Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Autoalarm

 o Navštíveno 1515x o
o 17.11.2008, 12:28 | Pekis
Po koupi auta se rozhoduju jaký alarm tam nacpat. Jednoznačně vede Magicar, rozhoduju se mezi M 9300 B a M100AS. Ta 100 toho má fakt hodně, u staršího modelu mi víceméně chyběla jen funkce dálkové startu. Jak moc je tato funkce prakticky využitelně použitelná? Chápu dobře pojem protiúnosový režim jako funkci vypnutí motoru? Prostě co všechno by mi mohlo chybět, kdybych se rozhodl pro levnější variantu? díky za postřehy

foto k příspěvku  od Pekis



o 17.11.2008, 12:46 | Kesam
Start na dalku je dobrej v zimě než vlezeš do auta a maš tam teplo :-) ale na jakou dalku to funguje nevim .-)
o 17.11.2008, 13:13 | Samantus
Dalkovej start jedine u automatu, u manualu to nechapu stejne jako tempomat:-) u manualu jedine ze bys nechal neutral a zajistil to cihlama, protoze kdyz nechas rucku tak sice budes mit vyhraty auto, ale nerozjedes se:-D
o 17.11.2008, 13:16 | mourl
to Samantus...proč by jsi se neměl rozjet?? jinak ty dálky mi přijdou jako strašnej cirkus..vejde se to vůbec třeba do kapsy zároveň s klíčema?
o 17.11.2008, 13:16 | johanik
No nevim proc by se nerozjel, kazdopadne rucku nechavam u vsech aut i kdyz je nekolik pod nulou anikdy zadny problem...
o 17.11.2008, 13:22 | mourl
já právě taky...i Fáčka i teď u Hondy..vždy zařazená zpátečka a zatažená ručka a vždy v pohodě.
o 17.11.2008, 13:22 | Samantus
mno patrne se bavim o bubnovejch brzdach vzadu:-) ale to uz tady asi nikdo nezna:-D
o 17.11.2008, 13:23 | johanik
Bubny mam na Pande a na rucce sem taky porad, takze nevidim problem :)
o 17.11.2008, 13:28 | Samantus
jasny no tak nas v autoskole ucili kraviny:-) jinak ja sem to taky nikdy nezazil to proto ze sem nechaval kvalt a u Skopka P.... jinak kamos na trabantu tahal prdel po ulici nezo ho utrh:-) proste v zime rucku nezatahuju a vy si delejte co chcete:-)
o 17.11.2008, 13:32 | Pekis
supr debata o ručních brzdách...
o 17.11.2008, 13:32 | Kesam
Mě to zamrzlo 1 u faga :-)
o 17.11.2008, 13:32 | Kesam
Pekis : :D
o 17.11.2008, 13:47 | Thullo
K magicaru:
Mam ho uz pres 3 roky vcetne dalkoveho startu (mam variantu 9000M - pokud se nepletu) - je to SUPER VEC! Jak pisou, v zime vlezes do vyhrateho auta a v lete, kdyz pri odchodu nechas zaplou klimu, mas zase prijemny chladek.

U manualu je tam pojistka takova, ze po vyndani klicku ze zapalovani stale bezi motor a to az do chvile, kdy opustis vozidlo a zavres za sebou VSECHNY dvere (tedy vcetne kufru, kapoty atd...) - to se auto dostane do tzv. pohotovostniho rezimu, kdy je jakoby zakonzervovano a pripraveno pro dalkovy start (ktery jde spustit ale i ukoncit na vzdalenost 1000m a i vice (podle zastavby a jinych vlivu)
Tudiz tohle je mozne jen pokud auto opoustis s neutralem (a i ruckou, proti nechtenemu odjezdu - zatim zadny problem)
Pokud bys pak treba jen otevrel dvere, vyrusis tak ten pohotovostni rezim a uz na dalku nenastartujes.(to je pojistka proti tomu, abys nezaradil rychlost)

Kdyz uz ale mas treba na dalku nastartovane, prijdes k autu, odemknes a mas (tusim) 20vterin na to, abys dal klicek do zapalovani a otocil do polohy ON.

Pokud bys to nestihl, motor se vypne (tohle je pojistka proti zlodejum)

Pri kazdem DALKOVEM startu je auto zamceno - tedy i kdyz zapomenes zamknout, auto se pred startem zamkne.

K tomuto oboustranemu pageru mohu rict asi tolik:
NENI to kdo vi jak velke (s kapsama nemam problem), ale je to VELICE uzitecna vec. Zadne dalsi auto uz bez toho nechci, vis presne jestli je auto zamceno, nemas otevrene dvere, kufr, kapotu nebo jestli ti nikdo do auta nekope a cokoli jineho. Vis take kolik stupnu je ve voze, kolik mas voltu na baterce a vse treba z pokoje doma. Takze parada a VRELE DOPORUCUJI!
o 17.11.2008, 14:55 | Lu82
taky mužu doporučit mam ten model M100AS a nemuzu si ho vynachvalit
o 17.11.2008, 16:52 | Skylinee
asi jako thullo... taky mám m100as a paráda
o 17.11.2008, 17:05 | TomasW
Thullo: Perfektní info!! Díky, taky o něm totiž silně uvažuju...
Jen mě hodně zajímá, jak složitá je montáž?? Je člověk schopný si to namontovat sám? Nebo musí autoelektrikář, nebo prodejce autoalarmu??? Do Octavie 1 tuším půjde co?
o 17.11.2008, 17:31 | Thullo
2 TomasW:
Kamarade, ja ho koupil a nechal namontovat clovekem, ktery se tim zivi - nevim jestli je to jednoduche, ale me se zda, ze ani ne. Montaz mela pevnou taxu 3000,- dnes je to 3500,-
Nelutuji - funguje to SPICKOVE a navic, neb mam auto s mrkacima svetlama, mam na cudlik otevirani a zavirani svetel na dalku :o) takze pecka...
o 17.11.2008, 17:56 | Komba
Tak jestli je to jenom na dvacet vteřin,tak je to startování na dálku uplně zbytečný.....to se ani neohřeje:D
o 17.11.2008, 18:10 | JP
Komba: Čtěte si zadání úlohy, pak tam máte zbytečný chyby:-) 20 vteřin máš na zasunutí klíče do zapalování po otevření dveří. Aby k tomu nemoh přijít Fero, vysklít okýnko, otevřít si dveře a bez klíče s nastartovanym autem odjet...
o 17.11.2008, 18:13 | HIGHTOWER
Hmmmm, vypadá to very good :-) asi to bude taky můj systém ochrany a ovládání auta :-D
o 17.11.2008, 18:36 | FBS
těmhle sračkovejm alarmum nemužu pořát přijít na chuť, cirkus humberto, u mě platí že když se vysloví slovo alarm, tak se mi vybaví Cobra, Meta, a jiný kvalitní systémy, který jdou taky dneska ovládat na dálku přes mobilní telefon (odpadá problém s blbým signálem třeba na sídlišti), jdou napojit na pult centrální ochrany, a mají jiný vychytávky asi 1000x využitelnější než je třeba vědět kolik mám st C vevnitř v autě, nebo který dveře mam otevřený :o) bavíme se sice o jiné cenové, ale raději si připlatím za kvalitu než za kvantitu.
o 17.11.2008, 18:41 | Enismo
nepročítám to celý, jen napíšu za sebe:

Magicar M100AS - v komplet sadě a s již zminovaným dálkovým startem - u manuála a za celou zimu jsem jedinkrát neoškraboval okna, vždycky do teplýho auta a parkoval jsem celou zimu jen na ručku s neutrálem a naprosto v pohodě jsem vždy odjel, nějaký bláboly o tom, že to u manuálu nemá smysl stejně jako tempomat je kravina, i s tim tempomatem.

postup je stejně jak píše thullo, funkčnost naprosto perfetkní a dosah jsem měl bez problému z 5. patra a z druhý strany baráku, prtoože mám byt pouze na stranu, kde neni silnice
o 17.11.2008, 18:51 | Komba
Ale ten start je od toho abys to dlábnul a nechal klapat ne?...je jasný že auto nebudu na dálku startovat někde na vinicích,kde do toho skočí celá rodina a híííí pryč:D
o 17.11.2008, 19:32 | Thullo
2 FBS:
Ano, mas samozrejme pravdu, ze Cobra atd jsou bezkonkurencni zabezpecovaci systemy, avsak tohle je za super cenu a pomerne dobra vecicka - neb to (mimo jine) vyhreje auti jako bufik za 25.000,- coz jde ne?

2 Komba:
Ale auto kdyz ti stoji na ulici a bude nastartovane - nikdo u nej - muze se stat cokoli! Proto tech 20vterin od otevreni dveri po vypnuti motoru (bez klice) aby nedoslo k odcizeni. Jinak cas behu motoru je volitelny!!! Motor se da jak nastartovat, tak vypnout na dalku.

Neni to zkratka jen alarm - je to takovy lepsi prehled o aute a topeni v jednom :o)
Takze za ty prachy - NENI CO RESIT!
o 17.11.2008, 19:55 | CervinVega
nechci nikomu brat iluze o tom, jak moc prospiva motoru start a nasledne nechani na volnobeh 20min... prakticky ve vsech priruckach k aute se doctete, ze mate po nastartovani jet, nikoliv zahrivat motor na volnobeh-problem s mazanim, emisema a nestojnomernem zahrivani motor-prevodovka
o 17.11.2008, 21:24 | Thullo
2 CarvinVega:
Ano, o tomhle jsem slysel, ale jak rikam - mam to jiz 3 roky a BEZ JAKYCHKOLI POTIZI - takze mozna, ze to tomu motoru, prevodovce a jinym vecem moc neprospiva, ale nemyslim si, ze by to bylo nejak znat skutecne!

Tedy bych to zahrnul do kategorie skutecnych veci, ktere nas nemusi az tak trapit jako napr. NEZDRAVE DYCHANI - neb ovzdusi je plne splodin a jinych veci...
To je FAKT, ale nijak to neresime :o)
o 17.11.2008, 21:29 | H-Honza (M)
druhy problem u aut kde je immobilizer v klicku - kdysi jsem to chtel taky ale v podstate bych musel nechat jeden nakodovanej klic nebo jeho cast porad v aute, nebo se to resi nejakym bypass krouzkem originalniho snimace immobilizeru co je na spinaci skrince, a to se mi moc nelibilo....
o 17.11.2008, 22:00 | Pagoš
Hmm, s tim imo mě to taky zajímá, jak se to řeší.
o 17.11.2008, 22:44 | Thullo
Ano, je to jak pise H-Honza, nebo se immobilizer vyradi uplne - Magicar ma samozrejme svuj immobilizer, takze na co mit dva. Ja si jej nechal zcela odpojit a pohoda. Neni to uplne idealni, ale zlodej, kdyz chce, tak to auto ukrade, i kdyby tam ten immobilizer byl - na to je tedy nejlepsi mit pod autem dymovnici a pomoci mobilu ji spustit na jakoukoli vzdalenost. Tohle mel jeden znamy a priznam se, ze jako reseni se mi to zda originalni - takove kourici auto musi preci vzbudit pozornost a poplasit zlodeje, ne? :o)
o 18.11.2008, 09:19 | fredy
:) já měl magicar s dálkovým startem tuším že 9300B a vše fungovalo jak mělo, instalace není moc jednoduchá, hlavně si můžeš říct co vše to má umět, protože to má ještě 2 volné AUX, já to měl ještě napojené na zapínání světel a podsvícení pod autem, dál bych neváhal nad dojezdama oken a náklonové čidlo, záložní sirénu, montoval mě to borec v Brně kompletní cena s prací byla 13 tis.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3604 sekund.