Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Servis LPG - Sever Čech

 o Navštíveno 9603x o
o 14.10.2013, 12:41 | PK | Upraveno: 2013-10-14 12:44:58
Ahoj, pár lidí tu jezdí na plyn, tak mě zajímá - nemáte někdo tip na osvědčenou firmu na severu Čech? Tady u nás v Lípě a okolí to je bída a už mi s nima došla trpělivost...

Třeba i Radek jestli náhodou neví, když se pohybuje v oboru.

Předem díky.

e: kolega v práci jezdí do Hradce [ Link ] , neznáte někdo?


o 14.10.2013, 13:17 | Rudi
Hlavně né Zahrádka ve Cvikově! Tenkrát mi někoho doporučovali z Liberce, kde měl dotyčnej i montáž do novýho auta a i předchozí opravu po Zahrádkovi...
o 14.10.2013, 15:44 | PK
Zahrádka fakt ne :D
o 14.10.2013, 20:36 | radek.613
Záleží na tom, co chceš servisovat - většina moderních rychlokvašek neumí a nezná ani primitvní podtlakové systémy, naopak když je to sekvence, málokdo zase dělá X značek narázm protože by musel držet drahý sklad X dílů, kabelů a softwarů.....
o 14.10.2013, 22:28 | PK
No chci to dát do kupy - pořádně doladit, udělat revizi a konečně najít kloudnou firmu/člověka, kterej tomu rozumí.

A jedná se o sekvenci. Víc info o systému můžu případně opsat z papírů, který k tomu mám.
o 14.10.2013, 23:45 | radek.613
Chtělo by to vědět co to je za sekvenci...
o 15.10.2013, 08:34 | Knightey-
Rudi: to by me zajimalo kdo ti doporucil Zahradku teda :D
o 15.10.2013, 09:04 | PK | Upraveno: 2013-10-15 09:18:13
Tady to je ofocený z papírů, který k tomu mám. Ale koukám, že to co je v papírech, nesedí s tím co mám v autě.V

Vstřiky jsou napsaný Valtek, ale v autě jsou Hana ( [ Link ] )

Reduktor mám tenhle [ Link ]

Kdyžtak ti to můžu všechno nafotit přímo z auta.

foto k příspěvku  od PK

o 15.10.2013, 10:31 | Rudi
Knightey - před 6 rokama všichni z okolí, že to dělá x let a je spolehlivej. Tak sem dal na reference a dopadl sem jako valná většina jeho zákazníků na sekvenci. Motor KO, náhrada žádná, dejte nás k soudu...
o 15.10.2013, 10:42 | Q
až Líbeznice u Prahy. p. Zanotto. je to takovej ten mazák co ví kam a kde a super.
o 15.10.2013, 10:46 | PK | Upraveno: 2013-10-15 10:51:57
Q: Díky za tip, máš s ním osobní zkušenost?

Rudi: To že to někdo dělá x let, neznamená že to umí :) Ten, ke kterýmu jsem jezdil do teď, se taky furt ohání tím, jak to dělá strašně dlouho a co všechno o tom ví.....Pak když je nějakej problém, tak je to najednou autem, on má zařízení v pořádku. Přitom se právě snažím mít auto v cajku hlavně kvůli tomu plynu, aby to jezdilo, jak má. Když mu jde o peníze, to je poskočnej, když pak s ním řešíš nějakou reklamaci, tak pomalu aby sis to opravil sám...
o 15.10.2013, 12:09 | Rudi
A to máš někoho "profi" z Lípy? Tam mě napadá jenom jeden "profi" kousek pod Albertem směrem na světelnou po pravý ruce. Tam sem tenkrát přijel s mondeem V6 - nápis i na motoru, vyšel ven ještě s nějakým mladým klukem, koukl na to a povídá "hmmm, osmiválec, to se divim, že se to tam vešlo". Tak v tu chvíli sem měl jasno, že toho ne :-D

Já když tenkrát sháněl, tak sem se ptal i tady v servisech u nás, známejch a všichni mi ho doporučovali, že na něj neslyšeli nic špatnýho, tak sem do toho šel. Následně jak sem pohořel, tak sem našel i x lidí, co dopadli stejně jak já...
o 15.10.2013, 13:14 | PK
To je přesně on, teď už není pod Albertem, ale ve starý Lípě. Taky jsem na něj slyšel kladný reference a pak jsem se spálil...Auto jakž takž funguje, ale není to ono. Jemu už se do toho vyloženě nechce, viz jak jsem psal.
o 15.10.2013, 21:44 | radek.613
PK: zkus vyfotit jednotku. Solarisů tu moc nejezdí, i když samo nevylučuji, že Ti ho tam dali :-D Ale proč ho kombinovali s Hanou a HL Magic reduktorem nechápu...
o 15.10.2013, 22:30 | PK
Jednotka Solaris tam asi bude, i co sem viděl soft, který měl v pc. Vyfotim ti zbytek, ať je jistota. Už jsem kvůli němu dával i nový vstřiky, protože ty který mi dal původně (asi magic jet), tak se prý neosvědčili a všechny reklamoval (byl jsem prý poslední, který je od něj měl) Teď dává ty Hana. Prý to uhraje na reklamaci, ale pak si stejně řekl celkem dost, že si i myslím, že jsem je stejně platil...
o 15.10.2013, 22:37 | radek.613
Jety ale HL měnilo zdarma, plošně všem montážníkům :) Byla to vadná serie, ve které se příčilo těsnící sedlo a ony tak měly kratší zdvih.... no nic, pofoť a vymyslíme.
o 16.10.2013, 00:06 | Q
Ano osobní zkušenost. Je to strejda jednoho člena.
o 16.10.2013, 20:01 | PK
Q: Díky.

Radek: Tady to máš [ Link ] , jednotku jsem víc nevyfotil, musela by ven baterka. Kdyby bylo potřeba, tak v pátek bych ji přes den vyndal a vyfotil ti ji komplet. Díky za tvůj čas :)
o 18.10.2013, 08:55 | PK
Radek: Kolik tak +- stojí montáž lpg, který mám z předešlýho auta? Původně mi sliboval, že se do 6 tis vejde, pak to bylo jednou tolik. (do toho předešlýho dával plyn on novej, pak jsem si ho tam nechal demontovat, auto šlo pryč a přehazoval se do nynějšího)
o 19.11.2013, 00:36 | radek.613 | Upraveno: 2013-11-19 00:37:33
Tak hlásím zatím mrtvý bod drobet, jak jsem zjistil, náš "solarisák" původem z Teplic je na výměně kyčelního kloubu, takže má pozastavenou činnost a nedělá. Takže od severu opravdu nejblíž Líbeznice....

Přemontáž LPG - cena je odvislá od procenta shody - nejmíň stojí přehoz stejný motor/model/typ - to je den práce a z nového materiálu prakticky jen trubky a fittinky, možná plnění - podle koroze :-D. Když je to do úplně jiného auta a sedí alespoň nádrž, přemontáž už se prakticky neliší od nové montáže se vším všudy, u sekvencí podle složitosti klidně i dva dny práce a hlavně seřizování a ladění. 12 tis je nesmysl, ale kolem 5-7 tis se za to utratit dá, je to značně individuální....

Co to vůbec máš za motor - podle fotky 1.8T od koncernu?
o 19.11.2013, 09:14 | PK | Upraveno: 2013-11-19 09:19:42
Díky za info, motor je jak říkáš 1.8T AGU. Když to přehazoval, tak se dávali převážně právě jen ty trubky apod. Jednotka, reduktor, vstřiky (ty mi teda nacpal jiný - protože Jety dal reklamoval, ale stejně si pak naúčtoval plnou cenu za nový Hana), nádrž taky původní, plnění nový do nárazníku. Auto jakž takž jezdí, jen je cejtit, že to malinko pocukává ve středních otáčkách při potřebě většího výkonu. Když dám plnej, tak nad 4 tisíce lepší a pak zase nad 5500 tis zacuká a to fest.

Navíc se po nějaký době začala dělat louže pod autem - použil nějaký blbý hadicový spony a okolo většiny trubek, co tam dával, to kape. (voda do reduktoru)

Teď to právě povezu na olej, filtry, udělaj se ty sponky, tak potom zkusím tu Líbeznici.

Děkuju ti za pomoc, snad to v tý Líbeznici dá nějak dohromady bez větších nákladů.
o 19.11.2013, 11:38 | radek.613
1.8T mají dost specifickou vlastnost - v některých režimech, a zejména pokud už je vyčichlejší/unavenější lambda sonda, se doby vstřiku na benzín blíží 17-18 msec. Když takovouhle hodnotu proženeš LPG jednotkou, která ji přepočte na LPG, dostáváme se na 20-25 msec vstřiku, což už je překrytí válců a dochází k mžikovým přepínáním do benzínu či na blokaci LPG jednotky z důvodu zabránění "kontinuálního" otevření vstřikovačů. A to myslím dělá i Solaris. A ta mez není ve firmawarech ovlivnitelná montážníkem LPG, jen výrobcem systému. Takže je třeba buď se nastavením držet do 20 msec, nebo mít dostatečně rychlou lambdu a nebo použít jednotku, která tuhle ochranu vstřikovačů nemá - např. STAG. STAGy k AGU dáváme my a je to bezproblému, žádné škubání, žádné pády do benzínu, nic.
o 19.11.2013, 12:55 | PK
Když mi dal auto poprvý, tak to fungovalo pěkně. Po 1000km a doladění hrůza. Pak snaha vrátit do normálu, kdy to dopadlo tak, jak jsem popisoval a samo jemu už se do toho nechce. Do benzínu to nepadá, akorát cuká...Lambda je původní, tak už může bejt jetá. Chybu zatím nehlásí, ale neviděl jsem livedata, tak bůh ví.
o 19.11.2013, 18:44 | radek.613
Cukání - může dosažení meze pro přepnutí, které se nestihne, nebo uzavírání vstřiků při dlouhých časech....
o 28.11.2013, 15:55 | PK
Tak mě napadlo, na kolik by vyšla výměna jednotky Solaris za Stag + doladění. A bude to fungovat s tím zbytkem?
o 24.06.2018, 18:47 | Rudi
Obnovím trochu starý téma, mám tu auto na plyn s Prinsem a potřeboval bych najít někoho v Liberci,Děčíně nebo České Lípě, snad i do Prahy bych to dovezl, hlavně, ať to funguje.

Problém - jezdilo to v pohodě celej rok, teď poslední měsíc to nechtělo ve vedrech kolikrát přepínat nebo to bylo schopný na ten plyn přepnout, ale téměř vždy to zezačátku hnedka zdechlo.
o 24.06.2018, 21:09 | radek.613
Zalepene vstriky odparkem z lpg, nebo v haji tlakove cidlo :-D
o 25.06.2018, 00:06 | PK
Rudi: Zrovna u tebe ve Varnsdorfu je fanj člověk na LPG a jiný. Akorát nevím, jestli by dal dohromady Prins. Co vím, tak určitě dělá Stag, který mám v autech. Za optání nic nedáš. Kousek od autobusovýho nádraží je Martin Sedláček, za sebe můžu doporučit!
o 25.06.2018, 10:20 | radek.613
Napred tam volej, protoze od Stagu k Prinsu je kvalitativni "cesta" asi jako z Prahe do Kapskeho Mesta.....
o 25.06.2018, 18:21 | gizmi
Za mě [ Link ] z Žatce. Jezdí za ním většina hondařů na opravy po zmrvené instalaci nebo na naladění. Mě dělal to FRV co je v galerii a měl jsem od něj po celou dobu i náhradní auto. Za mě super přístup a hlavně do toho vidí a snaží se laborovat a neustále něco zkoušet.
o 25.06.2018, 18:48 | VWDave
Jako Gizmi, též doporučuji LPG Perfect, jezdím k němu se svojí Lancii a je vidět že tomu rozumí, tak kde si nevěděli rady on vše zvládl,
o 26.06.2018, 06:25 | Only_One
no chlapci, ale požadavek byl na Prins a ten v Žatci neumí
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3387 sekund.