Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > OT: hot sedan

 o Navštíveno 7238x o
o 09.07.2017, 21:05 | Reprák
Cus. Po delsi dobe vybiram neco
Min 170kw, benzin, idealne sedan 4dver. R.04 vejs.

Muj tip Bmw 130i, 330i,
Nesmi to byt korejec, francouz.
Cenove 250k strop.

Spis jestli tady ziskam jiny nazor.
Musi to umet jezdit na denni bazi, odvezt dite a chci si zablbnout. 4x4 ne.

Idealne atmosfera.
Premyslel jsem treba koupit i O1 RS a lehcd ji poladit, ale precijen to chce neco..

Diky za nazory.


o 10.07.2017, 00:38 | Mr.Scully
130i/330i určitě není špatná volba, nevidím žádný zádrhel, akorát cenově to teda bude hodně napnutý a budou to kousky z prvních let bez výbavy. Chce to tak 350k na tyhle auta.

Akorát ti to brzy přijde pomalý... měl jsem E90 330i (2006 myslím) a prodal jsem to asi po roce, nebavilo mě :-)
o 10.07.2017, 11:35 | gizmi
Není to sedan, ale nechceš 7g TypeR v originál stavu? :D Jsem nahlodaný ho pustit a jít o stupínek zase dál. Jinak BMW jsem taky zvažoval, ale kolem mě kdo přešel k Bramborákovi, ten zažil peklo v opravách, tak mám strach :(
o 10.07.2017, 13:25 | muSlim
Sedan a 130i? To neide dokopy :-)
o 10.07.2017, 14:41 | AllInOne
gizmi

Nainzeruj :-)
o 10.07.2017, 17:09 | Mr.Scully | Upraveno: 2017-07-10 17:09:50
Jeté bavoráky mám osm let (E46, E90, E92), jediná větší oprava byl motor za 40k, ale to jsem snad byl jediný člověk v Evropě, který měl takovou nehoráznou smůlu, že mu odešel tenhle nesmrtelný atmosférický benziňák (fakt tehdy extrémně blbá souhra okolností). Jinak jsem za těch osm let asi dvakrát měnil čerpadlo a jednou lambdu. V přepočtu mě opravy vyšly do deseti tisíc ročně. Plus běžná spotřebka (brzdy, kola, tlumiče apod.). Nevidím důvod, proč by servis BMW (kromě eM) měl stát víc než třeba u škodovek. Pokud člověk nejezdí jak pako do autorizáku, samozřejmě.
o 10.07.2017, 17:37 | Reprák
zapomněl jsem napsat, že to nemusí být sedan, ale fakt bych rád, aby to byl 4/5 dveř...

Jinak 130i jede líp než 330i.
Další byla Mazda 3MPS
Type R (ale ne to ufo + je to 3 dveř a už je to taky starý jak..)
Leon Cupra R
Focus ST???

Nevím fatk nevím

Pro mě zatím fakt díky atmo vítězí 130i..

Nikdy jsem krom itala nic neměl a vím že akcelerací nemá na moje současné uno nic ze jmenovaných, ale není to jen o akceleraci, už jsem táta od rodiny a prostě si uvědomuju to riziko....

Škodovku jsem fakt myslel RS1 (líbí se mi), dostat z toho těch solidních 230koní a jezdit s tím...

Pak ještě Corolla TS 5dveř, ale tam se bojím že se to vysype ale jak jsem psal, je to auto který se mi nelíbí

třeba vůbec nevím co Volvo a Mercedes...
o 10.07.2017, 17:38 | Reprák
A ještě k výbavě:
Mám pouze tři podmínky:
Manual
Manualní klimatizace
Loketka
Tempomat

nic víc k životu nepotřebuju
o 10.07.2017, 18:09 | Mr.Scully
RS1 bude proti 130i něco jako stařena nad hrobem proti kočce z časopisu.

Pokud si chceš pěkně zajezdit na okreskách, tak 130i je velmi dobrá volba. Osobně bych vzal 135i, ale pokud trváš na atmosféře, tak 130i bude super auto. Jen nebude lehký ho sehnat, je to celkem nedostatkový zboží.
o 10.07.2017, 18:17 | Reprák
135i už je složitější a není tak spolehlivý, kvuli 25 koním a 50N.m se to nevyplatí se obávám, i když to jede podstatně líp, zase se to podstatně víc sere a jsou na to dražší ND. tam už i ta spotřeba je o něčem jinym. 130i jsem řídil a nebyl to žádnej brutal, ale furt mi to přišlo zábavněkjší a živější a funkčnější než Golf R32 nebo 156GTA
o 10.07.2017, 19:08 | Mr.Scully | Upraveno: 2017-07-10 19:09:30
To není rozdíl 25 koní, ale tuším 40 koní, nemluvě o potenciálu ke snadnému a levnému ladění motoru třeba o 80 dalších koní. A repase turba jednou za 100 tisíc km za 15k (nebo kolik) se přežít dá. Ale pořizovačka by byla i finančně jinde, to je jasný.

Každopádně i těch 130i tu po republice nebude na prodej moc...
o 10.07.2017, 19:12 | gizmi
Reprák: tak to Rko si škrtni :D 7g nemá tempomat a ani loketku :D To na okruhu prej nepotřebuješ, jsem někde četl :D

AllInOne: ono není moc co. Je to zkrátka originál 7mička Rko. Dneska jsem ho odvezl do servisu, kde bude měněna druhá lambda, vyměněn olej, ošetřeny vnitřky zadních lemů a opraveno topení (praská lanko, trpí na to všechny 7mičky). Jinak najeto čerstvě 200t. Jediný tuning je homologovaný nerez koncák, který (pro mě bohužel) není vůbec slyšet. Podvozek originál je měněný před 2 roky, přední světla fungl nová (stará k autu, nefunguje naklápění) a plato s dírama na repro k pěknému neponičenému taky v garáži najdu. Prostě sériovka :)))

foto k příspěvku  od gizmi

o 10.07.2017, 20:01 | -Hans-
Gizmi: Cena? :)
o 10.07.2017, 20:40 | gizmi
za 170 ji pustím i se zimákama na liťákách. Jinak netuzená a nehoněná na okruhu, závodech, atd.
o 10.07.2017, 21:21 | Reprák
Hezká, to nepopírám... I cena by se dala zkousnout, ale ještě jsem zapomněl napsat, že takový auto pro mě nesmí být stříbrný :D :D
o 11.07.2017, 10:14 | gizmi
Reprák: zeptám se kamaráda, zda mu nezůstalo dost růžové fólie :D :D Jinak já stříbrnou taky nechtěl a aktuálně mám doma dvě stříbrný auta a v garáži dvě červený. Pravda je, že ta stříbrná dobře kryje nečistoty a drobné vady. Na údržbu nejlepší. Jinak jak jsem psal, prodat nemusím :))
o 12.07.2017, 13:45 | Conan
Od Volva jedině S60R...
[ Link ]

[ Link ]
o 13.07.2017, 08:48 | CervinVega
Souhlas s rozdílem 130i-135i, papírově možná "pár koní tady, trocha krouťáku támhle", ale ten foukanej motor je úplně jinde... Bere hned nad volnoběhem a táhne jak V12 v celém rozsahu otáček a za skoro stejnou spotřebu, takovej "TDičkářův sen by BMW" :-)
Ještě můžeš udělat dobrej kauf u nějaké 325i/525i s N53 motorem (má jen 160kW, které přehráním sw dáš na úroveň 330i - 190kW), ale je DI, tak občas vyměníš čerpadlo, vstřiky, cívky a Nox senzor (takové refresh kombo za 60+ :-) )
o 13.07.2017, 21:38 | Kounect | Upraveno: 2017-07-13 21:39:49
Pokud by sis chtěl u Volva i občas zatočit, poohlídl bych se nejenom po S60R či T5, ale i po V50 či S40 T5 (vše bohužel awd). Ale jako bývalý majitel S60 i V70 i S80 a nynější majitel S40 II a S80 II mohu s klidným svědomím říct, že S40 s T5 je velice zábavné auto a Fordí podvozek tomu jenom pomohl. Jako milovník Volva řeknu možná bohužel, ale je to fakt.
Vše ostatní to dle mého splňuje beze zbytku.
o 13.07.2017, 21:42 | Kounect
:)

foto k příspěvku  od Kounect

o 17.07.2017, 20:53 | Reprák
Tak jsem zkoumal a 130i ma zasadní chyby.. rezerva (není) pneu jenom runflaty a jeste par debilností, který zkomplikujou život. Nakonec (protože rodinný auto máme) tak bych šel asi i do 3dv, takže možná že bude ten civic i ve výběru. Pak mě napadl Mini Cooper S works (funguje to), furt ta corolla TS. U Volva bych se bál asi i tý spotřeby v normálnim režimu...
o 18.07.2017, 14:14 | Kounect
Hele spotřeba na spritmonitoru je u 11ti aut - S40 s benzínem a více než 200 koni průměrně 8,45 l/100km.
Já potvrzuju, že s S60 T5 s 250 koněma jsem dálky dával měřeně nádrž / nádrž za 8,2 l/100km. Ten motor není vysloveně žrout, ale to co dokáže ze sebe vydat, to je mazec. Nicméně Mini je motokára v tomhle směru a tomu těžko bude něco konkurovat. Každopádně je to ale i změna zadání :)
Já bych se spotřeby nebál, jestli je to to jediné, co Ti na tom nesedí (no taky popravdě dodám, že pokud bys to měl na režim hodit děti do školky, dojet nakoupit a to by byl ten hlavní režim, pak bude spotřeba okolo 10 l/100km) tak se dojdi někam svézt, mě osobně to překvapilo v dobrém slova smyslu, fakt se v tom člověk i sveze, nejenom rychle po rovině :)
Ber jenom jako zkušenosti dlouhodobého volvisty, nijak nepřemlouvám a sílu i kvality jiných auta uznávám, jenom píšu něco ze "svého" soudku.
o 18.07.2017, 20:39 | jura.j
co opel insignia ?
o 20.07.2017, 05:01 | Zdeny60
Insignia není hot a když je hot, je turbo. Je to těžký, a mimo OPC to nestojí za řeč.2litr je tupý a žere, navíc nemá sportovní sedačky (resp. ta naše firemní neměla, ale třeba některé mají), trpí přední náprava, vzadu je málo místa pro dospělého, plasty vržou jak starý trabant a kufr je velmi nepraktický díky malé díře. Když už, tak kombi, které má aspoň vyšší UH.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3349 sekund.