Navštíveno 4271x
Akurat som narazil na FB na temu paliv a po zhliadnuti komentarov som ostal v soku.
Ja roky tankujem u Shell,minimum fuelsave 95 ale tankujem 95 v power nitro + a kazde druhe tankovani shell v power nitro + racing + sem tam aditiva od Vif.V zmienovanom prispevku som nasiel ako vsetci nadavaju na shell a vychvaluju benzinu a omw
Na slovensku som jazdil starou dodavkou a tankoval len na shell a uplne bez problemov
Kde je teda pravda?aktualne mam fabiu 3 a tankoval by som ajradsej na pumpach kde viem ze nic nehrozi.
Ake mate skusenosti?
15.10.2016, 17:43 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2016-10-15 17:45:57
Beru celoročně jen BENZINA VERVA DIESEL + VIF letní/zimní, Accord s 258.000 km a stále origo vstřiky, starty i v zimě na první otočení po 1-2 s, spokojenost prostě.
Jinak pumpdroid app a tam uvádí i případnou pokutu od ČOI za špatné palivo. Nebo si najdi přímo na www.coi.cz seznam pokud za špatné palivo
190tis km s jednim autem na Shell...Klasiku Diesel - CRDI 1.6
nou problemo
Ted 2.0TDCI na Benzine, tu lepsi naftu, no problemo
beru OMV, případně benzina, která bere premiové produkty od OMV (lze dohledat původ v technických listech daných paliv..), něco do nich namíchá a přidá si 2 kačky :)
shodnost OMV/Benzina potvrdil i tento test paliv :
[ Link ] (přestože Mucka, resp jeho práci na našem bejvalým motoru moc nemusím...) :
15.10.2016, 18:54 |
Rudi Po tom, co se mi zimní VIF aditivum srazilo v naftě v kanystru, tak už ho tam nedávám, protože to jsou evidentně vyhozený prachy.
Bohužel se i padělá. V kufru v autě mi nikdy nezměnil konzistenci ani při -20°C... Já mám dobré zkušenosti
HT: k cemu je dobra dvojnasobna aditivace nafty?
15.10.2016, 19:58 |
Kamil HIGHTOWER - pokud tankuješ Vervu, tak přece nemá smysl přidávat ještě VIF, to jsou vyhozený peníze
Verva benzin
Je poznat rozdíl od klasicky 95ky jal prase
Okta rs
15.10.2016, 20:49 |
CRK já normálně u benzínky
Camron,Kamil,cenu to jistě nemá.. Tohle dělá člověk pro svůj dobrý pocit..
Spíše si říkám, jestli to není z dlouhodobějšího hlediska kontraproduktivní (nemyslím finančně). Co na to vstřikovače? Když jsem v minulosti dával VIF a dal ho trošku více, tak ty výfukové plyny děsně smrděly (kysele), to se fakt nedalo...
16.10.2016, 10:03 |
gizmi Zajímavé, protože dávám do TDi VIF už 5 let (zima i léto) a nikdy nebyl problém s převozem (jak pise Rudi zamrznuti), nebo ze bych mel nejaky smradlavy vyfuk (uznávám, nečuchám k výfuku :D)
Každopádně tankuju stejně jako státní aparát u ONO a nikdy nebyl problém - však tam mají kontroly skoro na denním pořádku :)))
16.10.2016, 10:03 |
mrazik | Upraveno: 2016-10-16 10:03:54
Albert Cestlice - Natural 95. Protoze nakupuju u Alberta, tak mam slevu na litr - obcas 2 a nekdy i 5 Kc. Vzhledem k tomu, ze tam jezdi stejna cisterna jako k Shellu a dalsim cerpackam, tak nemam obavu o kvalitu, motor taky v pohode.
K aditivum VIF atd. se nevyjadruju, nechci vyvolavat flame.
16.10.2016, 12:28 |
TROY Benzina diesel TOP q + VIF
Gizmi...nemusis cuchat k vyfuku, je to citit na metry daleko. Stiplavy, kysely smrad. Ale jako pokus o vtip dobre, jeste ted se valim smichy pod stolem...
16.10.2016, 21:34 |
Augi Benzina Verva benzín i ropa. Absolutní spokojenost.
K VIFu,
na internetu jsou desítky testů od různých laboratoří atp. kde potvrzují přínos a ještě popisují jaký a v jakém rozsahu.
Tak jestli funguje no :)
Mám mimo jiné passata naftu.
Má najeto 600 tis.
Naftu beru v 80% TankOno a zbytek zrovna tam kde dochází nafta.
Absolutně bezproblémů
camron: ten smrad co popisujes, se vetsinou prisuzuje k horsimu DPFku.
17.10.2016, 09:41 |
J-T. (P)
Tak já bych ONO nedoporučil - minimálně to na Karlovarské. Celý rok jsem tam teď tankoval naftu - koupili jsme kousek od benzínky chalupu. Tankoval jsem vždy jen tam = 100% tankování. A před 14-dny mě odešlo čerpadlo. Důvod kovové špony v nádrží, podávacím čerpadle, filtru a vstřikovacím čerpadle. Oprava repasem 28.000 Kč :-(
J-T.: Jak casto jsi menil palivovy filtr? Pres nej by se spony dostat dale nemely. Jedine, ze ty spony se ti vytvareli ve vstrikovacim cepradle.
17.10.2016, 10:01 |
J-T. (P)
Knightey: Dělám to jednou ročně společně s olejem cca +-20 tis. km.
Bylo to určitě tankováním - špony jsem měl už v nádrží a následně v celé palivové soustavě. Filtr to nedal byl tak zaprasenej že začal propuštět a to bylo konečná pro vstřikovací čerpadlo...
J-T.: prave ze ty spony se ti do nadrze dostanou pres vstriky -> prepad -> zpatecka do filtru -> zpatecka do nadrze :)
Tim chci rict, ze ne nezbytne to muselo byt palivem...
Sitka v nadrzich na podavacim cerpadle jsou take. Ted jde o to jaky vuz mas, jak jsou kvalitni.
17.10.2016, 11:38 |
J-T. (P)
Knightey: Nepracuješ pro ONO? :-) Ford Galaxy 2008...
Vstřiky jsou dle servisu OK a těch špon tam bylo fakt dost :-/ Kdybych měl pádné důkazy, tak bych to řešil oficiálně - takhle jsem o tom jen přesvědčen a opravu jsem zaplatil ze svého :-(
J-T.: kez bych pracoval pro ne :)
Ja jen ty auta opravuju ;)
A presne tohle co popisujes tak jsem zazil na svem vlastnim aute.
Navic delam ve firme, kde vyrabime palivove soustavy a systemy.
Vstriky se muzou jevit OK, idelani je rozebrat, vycistit a pod mikroskopem podivat na ryhy. Popripadne vymnenit vnitrnosti.
Jen chci rict, ze ty kovove spony proste nemusi znamenat spatne palivo...
Knightey: dle diag by měl být DPF zaplněn z cca. 30%. VIF mi ten smrad způsoboval u 2 různých dieselů, pravda je, že oba měly DPF. Když tankuji Vervu Diesel, tak to nesmrdí.
camron: spis jde o to, kolik to melo najeto. Ta diagnsotika ne vzdy to uakzuje presne. Nedej bode, kdyz nekdo zkousi nejak cistit nejakym sajratama DPFko.... Dale se meni cidla na DPFku a pak to ukazuje taky nesmysly...
Prave ten stiplavej smrad je u aut s DPFkem. Ten zapach se da prirovnat cpavku ze?
Jedno mělo něco kolem 220tkm, druhé má aktuálně něco kolem 135tkm. Ke čpavku bych to asi úplně nepřirovnal, i když jistá podobnost tam být může. Prostě kyselý smrad, co štípe v nose. No ale dělá to jen, když se aditivuje VIFem....tak ten zázrak nepoužívám a je klid.
21.10.2016, 08:53 |
DaveX Má smysl tankovat jednou třeba na Benzině Vervu a jednou například u Eurooil standard naftu?
Ne tak docela. Mam v okoli dve Benziny. Z te jedne uz se mi auto po natankovani VD chovalo prazvlastne. Ta druha pokazde cajk...
Sem rád,ze nic takového nemusím řešit.. Ale co není,muze být.. Beru již nějaký rok u Alberta a nepozoruji žádné změny.. Ať sem zkoušel,benzinu,omw,agip,shell.. To stejně platí i s Vif či. Bez něj..
Zejtra Albert -5Kč / litr tak asi zajedu pro plnou :-)
Jj Albert je často od 1-5kc/l.. Pro mě a pravděpodobně i motor oukej..
Dřív když sem vral benzín,tak byl rozdíl zda beru např omw,shell či Unicorn.. Na Unicorn sem najel vždy méně,ale teď všeOk
beru Neptun-harfa a jsem spokojenej ;-)