Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Ford Mondeo MK3 1.8 92kw facelift

 o Navštíveno 2922x o
o 28.07.2015, 15:11 | Seat Power
Ahoj,
Poohlizim se po benzinovem kombiku,nejvetsi muj favorit je Mondeo s motorem 1.8 92kw 16V,uz jsem tu neco procetl a to hlavne o problemech s virivymi klapkami,ale to uz je udajne od roku 2003 vyreseno,zajimaji me jeste nejake jine veci jako rozvod motoru(je retezem?)spotreba oleje(udajne vyssi???) spotreba paliva atp... jakekoli zkusenosti uzivatelu uvitam.Dekuji moc.


o 28.07.2015, 15:36 | Lucni.konik
Určitě se spíš dívej po motoru 2,0i.
1,8 bych vynechal......
o 28.07.2015, 15:38 | Seat Power
No nejsem si jisty,ale ty 2.0 se do tech 2003+rocniku snad uz ani nedavaly ne?Jen dotech predFace,protoze sem snad zadny s 2.0 nevidel v nabidce (ale rikam nechci kecat)
o 28.07.2015, 16:39 | DaveF | Upraveno: 2015-07-28 16:41:20
poface 2,0 107kW je v nabídce skutečně o hodně míň

1,8ce bych se vyhnul té nejslabší variantě (nevím jestli se po faceliftu vůbec dávala) a potom pro jistotu také té nejsilnější tedy SCíčku.
Jinak je to bezproblémový, prostorný a komfortní vozidlo s mírně vyšší spotřebou ale dá se.
2,0 má dvouhmoťák určitě, 1,8 nevím tak pozor na klepání při volnoběhu

klasické problémy předfaceliftem tedy klapky a koroze jsou už od roku 2003 v pohodě
o 28.07.2015, 16:43 | z0diaC
s0ader má 1.8 SCi ale jen chvíli .... zkus mu napsat ... myslím 2002 v kombi.
o 28.07.2015, 16:45 | DaveF
spotřeba oleje může být vyšší, já jsem do 2litru doléval cca 0,1-0,2/1000, najeto měl cca 250
Ale při ceně oleje to nemá cenu řešit a repase 16V hlavy je asi v tomto případě zbytečná
o 28.07.2015, 17:48 | dj.DEKL
To je, protoze bejvaj zapeceny krouzky vetsinou...
o 28.07.2015, 18:21 | DaveF
já tipoval klasiku - gufera na ventilech, ale nikdy jsem po tom nepátral
o 29.07.2015, 06:52 | Zdeny60
Otec má 1,8 92 r.v. 2006, kupováno před 2 lety v Auto-re.cz.
Na tachu má 120tkm, takže klasika, reál bude asi někde jinde. Po koupi se měnily pouze oleje filtry. Jezdí zatím dva roky a absolutně bez problému.
Jediná záhada je, že když se auto koupilo na měrce olej byl asi tak milimetr, tedy hluboko pod úrovní spodní rysky. Přesto se auto koupilo hned ten den jsem nechal vyměnit olej, u výměny jsm byl a kontroloval, kolik se h do motoru dalo (už se nepamatji přesně, ale bylo to dle předpisu něo kolem 4 nebo slabě přes 4 litry). To se tam nalilo, vytáhla se měrka - a to samé. Protože jsme věděli, že tam olej opravdu je, odjel se a neřešilo. Pouze se zpočátku kontroloval stav, zdali ubývá, nebo není pod autem louže. Neubývá, louže není, na měrce jsou vždy asi 2mm od spodu. Nevím, jestli tam není náhodou měrka z jiného motoru, netuším. Důležité je, že motor olej nežere a hladina drží. Jinak elektrika si jedno otavila hlavu a nešel otevřít zámek u dveří spolujezdce. Auto se však opravilo samo, asi po týdnu to začalo fungovat a vše OK - již rok se problém neobjevil. Koroze kastle není, vše funguje, klima chladí (dokonce ani neuniká chladivo). Možná tě bude zajímat spotřeba: otec si trvale stěžuje na vysokou spotřebu. ABy ne, protože jezdí doslova pro rohlíky asi 3km se studeným motorem pár tras asi 15km na chatku, zejména v léta a k tou asi 2x do měsíce 2x25km do města. Tak na této trati má asi 8,5/100.Jednou jsem se musel svézt j, abych si udělal představu, kolik ta 1,8 vlastně žere v reálu. Tak na trati asi 25km +25km mírně zvlněný terén jsem klidnou jízdou limitu dosáhnul 6,2/100.Jednou jsem jel "jeho" trasu z chatky domů - tedy studený motor, 60% jejízda přes město, celkem dost křižovatek a řazení, nějaké kopce Ve 4 lidech 7,6. není co řešit. Asfalt to netrhá, ale jede to dobře, nežere, stačí pro běžné ježdění. Podvozek je tužší, ale nedrncá. Blbé je otvírání kapoty klíčem, to je specialita Fordu. Má HB, zvedá e celý dekl, prostoru je nadbytek. Sedačky tvrdé, mně osobně moc nesedí, ale zvyknout se dá.
Kola 16´´, takže 1200/kus pohoda.

Asi vše.
o 29.07.2015, 08:27 | Seat Power
Dekuji vsem za cenne rady,vesmes je tohle auto a hlavne motor hodnocen kladne,spotreby se nejak nebojim,i na v6 sem se dostal tak nizko normalni jizdou ze mi to nikdo ani neveril :) auto bude jen z bodu A do bodu B klidnou jizdou a obcasnem protahnuti,mozna me akorat trapi absence tempomatu,ale nejak se stim poperu :)
o 29.07.2015, 09:33 | Lucni.konik
Já jezdím s 2,0i za 7,5 litru.....s LPG za 8.
Což třebas LPG do té přímovstřikové(SCI) 1,8 dáš s problémy-není to tak ekonomické jako s nepřímým vstřikem.
Víc ti řekne k motoru asi Lubak
Ale už se ten motor tady probíral - pohledej. Já bych šel do 2,0i - montoval se i do MK4 mondea.

o 29.07.2015, 10:39 | Pajk
Zdeny60: trochu OT z mé strany, ale auto-re tahá auta jen s historií ne?
o 29.07.2015, 13:19 | Lubak
Určitě se vyhnout slabé 1,8 tak se do pofac. dávala jen sporadicky. Ideální volba 2.0 145PS, od 2003 vyřešen vesměs problém s klapkama.
Pokud auto dostávalo pravidelnou výměnu oleje vč. správného oleje tak motory najedou bez mrknutí oka 250 tis. samozřejmě i víc.
Rozhodně se vyhnout 1,8SCi to se soudruhům fakt nepovedlo.-)
o 29.07.2015, 16:21 | Zdeny60
Pajk:
je k tomu "nějaká" serviska a "nějaký" záznam z odhlášky v D. Papír snese všechno, jako u nás, tak v Německu. Auto je sice zachovalé, ale na lidumilství Němců už dávno nevěřím. Typický Němec je lakomý a otáčí fenig, než ho pustí. To vím, dyk s ním dělám:-)
o 29.07.2015, 17:59 | dj.DEKL
Zdeny60: melo by se vejit 4.3 litru - kdyz das VINko, mrknu zda mas spravnou merku :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3421 sekund.