Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Zasr.... brzdy..

 o Navštíveno 9509x o
o 13.07.2013, 19:41 | Woko_O
Dneska sem si na Golfu dělal zadní brzdy. Za prvý.. závěr z celkovejch oprav je takovej že na podvozku je snad nejhorší práce.. Zarezlý všechno a debilně se to dělá.. to je první věc co mě sere.

A druhá věc.. Mám problem takovej že mi brzdy dělaj to že když brzdim tak vibruje volant,a klepe se auto. První věc co jsem udělal. Vyměnil přední kotouče. Koupil jsem vrtaný Zimmermanny.. Problém na chvilku ustal,ale furt byly cítit malý vibrace..Pak se to zhoršilo asi po 2000km.. Udělal jsem ještě závěr že by to mohly bejt zadní jelikož se mi jednou rozžhavil do běla kvůli ručce.. Koupil jsem teda taky zimmermanny ale klasika, nevrtaný. Všechno s novejma deskama taky Zimmermann. Dneska sem se s tim sral jak debil..obě páky na ručku zarezlý a na jedný straně vůbec nejezdil brzdič v čepech.. takže sem to všechno rozhejbal a dával dohromady. Pak tam nějakej blbec přede mnou strhnul závit na brzdovou hadičku a chcalo to..naštěstí se mi to nějak povedlo..No takže sem to celý dal dohromady s pocitem že ted to bude jak to má bejt..Všechno se hejbalo,kotouče nový, destičky nový.. Tak nějak odvzdušnim (byl jsem sám) jdu to projet...a kurva furt to samý!!!!! Prostě do prdele kreteni nedomysleli brzdy... Nevim jestli sou křivý náboje (z čeho že jo) nebo se zase i tyhle kotouče zkroutily.. Ale tak strašně mě to sere!! Jediná věc kvůli který mám sto chutí to auto někam prodat,nebo shodit ze skály.. Mrdka..

Nápady?

(pardon ale sem naštvanej..)


o 13.07.2013, 19:55 | Skury
Kola jsou ok?
o 13.07.2013, 20:59 | Jajinek
Ocistils dosedaci plochu kotoučů na náboj? Jednou me to dělalo a přitom je to hrozná prasecina a prace na minutu.
o 13.07.2013, 21:21 | Woko_O
Kola jsou v pohodě, ty to nedělaj.. Je to vyloženě jen při brždění.. Plochu jsem očistil kartacem a poklepal a pak trochu natrel vazelinou aby to nezarezlo.. Daval sem si bacha aby to bylo pořadně.. Každopadně na nic.. Škoda že nemam uchylkoměr abych změřil jestli je to kotouč nebo náboj.. Jinak všechno sen zdá bez vůle. Čepy,ramena atd.. Fakt mě to sere..
o 13.07.2013, 21:58 | Jajinek
Brzdovka? Ze by byla uz "zvodnatela" sice to muze byt uplne mimo,ale,Jinak me uz nic nenapadá
o 13.07.2013, 22:02 | jok3r
nekde sem cet ze dosedaci plocha se nesmi ani mazat ;) krom toho se mi libi konstatovani ze nedomysleli brzdy a cely auto je nahovno,,, myslis ze by jezdilo tolik golfu kdyby meli nedomysleny brzdy?
o 13.07.2013, 22:06 | Zbyna
Výměn uložení předních ramen a máš po problému.
o 13.07.2013, 22:07 | Zbyna
Sakra, omlouvám se za to nahlášení, jsem na mobilu a nějak sem se premackl
o 14.07.2013, 01:29 | 323Marty
Přidávám se ke Zbynovi - nech si v servisu zkontroloval komplet zavěšení - může to bejt od vyčvachtanejch silentbloků až po ramena prakticky cokoli. Kotoučema tohle paradoxně nebejvá.
o 14.07.2013, 01:36 | Woko_O
Bohužel tehle rozměr kotouču co je 280x22 trpěl na tyhle vady. Jedná se o to že jsou poddimenzovaný brzdy u těhlech golfů a jedničkovejch octávek.. takze jok3r - ano, nedomysleli to, jezdí takhle několik golfů a octávek..Než jim došly zprávy že se to tak děje a dali jiný těhlice a rozměr 288x22 kde už tyto problémy nejsou..

Servis má otec.. Uložení potrhaný neni. Leda by to byl nějakej měkej materiál. Čepy jsou v klidu. Spíš jde o to že nechci investovat do dílů celý přední nápravy,když nevim jakej bude výsledek..
o 14.07.2013, 07:38 | Timon.z
o 14.07.2013, 08:09 | Vasekkch
280mm brzdy se instaluji stale
o 14.07.2013, 12:48 | mikevr6
na oktavce to same,daly se nove naboje+loziska a klid.
o 14.07.2013, 13:02 | Woko_O
Jo no.. budu muset změřit co by to mohlo dělat..jestli kotouč nebo náboj.. když to nebude ani jedno tak zvážim možnost výměny uložení..
o 14.07.2013, 13:58 | Timon.z
no teď už bude házet kotouč,protože bude vybroušený.
dej nové ložiska,náboje a vyměň puk v rameně(ten zadní)dej tam z audi tt je plný a na věky.
ono nejčastěji je v háji ložisko(vůli nemá,ale v zatáčce naněj působí i boční síla a pak to nepatrně naklápí kotouč)
když to dělám,tak dávám zrovna pro jistotu i náboje,není to moc peněz a je pak jistota.
o 14.07.2013, 14:35 | M.a.R.i | Upraveno: 2013-07-14 14:37:00
Ja jsem resil neco podobnyho na LS400,koupil jsem ji s vibrovanim pri brzdeni,dal novou sadu bremno a po par set kilometrech vibrovali,dal jsem tam origo novou sadu Lexus a zase po chvili zacali vibrovat. Najeto cca 3000km a vibrovani ustalo. Nevim cim to je, tak Ti to asi nepomuze :). Ale mam nacatej jeden silentblok na rameni. Nikdo na nej nemohl prijit a pomonla mi az zkouska naprav na STK a tam to mechanikovi taky dlouho trvall nez mi to potvrdil a to jsem mu ukazoval primo silentblok, ktery si myslim,ze to dela. Treba si casem ten silentblok nejak sednul a diky tomu vibrovani prestalo a nebo se kotouc nejak srovnal.?

Jinak myslim,ze to klidne muzou delat i kola. Pripadne zpuchrely vnitrky brzdovejch hadic,ktery udelaj chvilema zaklopku a kolo pribrzduje a odkuvi kotouc.

Taky me to hodne sralo,menil jsem brzdovku, pro jistotu zrepasnul trmeny,dal novy brzdy a porad vibrace :)
o 14.07.2013, 17:51 | haskyvr6
Tipoval bych ložisko kola, kvuli vůli v něm se nepatrně kmitajici kotouč přibrušuje nesouměrně o desky (např v zatačkach) a po par kilometrech je kotouč nevyvážený a pri brzdeni vibruje. Mam Golfa, jezdim na dalnici pomerne rychle a brzdy zvladaji bez problemu opakovane brzdeni z 200 km/h. Chyba je u tebe, ne v Golfech obecně ;)
o 14.07.2013, 18:55 | Woko_O
U me asi nebude..ja s loziskama nic nedelal. Navíc špatný ložisko by mělo hučet.. pár už sem jich dělal a pokaždý to hučelo jak kráva.. vůle, vůle.. to tam můžu dát nový a nikdo mi nezaručí že tam ta vůle nebude znova na dobrým ložisku, stejně jako tam mam ted.. :)
o 14.07.2013, 19:45 | Timon.z
to není pravda,neznamená že když ložisko nehučí že je dobré.ložisko má vůli,akorát ty ju nemáš jak změřit,tak tomu nechceš věřit.pochybuju že to tvoje ložisko je v dané toleranci.
chtěl si radu,dostal si podložené a odzkoušené rady.nic víc ti nikdo neporadí ani nevymyslí.
myslím že chyba je fakt v tobě,že nechceš investovat do řádné opravy a hledáš jinou cestu.dej věci nové a uvidíš že bude klid.
o 14.07.2013, 20:48 | CervinVega
Lozisko v kole...
o 14.07.2013, 21:51 | Woko_O
Uvidim.. Nechám stočit starý kotouče.. Pokud to bude po stočení dělat hned od začátku nebo po pár km,tak začnu pátrat odkud to pochází..
o 15.07.2013, 01:24 | Jozzo
lol ... já si myslím že je to provokatér
o 15.07.2013, 07:13 | Zdeny60
Klasika VW:-)

U mých obou oktávek (a pochybuji, že golf to má jinak) - pomohla až výměna silentbloků, tlumičů torzních kmitů a samosebou slušné kotouče vč. desek. S ložisky to nemá nic splečnýho. Ale pokud to takhle nechás, společnýho to začně brzy mít....
Banality, jako dokonale vyvážená kola, určitě máš.
o 15.07.2013, 08:01 | Zdena1985 | Upraveno: 2013-07-15 08:07:54
udelat repas komplet cele predni napravy(cepy.silenbloky atd.) ten samej problem na octavii 1 tdi.Loziska to muzou bejt taky jedine mikrometr ci milimesi stojanek a merit hazivost
o 15.07.2013, 08:21 | Zdeny60
Ložisko, když začne hučet, tak na něm nenaměříš vůbec nic, ta zvýšená vůle je ještě v tomto okamžiku zanedbatelná a ta zcela 100% nemá vliv na vibrace při brždění. je to opravdu posloupnost:

zvlněné kotouče=původní příčina vibrací. tyto vibrace zničí uložení (stabilizátory, uložení, čepy). tak vznikne vůle v závěšení. Následně, tato vůle je příčinou toho, že při bržděnís e rozkmitá řízení. Obvykle netrvá dlouho, zvlní se kotouče + vůle a jsi tam, kde jsi.Ložiska v tomto problému zatím ještě nehrají roli, ta se přidají opravdu mnohem déle.
o 15.07.2013, 08:24 | Zdena1985
to je take pravda stema loziskama.take by sem koukl hlavne na to ulozeni :(
o 15.07.2013, 08:46 | Ravo
Jako ti co píšou nademnou - zaměřit se na náboj a uložení celé přední nápravy.

Problém pěkně popsán v tomto dokumentu:
[ Link ]
o 15.07.2013, 08:54 | Zdena1985
Ravo : Podle toho dokumentu sem se ridil i ja :) je to tam dobre popsane.

To ze se klepe cele auto neznamena ze to musej bejt jen predni brzdy.
o 15.07.2013, 08:55 | xxfavo1
myslim si , ze sam jsi si vymyslel nejlepsi postup.taky jsme to tak delali na mojem aute.Vymenili se koutouce a za chvilku vibrace, vymenila se druha sada a zas vibrace. Tak jsme vzali hodinky(mikrometr) a zmerili hazivost naboje a levej naboj hazel mnohem vic nez pravy....bohuzel si nepamatuji uz o kolik hazel vic.Pokud jeden nebude hazet vic nez druhej , tak bych koupil original kotouce z VW autosalonu.Pak dej vedet jak jsi dopadl :)
o 15.07.2013, 08:57 | Zdena1985
ted ctu ze sem to napsal blbe merit ne loziska ale hazivost celeho naboje
o 15.07.2013, 18:18 | Woko_O | Upraveno: 2013-07-15 18:19:06
Je to tak.. Nejsem provokater, jen uvazuju logicky a snazim se přijít na to čim to může bejt. Okolo aut se chvíli pohybuju a můj děd a otec mají mnohaletý zkušenosti. Proto mě nikdo nepřesvědčí o tom že za zvlněný kotouče a následný vibrace může ložisko v kole nebo vymlácenej silentblok.. viděl jsem několik aut s rozpadlým silentblokem na rameni, při brždění auto plavalo,házelo sebou ale nemělo to vliv na vibrace do volantu.. Takže ano, příčinou všeho jsou zvlněné kotouče jak píše Zdeny60. Následně potom dokážu pochopit že to ovlivní náboje s ložiskem a vibrace rozjedou i ničení silentbloků. Takže pak pochopim že výměna silentbloků,ložisek a kotoučů vážně pomůže.. Ale bohužel neni jasný na jak dlouho. Takže všechno vychází z něčeho. Zde to vychází z toho že je težkej motor na malý brzdy,debilní silnice a nekvalitní materiál.. Pokud je to jinak, přesvedčte mě logickou odpovědí..
o 15.07.2013, 18:39 | Zdeny60
Woko_O:
to ložisko, to je to poslední, co ti zvlněný kotouč zničí. Víš, jak trpí ložiska non-stop na rozmlácených cestách? Proti tomu je zvlněný kotouč taková relaxační kůra pro ložisko. nejdříve to zniči všechno měký - s-bloky, uložení, ramena. Pak vznikne vůle, která druhotně hází kolama při brždění-představ si geometrii nápravy a vůle v zavěšení. Do toho začneš brzdit - vůle v pružném uložení povolí, ale mají snahu se "vrátit" zpět - výsledek je rozkmitání kol. Vyměň vše pružné, pak dej pořádný kotouče a věř, že budeš mít klid.

Nevím, jestli se jedná o dýzl, ale u 1,9TDI je vrchná konstrukční chyba na přední nápravě - je poddimenzovaná, navíc brzdy jsou malý, takže pro pořádný efekt musí vyvíjet nadměrnou sílu, která se koncentruje na malou plochu==>vývin tepla je větší, než u větších brzd. Výsledek-zvlněný kotouče.
proč RS netrpí zdaleka tolik na brzdy, jako klasika 1,9TDI? Protože mají větší brzdový kotouč,menší vznik tepla, nekroutí se tolik.
o 15.07.2013, 18:42 | Woko_O
Oooo díky bože.. O tom se tu snažim pořád mluvit a přesvedčit..
o 15.07.2013, 19:07 | Zdeny60
No tak sorry, no:-)
o 15.07.2013, 19:15 | Timon.z
první změř jestli je ten kotouč zvlněný,nebo vybrousený v úhlu 180 stupňů.
dělám servis 16let a mluvím z praxe a ne co kdo slyšel.
a octa RS na to trpí úplně stejně.vis RS-klub
osobně je mi jedno jak to budeš řešit,nic ztoho nemám,jenom sem ti dal radu jak nato
o 15.07.2013, 19:17 | Zdeny60
A proč je vybroušený v úhlu 180°? :-))))Další komentář netřeba, ani po 20 letech:-)))
Vybroušení může mít jen dvě možné příčiny...
o 15.07.2013, 19:32 | Timon.z
blbě sem to napsal.kotouč bývá vybrousený ve dvou místech.kotouč není zvlněný ale vjednom místě je tlustý a jinde zas chudý.nevím čemu se Zdeny furt divíš.dyť je to tak profláklý u VW atd...vis.odkaz nahoře
o 15.07.2013, 19:39 | Zdeny60
Kontrolní otázka: Estliipak víte, proč je probroušený? Já se nedivím, spíše uvažuji nad tím, kam směřuješ.
o 15.07.2013, 19:47 | Timon.z
nikam nesměřuju.chtěl vědět co dělat když mu pořád kopou kotouče.dal sem mu tu odkaz,aby pochopil problematiku.dal najevo že to tím není,a nemůže být.jenom mu tady píšu že může to být i to ložisko,že to je běžná věc u VW.onic jiného tu nejde.
o 15.07.2013, 20:55 | CervinVega
2x vymenil kotouce a je to porad stejny, tak je cas na to lozisko, ale at si Evzen nejdriv vykoupi celej Wolfsburg...
o 15.07.2013, 21:06 | Zdeny60
Kdyby to bylo ložisko, tak to bude dělat problém IHNED!!! po výměně kotoučů.
o 15.07.2013, 21:14 | 1kw
Jako CervinVega

2x jsi vyměnil kotouče a stále jsi nepřišel na to, že to může být nábojem či ložiskem. Přitom stačí změřit házivost a hned víš kde je příčina.
o 15.07.2013, 21:15 | mikevr6
neni pravda a na vine je nabojka,ne lozisko.....
o 15.07.2013, 21:26 | Woko_O | Upraveno: 2013-07-15 21:27:36
Timon.z: díky.. vyzkouším.. :)

Dobře.. Já tady dávam za pravdu pořád Zdenymu60.. :-)

Dejte mi někdo rozumnej a logickej důvod proč by to mělo dělat ložisko..Řikám ložisko,ne náboj.. :)
o 15.07.2013, 21:37 | Jozzo
a náboj jako drží v čem?
o 15.07.2013, 22:19 | Nismo.Power
škoda jen že ten zvlněnej kotouč je mýtus jak hovado :) když už v tom timon dělá 16let :) a změřil bych to v uhlu 185 stupnu aspon ;-)
a ložisko to fakt nebude :)
o 16.07.2013, 05:35 | Zdeny60
Kapituluju. je to ložiskem.
Já jsem byl výjimka, mě to na dvou 1,9 a jedné 2,5V6 dělaly vždy kotouče a rozviklaný gumy.
U ostatních to dělá fakt ložisko.
o 16.07.2013, 07:36 | Tea
Dělá mi to něco podobnýho, nevíte, kde se ještě v Brně stáčejí kotouče, díky
o 16.07.2013, 08:10 | futura
Stejnej problem resim uz pul roku, navic u mne je pri akceleraci cejtit vibrace predku, vymenil jsem uplne vsechno, mimo naboju pochopitelne. A protoze to dela furt, tak jsem je nakonec vcera zmeril, jedna strana hazi 5x vic, nez druha,na tom relativne malym obvodu! Je videt, jak ta tycka hodinek vylozene pumpuje. Nevim, cim to je, je to docela kus zeleza, ale tim bolavym kolem jsem v zime vymetl poradnou diru, treba je to fakt povolilo. Takze vymenim naboje a uvidi se.
o 16.07.2013, 08:18 | xxfavo1
futura: myslim , ze jak to vymenis , tak budes mit po problemu....taky jsem tomu neveril , ze by mohl byt naboj...po zmereni hodinkama jsem zjistil to co ty a po vymene vse OK a konecne se s tim autem dalo zas jezdit :)

Tea: kotouce bych nestacel....podle me vyhozeny penize a pokud hazi ted , tak je velka pravdepodobnost , ze budou hazet i po stoceni....ja je taky nechal stocit a bylo to potom jeste horsi :D
o 16.07.2013, 09:03 | futura
Pevne v to doufam, ze to bude ok, ono uz je to jedina vec, ktera neni nova. Prebrusovani kotoucu jsem delal nekolikrat, pomohlo to u jetejch tak od tisice az po 5 tis. u novYho, nez to zaclo znova kopat.Uvidim pristi tejden, o vikendu vymenim.
o 16.07.2013, 09:33 | CervinVega
jasne, bruste a mente kotouce, silentbloky, tlumice, horni ulozeni, ramena, spojovacky, hreben rizeni, geometrii, vyvazeni kol, rovnani disku, prachovky pistku a trmenu, srouby kol ...
a az nakonec ty naboje/loziska, kdyz nic jinyho, budete mit predni napravu komplet cajk :-)
o 16.07.2013, 09:34 | CervinVega
jo a jeste jsem zapomnel Zdenyho60 "rozviklany" gumy, at uz to znamena cokoliv :-)))
o 16.07.2013, 15:15 | Zdeny60
rozviklaný gumy = silentbloky a tlumiče torzních kmitů:-)

Ti garantunu, že ložisk bude v cajku. A když už ložisko začne hučet, tak ho vyndej a nenaměříš na něm NIC, ZHOLA NIC, jde o stovkový vůle - natož, aby mohly způsobit nějaké vibrace kotoučů:-))) To, že je křivej náboj, což bejt může, když někdo vymete lochu jako kráva, to je věc možná, ale to pak kolo rampluje furt a ne jen při brždění. Toť moje zkušenost.To už musíš cítit vibrac ve volantu na rovině a netvrď, že necítíš, když je náboj vohlej.

Broušení kotoučů = z nouze cnst na pár kiláků, pak jdou stejně do kytek, příčina je vyhřátí a zkroucení, proto se vlní. Starý fachmani říkaj pořád a já jim věřím, než začneš cokoliv dělat z litiny, nech ji 5 let ležet v kopřivách. A ono to platí, ať si začne kdo chce coc chce říkat. A z takovýho materiálu ty kotouče fakticky vydrží, jenže takovej už dnes není, vše je jako ostatní, rychle hr hr a po všem hovno, jen po včelách med.
o 16.07.2013, 15:27 | CervinVega
souhlasim, ze tohle vlakno obsahuje nejvic informaci o stolici...
o 16.07.2013, 15:33 | Nismo.Power | Upraveno: 2013-07-16 15:35:35
ložisko když už hučí tak má vůle že při zvednutym kole je cejtit v ruce....

ložisko když má vůle tak auto opravdu nemá tendenci kopat do volantu, brzdná síla to přes gumu vytáhne někam do boku a tam se to drží.....

kotouče se nekroutěj a nevlněj, to už by se muselo jednat o echt hovado který je peklo do žluta......

když to kope tak buď :
přebržděnej kotouč do kterýho je napečenej materiál z destičky, nechá se zbrousit na soustruhu ... .samozřejmě dokud je kotouč nad minimální tloušťkou, do tý tloušťky to funguje ale samozřejmě míň hmoty = větší teplo...

-přebržděná destička/ sklovitá plocha na brzdný ploše...... tzn špatně zajetá nebo táhlý brzždění dlouhý a upečenej materiál.... při brždění následuje velmi rychlý zahřátí malý plochy materiálu a k okamžitýmu kopání od brzd (aneb jak zde je řečeno zkroucenejch kotoučů = totální hovadina neb kotouč by v tomto případě měl vůle který by byly vidět pouhym okem při pohledu 10metrů od auta)

-nebo si nesedne materiál kotouče a desky a zbytečn se to přehřívá a nerozumí si to, ale to u kombinace cimrmanů by snad bejt nemuselo

-málo brzdovýho obložení : stačí přibrzdit a brzdy zvadnou hned a začnou kopat, hned potom co se ty "zvlněný kotouče" srovnaj (prej při pokojový teplotě a soustruhu kterej je v okolí 58km od vozu se to rovná samo) to zase brzdí bez vibrací....

a ono když už upečete brzdy tak přesně jak píše zdeny tak při tomhle jevu se hodně ostře projeví sebemenší vůle na řízení, ramenou apod....

prostě pokud má nový brzdy tak to dělat nic nemůže, pokud si sedly materiály, takže rozebrat, sundat kotouč, změřit náboj na házivost a samozřejmě perfektně očistit dosedací plochu neb tam vzniká nejvíc problémů, v žádnym případě neaplikovat nějakou měděnou pastu apod, už sem viděl dost idiotů co to tam dávaj a myslej si jak tomu udělaj dobře a pak se divěj že jim kopou brzdy jak hovado, takže měděnku maximálně pod disk....

jinak kotouč se asi zkroutit dá i fyzicky, když bude upečenej až moc nebo když se bude jednat o nějakýho výrobce co to šidí na všem..... ale cimrmana prostě nezkroutí ani hovado maximálně přepeče destičku nebo jí blbě zajede....
o 17.07.2013, 15:40 | Davados
mel sem to samy a dnes se vymenil mcpherson z vrakace,jelikoz sem mel prasklou pruzinu a pridreny lozisko horniho ulozeni a uz mi to nedela,ale to je u citroena xsara.A fauwe to muze byt jinak
o 19.07.2013, 11:18 | ladisv6
Mam nejspis stejny problem (uz jsem se zde na foru na to i ptal) druhe kotouce se mi zvlnily opet po cca 7000 km- tentokrat jsem je nechal zmerit a hazel jen levy, byly jinak oba jako novy tak se jen stovnaly. Nicmene volant pri brzdeni stale klepe. Mam nove spojovacky, cepy rizeni, cela ramena. Zbyvaji tedy loziska a naboje. A mozna horni ulozeni tlumicu :-) chtel jsem hodinkama rovnou zmerit hazivost naboje ale nebylo jak poradne prichytit hodinky. Kde to chytate vy?
o 19.07.2013, 11:27 | xxfavo1
my jsme pouzili takovyto drzak... [ Link ] ... polozili jsme ho na podlahu a mikrometr prilozili k naboji. jen nesmi foukat... nejlepe v garazi
o 19.07.2013, 15:49 | Jozzo
megnetický stojánek a k tlumiči
o 20.07.2013, 15:49 | Woko_O | Upraveno: 2013-07-20 15:50:10
Tak jsem tam dneska dal stočený kotouče a je prozatím po problému. Počkám co se stane například po 2000 km. Pokud se zkroutěj je evidentní že je težkej předek na tak malý brzdy který nesnesou dlouhodobé brždění a zahřívání vlivem čehož se zkroutí. Pokud to bude dřív tak uznám že je problém v kotoučích nebo někde jinde.. Jestli se to stane tak budu uvažovat nad těhlicema ze 110kW a větší brzdy..
o 20.07.2013, 21:37 | Pajk
Jeden dotaz. Nemáš třeba podložky na kola? Ty udělají taky paseku, když jsou blbý.
o 20.07.2013, 22:07 | Pajk
Btw... ty kotouče se Ti nekroutí, ale dělají se Ti na nich pložky. Můžeš mít i 330 kotouč a pložky se udělají.
o 21.07.2013, 06:54 | Phitypaldy
Necetl jsem to cele. Ale me tohle delalo to, ze mi na jednom kole chybela vymezovaci podlozka ve stredove dire kola.

Udelal jsem komplet brzdy, komplet napravy, komplet loziska, zaveseni naprav.. proste uplne vsechno, ale kopalo to pri brzdeni porad. Pak jsem si vsiml pri vymene kol, ze na jednom kole neni ta podlozka. Sehnal jsem druhou a je klid.
o 23.07.2013, 22:36 | Pajk
[ Link ]
[ Link ]

Je to dobrá značka?? Nebo radši řešit FAG?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3251 sekund.