Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: Alternativa k A8

 o Navštíveno 4625x o
o 07.08.2012, 11:00 | TicTac
Poradíte?
Předem říkám, že to není pro mě - jen chci dobře poradit.
Na Audi A8, tady byla napsána spousta kritiky - drahý provoz, nic moc pohodlí, atd atd.
Takže poraďte prosím alternativu k Audi A8 Quattro.

Požadavky:
- cena ojetého max do 500,000 Kč
- stáří max 5 let
- stav prioritou
- ideálně AWD nebo FWD, ne RWD
- benzín nebo nafta nerozhoduje
- pohodlí na dlouhých cestách
- ne SUV, nic vysokého, spíš sedan/limo

Předem děkuji za rady i zkušenosti.
TT.


o 07.08.2012, 11:14 | Šestikule
asi tak, já A8 D2 mám a budu ji teď prodávat, jdu do novějšího auta. Požadavky v podstatě jako ty, i když klidně starší auto a výhradně AWD. Samo jsem hned pokukoval po A8 D3, protože za mě A8 prostě pecka. Nicméně jsem hledal i u konkurence a zaujala mě akorát Honda Legend 3.5 V6 AWD. Dvě jsem vyzkoušel osobně a jsem z toho trochu rozčarovanej - není to špatný, ale žalostně málo místa a pohodlí je taky krok zpátky. Navíc to teda žere jak prokoplý, i když to mi v zásadě až tak nevadí. Sumasumárum, skončím zase asi u A8.
o 07.08.2012, 11:18 | TicTac
Ještě doplním jeden požadavek: automat.

Za mě (Volvo positive) by to byla S80 AWD, ale chci být objektivní, proto se ptám.

TT.

o 07.08.2012, 11:20 | TicTac
Šestikule: na legend jsem se koukal taky, ale vypadá to jako nějaký korejec, to nee. A8 je první volba, zajímají mě právě alternativy odpůrců A8.
TT.
o 07.08.2012, 11:23 | xenonman | Upraveno: 2012-08-07 11:24:28
osobně bych se nebál superb II

hlavně pokud a8 není long tak superb II má více místa než audi a8 vzadu :-)


mám tohle vozídko pár měsíců a osobně zatím spokojenost, když pominu směšný servis a dostupnost dilu oproti a8

co do vzhledu samo A8 je jinde, ale jinak....

a vím o čem mluvím A8 D3 jsem už prodal a měl ji cca 6 měsiců, kdy jsem si servis na tom dělal sám a těch věcí co tam je při hodně km třeba dělat je dost,
o 07.08.2012, 11:31 | Daryl (A)
BMW 750iL Individual :)
o 07.08.2012, 11:39 | Nismo.Power

lexus ;-)

klidně i superb2

Daryl : psal PC ojetýho do 500 né náklady na první servis :D
o 07.08.2012, 11:40 | Lukasino
A8, nic srovnatelnyho nejspis nesezene

S classe 4matic, ikdyz za pul mice nevim nevim

LS awd je zatim stale drahy

Legend je varianta ale prodejnost silena a precijen to neni konkurent A8/7er/S
o 07.08.2012, 11:41 | Lukasino
NP s vrtulkou pobavil :D

Jinak LSo awd za tyhle prachy nekoupi, vubec posledni generace je pri stesti tak od 700k v obyc 460ce
o 07.08.2012, 11:48 | Only_One | Upraveno: 2012-08-07 11:48:37
pokud přední náhon to bude těžký.. pořádné sedany mají zadní poháněnou nápravu.. Třeba Jaguar XJ X350..
o 07.08.2012, 11:48 | TicTac
Nismo:
- Jaký Lexus? Nějaký konkrétní?
- Superb nějak nevím.
- BMW :-)
o 07.08.2012, 11:51 | TicTac
o 07.08.2012, 11:52 | Kamil07 | Upraveno: 2012-08-07 11:53:59
Lukasino: Max 5 let starý MB S classe 4matic za 500 tis. nekoupí.

Já bych šel do Lexuse.
o 07.08.2012, 11:59 | xenonman | Upraveno: 2012-08-07 11:59:38
gs300 je uplný nesmysl, kdyz uz tak 430 a pokud nepotřebujes kufr tak 450h...

ten 3,0 jede o hodně huz nez 4,3 a spotřeba tam rozdíl skoro není...
o 07.08.2012, 12:03 | Knightey-
Ja to vidim taky jedine na A8 :) Ale u me ot neber vazne (audi positive) :D :D :D
o 07.08.2012, 12:05 | PAVELK
vem si Superba 3,6 benzín 4x4 a máš po starostech, servis nic nestojí, spotřeba 9-15 podle stylu jízdy, v této motorizacis tímto motorem je většinou plná výbava.
Pádla pod volantem, jezdí to velice dobře a pohodlí je slušný i na 18 kolech
o 07.08.2012, 13:00 | TicTac
PAVELK: Proto jsi ho prodal? :-)
o 07.08.2012, 13:08 | Pavel 528
nechapu jak muzete srovnavat superb s A8,to je trochu mimon..o))
pokud tedy nekdo resi castecnou prestiz,tak si nekoupi rozhodne superba,ale A8,to je o 2tridy vys auto..
ikdyz mozna je v superbu vice mista,ale to je asi tak vse...o))

Jinak k tematu realne na vyber nic jineho neexistuje za danych podminek,ktere si napsal...tedy musis jedine A8..
o 07.08.2012, 13:18 | Knightey-
TicTac: tusim ze mu ho ukradli
o 07.08.2012, 13:20 | TicTac
Takže finále:
A8 - dobrá a hlavně jediná volba.
Alternativy: Moje želízko S80 AWD :-) a volba rozumu Superb, ale to asi nebude to pravé vzhledem k typu auta.
Děkuji všem za přízpěvky.
TT.
o 07.08.2012, 15:14 | Freerider
Já bych šel tedy do toho volva....
o 07.08.2012, 15:26 | TicTac
Já taky :-)
o 07.08.2012, 16:00 | Zdeny60 | Upraveno: 2012-08-07 16:00:38
Najdi si:

www.sportovnivozy.cz a dej vyhledat Lexus. Ostatni už poznáš snadno.


Tady není wo čem.... Já mu psal, ale jsem v Turecku a nemám čas mu zavolat, jinka je už doma. Boma vozejk a za chvíli už tohle nekopíš.

A pohodlí v Lexusu - je tu snad někdo,kdo pochybuje?
o 07.08.2012, 16:21 | party_boy
Lexus je fakt blbost. Z těhle požadavků možná tak GS300/430 ale to neni alternativa. Alternativa by mohla bejt třeba LS430, ale ta už je stará a divná :-) No a ta novější generace je zas mimo v ceně.
o 07.08.2012, 20:35 | xSam
S80, to je jasný.
o 07.08.2012, 20:55 | xenonman
specialni pro pavla528

představ si, že můžu porovnávat a mám z čeho, měl jsem lexus gs430, měl jsem audi a8 d3 3,0tdi, superb II 1,9 tdi a ted mam audi a5 3,0 tdi a uplně na rovinu ti řeknu, že jsou to furt jen auta a klidně ti do toho zamotám tvou e39 a v porovnání s ní ti klidně dám,O I 1,9 tdi je u mě lepší auto než tvoje e39 :-)

a důvud?
pohled na věc spolehlivost, dostupnost nah. dilu, vzhled, funkčnost a spotřeba...

audi a8 d3 - je už prostě stará levné budou stát z prd a je třeba hodně banánu...podvozkově to auto nefunguje není stavěné na naše silnící, jako by odskakuje ( ramena nápravy vše jsem měl udělaná)

lexus - mnohem pohodlnější nez cela audi, moje audi byla na měchách lexus nikoliv a i tak mnohem pohodlnější a funkční

Superb II - 3,6 4x4, vše zde již padlo, a ani po celkové užitné hodotě poslouží mnohem více, o dilěch ani nemluvě,

každé to auto ma svoje, pokud máš přijem 100tis měsíčně a více rozhodni se pro audi a nebo lexuse, dily jeté nejsou

ono postačí si otevřít sbazar a dej vyhledávat nahradní dily na tu danou značku to je pro mě rozhodující faktor u auta

sorry za romány :-), jen říkám svuj nazor a poznatky z toho co jsem už měl
o 07.08.2012, 21:06 | Lukasino
Kamil: 5let? Joj, to jsem prehledl, v tom pripade ale neni moc ani A8 na vyber do 500k, to je trochu utopie :o)
o 07.08.2012, 22:15 | Luke_288
Trosku bych popremejslel, zda kupovat s danym rozpoctem auta kategorie o kterych se pise. Osobne bych se priklanel k jiz zminenemu lehce jetymu SII nez o dost vic odjetych A8, lexusu apod, kde veskera zavada bude nasobne drazsi.
Pravda je, ze prestiz vlajkovy lode skodovky nedosahuje prestize audi apod, takze se v nem nekdo nemusi citit tak jak se chce citit.
S80 taky dobra
o 07.08.2012, 22:52 | radek.613
S80? Neskutečná kasička, kterou udržet v chodu a plné funkci stojí mnoho měsíčních výdělků. Jako nové auto, na prvních 3-5 let ježdění v leasingu, s plnou garancí a pojištěním super, ale pořídit si to domů třeba jako sedmiletou ojetinu, to je dost velké sousto....
o 08.08.2012, 07:56 | Zdeny60
Party boy: a promluvil znalec....
o 08.08.2012, 08:37 | JuiGin
Nejsem znalec, tak do mě nestřílet. Napadl mě Phaeton.

[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
o 08.08.2012, 08:49 | Duri
xenon: jak jsi spokojen s A5?
o 08.08.2012, 09:48 | party_boy
Zdeny > Musím tě zklamat, ale GS300 z roku 2007 nám teď asi dva týdny stojí v garáži, takže auto mam lehce zmapované. Pak už jenom stačí se svézt s tátovým kamarádem v A8mě z roku 2003 a ikdyž lex má nějaký roky k dobru, prostě je to něco jiného.
o 08.08.2012, 10:31 | Zdeny60
GS300 = 183kW.
GS460 = 240kW plus daleko vyšší výbava
o 08.08.2012, 10:39 | Nismo.Power
za mě teda už i GS je alternativa k A8 ....sice mu chybí trochu do šířky k A8 jenže srovnávat A8 s LS je holej nesmysl protože bys musel vytvořit zcela novou třídu asi neb bys srovnával limuzínu z žigulíkem.... LS je prostě od toho němce na sáhy daleko
jenže co tka čtu nahoře tak LS nepřichází v úvahu asi s RWD ani.....

pak ještě teda nový STS, taky dělaj 4kolku a do půl míče pořád lepší volba než syntetická A8....
o 08.08.2012, 11:33 | party_boy | Upraveno: 2012-08-08 11:35:12
Zdeny > Audi A8 W12 = 331kw :-) ale ne 5 let stará no :-D No a o výbavě se tady už asi hovořit nemusí. Nechci se tu hádat, Zdenymu nesehám ani po nehet na noze. Prostě u mě GS nemůže bejt konkurent A8, to byl jenom můj názor nic víc.
o 08.08.2012, 12:16 | Zdeny60
Tady někdo mluví oW12? Prober se. Srovnáváme V8 vs V8. A na to ti já riám, že 460 s V8 je ALTERNATIVA, pokud víš, co to znamená, a že asi i lepší alternativ k bezpohlavní A8. Lexus má ducha, kdežto A8)A6)A4)Supeb/Pasít je furt jedno a mnohdy nevíš, v čem jedeš. Už ve 430 je bohovský svezení a to je starý gepl, kdežto 460 MY 08/09 je prostě dokonalá. Jinak je to o tom, ci s kdou dá jako etalon.

Takže GS nezatracovat, protože je to fakt výborný autíčko. A navíc existuje a AWD, jenže za cenu A8 5 let starý ho prostě nekpupíš,asi to má své důvody...
o 08.08.2012, 12:18 | Zdeny60
Pro rejpaly - píšu z turecká klávesnice!!!! Tak nekritizovat za přklepy, na ně sere pes:-)

Záívidím vám těch krásných 27°C :-) Asi tu zdechnu a budete mít od mě kllid:-))))))
o 08.08.2012, 12:20 | Pavel 528
Xenon:tak pokud porovnavas e39 s O1 a je podle tebe O1 lepsi,pak chapu,proc porovnavas S2 s A8 a vychazi ti lepe S2...v tom pripade se neni o cem bavit..o)))

A od toho to je,ze se vyrabi xxx aut a at si kazdy jezdi v cem uzna za vhodne jak designove,tak penezove...takova thalia je taky preci krasna a levna..DD
o 08.08.2012, 12:45 | Freerider | Upraveno: 2012-08-08 12:47:47
Tou S80 jsem myslel ten novej model. To je právě relativně schopný auto, které se dá za +- 500 tisíc koupit. Starší bych určitě nepořizoval....

EDIT: ale myslím, že jsme o třídu níž nebo ne?
o 08.08.2012, 13:15 | Nismo.Power
S80 ano, dobrý vozidlo kor s V8 ale dost poruchový a měněj se motory......

Pywoj : a nebude to taky dim že dvojkovej superb je prostě mnohem lepší vozidlo než D3 A8 ?? Nevim co kdo na D3 vidí prostě, je to auto bez ducha, totálně bez jízdních vlastností a naprosto ukrutně poruchový kde už jen provozuschopnost stojí raketu aby to vůbec jezdilo a to se nebudem bavit o ostatních věcech v elektronice..... na jednu stranu tak třeba Sklasse se sere mnohem víc na elektriku a mnohem dráž ale i tak je prostě audi nechutná a přesně jak píše zdeny tak rozdíl mezi 8/6/4 je prostě nulovej krom šířky a jakýsi výbavy jinak ty auta prostě sou všechny stejný hnusný syntetický sráče z A do B bez nějakýho požitku z jízdy..... i pixla třeba e60 kterou fakt nemám rád dá člověku aspon virtuální dobrej pocit z jízdy ale rozhodně se nejedná opět ani o komfort ani o jízdní vlastnosti neb to obojí dosti pokulhává .... všechno u bmw je prostě virtuálně docíleno el. řízenim který nekomunikuje se silnicí pod kolama a nechutně tuhejma příčnejma stabilizátorama ale ani jedno prostě nevede ke komfortu a dobrejm jízdnim vlastnostem....
závěrem prostě dvojkovej superb je lepší auto než A8 D3 prostě jede se v něm líp, výbavu to umí mít hezkou, komfort to má a jízdní vlastnosti vcelku dobrý resp. mnohem míň umělý než audi... ale ani jedno z těch aut neni vůbec hezký....
a W12 ?? kdo si myslí že to jede dobře tak je kokot co nikdy nezažil realitu když zrovna nějakym zázrakem tenhle motor jede jak má jet :D stejnej marketing jako V10tdi... skutek utek a spolehlivost w12 je velmi diskutabilní věc :)

prostě GS je schopný konkurovat A8 která klidně může bejt o třídu vejš rozměrem ale i tak je GS prostě mnohem lepší auto a LS je prostě třída uplně jinde už...
o 08.08.2012, 13:17 | Lukasino
NP: Lexusy jsou jinde, o tom zadna, ale awd je u nich prusvih v tyhle cenovy... ;o)
o 08.08.2012, 13:21 | party_boy | Upraveno: 2012-08-08 13:26:18
Zdeny > Proč bych se měl probírat? V kritériích jsem nikde neviděl, že to má bejt motor V8. Stačí se podívat do jakejch kategorií ty auta patřej. A8 = full size luxury sedan. GS = mid size executive cars. Navíc pořád je to jenom toyota :-) Lexus nijak nezatracuju, ale zas bych to nějak nepřeháněl ani s tou chválou.

Edit: Samozřejmě jsem zapomněl na fakt, že krom lexe a caddyho se všechno sere jak na běžícim páse.
o 08.08.2012, 13:25 | Nismo.Power
"jenom toyota" ...... njn, prostě jen největší automobilka na světě chrlící největší sračky co kdy křižovaly silnice :)))

"audi" .... to je teprv pojem.... v automobilovym světě zcela bezvýznamná automobilka která přišla možná tak s deštníkem ve dveřích nic jinýho nic nedokázaly stejně tak jako vyrobit dobrý auto :D
o 08.08.2012, 13:27 | party_boy
Přeber si to jak chceš.
o 08.08.2012, 13:33 | Pavel 528
no ja napisu to stejny co jsem psal...at si kazdy koupi co se mu libi a na co ma...to je vse..o))
S2 je podle me mega ukrutne osklivy auto-tedy z venku,vnitrek dobrej a pokud bych mel nekdy utratit pul mega za jakykoliv auto,tak to rozhodne nebude ani A8,tak uz vubec ne koncern...
tim nerikam,ze by to nutne muselo byt bmw...a E60 je taky hnusna jako prdel a nova 5er je nadherna,ale cenove zatim jinde...takze jeste tak 15let mi musi E39 vydrzet a pak F10...DDD
o 08.08.2012, 13:35 | Nismo.Power
audi vždycky byla a bude prostě konzumák kravaťáků.... koupit odepsat ve firme velkou investici za dva roky a auto se odprodá vesele sem na skládku do čr kde šrot dojezdí ....
lexus (narozdíl třeba od infinity který se snažilo bejtú) je prostě třída luxusních vozů kde se najdou maximálně věci jako maybach/rr/cadillac/bentley ..... něco dražší něco levnější ale co si budem povídat tak LS stojí klidně 4-5míčů..... to týhle sféry prostě audi/mb/bmw nikdy nezasáhne to prostě sou a budou jen spotřebáky i když MB stojí třeba 6-7míčů.... pořád to bude jen hnijící mercedes co se prodá a po 2-4letech zmizí z účetnictví... tim nechci naznačovat že bentley continental tam nezmizí stejně ale to prostě neni bentley to je prostě stejnej konzumák jako je VW potažmo audi...... kdyby se do firmy kupoval Agnage tak se prostě odepíše a generální si ho nechá při odchodu z firmy třeba... rozhodně se neprodá ;-)
o 08.08.2012, 13:37 | Nismo.Power
Pywoj : doufám že si neděláš iluze že za 15let bude nějaká F10 ještě pojízdná :D podívej se na poslední E řady kde 200 je špatně a 300je strop.... tohle sice líp vypadá ale je to stejný auto v jinym kabátě takže za 15let z nich budou kostičky vyjíždějící z lisu :)
o 08.08.2012, 14:08 | Zdeny60
Já doporučuji každému, aby zvednul řiť od PC a šel se v dotyčném voze svézt.
S W12 jsem u čest měl, dokonce jsem tu o tom i psal )mají ji dva majitelé jedné kartonážky nedaleko Swiecie v polsku, kam jsme dodali nějakou technolgii). Tenkrát bylmůj dojem obrovský, protože auto je(bylo) jednal npový a jednalk narvaný vším, včetně tedy 4x4 a W12, kůže, 4xklima atd... Ale to je asi tak vše, protože provozní náklady (kam musím bohužel počítat i PC někde kolem 2,6 mega) a pak vše od pojistky, spotřebu, atd... jsou prostě neadekvátní ani tomu image, kterou by měla konkretně "tato" A8 nabízet (ono ji totiž nepoznáš od 3,0 TDI, která strojí asi 1,3 mega) a je to naprostá nšedá myš trochu lépe situovaneého manažera, který ji navíc dostal jako flotilové auto do dýlera, za to, že mu bude dělat reklamu:-) Kdežto lexus (byť i jen pouhá IS250 s tím nejslabším V6 a 157kW) je auto, co má dušil auru kolem sebe, prostě to, co nikdy žádné Audi ři Pasát nebo ŠKODA nenabídne. Nechápu, jak to je možné, snad taky proto, že s těmihle německým auty jezdí lidé, kterí mi jsou v mnoha případech něčím nesympatičtí či nepříjmení), kdežto Lexus je něco, so Toyota háčká a už to ta odlišnost - Audi si nemá CO hýčkat, ta chrlí masovky.... U Lexuse je to pněkud jiné, i když výstupem je zas jen bedna na 4 kolech, ale vyrobená ve zvláštním závodě, pod zvláštním režimem a s hlavně s mizivou poruchovostí. Což se tedy o Audi rozhodně trvdit nedá a ani nesmá, už jen s ohledem na fakt, že napříč celým výrobnéím spektrem Audi se proláná řada unifikovaných dílů - i v těch toop modelech.

U Lexuse - zatím jsemměl čest "jen? s třemi: IS250, GS300 a hlavně IS-F (a to doporučuji každému, kdo to myslí s auty jen trošku vážně a hlavně - má na to) a pokaždé mi stačí už jen ten pocit, když dovřu dveře (zkuste si to!) a pak nastartuji V6. Prostě je to o pocitu z něčeho, co není a nikdy nebude tuctovak, byť sebedražší, jako A8 W12, tohle je o individualitě, vytříbeném vkusu a smyslu pro krásno.... A pak je too tradici, poctivosti řemesla a obnrovské image, mkterou-chtěej nechtěj-dnes už Audi dááááávnonemá, proř, to se mě neptejte, asi kvli reklamám a masové podpoře služebníc´h osekaných šunek s hadrovými potahy. Tohle u Lexe neikdy nebylo, není a pěvně věřím, že ani nebude, tohle budou navždy auta, se kterými nebudou nikdy jezdit mastňáci a šamponi, ale seriozní pánové a to i tcaí, ktečí s k LS či GS 46O přikoupí pro radost i nějaké to IS-Fko.

Někdo může začít arumentovat, že Lexus nemá tohle nebo ono, ale já tvrdím, že absence "toho onoho" je několikrát vyvážená poctivostí a seriozností auta a ne pro nic jiného, než prívě proto si Lexus stojí ve světě (tedy např. bohaté Arábii,Kuwajtu či USA tak, jka si stojí. Zkuste jít za šejkem, co má doma 15 Ferrai, jestli by jezdil s A8. Se vám vysmějě. Ten chce exkluzivitu a tu mu dají značky jako RR, Cadillac, bentley a nebo prívě onen Lexus LS...

Kdybych nebyl připosraný a nežidil se heslem o opici/banánech, tak už ta GS460 stojí týden doma, jenže já jsem člověk opatrný a vidím všude malovat čerta na ze´d, takže zatím jezdím s tím, co mám, ale třeba tady dostanu úpal a v palici se mi rozleží, že je nejvyšší řas si pořídit poctivý auto s pořádným motorem a vysokou kvalitou. No, to jemůj pohled nezaujatého člověka na Lexus vs. Audi.
o 08.08.2012, 14:25 | party_boy
Když je teda lexus tak super, tak proč jich tu jezdí tak málo? Hmm? Že by bohatí čecháčkové nehctěli tu exkluzivitu co jim lexus nabízí? To se mi nezdá.
o 08.08.2012, 14:32 | Vencaf
"Kdybych nebyl připosraný a nežidil"
co tím myslíš Zdeny?
:D
o 08.08.2012, 14:34 | Lukasino
party: Lexus ale je fakt pecka, jenze driv meli na spoustu lidi az moc japonsky vzhled a je to auto tady mene proflakly... Ty auta jsou fakt spolehlivy, prospikovany vsim moznym, zajimavy, atd. U lexuse jen tezko narazis na model, ktery je zavrhovany. Kdezto u Audi/BMW/Mercedesu je tech modelu hned nekolik :o)
o 08.08.2012, 14:36 | Pavel 528
Nismo:..o))))tak dobre,za 7let...to snad jeste ty strepy jezdit budou....o))
jinak si myslim,ze nova F10 uz je kvalitativne zase na dobre ceste oproti E60
stejne realnou jinou alternativu nevidim co si koupit az doslouzi E39

japonce,itala,francouze nechci ani omylem a z nemcu jedine bmw,takze neni jine vychodisko..o))


Jinak k lexusu:nepochybuju o tom,ze je to kvalitni auto,ale japonsko-korejsky design se mi proste prici a to je ten hlavni duvod,proc bych si to nekoupil
o 08.08.2012, 14:37 | Vencaf
jinak xenonmanova hláško o O1 TDI a E39 pobavila, pokud posuzuješ auto podle toho,jak snadno se dají sehnat díly z čorky a kolik platíš u pumpy, tak ano, O1 je lepší než E39.
Taky můžeš koupit vietnamskou polívku v sáčku za 6 Kč, místo toho,aby sis dal k obědu normální jídlo, znamená to,že je lepší?
o 08.08.2012, 14:41 | Nismo.Power
mě nepříjde že by jich tu jezdilo málo.... kdo chce exkluzivitu rozhodně nešáhne po A8 pokud to je přímo pro něj.... stačí se jen podívat na lak jakej má LS a hned vedle na pomeranč lakovanej v JZD jakej má A8 a je to k smíchu :D výbavu může mít i audi ale nikdy nebude exkluzivní už kvůli tomu že ja na každym rohu a kvůli tomu jak se v tom jezdí.... u nás sou bohůžel prostě jen tupý manažeři odkojený čimsi německym f tédéí a vzhledem k tomu že to je firemní tka neřešej zdali to je lexus nebo audi... a bohůžel politika firem a blbců v týhle republice je taková že v lepší třídě tu přichází v úvahu MB/BMW/Audi což je pro čecháčka taková zlatá střední cesta jak zapadnout do davu, nechce bejt neoblíbenej a koupit si nějakou vraždu z USA i kdyby byl exkluzivní nebo jít proti davu a koupit Lexuse protože tam ani neni všemocný tdíííííí který co si budem povídat tak do tohohle segmentu fakt nepatří..... už třeba takovej krachující jaguar ten taky patřil do tý třídy vejš než ty tři značky výše jmenovaný a kam to dopracoval..... výroba v indii a nafta chrochtá pod kapotou aby uspokojily průměrnyhý evropskýho idiota kterej neví co je bejt exkluzivní a že exkluzivní znamená mít na PHM a znamená to mít velký luxusní auto s pořádnym tichym benzínem nebo hybridem.... né oni radši v rukavičce na benzínce čepujou naftu, vyhoděj saze a valej za 8,39L/100 na golf...tam přijedou a člověk s lexusem se jim vysměje :)
o 08.08.2012, 14:44 | Nismo.Power
Lukasino : poslední dobou u audi/bmw/mb sou zavrhovaný všechny modely jen mezi nima se řeší kterej je tak asi nejmenší zlo :D

Vencaf : něco proti polívce z pytlíku ? :D
o 08.08.2012, 14:59 | Proffesor_W | Upraveno: 2012-08-08 15:00:12
Ty vole tyhle teoreticky temata mne vzdycky pobavi, kazdej porovnava auta z a X milionu o kterych si neco nekde precetl a kdyz dojde na vec, jezdi ve vyjebany fieste, golfu, nebo oktavce. Muj boze, jak nekdo muze dat pri vyberu auta na nazory lidi z tohodle fora, to fakt nechapu.
o 08.08.2012, 14:59 | party_boy
08.08.2012, 14:44 | Nismo.Power
Lukasino : poslední dobou u audi/bmw/mb sou zavrhovaný všechny modely jen mezi nima se řeší kterej je tak asi nejmenší zlo :D

Jo a proto patří mezi ty početnější tady :-D A já pořád nevim co je na tom blbýho mít naftu v nějaký limuzíně, vždyť je to dneska normální :-D
o 08.08.2012, 15:18 | Nismo.Power
Proff : každej at si jezdí čim chce nebo na co má, nevim na co narážíš kdo si kde co přečet..... můžu tě ujistit že já koukám jen na obrázky v časopisech číst neumim a nechci.... ;-)

PB : mě to normální nepříjde teda.... pokud nebudeš řešit prachy a budeš chtít nějakej image tak co si koupíš ? A8 v třílitrový naftě ? :D RR Phantom v naftě ? Bentley v naftě ? nebo co teda ? :D k autu patří motor..... nafta neni motor, benzín je motor a je pro ty který nejsou naolik bohatý aby si mohly dovolit provozovat naftovej motor.... tim myslim dnešní naftovej motor kterje prostě ve finále výjde na provoz dráž chtě nechtě ;-)

a nafta stejně má odzvoníno dávno, ty technologie už nemaj kam jít dál momentálně, sou tam takový tlaky že už se to sere jen jak se na to křívě podívá kolemjdoucí.... takže je docela známo že ten vývoj u nafty totálně zbrzdil a neni kudy kam jít takže už sou jen pokudy o triturba apod..... stejně tak je známo že kdyby se investovalo tolik peněz do vývoje benzínu co padlo do nafty za ty léta tak by benzínový motory byly totálně jinde a mnohem účinnější a úspornější než současná nafta takže vývoj se zase šoupe ke studování benzínovejch motorů a v dnešní době hlavně k downsizingu....
o 08.08.2012, 15:21 | Zdeny60
Party boy:

to je, jako kdyby ses zeptal, proč půl národa má jako modlu Oktávku a druhá půlk a Focuse/Mondeo. Protě chtějí šedou myš tak si ji koupí. Je to nejjednodušší.

VencaF: myslel jsem tím to, že čím jsem starší, tím víc si říkám "co kdyby něco".. Stačí přijít o práci a vše je v prodeli - a pak musíš se ztrátou zahájit výprodej. Prosět jsem už opatrnější a když vidím, kam se tenhle ubožíkov řítí, tak raději suším a nic moc nekupuji. Navíc vidina, že rodiče budou živit své děti až do smrti, tak to mně na klidu taky nepřidá a bohužel já mám děcka dvě, kluk naštěstí má ještě 1,5 roku před sebou. Takže tak. Vím, že v tomhle jsem po tátovi, cítím to na sobě a kdyby ta stejná situace byla před 10 lety (= tolik bych nepočítal a neříkal bych si poříd co kdyby),tak to GS460 z toho linku už jezdí u mě doma. Nelézám u sebe čím dál tím více ńěajké psychické bloky a nedovedu se přes to přenést - ato mě sere, protože tohle není o těch peněích, ale o tom "co kdyby". Proto jsem naosal, že jsem čímdál tímvíce připosranější a radši budu ještě chvíli sušit, abych se zajistil proti těm našim lumpům.

Jinak, Party boy, Lexus je dost hodně o penězích, daleko víc, než německý trio. Ono totiž na něj neexistuje drihovýroba, nikde není jedinej vrakáč a servis taky není v každý Lhotě. A to mnoho lidí uznává a to je odrazuje (já patřím částečně mezi ně, protože nemá čas shánět na webu něco někde v prdelíich a létat po servisech do Německa, protože v Praze/potažmo v brně bych jim to do pazoury nesvěřil, kdyby to onp "něco" přišlo). Pak se vem politiku našich zkurv(((nejch pojišťoven a neudělej si havarijní, pořiď si pořádnou sadu gum na origo disscích (cena dle ceníku Lexus je úsměvných 38tCZK za 1ks 18ˇˇ litách kol :-) a jsi na 150 litrech za sadu ani nemrkneš. Wo tomhle je Lexus, hochu, mimo jjiné. A dát si tam nějaký Alesio od Turka, to není to pravý. Prostě Lexus není Audi, kde nasadiš pouťový tuzink 20ˇˇ a koukáš, jetsli patnástky vlhnou při představě, že je budeš šukat na zadním sedadle 15 let starý A8 po smrti. Tohle fakt u Lexe není.
o 08.08.2012, 15:26 | Nismo.Power
38t za jedno kolo ? lol to se nejdřív podívej co stojí na A8 kolo nebo na Mercedesy :D za to ti nedaj kolo ani bez gumy :D
o 08.08.2012, 15:31 | Zdeny60
No, všk taky lidi, co kupujou 6 let starý vojetiny nikdy markový kolo na zimu nekoupí, ale koupí právě o Alesio za 3 litry :-)

Jinka ta cena je za disk bez gumy taky. Mně to jako úsměvný nepřijde a vidím docela v reálu případy, kteří se vydají z poslední koruny a pak brečí, že namjí na ty banány. Kdepak, není to jednoduchý, ale v případě Audi či BMW díky jejich rozšížení jisté možnosti jsou, jak zpívá Monika Načeva ("Možnosti tu jsou, doporučuji tuhle starou desku, starý dobrá bugbít s Pavlíčkem...)

Ještě se vrítím k té mé váhavosti - kdybych si poříd nemlel to kdyby, tak jsem vzal býval na jaře tu bílou IS250, co tu mnozí zavrhli, jenže jsem se nedokázal přenést přes ty patílie s doplacením toho uvěru, či co na tom vázlo. Prostě jsem starší a něco vidím a beru už jinak, než když mi bylo o 20 méně:-(((
o 08.08.2012, 15:36 | Nismo.Power
jasně i do lexuse dokážeš vytýct hodně peněz za fakturu ze servisu...... jeidnej problém je že lexus se tě nesnaží sežrat z kuže ale chce tě vozit v komfortu a bezpečí a dovízt tě všude bez toho aby zrovna odešlo načasovaný kurvítko..... prostě prodat drahý auto který je spolehlivý a jezdí pořád .... né prodat drahý auto jako audi, a hned po prodeji stáhnout zákazníka z kůže takovym způsobem že si po dvou letech musí koupit novej model protože ten starej měl už moc poruch....
o 08.08.2012, 16:16 | party_boy
Já kdybych na to měl tak si klidně koupim A8 v naftě, ale čtyřlitrovou :-D Páč je to úplnej hukot :-D

Zdeny > Máš pravdu, protože patnáctka se za něčim co má eLko na kapotě ani nevotočí :-D
o 08.08.2012, 16:37 | Lukasino
Zdeny: zrovna prazsky servis na smichove (louwman) je naprosto v pohode, jezdim tam obcas s LSem 460 a pristup perfektni dle me a ceny servisu take, vzhledem k tomu, ze je to vlajkova lod. Ale samozrejme nerikam, ze kdyz clovek zajede do nemecka, ze to nebude levnejsi. Akorat s tim lexusem nejak neni potreba. Za posledni dva roky se jezdi jen na pravidelny servis (oleje, ted posledne i predni brzdy), nic vic. Jo jednou byl problem s autoradiem, jinak to auto jen jezdi.
o 08.08.2012, 16:38 | Lukasino
party_boy: jo 4.0TDi je fakt hukot, ale v penezence, to uz chce 4.2TDi co byl v A8 FL ;o)
o 08.08.2012, 16:42 | Zdeny60
Lukasino: MY???
o 08.08.2012, 16:53 | Lukasino
Zdeny, 2007 ;o)
o 08.08.2012, 17:00 | party_boy
No vidiš, čtyřlitrem jsem právě myslel onu 4.2tdi. Ani jsem nevěděl, že byl nějakej 4.0tdi :-)
o 08.08.2012, 19:22 | Luke_288
A treba otec si koupil uz druhou audi (novou) s prvni za 5 let najezdil 220tis km, druhou ma ted pul roku a s ani jednou zatim nic a stejne jako lukasino s lexem jezdi jen na pravidelny servisy.
o 08.08.2012, 19:26 | party_boy
No vidiš, teď přijde někdo a řekne, že má tatík štěstí na dobrý kusy. Vůbec bych se tomu nedivil.
o 08.08.2012, 20:34 | xenonman
tak ono jestli a8 či lexus je uplně jedno, Audi A8 nemá také druhovýrobu na dily :-)

pavle já vím, že jsem měl napsat, že je e39 nej auto na světě a lepší už nikdy nebude :-), ale prostě auto u mě musí splnovat několik bodů, což třeba spotřeba u O I - 4,5-5l/100km je nepřekonatelné stejně tak nájezd km vs servis, poslední fakt je ten, že OI 1,9 tdi je stejně drahá jako e39 ve stejném roce ba možná ta e39 bude levnější a pořizovačka mnoho násobně více než OI :-) takhle se na to koukám já...

mít možnost volby za mě, LEXUS GS, AUDI A8, SUPERB II

koupím superba, pak by následoval lexus a až poslední bude audi a8

co do reprezentování sice vede možná audi a8, ale tím to končí...

ale jsem zvědav co nakonec koupiš :-)
o 08.08.2012, 20:36 | xenonman

foto k příspěvku  od xenonman

o 08.08.2012, 20:39 | xenonman

foto k příspěvku  od xenonman

o 08.08.2012, 20:42 | xenonman
jinak za mě vede tohle, ale je to mimo rozpočet :-)

foto k příspěvku  od xenonman

o 08.08.2012, 23:14 | Pavel 528
Xenon:nikde jsem nepsal,ze je e39 nejlepsi na svete,jen pisu,ze je asi tak 1000x lepsi jak nejaka O1,coz nechapu v jakem pohledu na to koukas,protoze ty auta jsou zcela jinde...
ano,koupis vyjeblou e39 za 30,ale i top stav za 200
podobny rozdil bude i O1,ale ted ty ceny neznam a je mi to jedno,protoze ty auta jsou zcela neporovnatelne...
jedine je to,ze O1 jezdi za 4,23323233l na 100,ano to ja jezdim za celych 8 prumerne a to vetsina po Praze,pohodli a zpracovani je uplne jinde,design taky,zadni nahon,vytlumeni,pouzite materialy,vykon,jizdni vlastnosti atd,proste neporovnatelne.....
ano,servis bude origo drahej,ale kdo asi jezdi s 10let starym autem do origo servisu???
o 08.08.2012, 23:26 | xenonman
pavle asi si nerozumime, je rozdil si koupit auto pro paradu a pro funkčnost, jinak to byl je nastrel s tou O I :-)

mám firemní o I 1,9tdi 66kw + cip, najeto ted snad 250tis km, původní turbo, vstřiky leje se jen nafta a mění olej bez investic:-)

řeší se tu rada, co za auto mimo a8 :-) takže viz to to jsem napsal hore
o 09.08.2012, 01:46 | Proffesor_W
precetl jsem si pozadavky a za mne jednoznacne Impreza
o 09.08.2012, 06:35 | walish | Upraveno: 2012-08-09 06:39:11
Zkusím taky něco já :)

Co nová Lancia Delta? Za ty peníze bude nová/téměř nová, všechny požadavky splňuje, nejlepší sedačky, v jakých sem kdy seděl,ale to je samo u každého jinak, nicméně,nové bmw či audi se absolutně nechytají, jediný konkurent co se pohodlí sedaček týče je LS450h,alespoň to jsou moje zkušenosti.
o 09.08.2012, 07:52 | Lukasino
walish: on ale chtel auto, ne Lancii :D

Jinak LS 450h neni, je GS450h. LS je bud 460 nebo 600h ;o)
o 09.08.2012, 08:51 | RedBaron
Tywoe, to je zase debata. Čistě teoretická, praktických zkušeností tu je tak 0,5%, O1 je lepší auto než E39tka tak to jdu fakt do kolen. A někdo se tu chudák posral z Lexusu, protože na něj nikdo nenadává a neprobírá co je na jednotlivých modelech špatnýho.

No to snadno, protože je jich v republice slovy šest! :-)))
o 09.08.2012, 09:29 | Pavel 528
no ja uz to radeji dal komentovat nebudu,jasny O1 je lepsi jak e39..DDDD
o 09.08.2012, 09:39 | TicTac
To jsem nečekal, že se to tady tak rozjede:-)
Radu jsem předal a tím to pro mě končí viz. 07.08.2012, 13:20

A8 se mi líbí, ale náklady na provoz mi příjdou zbytečně vysoké a image sporná. S80 je mi sympatické protože jsem Volvo positive (aktuálně XC90 D5 AWD) a moje zkušenost je velice pozitivní (provoz, pohodlí, díly, servis, atd.) a Superb (jedině 3,6 AWD) byl tady vyzdvižen do nebe, ale na škodovku při výběru asi nedojde.
Všem děkuji za zkušenosti a názory.
TT.
o 09.08.2012, 09:44 | TicTac
o 09.08.2012, 09:47 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
jsem si vzpomel jak jsme jeli s pywojem do nemecka s O1 TDi 1500km na otocku, to bylo peklo :-D
o 09.08.2012, 09:52 | xenonman
asi mluvim mongolsky neb nevím,

ještě jednou i pro ty už více pivem vypité lidi :)

OI a BMW E39 je uplně jiný typ auta, nelze srovnávat felicii a superba ano takový velký rozdil to je...

dál jsme, ale jako přírovnání což někdo hned pochopi jako děsnou urázku na jeho bmw

provozní náklady u OI jsou uplně někde jinde, i když to auto stojí vlasntně stejně tak at je to jaké koliv bmw nebude jezdit 5l/100 a dily nebudou stát 1/3 dilu skody, prostě nebudou tzn je pak otazka mít pěkné auto co si hraje na auto, je pohodlné a vše a nebo mít běžné auto jako 1/2 lidi v republice, ale vědí přoč to auto mají, pač je spolehlive, levný servis a vše ostatní okolo

speciální pro redbarona, když by sis přečetl co jsem napsal tak všechny ty auta mám, měl jsem, nebo jsou u mě ve firmě a vím proč tam jsou...
o 09.08.2012, 10:00 | xenonman
a cilem není se někoho dotknout jen poradit, když člověk najede s autem 30-40tis km, myslím, že je schopny napsat nějaký závěr na dané auto...i proto, že si to sám servisuji

jinak oI jsem jel 3tis v kuse, jo jasně bolej pak záda, ale vím přoč jsme těch 3tis km jel s octou pač to prostě vyšlo na provozní náklady 1/2 než jaké kolikv jiné auto, to stejné superb II 1,9tdi vděčně auto, které když bude mít 300tis km furt pojede...
o 09.08.2012, 10:25 | hanzz
Jezdí k nám do firmy na obchodní jednání v různých autech, vetšinou to je koncern (děláme hlavně pro Němce), ti řadoví obchoďáci v Oktávkách a Superbech, ti výše postavení v Audi (většinou A6, vyjímečně v A8). Občas přijede jeden obchodní partner v Lexus LS600h. Image toho auta je úplně někde jinde, jak z těch prefabrikovaných "němců". Je to jakoby na parkoviště mezi auta přistála kosmická loď :o)

Ale nejvíc mne dostává, když náš finanční auditor přijede s Panamerou Turbo S. To hned chápu, proč máme tak zkurvený daňový zákony... :(
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3821 sekund.