Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > 0 - 400 - 0km/h

 o Navštíveno 8262x o
o 05.10.2017, 18:26 | Tuner#2
Takhle značka spolu s Pagani na mě v poli supersportů působí už hodně dlouho, ale tohle je masakr. Chironu s 1500HP to prvenství moc dlouho nevydrželo. Skoro to vypadá, že čekali až s tím VW, ehm Bugatti vyleze ven aby to s Agerou RS, která je v produkci už delší dobu sfoukli jako svíčku... *3*

Youtube video:


o 05.10.2017, 18:40 | mourl
Je škoda že je VW nepustí na tu jejich "superdráhu" jinak by je trhli určitě i maximálkou....
o 05.10.2017, 19:33 | HIGHTOWER
Youtube video:
o 05.10.2017, 20:37 | Dexter
Dnes jsem na to koukal a ten časovej rozdíl je dost velikej. Těžko to asi odláká zákazníky, ale jde o prestiz. Myslím si, že cilová skupina zákazníků bude u obou aut trochu odlišná, pokud nepočítám asi dost početnou skupinu Hopiku a šejků ;) ať tak nebo tak, výkony obou aut jsou dechberouci.
o 06.11.2017, 18:05 | Tuner#2
mourl: Ať si VW group strčí dráhu třeba až mezi lopatky :))

Tohle je mazec, na běžné silnici. Do 3000km/h pozvolna aby moc neohřál gumy a co se děje nad 300km/h je neskutečné...

Youtube video:


o 06.11.2017, 18:07 | Tuner#2
Aneb Bugatti se může jít zahrabat :)
o 06.11.2017, 18:42 | -Hans-
To je sileny, twl... :D
o 06.11.2017, 19:37 | mrazik
Srovnavat obe auta zhlediska maximalni rychlosti mi prijde dosti detinske a totalni nesmysl.
o 06.11.2017, 20:18 | HIGHTOWER
Mě se líbí, že je to jen obyčejná silnice, jednak krásně dlouhá a rovná, a pak, takové krásné kvality, žádná spešl dráha... Takto u nás nevypadá ani nová silnice, natož pár let stará...

Jo a pořád je to tedy zahřívání do těch 3000 km/h :-D, když jede jen max. 450 km/h :-)
o 06.11.2017, 20:23 | Tuner#2 | Upraveno: 2017-11-06 20:24:55
mrazík nezklamal...

HT: NJ už pak nešel edit, to je blbá vlastnost tohoto fóra, když tam objevíš chybu/šotek... Nicméně všichni pochopili, že do 300km/h na to nešlape, aby se zadní gumy enormě neohřály.
o 06.11.2017, 21:48 | mrazik
Tuner a v cem jsem nezklamal ? Jsou to odlisna auta, ktere jezdi hodne rychle a jedno z nich je rychlejsi. jsou to obe totalne masakralni auta, ale kazde na to jde jinak a kazde je jine. Prijde mi to stejne, jako jsme za totace srovnavali auta podle toho, jakou maximalni rychlost meli na tachaci.
o 06.11.2017, 21:58 | Leveler
460km/h ? Proč ne:) Musí to bejt šupec!
o 06.11.2017, 21:58 | Tuner#2 | Upraveno: 2017-11-06 21:59:29
Obě auta jsou z kategorie supersport a nemyslím si, že jsou nějak "odlišná". Odlišná jsou přístupem inženýrů, kdy na to u VW (ehm Bugatti) šli úplně špatnou cestou... Nechápu jak si něco takového může najít zákazníka, ten člověk bude absolutně bez vkusu a bez soudnosti co po autu chtít. To auto je totálně zabité svou megahmotností. Ale my dva se nikdy neshodnem a nehodlám o tom tady v tak pěkném tématu dělat flame. ;)
o 06.11.2017, 22:39 | assassin
taky si nemyslim, ze to je stejna kategorie.
o 06.11.2017, 22:50 | Tuner#2
assasin: A do jaké kategorie bys je tedy zařadil? Hlavně neříkej, že Veyron/Chiron je v kategorii GT :) V tom případě by tam byla i Agera RS, ostatně uživatelsky je hodně přívětivá.
o 06.11.2017, 23:07 | assassin | Upraveno: 2017-11-06 23:11:25
ja se v kategoriich moc nevyznam, kdo a jak je definoval?
v tehle kategorii superaut je kazde auto kategorie sama pro sebe a je to kategorie vozu pro uspokojeni potreb absolutnich megalomanu a kdyz se pokusim na to podivat ocima takovyho cloveka tak mi chiron dava vetsi smysl.
"supersport" mi prijde kategorie pro auta, co by podle toho "sport" v nazvu mohla i nekde zavodit... prestoze agera je castecne konstruovana timhle smerem - kam nejspis miris tim "uplne spatnou cestou" tak to cistokrevnej sport neni, nevim kde a jak by se s ni dalo sportovat, neni to ani auto co ma delat dojem na podobny prachace... ma to jezdit okruhy? k cemu to pozlatko? ma to bejt lapac na barbiny? ma to delat dojem na ostatni miliardare? proc to ma nedokononalosti "prototypove vyroby" a nectnosti prave toho toho "sportu"?

jak se s tima autama jezdi netusim, ale verim, ze 70ti letej miliardar se spis rychle sveze v chironu nez v agere. jednoho cloveka co jezdi v bugatti "znam" - aspon teda z "drbu" - pracoval jsem pro jeho firmu, cloveka co jezdi koenigseggem si predstavit neumim...
o 06.11.2017, 23:35 | Tuner#2 | Upraveno: 2017-11-06 23:39:41
assasin: No právě, jak tu kategorii definovat a jak někdo může říct, že to nejsou auta ze stejný kategorie tak jako tady předvedl mrazík a nebo Ty???

Obě auta prostě do kategorie supersport patří. Je pravda, že Bugatti si hraje i tak trochu na GT, nicméně proč tak prahli po rekordu 0-400-0, rychlostním rekodru apod.? Pokud by to bylo supersportovní GT, tak přece nemusí udávat ani výkon, ani zrychlení jako třeba Bentely. Stačilo by se chlubit luxusem a audio soupravou Burmester což by cílové skupině stačilo :)

Co se týče Koenigseggu, tak nevím kde vidíš nedostatky výroby? Viděl jsi někdy videa z továrny? Co se týče toho auta, je to spolu s Pagani absolutní TOP malosériovka, která i funkčně dává smysl a patří mezi to nejlepší na planetě. Ostatně podívej se na videa ONE 1 třeba ze Spa, kde to auto drží traťový rekord pro produkční auta. Podívej se na technické řešení podvozku, motoru a vůbec celého auta.

Co se týče toho kdo si to koupí? Lidi co mají hodně peněz bohužel mnohdy nemají buďto vkus a nebo alespoň základní řidičcké předpoklady. Pak to bohužel dopadá v 99% případů jako Zdenyho focení v tématu vedle... No a je z toho zase flame jak prase a já jdu spát :)
o 07.11.2017, 07:43 | crestik | Upraveno: 2017-11-07 07:44:42
tunere, já být tebou, tak sednu do škodárny, dojedu před fabriku Bugatti, tam zazvoním u dveří na zvonek a všechno jim to tam řeknu, co udělali špatně...nebo vlastně proč to vůbec vyráběli. Určitě tam budou mít pro tebe víc pochopení, než na nějakém foru.
o 07.11.2017, 08:49 | assassin | Upraveno: 2017-11-07 08:50:24
tuner: takze kdyz nevime jak definovat kategorii pro tak vyrazne rozdilny auta, tak reknem, ze jsou ve stejny a pak nastavime meritka podle toho ktery auto je nam sympatictejsi? hele jo, tobe imponuje rekord ve sprintu a cas na okruhu, nekomu tech 16valcu a muzika od burmesteru... tvrdit, ze moje meritka jsou objektivne ty spravny a ze to co je nesplnuje jde spatnou cestou?...


kazdej kdo v historii stanovil nejakej rekord tak sel spatnou cestou pokud ho nekdo prekonal? nejsem si jistej, jestli u bugatti po necem takovem prahli, kdyby jo postavili by to auto uplne jinak. kdyz postavim brutalne predrazenou hracku ktera ma nejspis nejvetsi vykon v "kategorii" proc se tim tajit?

uz pouziti laminatovejch dilu jak na karoserii tak v interieru ma svoje specifika, napojeni, licovani atd.. konstrukce interieru aut me zivi, takze tam vidim aspekty "maloseriovky" co se tyka ergonomie, konstrukce i technologie vyroby. detailne se mi to resit nechce z vice duvodu.
a treba ten vyramovanej interier na me v tehle kategorii pusobi dost divne.
ad video - co ty papirovy pasky? to auto pak musi prodat zakaznikovi, tak nesmi mit stopy od kaminku?

ja tak nejak nechapu tu "tridni nenavist" - opovrzeni lidma co si koupi rychly auto ale neumi ridit jako ty. Ja to taky neumim, nemam na to nadani, ale libi se mi tyhle hracky a koupim si to nejlepsi na co mam. jsem na tom uplne stejne jako zdeny vedle ve vlakne, jen s horskyma kolama. jo taky se na sjezdovy trati najdou lidi co tam skacou nejvetsi skoky na "potuneny skodovce" a tvarej se divne na me a moje "bugatti" kdyz ty skoky objizdim.
ono zas v 99ti procentech tech nadanejch to dopada tak, ze nemaji predpoklady si na chirona vydelat...
o 07.11.2017, 09:10 | Dexter
Ono by se stačilo trochu pozorněji podívat na videa, jak obě automobilky pojaly prezentaci 0-400-0. Montoya v Chironu oblečen jak člověk, bez helmy, bílá košile, žádný rukavice....prostě elegantně a pohodlně.
pilot Agery nasoukanej do kombinézy, rukavic a helmy, prostě asi tak, jak by se neoblékl majitel Bugatti.
Samy automobilky tim míří na jinou sortu lidí, ale někdo to tu prostě nevidí no.

foto k příspěvku  od Dexter

o 07.11.2017, 15:49 | CervinVega
Abych nebyl vynechán z davu haterů a hlupáků:
...ale kdybys dal 1200PS do Š120 (to není náhoda, to je náznak skutečného potenciálu), namazala by si je oba k snídani, stála 1/10 a navíc byla zatraceně sexy (tedy pokud by byla žlutá a řízená reinkarnací A. Senny)
o 07.11.2017, 16:33 | Tuner#2
assassin: Asi se nechápeme, možná dost proto, že každý stojíme na jiné straně "barikády" ostatně jak sám poukazuješ.

BTW kde používá Koenigsegg laminát? Nějak nevím co tím napojováním myslíš, když jim hraje i "kresba" na karbonových dílcích co k sobě sedí? Co bys chtěl více? Neříkej, že tohle umíte u koncernu lépe :)) Co se týče rámu, byl tam kvůli bezpečnosti, normálně tam není a zrovna skelet Koenigseggu patří mezi to nejlepší co na trhu je včetně použitých materiálů. Tady je o tom kolem 5min. krásné povídání: Youtube video:
o 07.11.2017, 16:37 | Tuner#2
Jinak ano, baví mě si s potuněnou škodovkou zajezdit na lepší úrovni než kravaťák s Bugatti. Tím o sobě netvrdím, že mě to za volantem nějak zázračně jde, to ani náhodou...
o 07.11.2017, 16:40 | Tuner#2
Dexter: Ano, míří na jinou cílovou skupinu lidí, ale pořád obě auta patří do kategorie supersportů, nebo snad je Bugatti MPV? To asi ne že? Co se týče skupiny kravaťáků, nikdy jsem je nemusel a nikdy jsem nepochopil, proč takový člověk má potřebu si kupovat silné auto, když ho neumí z 99% ovládat?
o 07.11.2017, 16:41 | Tuner#2
crestik: Pro mě by to byla ztráta času, radějich bych si udělal výlet za Christianem a pogratuloval mu jak to dělá dobře...
o 07.11.2017, 16:44 | Tuner#2
Cervin Vega: Hele ty chytráku, hejtovat umíš, urážet mě taky, ale aby jsi byl schopen odpovědět, proč je barák po 15ti letech zralý na rekonstrukci to ne že? Ovšem pokud umíš jen tlachat a urážet, tak bych se nedivil, kdyby dům postavený tebou spadnul někomu na hlavu možná ještě dříve...
o 07.11.2017, 17:15 | danix.m
Tuner: jasne ze to jsou odlisna auta i kdyz to jsou supersporty.Chiron je luxusni autak urcenej i dennimu uzivani s urcito mirou pohodli.Agera RS je vylozene zavodni auto a nejsem si jist jestli vubec muze do normalniho provozu...?Chiron si proste na zavodaka nehraje.A co se tyce maximalky,tak jde jen o prestiz..
o 07.11.2017, 19:03 | CervinVega
ještě :-)
o 07.11.2017, 19:18 | mrazik
Mě se hrozně líbí jak čecháček co má v garáži vytuněnou stodvácu přesně ví, že Bugatti na to jde špatnou cestou.
o 07.11.2017, 19:31 | Tuner#2
danix.m: Proč by Agera RS nemohla být užíváne denně? Bylo by to úplně stejně absurdní jako jezdit denně s Bugatti. Jinak samozřejmě je to legální auto do provozu třeba i v zimě na hory jako tady od cca. 8min.

Youtube video:
o 07.11.2017, 19:33 | Tuner#2
CervinVega: Klasika, takže odpovědi se ani tady ani v tématu domu nedozvíme. Hlavně, že vypustíš další hejt...
o 07.11.2017, 19:37 | Tuner#2
mrazík: O kom mluvíš? Nikdo takový tady v diskuzi není. Pokud to zase byla byla trapná narážka na mě, tak opravdu nemám stodvácu...
o 07.11.2017, 20:33 | Kamil | Upraveno: 2017-11-07 20:34:16
Honzo Chiron je opravdu cílen jinam - koupí si ho buď sběratel, který má rád silná a jedinečná auta s tím, že to bere jako hračku i investici, protože u Chirona cena padat nebude. Nebo si ho koupí arabský ropný tydýt, jen proto, že na to má a bude si s tím honit ego v Londýně, balit na to český a polský aupairky, který mu rádi za svezení padnou hlavou do klína. Myslím ale, že to není důvod to auto nenávidět. Já ho obdivuju, už jen proto, že se snaží být něčím jedinečný - jeho parametry berou dech a věřím, že spousta na něj plivajících by měla při svezení husí kůži a úsměv od ucha k uchu. A ano, taky mám Koenigsegg radši.
o 07.11.2017, 20:45 | Dexter
Tuner#2: vsiml sis jedne veci? Ze ta rekordni Agera neni asi tak uplne seriova jak by mela byt?
o 07.11.2017, 20:49 | Tuner#2
Kamile díky za první post s kterým jde souhlasit. Můj první post na porovnání obou aut zde byl psát ostře a máš pravdu svezení by mě úsměv zcela jistě vykouzlilo o tom není pochyb. Auta miluju a v téhle kategorii existujou stejně jen dobrá a ještě lepší :) Veyron/Chiron bohužel patří jen mezi ty dobré a proto ty auta končí u lidí o kterých píšeš... Jsem rád, že to vidíš stejně, jen to umíš kulantně napsat což mě nikdy moc nešlo. Nicméně v mém případě by se toho stejně někdo chytnul :))
o 07.11.2017, 20:55 | Tuner#2 | Upraveno: 2017-11-07 20:56:46
Dexter: Jo a v čem? Je to už údajně prodané auto zákazníkovi (proto taky ta patřičná ochrana laku) a navíc má zabudovaný ochranný rám kvůli bezpečnosti (ten jen zvýší hmotnost, což je spíše nevýhoda na tyhle dva typy rekordů). Nic víc, nic méně. Vše jinak v sérii na sériových gumách Michelin Pilot Sport Cup 2.
o 07.11.2017, 21:22 | CervinVega
Opravdu nedokážu příspěvkem na fóru narovnat vidění jiných lidí světa kolem sebe... kdybych mohl, udělal bych to .-)
Prozatím si musíme vystačit s veselým obrázkem...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 07.11.2017, 21:25 | Dexter | Upraveno: 2017-11-07 21:26:19
Jj ma ram, tezko by si ho asi navolil do vybavy majitel Bugatti. To je i symbol luxusu a vyjimecnosti, tim vsak netvrdim, ze Agera je tuctovka. Ale beru ji spis jako zavodni auto. Na Chironu me fascinuje ten elegantni design bz rusivych aerodynamickych prvku.
o 07.11.2017, 21:34 | Tuner#2
Já mám být tím, kdo si má narovnat vidění? Od toho, kdo tvrdí, že barák je po 15ti letech zralý na rekonstrukci je to fakt úsměvné :)
o 07.11.2017, 21:47 | Tuner#2
Dexter: Rám tam je namontovaný jen pro vyšší bezpečnost při rekordech, předpokládám, že majitel si ho tam napořád nenachá a i kdyby? Děláte jak kdyby Agera nebyla luxusní? Pokud by to bylo závodní auto, tak uvnitř je jen skořápka bez polstrování a volat. Tohle je příklad závodního auta, které má v někteých zemích silniční homologaci. Tady se pak dá mluvit o ultimativním jezdeckém prožitku. Oproti tomu je Agera GTčko se vším luxusem v podobě klimy, čalounění a rádia.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 07.11.2017, 21:51 | Tuner#2
Agera RS...

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 07.11.2017, 22:30 | Dexter
Funkcne strohy, jiste bude mit ridic vse po ruce jak ma byt, ale ze by mel mit pocit neceho extra, to nevim nevim.
o 07.11.2017, 23:05 | Mr.Scully
Tuner#2 - člověk si často kupuje kvalitní věci, aby si primárně udělal radost (Zdeny foťák, já auto). Vždyť přeci není podmínka, aby to uměl využít naplno. Já se považuju za naprosto průměrného (i když solidního) řidiče, přesto jsem měl "potřebu" koupit si auto s 360hp a to jezdím občas do Prahy, občas do Tesca, takže teoreticky to auto "nepotřebuju"... podle tvé definice je to naprosto nepochopitelné (i když teda nejsem kravaťák). Ale pro mě je zase naprosto nepochopitelné, že někdo si koupí škodovku (což jsou auta, kterými vyloženě opovrhuju, sorry :) nebo třeba Fiata nebo Renaulta nebo nevím... auto jsem kupoval tak, že jsem chtěl silnej benzínovej motor + pěknou sportovní image + aby to bylo levnější než Porsche (takže zbylo asi tak BMW+Audi) a BMW jsem vybral, že se mi subjektivně líbilo víc. Nemyslím, že je to až tak divný.
o 14.11.2017, 20:18 | Tuner#2
Tady je ještě video ze zlepšení času 0-400-0km/h ještě o tři vteřiny...

Youtube video:
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.31 sekund.