Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Výběr auta

 o Navštíveno 6388x o
o 16.04.2018, 21:17 | 626rs
Zdravím,
vím, že se to tu řeší každou chvíli, ale potřebuji trochu pomoc. Potřebuji koupit nové auto a mám tyto požadavky. Ročník 2014 +, kombík, nafta, automat a 150 koní +. Už 15 let jezdím výhradně jen v Mazdách. Nejprve 626, pak 6 první generace a nyní 6 první generace po faceliftu (rok 2007). Šestky mají obě diesel dvoulitr a 100 a 105 kW. První šestka ale zrezla a druhá má odstraněný DPF a já už nechci neustále řešit technickou na černo. Mám limit cca 400 000 Kč. Nejprve jsem myslel, že to bude opět šestka, rok 2014 v automatu a výbava revolution. Tedy to nejlepší. Ale přímo v Mazdě mi ji rozmluvili, že prý ročník 2014 a 2015 má špatné motory (diesel) - jak ten 175 koní tak i 150 koní. Sám technik mi řekl, že by si ji nekoupil, že tam odcházejí turba i motory samotné. A to je to auto za 350 - 400 000. Druhé co mě napadlo je Peugeot 508 a rok 2015 (po faceliftu, protože před faceliftem je hnusnej). Opět diesel a automat. 180 koní motor v plné výbavě - zatím mám v merku tento [ Link ]
Ale Peugeota narozdíl od Mazdy vůbec neznám, nevím co od toho čekat, kde má problémy ....
Nějaká rada?
Jinak velký auto potřebuji kvuli rodině.


o 16.04.2018, 21:28 | deda
Ja bych se nebál mondea mk5. kdybych měl prachy tak do něj jdu. Takto jsem musel koupit mk4,ale jsem absolutně spokojen....
o 16.04.2018, 21:32 | blabla
A je ta nafta podmínkou?? Myslím si že v dnešní době nafta všeobecně není úplně nejlepší volba.....
Co třeba tebou zmiňovaná 6-skyactive? Tam ta spotřeba je údajně podobná dieselové variantě..
o 16.04.2018, 22:04 | Dexter
6 v benzinu a jezdis okolo 7 litru dalky a odpadaji starosti s dieslem.
o 16.04.2018, 23:22 | 626rs
Jenze sestka v benzínu a automatu za rozumnej peníz skoro neni k sehnání. Potrebuju se vejít do 380 - 400 tisíc.
o 17.04.2018, 08:10 | Pglock
Asi bych se zkusil podívat po Mondeu.
o 17.04.2018, 08:47 | AllInOne
Ten Peugeot se mi taky moc líbí, jen bych hledal jinde než v Andy-Auta. Byl jsem tam 2x a trochu zvláštní přístup :-)
o 17.04.2018, 12:29 | 626rs
Ja jsem z Krumlova tak to k nim mam blizko. V cem maji zvlastni pristup? Chtel bych se na to auto zajet podivat.
o 17.04.2018, 15:01 | CervinVega
Benzín + Lpg? Naftu si dnes umím představit jen v dodávce nebo offroadu.
o 17.04.2018, 16:47 | 626rs | Upraveno: 2018-04-17 16:51:01
CervinVega a muzes mi vysvetlit proc? Ptam se jako clovek, co jezdi 15 let jen s naftakama. Asi bych nemel problem s benzinem, ale nechci zadny litr nebo 1.6. Jsem zvykly na dvoulitry s turbem a 150 koni +. Nejezdim rychle, ale vyuzivam to u predjizdeni. Ted jsem mel od servisu 14 dni Seat Leon 1,2 benzin, a neco malo pres 80 kW. Auto bylo dobry, jezdilo se mi s nim fajn, co se tyce vlastnosti. Ale ten motor, to byla tragedie.
o 17.04.2018, 16:47 | 626rs | Upraveno: 2018-04-17 16:50:39
Omylem duplicitni post.
o 17.04.2018, 18:42 | CervinVega
Obecně na předjíždění potřebuješ výkon, krouťák (ať už máš feeling jakýkoliv z pískání turba, zarážení do sedaček apod). Takže benzín 110kW pojede stejně či (vlivem nižší hmotnosti a lehčího zpřevodování) stejně či lépe, jen budeš muset víc podřadit.
Do budoucna bude nafta neprodejná.
Srovnáváš jiné emisní normy, motory s eu6 obecně nejedou, oproti napr. eu3, protože jsou limitovány dávky při přidání (spotřeba, emise)
o 17.04.2018, 18:45 | CervinVega
Mazda má dobrý 2,0 benzín, který se i blíží tabulkové spotřebě .-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3523 sekund.