Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Lancia Musa, Fiat Idea zkušenosti

 o Navštíveno 6702x o
o 03.04.2018, 20:11 | tomas-x | Upraveno: 2018-04-03 20:12:20
Má někdo zkušenosti s jedním z nich? Celkem se mi to líbí prostorově,chtěl bych to v benzínu místo TDI Pola. Změnil jsem práci a dojíždím v podstatě kousek, cca 20 km jedna cesta do práce.


o 04.04.2018, 20:14 | Honza2.016v
tady z fora to měl svýho času Reprák.. třeba se vyjádří..

za mě OK měl jsem tu čest chvíli (asi 2 tejdny), jako náhradní auto, když jsem měl auto v servisu...

technicky to je II gen. Punta takže OK

benzínový motory evropskejch variant jsou italský "nezničitelný" klasiky FIRE, který jedou když je točíš a díly na ně stojej asi tolik, jako dkyž jdeš pro svačinu (rozvody s vodní pumpou do 2000,- ... to beru podle toho kolik mě stály na Giuliettě, kde to je stejnej základ..).. měl jsem 1.4 a brzda provozu jsem rozhodně nebyl a 120km/h v tom ještě šlo i v kopci(víc ne..) - musíš to držet pod krkem ..docela mě to auto bavilo jak to člověk musel držet pod rkkem aby to jelo :) na přibližování do práce a z práce OK, spotřebou i s velmi těžkou nohou do 6,5l.. nic jsme v tom nevozil a vzadu jsem nejel..tak nemůžu víc referovat
o 05.04.2018, 08:09 | Pglock | Upraveno: 2018-04-05 08:10:32
Jak píše Honza.
Je to ještě relativně spolehlivej stroj.
Ceny dílů a opravy jsou sranda.
Jen to nekupuj v rozesraným a rozhrabaným stavu. Dát to pak do cajku je problém.

Edit: a pokud možno doporučit, tak se vyser na naftu. Ty 1,3 jsou bída.
o 06.04.2018, 09:21 | Reprák
Ahoj, měl jsem 3 idey.

1,4 16V - 5kvalt, předělal jsem na 6 kvalt ale k ničemu to není, nemá to sílu.
Pak jsem měl 1,3mJTD 51kW a tu jsem měl 4 roky a zažil jsem s ní neskutečný věci.

Takže celkově:

výhody:
1) nesere se to
2) díly 00 prd, všechno je na to levný, mimo karosařiny, většinou na vrakovištích ty auta nejsou, takže třeba kapota mě stála 5500 atd...
3) nechá si hrozně moc líbit. KOlikrát díry, výmoly, sůl, atd... všechno to vydrží
4) je to uvnitř neskutečně prostorný. Když posuneš sedačky dozadu , tak je tam víc místa než v golfu + nebo ve dvojkový oktávce
5) dobře to svítí (a to fiati nemají dobrý světla)
6) s nafou 1,3jtd jsem najel 100000km bez problémů, ten motor s tím jede stejně jako 1,4 16v 70kw, naopak je dynamičtější a prd to žere. a nemá to DPF

negativa
1) není to pohodlný, je to drncálek (tvrdý)
2) zpracování plastů je tragedie a volant se loupe
3) diesel málo topí
4) obecně idea nahovno topí na nohy - i benzinová
5) koroze - ta moje dieselová neměla nikde, ale většinou už to jsou starý auta, jakmile budou bublinky na prahách - nebrat. tam to pak jde rychle.

obecně: supr auto za malý pěníze který udělá službu jako dělník i každodenní auto. Nikdy jsem neměl žádný auto dýl než ideu.

Lancia Musa má hlavně po faceliftu o dost líp zpracovaný interier, ale nebrat diesela (DPF)
Ale nečekej od toho, že to nějak pojede.
Dá se z toho vymáčknout i 180, ale všechno nad 130 tě bude stát akorát peníze na pohonných hmotách.

Takže pokud bych dneska měl kupovat, tak koupím
Lancia Musa 1,4 16v benzin rok 2008- výš


o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3078 sekund.