Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Subaru Legacy IV

 o Navštíveno 4509x o
o 25.03.2017, 16:45 | PK
Ahoj, na bazosi se objevilo jedno Lego s plynem za hezkej peníz. Zatím nevím info, jestli to bylo bi-fuel, který by bylo lepší pro provoz na plyn, původní plyn už je nahrazenej magicem (v r. 2016), tak by to mohlo fungovat. Akorát už má namotáno cca 380 tis km. Auto vypadá celkem slušně, podle foto není nijak zhuntovaný a já radši zastávám názor, že radši víc reálných km, než hezký číslo na počítadle a skutečnost kdo ví jaká...Mám se toho nějak bát a radši kouknout jinde nebo by to mohlo ještě nějakej pátek fungovat? Co myslíte? Předem díky :)


o 25.03.2017, 17:28 | PK
Tak na LPG to podle majitele vyjelo už z výroby, původní lpg odešlo, dalo se jiný. To bych případně ověřil.
o 25.03.2017, 19:51 | Bart 007
Tak za 69 je to az pedezrele levny ne?
o 25.03.2017, 20:25 | PK
Právě.
o 26.03.2017, 08:37 | Zdeny60
Tak záleží, jak bylo o auto staráno. V 380tkm je velmi vysoký předpoklad, že budeš muset dost investovat.
Nejvíc bych s ebál stavu hlac a ventilů.

Odkaz ani auto nevidím, ale pokud to je automat, je to další roziková záležitost.

Motor 101/121kW? POkud 121, pka je vše dvakrát, je to 2xDOHC, tzn. 16 ventilů a pro cokoliv na ventilech musí tento motor z auta ven. U S-DOHC nemusí pro kontrolu ven, ale seřízení už je lepší dělat taky na stole, i když to lze i na autě. POkud to je manuál, počítal bych celkem jistě s viskospojkou, normál spojkou, samosebou rozvody, vyčistit chladič, brzdy, silentbloky a uložní obou náprav (zejména zadek bývá opomínej), kosti, servo asi nebude v nejlepší kondici a bude řvát, dále se připrav na lambda sondy, katalyzátor (bude asi svítit kuře), EGR master ventil, řídícívetil asi taky, budou sedlý zadní tlumiče - téměř jistě, pkud už nebyly měněny, asi gufero a ložisko vloženého hřídele kardanu a pak se dobře pdívej, kde to je načatý od hniloby. Tzn. horní uložení tlumičů, prahy, lemy, to je klasika, spodní hrany dveří zevnitř. Tam Legacy IV trpí, pokud majitel nemeje a nemá vystříkaný dutiny. No apka-pokud jis s tím nejel - zásda absolutně číslo 1A - až tam pojedeš, tak trvej na tom, že chceš sámn nastartovat auto nejlépe po nic, studený. Před tím se podívej na měrku oleje. Až nastartuješ, tak se jednak nemí nic rozsvítitt, a jakmile uslyšíš podezřelý klepavý zvuk- ber nohy na ramena a zastav se až doma. Motor musí jen šustit, napřed na cca 1500rpm, pak to samo po minutě muís slézt asi na 1000rpm, pak to slzeze na 750 samo běhěm chvilky. Pokud to bude houpat, tak klapka. Jo, sice by svítilo kuře, ale měl bys slyšet pumpu sekundárního vzduchu. POkud ne, nachystej si 8 litrů+prachy na EGR (2x7), nebo borce, terej ti (pokud to podle návodu nezvádlenš sám) udělá udělátko na emulaci tohoto obvodu.

POkud bys chtěl něco vědět víc, napiš. Lego IV jsemměl a znám ji jak svý boty. jenže já nemlě LPG = mohl jsem klidně spát:-) Prodal jsem ji ve 231.000km, takže po 170.000 najetých km už vím, kam se podívat.

Hoď sem odkaz, já to nenašel. Ale za 69 bych tam asi ani nejel.To auto nemělo servis, protože jinak by ta cena nebyla taková. Můj názor, ale možná to prodácá lidumil, č iněkdo dělá charitu:-)
o 26.03.2017, 10:46 | PK | Upraveno: 2017-03-26 10:47:20
[ Link ]

Další foto od majitele jsem ti Zdeny pro zajímavost poslal na email v profilu. Nějak zhuntovaně to vyloženě nevypadá, ale záleží jak na tom je mechanika.

O hlavách a ventilech jsem právě už taky něco četl. Záchrana by mohla být v tom, že lpg tam bylo z výroby a ten motor je na to upravenej (nebo spíš by měl být) Motor má 121 kw, to už ale víš z odkazu. Máš pravdu, že může být dost věcí na výměnu, ale na druhou stranu může být i dost věcí hotových. Potom by ale nejspíš byla jiná cena...S tím studeným motorem bych to tak určitě udělal a mám v plánu, pokud se to teda bude nějak řešit a pokud na to majitel přistoupí, domluvit prohlídku přímo v subaru ve dvoře králové, kde bych to nechal kompletně prohlídnout.

Ta cena je podezřelá. Nějakou chvíli už na ně koukám a vím, za kolik se běžně prodávají. Proto bych to 100% nechal prověřit v tom Subaru a podle toho bych se rozhodnul.

Děkuju ti za info.
o 26.03.2017, 23:42 | radek.613
Lego za cenu slušné sady obutých origo kol? I když, jak to popsal Zdeny, k těm 69 je třeba přidat 150 za servis, a bude z toho auto.... nevím, ale pokud to není prodej z důvodu nevyužitelnosti/rozvod či něco podobného, taky bych tam ani nejel...
o 27.03.2017, 05:56 | Zdeny60
Hmmm, podle fotek to dostávalo docela pepř. Sedačky vypovídají o častém nastupování, nebo v tom jezdil mamut. Tzn. motor MOŽNÁ zažíval hodně studených či opakovaných startů.
Neviděl jsem to, ale na zázraky nevěřím. legacy se prodávají fakt za dvoj, ale spíše 3násobné ceny, pokud za něco stojí a to mají za sebou velké a prokazatelné servisy.

Já bych do toho nešel a kór s plynem.
o 27.03.2017, 07:59 | semtex
Ja jsem na zacatku roku kupoval Outback IV a jak pise radek.613 skoro tolik me stali kola a pneu.
LPG do SUBARU nepatri a kdyz vidim inzerat kde je SUBARU s LPG, tak ho ani neoteviram a to auto pro me dale neexistuje.
o 27.03.2017, 09:54 | PK
Ceny vím, že jsou dvoj až třínásobné. Např tam je outback s 400 tis km za 120 tis, ostatní spíš kolem 150 tis. Tohle je divný, proto jsem chtěl znát názor někoho znalejšího. Díky za info, kdybych to měl za barákem, pojedu se jen tak pro zajímavost podívat, takhle na to kašlu.
o 27.03.2017, 09:59 | camron
Ptal ses prodávajícího na důvod prodeje? Na tom bazaru prodává mimo auta spoustu věcí po dítěti, takže možná má důvod se toho rychle zbavit. Ale to je jen domněnka...
o 27.03.2017, 11:01 | PK
Camron: na to jsem už taky koukal. Ptal jsem se akorát na důvod nízký ceny a prý převážně kvůli km.
o 27.03.2017, 16:53 | jp1
- podle mě je divný napsat, že je to levné, tak to raději nekoupím......
- je lepší koupit něco levně, relativně v rozumným stavu a něco do toho nasypat a mít klid, něž koupit za "normální" peníze a sypat do toho stejně
- taky nevím proč odsuzovat LPG v subaru a to nepíšu jen z toho důvodu, že ho sám mám a jsem spokojen, auto má hafo km, dostává péči jakou si zaslouží a nemusí se nic řešit navíc, toť můj názor :-)
o 28.03.2017, 07:38 | muSlim
2 jp1: tak sem pre istotu ešte napíš motor v ktorom to máš, to je totiž dosť dôležité, keď už sa tým oháňaš. A stále platí čo zaznelo, radšej neLPG než áno, motory si v Subaru totiž robia podľa počasia a niektorý môže fungovať, väčšina ale na plyn proste chcípne a to je dielenský fakt, nie vycucané z diskuzných fór ;-)
o 28.03.2017, 07:58 | jp1
Mám ten nejjednodušší - 2,0i 92kW, tedy sohc ;-)
o 28.03.2017, 12:15 | CervinVega
Jel bych se podívat, pokud chceš tuhle konkrétní variantu, cena odpovídá těm km - v ČR prakticky neprodejné...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3224 sekund.