Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Millers Oils

 o Navštíveno 13114x o
o 14.05.2016, 11:39 | NEMO
Používá někdo motorové oleje Millers Oils? Má to nějákou výhodu oproti u mě v současné době používaného Mobil 1 u seriového turbomotoru pro běžný provoz.

Na internetu je toho napsáno mraky, ale papír snese všechno. Takže mě spíš zajímají reálné zkušenosti, jestli má cenu si připlatit za něco "lepšího".


o 14.05.2016, 12:19 | cupra.165
o 14.05.2016, 12:22 | Bart 007
koukni na subarufanclub.cz
o 14.05.2016, 12:23 | Bart 007
:-))
o 14.05.2016, 13:12 | Zdeny60
Používal jsem ho v 3,0R. Možná spadal o fous spotřeba, motor byl možná o fous tišší. Ale možná šlo o sugesci, že to tak mělo být a já chtěl, aby to tak bylo. Přešel jsem na Sunoco a léta cajk za podstatně menší peníz. Dávám ho do všech svých SUbaru, myslím že nyní je i v Infiniti (nebo tak je ještě možná Millers, musel bych mrknout).
o 14.05.2016, 13:26 | Woko_O
Krom velkých peněz moc výhod není... Olej bude pořád jenom olej..
o 16.05.2016, 14:11 | radek.613
Nevím jak ty moderní "vodnaté" srágory pro současný konzum, ale M.O. v oblíbených klasických viskozitách doby slušných aut a žádných long-lifů, tedy 10W40, 10W60 a 20W50 už léta a léta absolutní spokojenost za ceny úrovně "mogulu".
o 16.05.2016, 15:54 | Rustapha-659
Nemáte někdo pls reference na Sunoco Synturo Gold 5w40(API SL/CF)Papírově to vypadá dobře,ale praktickou zkušenost nemám..jinak Sunoco znám akorát z angličáků a z Nascar.. :-D

foto k příspěvku  od Rustapha-659

o 16.05.2016, 21:31 | Draxx | Upraveno: 2016-05-16 21:32:59
To Sunoco sem nalil do obou svych aut a svete div se, jede to = )
Niceho zvlastniho sem si nevsiml. A to sem predtim taky chvili lil MO za 1,6k 5l
A MO u vyssich serii ma paradni hodnoty TBN a HTHS, ale tezko to doma zmerit = )
o 16.05.2016, 22:12 | Tuner#2
"pořád to bude jen olej"

OMG, tak si tak klidně lejte rostliňák, ale jak tohle může někdo veřejně tvrdit nikdy nepochopím...

Jinak za mě do zatížených motorů určitě, do spotřebáka se dá vybrat stejně kvalitní za lepší peníze třeba u Mobil1, Shell, Q8, Valvoline apod. Nicméně ta jejich race řada je opravdu skvělá a někde jinde od zbytku světa.
o 17.05.2016, 07:04 | crestik
nebude doufám zase sáhodlouhá přednáška na téma tribochemie, po tom, co zdlouhavě řešíš, co nalít do ojeté octavky? :-D
o 17.05.2016, 16:24 | Tuner#2
crestik: Já si svých věcí vážím a proto řeším jaký olej bude nejlepší z dlouhodobého hlediska provozu. Nicméně zrovna tobě je po tom pumpička...

O olejích mám něco nastudováno a byl jsem první kdo začal jezdit ve Škodovce Q8 10W50 ještě když byl problém jí tady v ČR sehnat. Nicméně dodnes té volby nelituju a jen tak měnit nebudu.
o 18.05.2016, 17:48 | Woko_O | Upraveno: 2016-05-18 17:48:46
Nebudem tady samozřejmě rozpoutávat peklo, to vůbec ne..
Nicméně, olej bude pořád jenom olej. To znamená že olej určen pro zážehové a vznětové motory může být jenom lepší a nebo ještě víc lepší.. Ostatní je jenom marketing. A ano, jsem si tím naprosto jistý.
o 18.05.2016, 19:42 | mrazik
No jde o to, v cem konkretne ma byt lepsi, o kolik a pozna to motor vubec ? Ano obcas prijdou vyrobci aut s divokym resenim, ale to ponechme stranou a zachovejme si zdravy selsky rozum. Za me lejt doporuceny olej a menit po 10 - 15 tKm i s filtrem.
o 18.05.2016, 20:24 | Tuner#2 | Upraveno: 2016-05-18 20:25:57
Woko_O: To je samozřejmě opět nesmysl. Na trhu je řada olejů co mají API SF, SG apod. což je na na hony vzdáleno moderním olejům SL, SM.

Navíc i ve stejné výkonostní třídě dejme tomu SM jsou mezi oleji rozdíly - stačí si ke každému vyhledat technický list a porovnat parametry. To, že to je jen marketing může říct jen ten co o tom nic neví...
o 18.05.2016, 22:17 | Woko_O | Upraveno: 2016-05-18 22:18:12
Divil by ses co za oleje se lejí do fungl nových aut. Hledí se jen na specifikace a technický listy jsou každýmu u prdele. Auta jezdí bez problémů.. Pokud se to pravidelně mění, tak ti říkám, že olej je a pořád bude jen olej.. Pak už je jen na spotřebiteli, jestli dá za olej 2tis a nebo 800,- . Všechno je to jedna velká fabrika s vícero kohoutkama a jen se to dává do jiných pixel. Důraz se klade na čistotu i způsob výroby oleje. Kontroly jsou tak přísný, že prakticky není skoro možný koupit nekvalitní olej..respektive auto ti pojede stejně tak s olejem za 500 jako s olejem za 2tis. Nemyslím to vůbec nějak zle.. prošel sem několika školeníma o olejích, různě se debatovalo i přímo s nějakýma výrobcema a doktorama z ČVUT, až sem na to všechno rezignoval, leju olej kterej je cenově přijatelnej a nikdo nic neříká, auta jezděj a všichni mi můžou leda tak vylízat pr... :)
o 18.05.2016, 22:34 | Tuner#2 | Upraveno: 2016-05-18 22:35:31
Woko_O: OMG, pokud tohle tvrdí na školení, tak by školitel zasloužil průplesk. Hovadina o fabrice s kohoutkama tomu nasadila korunu...

Sice to i v olejích funguje jako v autech, kde různé značky tvoří "koncern" a základ je opravdu stejný (zdrojů/firem je asi 5 co jsem se kdysi dopátral), ale každá firma si do oleje přidvá své aditiva a rozhodně to není o stejném kohoutku pro všechny. Millers navíc ve svých top olejích jede úplně jinou bázi...

Navíc nikdo tu nemluví o oleji za dvojku (to stojí od Millersu vyloženě závodní oleje jako 10W60 což je olej opravdu někde jinde a taky na jiné využití), ale řešíme tady běžnou řadu do spotřebáka jako náhradu Mobilu 1, který je pokud jde o origo velmi kvalitní olej. Bohužel u něj se stejně jako u Castrolu a dalších značek čím dál víc na trhu objevují fejky a to je bohužel dost velký problém. O tom Vám na školení neříkají? Ale asi zbytečné tady cokoliv psát, tenhle školitelský mýtus jsem už slyšel několikrát a bohužel je to je to stejný blud jako, že 10W40 je polosyntetika :)))
o 19.05.2016, 21:03 | mrazik
Tuner pockej, tady preci neni rec o nekvalitnich napodobeninach, ale o tom, ze rozdil mezi oleji pokud vubec je, tak maly, coz svym zpusobem potvrzujes.
o 19.05.2016, 21:14 | Tuner#2
Rozdíly nejsou malé ani ve stejné výkonostní třídě, nehledě na to, že jak píšu zde: 18.05.2016, 20:24 jsou na trhu řada olejů starých výkonostních tříd, které jsou vhodné tam max. na zajetí syrově složeného motoru, ale ne na dlouhodobý provoz...
o 16.06.2017, 20:57 | NEMO
Není tu nějaký velkoodběratel Millers Oils, co by uměl lepší cenu? Nutně to nepotřebuji, jen se ptám, kdyby náhodou.
o 18.06.2017, 08:27 | dj.DEKL
Kdyztak napis...
o 22.06.2017, 14:39 | Pajk
Menší poděkování dj.DEKL za Millers olej. Super domluva, cena a rychlé dodání. Příště zase. Díky! :)
o 25.06.2017, 16:54 | Chris
Tunner#2 ako je v porovnani ten miller 10w50 s Mobil 1 5w50 ?
o 25.06.2017, 17:17 | assassin
Me by zajimalo, jak se v realu pozna, ze nejaky olej je "nekde jinde" treba u tech zminenych top rad od MO.
Taky si nejsem jistej, jestli kdyz olej splnuje jen "starou" vykonostni tridu - treba zminene SG, ze by mel mit problemy s mazanim libovolneho automobiloveho motoru kdyz jeste nedavno byly SG vsechny motocyklove oleje - a vzhledem k litrovym vykonum pres 200ps a otackam daleko pres 10tis, pochybuju ze beznej automobilovej motor ma vyssi naroky.
o 20.08.2018, 15:51 | Pajk
Opět poděkování dj.DEKL za Millers olej a brzdovku! Díky! :)
o 20.08.2018, 18:58 | dj.DEKL
Nemas zac :-)
o 21.08.2018, 10:49 | Mr.Scully
Pořád platí, že Millers patří mezi nejlepší? Auta mě nezajímají, tak jsem to moc nesledoval, ale na našem BMW 335i FB klubu (kde jsou obecně dost znalci a fanatici, co se týče péče o auta) byla v létě nějaká velká aféra o záměně olejů Millers v baleních nebo co a půlka klubu následně přestala Millers okamžitě používat a přešla na něco jiného. Bohužel nevím podrobnosti, oni jsou trochu jako sekta, ale docela mě to znejistělo :-D
o 21.08.2018, 18:32 | dj.DEKL
Jeste ze mam motor, kterymu je jedno co v nem je :-D
o 21.08.2018, 20:35 | Tuner#2
Chris: nestudoval jsem technické listy, obecně oba dva kvalitní oleje.
o 21.08.2018, 20:43 | Tuner#2
Mr.Scully: O té fámě nevím (pošli odkaz), ale Millers se tady rozšířil až nebývale a ono to zas taková hitparáda není. Známej servisuje Mičánkovo GT3 RS CUP, jezdí všude po Evropě a všude preferujou něco jiného a zpravidla drží to co výrobce předepíše a lejou tam třeba výše zmíněný Mobil1.

V olejích se ale potichu stává to co u aut a to že to směruje do jedné velké zadele... Začal jsem se zajímat teď opět o oleje po destrukci motoru ve Žlutce a poslední kvalitní oleje mají specifikaci API SL. Dneska už je SM a nebo dokonce SN a tam už nesmí být síra, fosfor (nebo jen velmi regulované množství) a přitom tyhle látky měli pozitivní vlastnosti na střihovou stabilitu filmu a další ochranné faktory pro motor. Proč v nových olejích nejsou? No jo, zase je v tom tak "ekologie" a se snahou snížit emise kdy nové turbomotory jezdí na vodu (pardon olej 0W20) to opět přispěje k nižší životnosti zejména při větším zatížení oleje...
o 21.08.2018, 20:55 | Mr.Scully
Je to uzavřená skupina na FB, ale vím, že dva tři poslední roky hrozně preferovali Millers Oils (asi ten CFS NanoDrive NT+, kupoval jsem ho taky) a teď v červnu se tam začaly šířit nějaké informace a všichni hromadně přešli na jinou značku... nechtěli to "cizím" (= ani mně) vysvětlovat, aby to prej nebylo žalovatelný nebo co, tak jsem se dozvěděl prd, oni jsou fakt jak sekta občas, ale trochu mě to zmátlo, že tam mluvili o nějaké záměně specifikací nebo co.
o 21.08.2018, 21:00 | Tuner#2
No jasný, NT+ je už je API SN čili nejnovější sračka :-/

Proto jsem teď na záběh zvolil Divinol 10W60, který má ještě API SL, po 500km jsem ho vyměnil za stejný a přemýšlím co dál? Všichni velcí výrobci už se pomalu podřizují a moje oblíbená Q8 10W50 Formula1 je už taky 2 roky SN. Ostatně může to být jeden z důvodů proč to od té doby mělo i malinko menší mazací tlak, ale tenkrát jsem tomu nevěnoval pozornost, bylo to jen "o sílu rafičky"...
o 25.08.2018, 08:00 | dj.DEKL
Moje Texaco ma SL/CF
o 03.09.2018, 13:32 | walish
Koukal jsem na Millers a pro moje auto taky SL/CF [ Link ]

Ale to spíš jen ze zvědavosti, dával jsem Q8.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.363 sekund.