Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Baleno 1.3 16v výfuk

 o Navštíveno 6171x o
o 06.02.2018, 20:48 | Alig
Nějak mi uhnívá výfuk a nechce se mi dávat origo. Teď otázka? Koupím nerez trubku průměr 50mm a síla 2mm. Vyhodil bych kat.,s tím,že na stk ho vrátím. Místo středu rezonátor či tlumič? No a konec sem našel [ Link ]
Nechci aby to bylo nějak uřvaný,ale drobet lepší zvuk ,jak origo. Neřeším výkon ani spotřebu ,což na 1.3 16v nemá cenu ani řešit :D


o 06.02.2018, 20:49 | Alig
Bohužel je tam na příč uložený výfuk,tak jiná varianta zadního tlumiče neprojde.
o 07.02.2018, 09:06 | CervinVega | Upraveno: 2018-02-07 09:08:18
Ta perforace stěn dovnitř trubky se neosvědčila, jen generuje hluk (ikdyž se tváří, že by mohla fungovat)... mrkni na výrobky Magnaflow, to je z těch levnějších dobrá volba... mají i různě dlouhé válcové, různé průměry těla/vnitřního potrubí, třeba by ti tam vešlo...
[ Link ]
o 07.02.2018, 16:37 | Honza2.016v
koukni taky na tlumiče od Powersprint..i když si mylsím, že pro tvůj případ s místem to bude problém...

2mm trubka? to autu přidáš tak 50kg.. já jedu v 1.2mm a vejfuky co mám držej...


dobře zpracovaný, za rozumnou cenu.. různé tvary, délky..obecně paltí, čím delší tlumič a větší jeho objem, tím tišší...

perforace truby tadytěma slzama nefunguje... jak by logicky mohlo? je pravdaže ten flowtech je principem jinej (rezonanční tlumič) oproti "rezonátorů" doutníkového tvaru...
o 07.02.2018, 22:28 | Alig
Varianta Magnaflow.
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
1. kat , 2. střed a 3. koncový tlumič. no a koupit teda 1.2mm nerez trubku. Co myslíte? Nebude to extra tiché či hlučné? Nechám si od zkušenějších poradit :)
o 07.02.2018, 22:30 | Alig
Honza2.016v: zkus prosím složit sestavu powersprint zhruba v cenovce plus mínus toho magnaflow. Pokud budeš mít chuť a čas. Díky
o 09.02.2018, 18:08 | Honza2.016v
něco zkusím.. ale powersprint je dražší..

kat:

[ Link ]

zde si myslím, že by stačil ten magnaflow...

50,8mm připojovací průměr 200CPSI

k hustotě mřížky a rozměrům - 200CPSI v průměru 100mm je do cca 150-200PS přestože někdo uvádí do 350PS.. mam to ověřený na svým 2L hodně upraveným atsmatikoj a dohledal jsme zdroj substrátů kde je i tabulka vhodnosti určité mřížky a její velikosti pro určitou výkonovou hladinu(pak samozřejmě citlivost motoru na protitlak.. -může se stát, že motor s vačkama bude natolik citlivej že při zátěži bude přebytek nedokonalýho výplachu sfoukávat jiskru)

tlumiče:

střed:
[ Link ]

oproti tomu zamýšlenému středu magnaflow je o 10cm delší a má větší průměr těla.. tedy bude tišší (větší objem tlumiče,a větší délka perforovaný trubky.. to hraje dost velkou roli na konečnou hlučnost auta..)..magnaflow má - v podobě velkýho průměru..

konec- zde hraje prostor velkou roli.. neznám rozěmry toho magnaflow.. vypadá menší jak od powersprintu:

[ Link ] ..tenhle má rozměry těla 45x22x14cm ..ale powersprint těch variant má hodně... těla vždy stejný, délky od 25 po 45 , průměr 125mm u kulatýho, nebo ovál 14x22...

takže kat: 189eur
střed: 107eur (případně 2x pokud by byl koncák)
koncák 129eur

rozhodující je co se ti vejde pod auto - aby to moc nečumělo ven mimo úroveň podlahy, nebos e to vešlo do tunelu... před nákupem byhc to oměřil..

powersprint tady v čechách dělá Escape6, nebo zavodniauta.cz ..u obou nákup bez problému..

pokud bude kat, budou 2 největší tlumiče co se vejdou - klidně větší než seriové, tak v případě absorbčních tlumičů tu bude při normální jízdě trochu hlučnější a při šlapání po krku to bude ještě víc (což je charakteristika absorbčních tlumičů -pro větší ticho a menší výkon tu pak jsou tlumiče s přepážkama..) -zde záleží na tom co je v motoru :)
o 16.02.2018, 21:01 | Alig
Honza2.016v- Díky ti za tvůj čas. Asi zkusím ten Magnaflow+plus nerez trubku 50mmx1,2mm ,to už bude vnitřní průměr 47,6mm. Nebude to už malé?:) V motoru něco je na toho prcka:) akorát to má dosti dlouhé převody. Nehoním z toho žádný výkon,což z téhle 1.3 stejně moc nejde.
o 17.02.2018, 06:23 | Honza2.016v
hele trubka 50mm/47,6 na 1.3 s výkonem cca 100 koní je víc než dostatečná.. 50mm jezdily ostrý fáčka s výkonem kolem 140koní...

jezdili jsme IBIZU cupra s 2L ABF a průchozím vejfukem 50mm a nebyl problém.... vejfuk dělán po vzoru jednoho golfa GTI, majícího cca 200PS..

sám mám teď na Tipu 16v (cca 180koní) taky 50mm vejfuk/resp první část u svodu a pokračuji 55mm... (sic by to mělo bejt naopak, ale ještě jsem se nedokopal k předělání svodů, který tou 50mm končej..)

Na coupe, kde je ten samej motor co v tipu, ale trochu vyšší specifikace (a brutál vačky) už by 50/55mm dělal problémy (velkej protitlak), tak jedu 60mm... přestože vím o případech kdy podobná specifikace jela 55mm, ale tam nebyla taková kombinace vaček...
o 18.02.2018, 13:29 | Alig
Trubku teda koupím 50mm díky. Sehnat kratší převodovku,tak by to bylo super. Auto zatahat umí,akorát mu to trvá délé,kvůli převodům.
o 18.02.2018, 14:28 | Alig
Takhle je tam řešen koncový tlumič
[ Link ] --
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3413 sekund.