Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Soundshop.cz .. v novém kabátě

 o Navštíveno 2109x o
o 29.01.2015, 16:28 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
Soundshop.cz > eshop nejen s autohifi > [ Link ]

Po delší době...konečně :)
- new vzhled
- new system
- new funkce
...a samo,dolaďujeme za chodu

foto k příspěvku  od AUTOHIFICENTRUM Liberec



o 29.01.2015, 17:42 | Rajdlos
pěkný, mně se to líbí
o 29.01.2015, 21:03 | Kacko
pěkné, jen takhle to vidím v Safari 8.0.2 [ Link ]
o 30.01.2015, 09:37 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
Kacko....snad srovnáno,nemám to jak odzkoušet.
o 30.01.2015, 11:33 | Collin
Vypadají stejně,tak pokud je to tak máte to drahé..
:-)

[ Link ]

[ Link ]
o 30.01.2015, 23:14 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
mno jo....někdy chvíli trvá než se podaří zaktualizovat úplně všechno,,,a mezitím si dovozce usmyslí změnit cenu a třebas to ani neoznámit.
Takže...aspoň ty konkrétní opraveny :)
o 01.02.2015, 02:16 | manolo
promin, ale tohle je nefunkcni marketingovy pruser...
kdyztak kontakt pod nickem.
o 01.02.2015, 02:20 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 02:22 | manolo
nejde videt cena, 1000 trumpet skladem

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 02:23 | manolo
vyprazdnim kosik a rozhodim design, nelze zobrazit cely

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 02:28 | manolo
spatne nakonfigurovane vyhledavani

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 02:29 | manolo
dalsi uz radeji telefonicky
o 01.02.2015, 20:42 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
jaký používáš prohlížeč? Mě to chodí normoš....teda jen ten poměr € / Czk 1:1 není OK :)
o 01.02.2015, 21:08 | riviera.kidd
Podle obrazku ma Safari a jede to z mobilu :-)
o 01.02.2015, 21:12 | riviera.kidd

foto k příspěvku  od riviera.kidd

o 01.02.2015, 21:18 | AUTOHIFICENTRUM Liberec | Upraveno: 2015-02-01 21:19:02
cenovky / přepočet ve vyhledávání opraveny....
o 01.02.2015, 23:17 | manolo
[ Link ]

tohle je adresa k obrazku. Spravne by mela byt ve tvaru
[ Link ]

Kdyz nekdo bude hledat v images.google.com tak na fulltext vyskoci tve radio. Pokud vsak bude mit nazev, ktery udavas "e9658bed397f1e7005f5363a27db5b75.jpg" tak nic nenajdes.
o 01.02.2015, 23:19 | manolo
Kdyz jsem zadal tel. cislo v debilnim tvaru, i cislo, ktere melo mene znaku nez by melo byt, vzdy jde formular odeslat. Urcite by mela probehnout jakasi validace. Napr +420 xxx xxx xxx nebo YYY YYY YYY nebo xxxxxxxxx. Tzn. ted ti nekdo napise dotaz a ty mu nebudes moci odpovedet telefonicky.

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 23:20 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 23:22 | manolo
Na hlavni strane mas spatne zvoleny nadpis H1, nyni tam mas hlavni nadpis jako logo, coz je fajn, ale mel by mit jakysi rozumny popis, obsah, text. Napr - Jsem super truper hifi shop...

Jinak na zadne ze stranek nemas H2, H3, H4 nadpisy, coz je velky pruser pro indexaci.
o 01.02.2015, 23:23 | manolo
Adresa na sitemap.xml by mela byt na soubor sitemap.xml a ne na sitemap.xml.php - to je spatny tvar...
o 01.02.2015, 23:25 | manolo
Nemas registraci na uradu ochrany osobnich udaju. Coz je u eshopu, ktery sbira data problem. JE treba doregistrovat.

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 23:35 | manolo
Stale nefunguje vyhledavani. Kdyz dam vyhledat debilní slovo "výraz" tak mi to najde xxxx produktů.

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 23:37 | manolo
Kosik je nepruchozi. Kdyz uz me upozornujes, ze jsem neco nezadal, tak by melo byt vyrazne. Zelena se zde hodne sleva. Byla by dobra ruda barva.

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 23:42 | manolo
Kosik je slity a trosku neprehledny.
Prvni a zasadni blbost je, ze nahore pises, ze odeslanim objednavky souhlasis s obchodnima podminkama firmy, ale dole chces muj souhlas. Tak jak tedy?

Nikde marketingove nevypichujes co zakaznik dostal. Cena je nevyrazna. To, ze je posta zadarmo, tak by mohla byt pred tim textem logo posty, a slovo zdarma vyrazne, cervene. Jeste by tam melo byt kolik jsem usetril tim postovnym penez. Dale cena ma useknute Kč pod cenovku. Cena by taky měla byt vyraznejsi. Dole v tech adresach je trosku chaoz.

Kdyz uz cely kosik projdu, odeslu, objednam. Zustanou mi vysvicene kroky objednavky, ze se mohu vratit. KDyz se tedy vratim, je kosik prazdny. Tzn bud nech moznost se vratit a nech tam data nebo nikomu tuto moznost nedavej.

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 23:44 | manolo
Kdyz nemam v kategorii zadny produkt, tak bud tam tu kategorii nedavam vubec nebo v tom detailu kategorie vypisu informaci, ze tato sekce nema zadny produkt, ze se omlouvame a ze by se nam mohlo treba libit xxx.

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 23:45 | manolo

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 23:46 | manolo
Kdyz uz tady mame tak pekne duvody, tak je treba z nich udelat clanky, je treba aby byly klikaci a abych si mohl precist ty tve vyhody. Takhle je to hola grafika, kterou muze dat jakakoli lopata na svuj web a nemusi to byt vubec pravda.

foto k příspěvku  od manolo

o 01.02.2015, 23:55 | manolo
zitra muzem pokracovat
o 02.02.2015, 02:27 | Jarred
Manalo, vy jste viděl nějaké zadání, analýzu, rozpočet.. že tak srdnatě kritizujete něčí práci bez znalostí těchto informací :) ?
90% věcí, které se snažíte (dost lacině) podat jako chyby, chybami vůbec nejsou.
Vyčtené to z internetových příruček máte hezky, ale to jak věci fungují v praxi bývá často dost odlišné.

Přiznám se, že jsem se zaregistroval jen proto, abych na vaše komentáře mohl reagovat přímo jako autor tohoto e-shopu, což jsem udělal poprvé ve svém životě. Ale vaše komentáře, kterými zdejší čtenáře chcete ohromit, mě k tomu defacto donutily.

Namátkou:

Vyhledávání:
Hledání je nastaveno dost ze široka, úmyslně. Slova se skloňují, snaží se jít až na kořen atd.
Na dané slovo "výraz" samozřejmě přesná shoda u žádného produktu není, ale částečná ano (byť je to v daném kontextu irelevantní). Normální člověk ale nebude hledat ko**tiny tohoto typu, ale bude se snažit najít něco, co má reálný základ. A troufám si tvrdit, že to najde (samozřejmě seřazené dle relevance).
Každé hledání na něčem dostane, když budete chtít.
Otázkou je, zda hledání udělat pro lidi, nebo pro hatery vašeho typu.
Já zastávám názor, že je lepší ho dělat pro lidi (klienty daného e-shopu). A pokud chce někdo úmyslně hledání nachytat, tak osobně nevidím problém v tom, že se mu vrátí něco zcela irelevantního.

Nadpis v H1:
Zcela irelevantní v kontextu toho, že se neřeší na webu SEO jako celek. Jedna, byť sebelíp mířená H1, vás opravdu nespasí.

URL sitemapy:
Absolutní nesmysl, roboti k ní přistupují přes robots.txt, kde je konkrétní URL jasně uvedena.
Za 10 let praxe jsem ještě nenarazil na problém, že by relevantní robot měl problém sitemapu najít skrze robots.txt.


K problémům se zobrazením (vyjma těm souvisejícím s chybějícím obsahem apod., což mi nepřísluší komentovat) mohu říct jen tolik, že si je plně jako autor uvědomuji a že je zásadní měrou eliminuje mobilní styl, který je v přípravě.
"Desktopový" e-shop se spustil možná trochu unáhleně, ale je to pořád lepší, než co bylo.

Já na vašem webu (nebo webech, které jste realizoval pro klienty) najdu ty samé (či analogické) chyby. Vždy je najdete, budete-li chtít (např. u webu vašeho klienta skáčete z H3 rovnou na H6 - kde je nějaká sémantika? :) ).
Ale vy neznáte pozadí toho, co byl úkol udělat a co je tedy úmysl, vlastnost a co chyba. Co se vzhledem k cílové skupině e-shopu mělo smysl v rámci rozpočtu udělat, a co ne.

Od člověka, který si pro svůj firemní profil kupuje fanoušky na Facebooku, aby vypadal víc cool a zvýšil si ranky webu a zakládá na internetu anonymním diskuze, kde se nenápadně vyptává na kvality své firmy, tedy tak nějak nečekám, že by své komentáře o nekvalitě něčí práce šířil v dobré víře, že autorovi tohoto tématu pomůže.
Tak si jen říkám - máte to zapotřebí?
o 02.02.2015, 09:38 | manolo
Jarred

Vitejte tedy na fóru a jsem rád, že jsem Vás donutil reagovat jako tvůrce. Pokud zde některý z uživatelů chce pomoct, rádi mu jako "kamarádi" zde na foru pomůžeme. Pokud se zde máme dohadovat a měřit čulíky, jste tady určitě špatně a nemám prostor na to se s Váme zde měřit. Jsme tady od toho, že se všichni 10 let známe, ne od toho, aby jsme se poučovali, ale aby jsme si pomohli svůj byznys zlepšit, přihráli si nové zákazniky atp...

Váš zákazník si u Vás web objednává v dobré víře, že jako profesionál dodáte maximálně kvalitní práci. Jelikož je laik, není schopen posoudit, jestli je vše správně. Je schopen říct, jeslti se mu to líbí nebo ne, jestli to funguje jak má nebo ne. Proto třeba děláme firmám tzv Stavební dozor. Tzn. klient má dodavatele webu / eshopu / erp aplikace a my vznášíme připomínky a je na tvůrci jestli si umí prosadit, proč věci jsou tak či onak a jestli jsou správně.


Náš kolega nás poprosil, aby jsme jako uživatele AHC fora web otestovali. Specifikace řešení ani cenový rozpočet na toto řešení samozřejmě nebyl zveřejněn, ale nemyslím si, že by to mělo vliv na jakoukoli reakci.

Pokud jako návštěvník webu/eshopu přijdu nakupovat a přehodím ceny do jiné měny a pouze se mi změní znaménko, nikoli přepočet ceny, není potřeba znát specifikaci řešení, abych věděl, že je to špatně, že uživatel ze slovenska si u mě nekoupí zesilovač za 4000euro, kdy ž v ČR stojí 4000,- czk.

Co se týče relevance např. toho, že špatně verifikujete data v kontaktním formuláři a není to potřeba, dovolte abych Vám připoměl, že tato data v kroku objednávky verifikujete, tudíž ve formuláři jste tuto verifikaci opoměli.

Vzhled webu, ať už je mobilní či není by měl být jednoduše přescalovatelný na mobilní či tabletové obrazovky. Tzn. nemusím mít web responzivní, pouze jej zmenším, ale musí fungovat stejně jako na desktopu, zde nefunguje.

Když budu přistupovat k jakémusi pofidernímu SEO, jak posledních 5 let některé firmy prodávají, tak že nějaký jeden nadpis mě nespasí, tak nikdy nebudu mít výsledky. Tzn. každý byznys se skládá z malých střípků a pokud je znám a umím je doplnit, budu na tom časem líp. Je pravda, že jedna H1 Váš problém neřeší, ale není ani jeden jediný důvod na tuto H1 kašlat.


Vyhledávání si nastavte jak je samozřejmě Vaše libost, pouze konstatuji, že jsem hledal slovo "výraz" tim, že jsem náhodou umazal slovo "hledaný". Snažíme se vždy s testerem projektu navodit atmosféru, že u PC může nakupovat 60 ti letý nadšenec, který s IT nemá moc společného.

Vy jako tvůrci netvoříte obsah, ale je fajn dát klientovi myšlenku, kterým směrem se má marketingově ubírat. Ani já nemůžu hlídat v tuto chvíli našich 230 aktivních řešení, jestli klienti do nich nepíšou hlouposti, jako H1 a pak hned H6.

Věřte, že jsem v situaci, kdy opravdu nemusíme zakládat žádné diskuze. Máme za sebou více než 10 let vývoje a 900 projektů. Pracujeme také pro nadnárodní korporace. Podílíme se na marketingových kampaních, které denně potkáváte, hostujeme servery aplikací, které denně využiváte, spravujeme ERP systémy firmám, do kterých třeba chodíte nakupovat.

Mnoho uživatelů zde z fóra web či eshop od nás má. Jelikož jsou ve svých odvětvých oborů největší nebo nejlepší, určitě ví proč spolupracují právě s náma.

To co jste si přečetl na 2 diskuzích v 5ti vláknech od 15ti letých závistivých ostravských pubescentů není pro mě a hlavně ani pro Vás, coby potencionálního obchodního partnera relevantní. Až si koupíte auto za 2 miliony a budete 3x do roka v Americe či Asii na dovolené, taky Vás budou lidi pomlouvat.

Stavte se osobně na kafé k nám na firmu a rád se nechám poučit v nových trendech na webu, tak samo i já Vám rád poradím.

Profesionálové se na diskuzích nikde hádat nemusí, mluví za ně práce, zisk firmy, spokojení zákazníci. Se vší úctou déle nebudu na toto vlákno reagovat a pokud máte potřebu či chuť o webu diskutovat, pod nickem je telefonní číslo přímo na mě, zavolejte mi. Rád Vás uslyším.
o 02.02.2015, 09:51 | manolo
Jeste malá chyba v košíku, kterou jsem zapoměl napostovat.

foto k příspěvku  od manolo

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3937 sekund.