Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Lakovani brzdovych trmenu

 o Navštíveno 11727x o
o 07.02.2016, 10:35 | Meda
Vite o nekom v Praze a okoli kdo by zvladnul kvalitne nalakovat brzdove trmeny? Co jsem se docetl, klasicky autolak nema dostatecnou tepelnou odolnost, pry mozna klasicka dvouslozkova barva by mohla vydrzet? Nebo praskovani silikonovou barvou? Ale zase prasek bych asi nerad at se neosekava od kaminku.


o 07.02.2016, 11:09 | Tuner#2
Jeste jsem nevidel trmen osekany od kaminku. Jinak ja mam trmeny natrene Alkytonem a jedina nevyhoda je, ze to nevydrzi brzdovku. Ale jinak krasne opravitelna barva kdyz se nekde odre treba kolem pri nasazovani a teploty to snasi i na okruhu...
o 07.02.2016, 11:45 | crestik
měl jsem na třmenech práškovou barvu, levnější postup zmatovatěl a nebylo to ono, "profesionálnější" postup byl dražší, kvalitnější, a je na autě doteď, nevadilo tomu brzdění z 200, sůl, agresivní čističe alu. Přípravu jsem si dělal sám.
o 07.02.2016, 13:17 | nebsterish
Presne jako tuner na mazdu som si vyskusal dat Alkyton zlutou a drzelo to bez problemov a mozno este ak drzi
o 07.02.2016, 21:20 | Meda
Rad bych aby to vydrzelo i brzdovku, chci to nechat nalakovat aby to vypadalo hezky a bylo to kvalitni, je to na Brembo GT, jenze puvodni barva je modra a to na auto nechci :)
o 08.02.2016, 08:25 | CervinVega
Alkyton jsem vyzkoušel a je peklo čekat několik dní než zcela zaschne... na obalu výrobce zcela mylně uvádí x hodin, v reálu je to několik dní a i pak ještě smrdí... Hameritka imo vydrží hodně podobně a je suchá za 3 hodky.
o 08.02.2016, 17:12 | Tuner#2
Meda: Brzdovka naruší i komaxit, naruší i origo barvu na Brembu - stačí obejít depo na rallye. Výhoda je, že Alkyton následně opravíš a není nic poznat, kdežto komax dost těžko.

CervinVega: U Alkytonu dost záleží na odstínu, nicméně nic neschnulo déle než do druhého dne. K úplnému vytvrdnutí dojde později, ale to je daň za jeho následnou pružnost.

Hamerite po pár zkušenostech když se uvedla na trh už nikdy - to udělá šlupku, která pak kompletně odpadne...
o 08.02.2016, 18:21 | nebsterish
Mna by zaujmala farba od Foliatecu ktoru predava Escape6 ci mate s tym skusenosti je to 2zlozka a maju v ponuke zaujmave farby
o 08.02.2016, 19:31 | HIGHTOWER | Upraveno: 2016-02-08 19:33:43
Foliatec jsem dával někdy v červenci, až budu přezouvat na letní, tak kouknu, jak to po cca roce vypadá, ale napodzim to bylo OK...

Jinak té barvy je hafo, vyšlo na 4 brzdiče na 2 vrstvy a ještě zbylo tak na min. 1x přední brzdiče, možná i na dvě vrstvy. Já to tužidlo dal celé do plechovky, příště bych to už tedy dělal postupně nějak, aby zbylo na případné opravy...
o 08.02.2016, 20:11 | nebsterish
A aku si zvolil farbu?Ja pozeram tu foliatec ale stale sa neviem rozhodnut mam hnede auto a vsetko ostatne cierne.16 kola paprsky cize brzdice vidiet je.Cervena je asi uz otrepana aj ked octavie rs maju cervene tak neviem vaham :D Mam fabiu 3
o 08.02.2016, 21:51 | HIGHTOWER | Upraveno: 2016-02-08 21:54:23
klasiku, červená lesklá :-) Neřeším, zda okoukané... prostě se mi to tak líbí a hodí se to v podstatě ke všemu

foto k příspěvku  od HIGHTOWER

o 08.02.2016, 21:55 | HIGHTOWER

foto k příspěvku  od HIGHTOWER

o 09.02.2016, 18:57 | Tuner#2
Jakou barvu jsem už psal...

Jaký odstín? To záleží na mnoha aspektech. Červená je taková uni a vypadá na ostřejším autě s pořádnýma brzdama pěkně, nicméně barvit tím spotřebáka co má plovoucí mr*ku místo pevného brzdiče asi není to pravé ořechové. Tam bych klidně udělal brzdy černé jen jako ochranu. Pokud je to na tu F3 z tématu "vedle" tak tam asi ani nic jiného rozumného vymyslet nejde.
o 09.02.2016, 19:23 | jzxr
klasiku, červená lesklá :-) Neřeším, zda okoukané... prostě se mi to tak líbí a hodí se to v podstatě ke všemu

no...precist tuhle vetu a pak zahlidnout to foto pod ni...jo, je to hezky a vyslovene to ladi k autu:)))

ta fotka me donutila si slibit ze v lete zrenovuju brzdice na mym tmavemodrym aute ktery predchozi majitel natrel taky na cerveno...



o 09.02.2016, 19:27 | Kubais | Upraveno: 2016-02-09 19:29:36
Já použil foliatec,ale moc se mi to nepovedlo. Blbec sem postupoval podle návodu,smíchal jsem obě plechovky a zhoustlo mi to jako med že sem to mohl natírat jako na chleba. Takže Foliatec klidně ano,ale opatrně :)Foliatec třmeny + barva Foliatec na kola antracit

foto k příspěvku  od Kubais

o 09.02.2016, 20:36 | HIGHTOWER
jzxr a mám snad kvůli tobě brečet? :-D Dej si na své tmavomodré auto třeba hovnovou barvu, mě je to šumák :-D Rád zase něco ukážu, alespoň se pak donutíš něco dělat a ještě lépe něco vyblejt tady :-D

Tuner#2 jj, plovoucí mr.ku mám, no a? :-D
o 09.02.2016, 20:49 | CervinVega
Nemoc koukám postoupila, ted je špatný i třmen běžně používaný na výrazně sport autech :-)
o 09.02.2016, 20:51 | jzxr
ht ne brecet nemusis, to bych nerad:) hovnova barva, nechces rict ze te napadlo to natrit na hnedo, ze ne? i kdyz by to vyslo asi na stejno:)

ale at si na svym aute dela kdo chce co chce, nikomu nic nevnucuju...jen, ze jsou barvy ktery k sobe-podle myho-vzdycky neladi. asi jako na modrym aute cervena kapota. treba. howgh.
o 09.02.2016, 21:01 | Tuner#2 | Upraveno: 2016-02-09 21:02:41
HT: A nic, jen že já bych to obzvlášť na spotřebáku tu bídu nijak nezvýrazňoval ;))

CV: Nemoc postoupila asi u tebe, nejen že zde doporučuješ shit barvu, ale ještě budeš tvrdit, že plovoucí jednopístek je něco co je hodno obdivu? Proč ty opravdu sport auta mají pevné třmeny a vícepístky? Nebyl náhodou tenhle systém třmenu zaveden do výroby pro svou větší jednoduchost/levnost výroby, která má bohužel ale své ale? Nerovnoměrný tlak a opotřebení desek, vůle, větší pružnost = horší odezvu, při delším provozu problém s rozhýbáním na trnech apod...
o 09.02.2016, 21:18 | tj
ja osobne prefruju trosku usedlejsi vzhled :-D

foto k příspěvku  od tj

o 09.02.2016, 21:36 | Proffesor_W
ja ti to šplichnu klidně

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o 09.02.2016, 21:38 | jzxr
tj: tak na to uz se da divat, za me super.
o 09.02.2016, 21:40 | tj
dik... bohuzel uz taky na prodej... uz na auto neni vubec cas...
o 10.02.2016, 07:14 | MATTESS
Na běžný spotřebáky bez nějakých úprav volím černou a obzvlášť pokud to má brzdiček jako Fabie ;-) Tak jsem to na FI měl, je to decentní. I na současném autě, kde jsou větší brzdy, budu třmeny barvit na černo.
o 10.02.2016, 08:07 | Bart 007

já myslel, že mu jde o typ barvy
a vy se tu jak malí kluci hádáte komu se líbí jaká barva :-)))))
o 10.02.2016, 08:36 | MATTESS
Jsem zapomněl - používám Alkyton :-)
o 10.02.2016, 10:14 | Meda
K te barve od Foliatecu, pry je u nej specialni tuzidlo ktere vydrzi ty vysoke teploty a da se k tomu sehnat i nejake "specialni" redidlo, pak by se to dalo striknout normalne pistoli, at to vypada co nejlepe..
o 10.02.2016, 10:24 | HIGHTOWER
Foliatec dělá variantu barvy v plechovce a nanášení štětcem a nebo dělá i variantu ve spreji, takže je možnost to stříkat, ne natírat...
o 10.02.2016, 10:27 | MATTESS
Co to je vysoká teplota? :-) I obyčejný Alkyton nemá problém s jízdou na okruhu, tak pro běžný provoz barva za 600,- v malé lahvičce jsou dle mě vyhozené peníze
o 10.02.2016, 10:46 | cr4sh3r
Já teda alkyton na okruhu upekl :) Z bílé byla hnědá. Navíc mi vadilo, že alkyton dělá tlustou vrstvu barvy, ostrý hrany třmenu byly zakulacený a odvod tepla taky určitě horší. Sprej udělá jen tenkou vrstvu, takže to vypadá líp a brání to odvodu tepla určitě míň. A jelikož je alkyton ještě dost dlouho gumovej, tak rád do sebe zapeče bordel z brzd. Po těhle zkušenostech už já osobně alkyton nedávám, jen sprej.
o 10.02.2016, 17:10 | Tuner#2
Takhle vypadají třmeny natřené Alkytonem po 11ti letech provozu z toho od roku 2008 pravidelně na okruhu. Nikde žádné napečení a nebo ztmavnutí barvy a to na brzdách není v Mostě moc rychlejších aut...

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 10.02.2016, 19:18 | cr4sh3r
Otázkou zůstává co bude brzdit. Jestli něco jako škodovku, co nic neváží, moc nejede, má víc hmotnosti vzadu a náhon na zadek, s absencí ABS. Nebo něco výkonýho, těžkýho s ABS.

Zde se budou zkušenosti rozcházet. Někdo vyzkoušel alkyton na brzdách co se flákaj, někdo na brzdách co dostávaj kouř a přehřívaj se.
o 10.02.2016, 19:30 | Tuner#2
No nechám tě v blažené nevědomosti o tom co a jak brzdí :)) jen by mě zajímalo, jak přehřívání brzd ovlivní ABS, náhon na zadek a více váhy vzadu?

BTW tazatel to chce na F3, myslím, že mu to bude bohatě dostačovat...
o 10.02.2016, 20:42 | nebsterish
Pre predstavu,auto je v hnedej,kola budu na sezonu tie iste akurat ich idem davat do chameleon farby,plasti dip strieborno tyrkysovy a mam uz cast paketu monte carlo cize auto ladim do hnedo ciernej tak volba na brzdice bude asi cierna matna

foto k příspěvku  od nebsterish

o 10.02.2016, 22:01 | Meda | Upraveno: 2016-02-10 22:02:01
Problem je v tom, ze tvoje auto bude o hodne lehci, nevim co je, ani jak jsi prisel na nejaky F3, potrebuju to na M5, zatim lehkym odhadem nejakych 1920kg, na vaze jsem jeste nebyl. Doted jsem jezdil Brembo GT 6ti pist 380mm a 275/30/19 kolem dokola a samozrejme i tak v Moste po dvou kolech pneu nestacily, v 19" se sliky shaneni spatne, takze ted jdu do Bremba, opet GT, ale ctyrpist 360mm abych mohl nasadit 18" na slikach. Jakmile budou lepive pneu, teplota na brzdach pujde jeste vic nahoru, nechci pokouset neco stylu Hammerite, nebo Alkyton, nejde o to usetrit 500,-, ale udelat to jednou a poradne, na druhou stranu firmy nabizejici repas brzdicu s lakem za 5t jsou take nesmysl..

Asi zkusim ten sprej od Foliatecu, zatim nikdo nic lepsiho neukazal :)
o 10.02.2016, 22:09 | Tuner#2
nebsterish: matnou nedávej, na tom zůstávají otisky, dělají se šmouhy atd. Když už ne lesk, tak třeba satén v černé není špatnej, dělal jsem s ním interiér, kufr a motorák.

Meda: NJ nějak jsem se nechal vtáhnout do diskuze s nebsterish a neodroloval vejš a zapomněl, že hlavním tazatelem jsi byl Ty a on se do diskuze až pak přidal. M5 bude jiná liga (nicméně ta váha se mě zdá přehnaná) a pokud není problém peníze a budeš dávat hliníkový brzdiče, tak co elox?
o 10.02.2016, 22:15 | nebsterish
A ja som si myslel ze ked dam ciernu matnu tak sa zbavim viditelnych necistot a podobne ale nerobi mi problem dat tam ciernu lesklu,Dik za rady:)
o 10.02.2016, 23:27 | Meda
No ta vaha bude zatim spis optimisticka, nedivil bych se kdyby to bylo vys :)

Elox jsem mel parkrat na podlozkach a nejen, ze je matny, ale po roce myti cistici na kola je to cely flekaty, mozna jsem nemel stesti na kvalitu, dela se i leskly/kvalitni?
o 11.02.2016, 09:19 | Jozzo
1. gen. (E28) 2. gen. (E34) 3. gen. (E39) 4. gen. (E60) 5. gen. (F10)


Hmotnost [kg] 1445 1670 (1645) 1795 1855 1945
o 11.02.2016, 17:52 | Tuner#2
nebsterish: NZ

Meda: Ono spíše záleží na podkladu/respektive materiálu slitiny hliníku. Mám jedny podložky co černají před očima a dělají fleky, zatímco druhé naprosto OK.

Jozzo: Děs běs jak ty auta úplně zbytečně tloustnou. Jak říkal už starej Colin - Když chceš zrychlit na rovinkách, přidej výkon. Když snížíš váhu, zrychlíš všude.
o 11.02.2016, 19:49 | Meda
Jozzo: mam E39, ale do tvych tabulek moc nezapada, je to dost upravene :)

Tuner: zase zkouset se mi to nechce, abych to za rok sundaval a znovu lakoval, slitinu hliniku nepoznam :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4041 sekund.