.2012, 12:04 | War
kdyby to byla špinavá klima, tak by fungoval vnitřní okruh a nebylo by mi blbě. aktuálně mám topení a cirkulaci vzduchu úplně vypnutou a nepomáhá to.
LPG je sekvenční.
o 15.11.2012, 12:21 | kadel21
to War: ok ja prave mam klimu vyplou ale kdyz tam vnitni okruh tak se zapne a pak to zacne prave. Nerikam, ze je to ono, ale to cos psal o tech plicich mi to proste vyvolava ta klima no.
Kadel
o 15.11.2012, 14:56 | sts
Sekvent cítím jen když jsou vadné kabely, svíčky nebo cívky.
Vyměním a pak zase bez smradu...
o 15.11.2012, 15:05 | radek.613
1. Nemusí být nutně utíkající LPG ze spojů, ale klidně spaliny nasávané do interiéru podtlakem za jízdy nebo ventilací, např. z rezavého výfuku pod podlahou, a podobně

2. všechny ty spoje to chce čuchat detektorem při chodu motoru na lpg, ne staticky. Některé úniky totiž "jsou" až při proudění kapalné či plynné fáze, takže ještě očuchat v autě brblajícím na volnoběh na lpg

3. Lepší než detektor je rozprašovač s mýdlovou vodou/jarem - citlivě opěnit všechny spoje, kde se začnou dělat bublinky, je netěsnost

4. může být vadný reduktor a stále přepouštět malinko do pojistného přepadu, pokud ho montážní firma vyvedla jen hadičkou volně do atmosféry - viz příspěvek od JA. Správně je takové řešení bnepřípustné, i pojistný odfuk má být zaústěný do sacího potrubí, aby případný odfouklý lpg neputoval volně kolem auta, ale byl bezpečně vcucnut motorem a spálen
o 15.11.2012, 17:48 | War
Auto jsem kupoval před cca 5 lety s již nově vymenenym vyfukem bosal.
Detektor plynu byl použitý za chodu motorů, stal jsem u toho technika, díval se i na podvozek.
Jsem objednany na jinou pobočku do stejné firmy na pondělí, uvidíme
o 16.11.2012, 09:37 | Knightey-
Tak 5 let na vyfuk u nekterych aut uz je az az :)
A za dalsi, kde mas jistotu ze ti to tam poradne tesni?
Dej pak reference jak si dopadl.
o 17.11.2012, 18:54 | JA
jako radek, já nevěděl na co to tam je :-)) a pak sem měnil reduktor no a to už mi docvaklo.Když se ty 3.5 naložilo tak občas to šlo do přepadu a smrdělo..no a při měření na volnoběh jsme nic nenašli.Ale pořád nevim co tam má War za systém...
o 27.03.2015, 16:50 | Jozzo
Je třeba si dát na něco extra pozor při výměně těsnění v reduktoru nebo to můžu jen přeskládat a nic štelovat?
o 27.03.2015, 17:19 | .mycTD
hlavne si asi vsechno fotit, kdyz ho rozebiras.
Ja vychazel z predpokladu, ze kdyz si ty tesneni sedaly, tak to taky nikdo nesteloval :-)
o 27.03.2015, 18:07 | Jozzo
Když ti namontují celou soustavu, tak přeci jezdíš na kontroly a případné úpravy v softu ne?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3118 sekund.