Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Auto brainstorming :)

 o Navštíveno 5953x o
o 13.06.2017, 12:56 | Milhauzz
Co vas napada za auto (ojetina), kdyz se rekne:

1, benzinak, co jde prestavet na LPG, V6, V8, zadna turbo-malorazka
2, nemusi byt kombi, ale muze byt SUV
3, pohon 4x4
4, cena kolem 400tis (bez vstupnich nakladu)
5, vez FR produkce :)

Cokoliv, nazvy, oodkazy, OT ...


o 13.06.2017, 13:06 | zach
třeba Volvo XC90 V8 (motor od Yamahy) nebo Subaru Outback/Tribeca ;)
o 13.06.2017, 13:15 | Only_One
Range Rover 4,2 V8
o 13.06.2017, 15:37 | assassin
Disco 3
o 13.06.2017, 17:31 | gizmi
Pánové nesleduji prodeje značek, ale od kdy je Ind nebo Číňan Frantíkem? :D :D
o 13.06.2017, 18:15 | Davados
Pise vez (bez) FR produkce
o 13.06.2017, 18:19 | Legacy 2.5
Murano
Land Cruiser
o 13.06.2017, 20:36 | petis
Grand Cherokee?
Range Rover?
o 13.06.2017, 21:13 | rover (WoodTech)
Měl jsem úplně stejnej požadavek. Koupil jsem Grand Cherokee 4,7 . Já chtěl offroad takže jsem vzal mírně po laděný ho. Po čase mne to začalo na asfaltu srat ( bez úprav by to možná bylo cajk, nevím).
Těd mám Touarega a jsem spokojenej, uživatelsky super auto. Na dálnici si plave a v terénu vytáhnou i traktor s vleckou dřeva. Mám ale naftu..... jediná slabina , příště bych vzal benal.
Teda vlastně až budu brát auto příště bude to Dodge Ram, F-F150 nebo podobně.
Na RR nebo Toyku je dle mne 400k málo
Takže pro tebe Touareg, GrandCH nebo jinou Ameriku, ten motor ti dost zužuje výběr , případně i dle mě by Disco byla za ty prachy pěkná ale na to musíš mít koule :-D
o 13.06.2017, 22:01 | Bart 007
Subaru a lpg urcite ne!
o 13.06.2017, 22:49 | M.a.R.i | Upraveno: 2017-06-13 22:53:33
Ja resil podobny problem, nejake vetsi auto pro manzelku a mel jsem rozpocet cca 250.

Nakonec jsem koupil Cadillac SRX 2007. Je to tak akorat velky a moc prijemny auto. Manzelce se s tim dobre jezdi a na silnici/ulici to dost budi zajem :). Podle me lepsi volba nez x5,q7 touareg apod. Dily z USA za cenu jak na fabii :).
Kdyz koupis rok 2007 a vejs, tak uz to ma hezky interier a je to slusne zpracovany.
Je potreba to videt na zivo, vypada to mnohem lip nez ma fotkach. Ja je vzdy v inzeratech prehlizel. Ale pak na zivo jsem zmenil nazor :).

Navic v roce 2007 je primo importer prestavoval na LPG, je tam Prins, coz je asi to nej :). Na fotkach je teda specialni verze s jinou maskou, narazniky s vetsimi nasavacimi otvory a 20" koly.

foto k příspěvku  od M.a.R.i

o 13.06.2017, 22:49 | M.a.R.i

foto k příspěvku  od M.a.R.i

o 13.06.2017, 22:50 | M.a.R.i

foto k příspěvku  od M.a.R.i

o 14.06.2017, 06:25 | Losky
Koupit manželce SRX, tak mě asi zabije. Moc ideální na parkování do města do asi nebude, když vynechám nákupáky:)
o 14.06.2017, 08:27 | riviera.kidd
Na krase to moc nepobralo :-D
o 14.06.2017, 08:41 | M.a.R.i
Jj, jiny SUV jsou mnooohem krasnejsi :D
o 14.06.2017, 09:04 | AllInOne
náhodou, je to super!
o 14.06.2017, 09:07 | radek.613
SRX: To je klon té věci jménem Musso /Rexton, že :-D :-D :-D

Jinak, za 400 by se mohl dát pořídit a "dodělat" (= napravit většinu již známých chyb a nedostatků) pěkný Range LR322. Niméně to je "master-piece" i následného provozu a údržby..na druhou stranu, záleží na ročním nájezdu. Grand od Jeepu se tu jeví jako mnohem realističtější volba, pokud nejsi přecitlivělý jedinec na povrch plastů, jejich lícování a podobné niance, kterými se rádi ohánějí majitelé sterilních a nudných koncernů :-D :-D :-D Volvo za "400" bude s prvním větším servisem docela kasička, ale dejme tomu. Jen slušný motor aby u nich člověk pohledal a na výměnu lambd si vzal hypotéku :( Subáru a lpg fakt ne, o tom jsou tu stohy informací, Ti ten "hliník" ze kterého tomu vyrábí motory, časem vyteče z podběhů :-D "Starý" Landcruiser (80? - moc se v nich neorientuju) co míval atmosféru 4,4litru (V6?) měl kdysi nás náčelník, pěkné to bylo, jen uvnitř poměrně malé - ale pořád větší než X5 či Q7. Tady bych se motoru nebál, s tím autem si jen hrál. Pak máš taky možnost koupit si za 400 pět pašíků B5 kombi s trvalou mechanickou 4kolou BEZ haldex krámu a atmosférickou V6 2.8 :-D Touareg s atmobenzínem..no bude jich málo, ale zase na druhou stranu, toho Ti neukradnou jako auto pro další kšeft, ale jen na díly :-D
o 14.06.2017, 09:19 | radek.613
Jo, LPG PRINS v ČR je dlouhodobě opravdu nepoužitené :)
o 14.06.2017, 11:32 | M.a.R.i | Upraveno: 2017-06-14 11:33:24
radek.613: Aha, pán najel v ČR 80 000km za 6let a měnil akorát nějaké těsnění a filtry, jinak bez problému.
5let to samé auto s LPG Prins provozuje Escudo a také bez problémů.
Obě auta jsou rok výroby 2007
Takže asi máš fakt pravdu :).

A musím si už fakt zajít na oční, protože mně kromě 4 kol nepřijdou ty auta podobný :(.

By mě zajímalo jestli své názory myslíš vždy vážně a nebo tě baví dělat flame :).

foto k příspěvku  od M.a.R.i

o 14.06.2017, 11:34 | M.a.R.i
Srovnání s Musso jsem ani nedával, protože to je fakt klon SRX :D:D:D

foto k příspěvku  od M.a.R.i

o 14.06.2017, 11:48 | radek.613 | Upraveno: 2017-06-14 11:51:51
Já mám vždycky pravdu, neboj, to přijde :-D :-D :-D

P.S. 80.000 km za šest let? Na co má v takovém autě LPG, když to auto spíš stojí než jezdí? Aby se projevily přínosy i negativa Keihinů, je třeba s tím fakt jezdit, ne to schovávat pod plachtu v garáži a vyjet jednou za měsíc do Lidlu :)

Krásné srovnání, to naroubování zadku jako batohu na prapůvodní proporce sedanu je z Tvých fotek nádherně vidět. Něco jako legendární Thalie = Clio s baťohem :) Mě ten "design" holt evokuje špatně opravené auto po totálce na zadek, ale chápu, hlavně že se za tím spousta lidí otáčí, když s tím jedeš po městě. Totéž ty přední světla na výšku, jako jo, kdysi když tu ameriky (CTS či co to bylo za vergl) Béda Trávníček rozdával zahrádkářům k sekačkám a pytlům mulčovací kůry, tak slintali nad "amerikou" blahem...ale to už je dost let... A máš pravdu, Musso jsem přehnal, to proti tomu co je nad ním fakt ještě celkem vypadá jako auto....

Flame? Co tě nemá, to já nedělám.
o 14.06.2017, 11:58 | M.a.R.i
To nemá cenu :).
o 14.06.2017, 12:14 | radek.613
Nemá :-D
o 15.06.2017, 10:12 | Milhauzz
Ahojte,

sedím za EN klávesnící, případné překlepy prosím omluvte. Jako správnej ajťák najdu dřív poslepu hranatý nebo složený závorky než háček :)

Díky za inspirace, auto by mělo být spíš na denní provoz a dojíždění do práce. Proto LPG. O tom, jestli Prins, BRC nebo něco jiného se tu asi rozepisovat nebudeme, protože tady jsem jen bežný uživatel a případné problémy a řešení nehcám tomu, kto tomu rozumí. Nyní mám v Sup1 a 2.8 V6 atmosféře zatracovaný Elpigaz, se kterým kupodivu za 25tkm nemám žádný problém - no, už vidím ty vaše protažený xichty :)

Zatím se to tu motá, kromě Pašíka B5 - a ten mě neláká, protože Supík je vlastně "čínskej passat", kolem SUV. Asi nejmíň nápadnej je ten Touareg ... ano, jistě uniforma, ovce ...

Co mě třeba ještě zaujalo, je Sup2 3.6, LR Freelander, Cherokee.


o 15.06.2017, 10:16 | Only_One
Super 3,6 je už přímovstřikovaná jednotka, tam bude problém s plynem
o 15.06.2017, 10:30 | Milhauzz
Aha, tzn. ze vsechny "FSI" a plyn neni dobra kombinace?
o 15.06.2017, 10:40 | Lucni.konik
obecně - přímovstřik a LPG se moc nevyplatí. ...Namontovat jde, ale ta ekonomická úspora tam není taková jako s nepřímým vstřikem.
o 15.06.2017, 10:52 | mista
tak nejak FSI u některych lze, ale prestavba zacina na 40tis [ Link ]

proste ti zbyvaji postarsi mamuti :)
o 15.06.2017, 12:54 | Šroub
Jestli muzu, jeste se vratim k tomu LPG Prins. Proc dlouhodobe ne?
o 15.06.2017, 13:30 | radek.613
Zbytečně kvalitní komponenty které zabíjí nečistoty a humus ve vysoce podřadném LPG, které se v ČR, SR, PL prodává jako palivo. Humus, který nezachytí filtry - tzv. "odparek". Ačkoli to jsou velmi sofistikované výrobky, jejich přesnost a jakost je v rozporu s humusem, který jimi následně probíhá. Ne nadarmo jsou LPG komponenty vyvíjené a vyráběné v CZ,PL nejen levnější, ale hlavně mnohem provozně odolnější vůči nečistotám a humusu, se kterým musí pracovat (větší plochy sedel, vůle jader, atd). Ano, při ježdění a tankování LPG v Holandsku, Německu či Anglii je PRINS super... v ČR a SR po X nádržích, podle "kvality" humusu, systém PRINS lehne a začne vyžadovat servis. Jeden čtyřválcový LPG rail od PRINSe stojí jako díl nezanedbatelných 13-16 tis Kč (podle dimenze vstřikovačů). Jeden čtyřvácový LPG rail kupř. od HL stojí 1500 Kč a je vůči nečistotám v LPG mnohem odolnější.....
o 16.06.2017, 11:06 | Šroub
Diky. Odpovida to mym zkusenostem... Treba reduktor musim cistit co cca 30.000...
o 16.06.2017, 13:26 | radek.613
M.a.R.i. mu to ovšem bude fungovat 300.000 km a 30 let bez problému :-D :-D :-D
o 16.06.2017, 16:56 | M.a.R.i
No, doufam, ze minimalne 30let!
o 16.06.2017, 22:17 | JA
mrkni na Jeepa..pantáta má dovoz USA, plyn tady a šlape jak fik...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3708 sekund.