Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Nový Duster?

 o Navštíveno 7375x o
o 19.03.2018, 14:41 | Losky
Ahoj, tak co říkáte na nového Dustera? Docela jsem koukal na pár recenzí a zdá se, že to nevypadá vůbec zle za tu cenu, pokud někdo chce i tu 4x4. Za necelých 500tis v plné. Já se tedy svezl Dusterem asi před 5ti lety a to mě bohužel zklamalo, hlavně sedačky, kde mě bolela záda a celkově ergonomie, ale teď tohle vypadá už pěkně. Když jsem to srovnával třeba s Karoqem, tak tam cena vychází minimálně ve verzi 4x4 o 200 tis dráž.

foto k příspěvku  od Losky



o 19.03.2018, 14:44 | xSam
Mne se to moc libi, chtel jsem ho koupit manzelce. Ale bohuzel nema xenony a to ja proste neprekousnu.
o 19.03.2018, 15:00 | Losky
Já jsem zkusmo zkoušel konfigurátor (funguje trošku záhadně ohledně dodatečné výbavy:)), ale se 4x4 a 1.5 dCi plus nějaká mimořádka za 470tis. Když jsem koukal na Karoqa, což beru jako konkurenci, tak tam ta cena za 4x4 vylítne o cca 200-300tis nahoru. Je pravda, že to není 1.5, ale 2.0. Za mě u tohohle auta palec nahoru. Hodně mi připomíná Land Rovera Freelander. Je pravda, že xenony či led nemá a na to se zvyká moc dobře. Sám teď mám LED s AFS a super
o 19.03.2018, 15:00 | jp1
nejel jsem v ní, ale mě se líbí, posun v interiéru i exteriéru je velký, jen mi chybí vyrianta 1,6i 4x4 a pořád má pro mě hrozný kliky dveří, ale zas za ty peníze.....
xSam: xenony nejsou bohužel u každého auta výhra....
o 19.03.2018, 15:11 | Losky
Za mě osobně to auto vypadá moc pěkně a když člověk vidí ceny konkurence, tak si myslím, že opravdu se tomu autu musí něco odpustit. Každopádně 1-2 roky stará ježděnka může být pak za opravdu pěkné peníze a ve finále ani těch cca 470tis v nejvyšší výbavě není tragédie. Jsem zvědavej, jestli se tady někdo vyjádří, kdo s tím už jezdil
o 19.03.2018, 18:05 | sonyk02 | Upraveno: 2018-03-19 18:06:22
Mě se líbí tohle :-) nové auto a už je to jak liška.
[ Link ]

foto k příspěvku  od sonyk02

o 19.03.2018, 18:09 | Leveler
Ty vole tak to je humus ja to je orezlé.. Jako za 250-300 proč ne, ale půl míče za Rumunský auto? NE
o 19.03.2018, 18:12 | Miky_CZ
ja jsem delal i nejake predvadecky a testovaci jizdy.
za ty penize hodne muziky

mel jsem plnou vybavu vcetne kamer atd. kamery moc pekne rozliseni. bohuzel nejde zapnout leva a prava najednou.

lital jsem s tim 110 po rozbite panelce. auto krasne citelne, bezpecne, nijak nepredvidatelne neodskakuje. Nikde nic nevrzalo. Pri krizeni nikde nic nevrze, auto je pevne nekrouti se.

Pekne odhlucnen motor. Zadek ale tragedie. Auto nema plastove podbehy. holy plech. takze pri jizde po sotoline neskutecny rachot.

prevodovka sestistupnova, ma pekne kratkou jednicku do terenu a i dalsi odstupnovani je v poradku. 1.5- vykon dostatecny. Brzy krasne davkovatelne, primerene autu.

Za me velke minus zpracovani - dily podvozku jako poloosy, nabojky atd nemaji povrchovou upravu takze reznou uz z vyroby. Koberce vevnitr na mistech kde to nejde na prvni pohled videt sesite sponkovackou.

Sedadla ok, nasedel jsem v nich za tyden hromadu casu jak za volantem tak jako spolujezdec a ok.
Nasel jsem si tam dobrou pozici a jezdilo se mi prijemne.

seadalo spolujezdce akorat neni vyskove stavitelne a je vysoko. zbytecne to ubira misto.

co je uplne spatne jsou prahy. jsou velke a nedokazal jsem z toho auta vystoupit aniz bych si zaspinil kalhoty. to bych se musel rozkrocit nevim jak.

trosku nestastne resene doplnky kdy treba predni ram nejde k plne vybave a takove drobnosti.

Pohon 4x4 ok. I kdyz jsem auto postavil tremi koly na rolny (tzn s nulovou adhezi) duster z toho dokaze vyjet. chce to teda dat trictvrte plynu, trva mu to tak 1-2sekundy nez zjisti co se deje ale pak elektronika zafunguje.
Tak to ma ale vetsina dnesnich suv. I kdyz treba sx4 ze trech rolen nevyjede. Z dvou v libovolne kombinaci ano ale tri nezvladne.
o 19.03.2018, 18:16 | Miky_CZ
i vzadu na sedackach se dalo sedet. Prostor vsude tak akorat, ergonomie taky bez nejakych zasadnich vytek.

minus je to ze nejde dat automat ke 4x4. treba ta moznost casem pribude.

Pokud si udrzi kvalitu prvniho dustera za me proc ne.

Jednickoveho dustera jezdi par klientu (vojenske lesy, ochranky atd a vsichni spokojeni)
o 19.03.2018, 18:26 | Pglock
Leveler - vzhledem k tomu, co předvádí služební škodovky a toyoty, tak Dacii za půl mega klidně.


Mmmj mít na ní ty prachy, neváhám ani chvilku.
Než vyhodit tři kila za vylítanou octu, tak todle je furt nový.
o 19.03.2018, 18:34 | Leveler
Těžko říct. Mě se prostě ta značka furt tak nak příčí. Když se řekne Dáčie, tak si představím šunt.

Ale ta doba je asi už dávno pryč. Nedávno sem se díval na recenzi Dustera 1 a každej to chválil, tak kdo ví, ale ta rez na podvozku je teda celkem síla.
o 19.03.2018, 19:09 | walish | Upraveno: 2018-03-19 19:10:42
Pak je tady taky morální dilema, zda dát půl míče za auto, které nemá ani podběhy :)

EDIT: Ode dneška je v Lidlu zinkový sprej a lak na vysoké teploty po 59,90,- myslím, tak by se ten podvozek a výfuk dal pořešit :)))
o 19.03.2018, 19:17 | Pglock
Walish - sic nemá podběhy, ale aspoň si na nic nehraje.

Toyoty, jakožto etalon spolehlivosti, se sraly takovým tempem, že byla roční operativka vykoupením.
To stejný Insignie.

Ochcávky nejedou takovým tempem jako zbytek, ale už se tady jedna zesrala hezky.

Suma sumárum - lepší šetřit 300 a hrkat se v nenáviděný Dachně než plakat na kapotě obdivovaný ochcávky za 750.
o 19.03.2018, 19:24 | camron
*** v EuroNCAP mi prijde na 21. stoleti trosku malo...
o 19.03.2018, 19:28 | Pglock
Punto nedostalo žádnou, protože nemá pomůcku pro retardy.

NCAP je už vcelku směšnej.
Některý jejich crash-testy jsou fakt super. Mechanicky auto naprosto cajk, chyběj asistenty pro bezmozky a je to bez skóre.
o 19.03.2018, 19:32 | camron
Jasný, kromě asistentů pro retardy je ten rumun úplně v pohodě.
o 19.03.2018, 19:45 | Pglock
Rumum, Ital, Francouz, Němec, Amík...
Jen škodovka a BMW jsou cajk :D
o 19.03.2018, 19:57 | Losky
Ano, Škodovky nejsou špatné, ale všude mrtě elektroniky a stejně to montují Rumuni, Bulhaři, Slováci. Takže díky otevřeným hranicím budu za chvíli jedno, odkud auto je. Občas řešíme v práce i jiné prémiové značky a všechny šly kvalitou extrémně dolů, včetně MB, BMW apod. Spíš naopak šedé myši jdou trošku nahoru. A Euro NCAP bych vůbec neřešil, to je jedna velká šaškárna:)))))))))
Jako ten výfuk a poloosy vypadají děsivě, ale zase není problém to hold na začátku ošetřit. Opely rezly jako lišky ještě do nedávna a nikdo to neřešil.
Co se týče asistentů, není to špané, ale člověk akorát otupí. Já mám O3 FL a dnes ráno z práce se plazím asi 10 km/h za náklaďákem a z ničeho nic auto duplo na brzdy, ozvalo se ABS a na maxidotu něco o krizovém brždění:) Ten za mnou to málem do mě nacpal. Takže s asistenty opatrně...
o 19.03.2018, 22:57 | assassin | Upraveno: 2018-03-19 22:58:04
losky: nekopu ani za slepici ani za bmw, ale asi bych v dnesni dobe neocekaval, ze dostanu "to same" o 200 - 300 tis levneji. jasne, sem tam se plati za "tradice", ale i to ma nejakej duvod...
duster nebude spatnej, ale tech 200k tam proste nekde usetrili...
o 19.03.2018, 23:02 | CRK
To auto vypadá, jako by se rovnou vyrábělo ze rzi :)
o 20.03.2018, 07:05 | schwaboid | Upraveno: 2018-03-20 07:06:31
Tak, psali to na "novinkách", to má stejnou váhu jako to, co říkají meteorologové :-)
Mě pobavil jejich test liftbacků ..... srovnávají dvě auta, kde jedno stojí o 80% víc než to druhé :-) [ Link ]
o 20.03.2018, 07:13 | Dudelina
Za mě proč ne. Sice tu módu SUV a 4x4 moc nechápu, ale prodeje a spokojenost uživatelů je myslím celkem jasná.
Dacie prostě oslovila lidi, kteří nehledají odvětraný masážní sedačky, prosklenou střechu,..., ale kterým stačí klima, přední ele. okna, ABS, nastavitelnou sedačku řidiče a posilovač řízení :)
o 20.03.2018, 07:23 | camron
Schwaboid: a co je za problem? Tak proste dostali zapujcenou na testovani takovou Octavii a makoveho Hnujdeje. A v clanku je napsano, ze je Octavia drazsi o bohatejsi vybavu, ne?
o 20.03.2018, 07:23 | Pglock
Od kolegy bratr používal první generaci dustera jako služebák (lesy ČR tuším..?).

Byly to fakt šlupky za pár korun (výbava co nejmenší). Kupodivu odsloužily 5let vcelku bez problému. Pak šly rovnou do hutě.

Takže to vlastně bude plnit to, k čemu to výrobce udělal - 5 roků a pápá.

Když srovnám první modely "moderní" Dacie a todle, tak jsou to opravdu nesrovnatelný rozdíly.
Soused už x let sedlá logany (měl od toho snad prvního hranatýho). 4 roky to pojezdil (nájezd cca 50k) a pak poslal za nějakou rozumnou částku dál.

Největší problém toho prvního Logana byla koroze. Další generace už prej rešil je svíčky, oleje a výfuk.

Jediný, co mě trochu mrzí jsou motorizace - litrovej benzín. No, ten nám stojí v podobě 1000MB v garáži. K tomu se už asi vracet nechci. 99Nm a pár koní?
o 20.03.2018, 08:00 | CervinVega
A není ten výfuk jen od bláta? Jako netoužím po něm, ale podběhy lze vytlumit, výfuk vyměnit za nerez, stejně tak repro, nižší pružiny od Eibachu, ... :-))
o 20.03.2018, 08:19 | Pglock
Spíš je problém ty těhlice, poloosy atd - to by mě sralo.

Jinak výfuk, podběhy apod - to má řešení.
Je to takový DO-DO.
o 20.03.2018, 10:05 | CervinVega
Obrousíš, natřeš... něco jako mechanismus stěračů u VW :-))
o 20.03.2018, 21:55 | Losky
Pglock: Ono dnes jsou všechna auta stavěna na krátkou dobu a bude to horší. Prostě spotřebák na operák a pak do recyklace. Co myslíš tím litrovým motorem? V Dusteru je nejmenší objem 1.2 tce s 92kw.
o 21.03.2018, 07:24 | Dudelina
Hele kluci, nepřipadá vám, že ty hlášky, jak nové věci už nic nevydrží se říkají pořád a stále? :)
Myslím, že podle průměrného stáří aut kolem 15ti let to nebude s tím - 5let a do šrotu - tak horký.
I první logany (13 let) jsou dost vidět atd.
Zkrátka neviděl bych to tak černě ( i s ostatními značkami).
o 21.03.2018, 07:41 | Pglock
Co jsem myslel tím litrem?
Skoro veškerou paletu aut od dacie, kdy v tom je strčenej litrovej benzín.

Dudelina: jo, to máš recht. Jenže ty 13 roků starý auta nebyly bohužel tak nacpaný elektronikou a malejma hrkačkama.
Je fakt někdy smutný vidět relativně nový auto (4-6 roků), který je totálně sesypaný kvůli elektrice.

o 21.03.2018, 17:32 | Losky
Beru to tak, že auta jsou pořád levnější, mají v sobě plno fičur, co něco stojí a je jasné, že prostě vše nejde dohromady. Navíc je prostě trend auta dělat na kratší dobu. Se podívej, jak se auta teď chrlí v obrovském množství. Automobilky nestíhají vyrábět.
Podle mě se vše rozsekne kolem roku 2020-25, jak se uchytí elektromobily (či lépe spíše neuchytí).
Jako jsem rád, že auta se prodávají v takových počtech, ale... Možná jsem z oboru, tak to vnímám trošku jinak a člověk vidí tu kvalitu. Né ani tak samotnou montáží, ale tím, co dodávají dodavatelské firmy, to by člověk blil.
o 21.03.2018, 19:03 | Pglock
Když odběhnu trochu od tématu.

Z oboru jsem též, jen ne osobáky.
Až padnou dotace, tak elektromobilita končí.
Alespoň v česku a mezi normálníma lidma.

Ohledně kvality - ano, je to opět tlak na cenu.
Slušnej borec nebude makat za pár šlupek a proto to bijou dokupy různý individua. Ano, občas bych hodně blil.
o 21.03.2018, 19:10 | crestik
můj strýc má taky Dacii...nejdražší je výměna oleje, páč se při tom vždycky dělá i náprava :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.343 sekund.