Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jaké zdvihy pro FS MTB?

 o Navštíveno 7741x o
o 18.04.2018, 14:53 | camron | Upraveno: 2018-04-18 15:08:57
Clovek starne a cim dal vice premysli o pohodlicku. Dosud jsem jezdil jen HT, ale jsem cim dal vice nahlodany na FS. Jezdim tak z 80% XC, ve zbytku si dam nejaky sjezdik, zpevnene i nezpevnene cesty. Cili potreboval bych nejakeho univerzala. Co poradite za zdvihy? Tak nejak podvedome citim, ze 100/100 nebude moc posun k pohodli a 140 uz se mi zda pro moje ucely moc. Odpovedel jsem si se 120/120 sam sobe?

Kola asi 27.5. Mam 29 a projet nejakou ostrejsi zatacku je obcas honicka.

Poradite konkretni znacku, model? Podotykam, ze vaha je pro me jeden z dulezitych aspektu. Jit do karbonu nebo Al? Muze byt i zanovni. Cena rekneme 70-80?


o 18.04.2018, 15:18 | TomasW
Už se teda tomu nějak nevěnuju, ale cca tři roky zpátky jsem ještě jezdil Cube AMS 100 a zdvihy 100 bohatě stačily... jezdil jsem po beskydech kolem baráku a nikdy jsem nenarazil na limity kola - spíš moje vlastní :-)
Každopádně jsem předtím jezdil HT 100 a skok v pohodlí na full 100 byl NESKUTEČNÝ!! Na HT bych už asi nesednul :-)
Za 70-80 už musíš pořídit luxusní bycikl, ale to bych se spíš zkusil zeptat na bike-forum.cz
Já tehdy to svoje poskládal za nějakých 20.000,-

foto k příspěvku  od TomasW

o 18.04.2018, 19:01 | assassin | Upraveno: 2018-04-18 19:03:24
tezko poradit "univerzalne" kazdej jezdi jinak a ma ruzne preference... na me je 100-120malo. 140uz je fajn, ale casto to byvaji jeste hodne "zavodne" stavena kola, tzn lehky ale ne moc "bytelny". kategorie kolem 150mm uz je bytelneji stavena a snese i "sjezdy" - naky skakani a tak. kategorie kolem 160 uz je asi zbytecne moc pokud vylozene nejezdis vic z kopce, nez jinak... i 160mm bajky jedou, ale chce to neco lehciho a s funkcnim systemem odpruzeni a to uz jsi v kategorii silenych cen. ja mam jedno lehky kolo na 160ti a je to super univerzal. druhy na 180 a to uz ani nepouzivam.
kdybych dneska kupoval kolo hodne bych premyslel o YT jeffsy. pokud bych mel napjatej rozpocet tak i o jeho alu verzi...

karbon je znatelna uspora hmotnosti ale ma i sva omezeni. me treba na karbonovem kole vadi ruzne pazvuky, praskani, lupani atd...
o 18.04.2018, 19:39 | nome | Upraveno: 2018-04-18 19:40:42
Zajed si do Jedovnic, na zakladne si pujc 100 120 a 140 mm fulla a uvidis.
Na to co popisujes ti staci 100 mm.
Jako nejveci univerzal bych bral 29" s cca 120 mm zdvihu. Pokud vyberes dobre tak se nejake neobratnost fakt bat nemusis. Ono je fakt rozdil mezi 29HT a 29 trail FS ...

Pokud te netrapi pustit nejakou kacku (coz vzhledem k cene planovaneho kola asi ne) tak bych otestoval co nejvic typu kol co se da po Brne pujcit a vybral si sam co ti vyhovuje
o 19.04.2018, 00:03 | Losky | Upraveno: 2018-04-19 00:07:37
Mám 27,5" a zdvihy 120/120 a super. Ze začátku jsem si říkal, zda to tlumení nějak funguje, tak jsem si zadek zamknul a hned jsem si připomněl, jak normální kolo nakope prdel:) Na jakékoliv ježdění je full pohodlnější. Já mám tedy Canyon a tlumení od Foxe. Já osobně bych spíše více řešil geometrii, aby ti to prostě bylo pohodlný. Já se fulla bál a teď na HT jedu jen s dětskou sedačkou a malou. Prostě o dost lepší geometrie, více napřímený posez. Prostě já jsem spokojenej
o 19.04.2018, 08:47 | camron
Safra, to sem se moc nepohnul, mame tu celou paletu zdvihu od 100 po 150 :). Asi fakt zajedu nakam na testovani :)
o 26.04.2018, 18:09 | camron
Mate nekdo primou zkusenost s vidlici LEFTY od Cannondale? Vyrobce to samozrejme desne chvali, ale zajimala by me realita...docela se mi to libi :)
o 27.04.2018, 08:19 | Spooky1
Nemám osobní, ale kámoš co jsme hodně jezdily koupil. Ze začátku povídal že je to tedy hlavně psychicky masakr naučit se věřit tomu že to kolo prostě neupadne. Jinak z toho byl šíleně nadšenej a už prý nikdy jinak. Funguje to prý opravdu skvěle. Já na tom jel jen kousek (měl karbon a já nemám zrovna cyklistickou postavu, tak jsem mu to nechtěl rozlámat) a ten pocit z tý jedný nohy je opravdu zvláštní... :D
o 27.04.2018, 08:52 | crazyape
cca 130/130 ideal - tzn allmoutain. Podivej se na GT sensor, super stroj na kterem jde diky zaveseni stredu pathlink skvele slapat bez ztraty energie ale zaroven v lese se probudi k zivotu a kdejaky sjezd pro nej neni problem. Za ty penize jsou velice slusne osazeny. [ Link ]
o 27.04.2018, 11:12 | walish | Upraveno: 2018-04-27 11:14:28
Špatně čtu, takže už nic :)
o 27.04.2018, 22:00 | camron
Crazyape: díval jsem se na tu Sensory a za ty prachy mi naopak přijdou hodně špatně vybavené - resp. žádný zázrak :-/. Navíc vzhledově to nikdy nebyla (a asi nikdy nebude) moje krevní skupina.
o 28.04.2018, 09:39 | walish
camron: Tak vezmi to od Kamila s LEFTY a nevymýšlej :D
o 28.04.2018, 13:30 | nome | Upraveno: 2018-04-28 13:38:25
Camron - Lefty je fajn ale pokud jezdis hodne tak pocitej s pravidelnym a ne zrovna levnym servisem. Pokud se zanedba tak spolehlivost nic moc. Jinak je to prijemna a hodne tuha vydle ktera deli uzivatele na ty kteri na ni nedaji dopustit a na ty co se ji po sezone radi zbavi.

Crazyape- sorry ale ten senzor je tragickej kdyz pominu ze model jako takovej je hodne starej tak to osazeni je total lowend. O tom slapani bez ztraty energie by se dalo taky hodne dlouho debatovat
o 28.04.2018, 21:15 | crazyape | Upraveno: 2018-04-28 21:16:52
Zaklad je z roku 2014 s par inovacema, kdyz neco funguje, proc to menit? Za ty penize je adekvatne osazenej...nebo snad cekas ze bude na XTRku a s Pikem? :) Od kola za pade bohuzel nemuzes cekat zazraky co se tyce osazeni, ale to urcite vis. To co je na sensoru je naprosto dostacujici pro vetsinu jezdcu....potom uz je to jen o honeni trika kdo ma co vic cool vybavicku. Nejlepsi je stejne koupit rok stary kolo, to mas jak s autem... novy pro beznyho cloveka
= vyhozeny penize....

Novej RM Blizzard taky nevypada uplne marne...ale nejel jsem na tom.
o 28.04.2018, 21:18 | Losky
taky bych spíš sledoval cyklobazar. Já koupil rok staré za 50% ceny a i po servisu tlumiče a vidlice.
o 29.04.2018, 08:46 | nome | Upraveno: 2018-04-29 08:52:00
Ne xtrko s pikem tam necekam ale pike s adekvatnim osazenim XT/SLX proc ne .... teleskop, kola DT ...

[ Link ]


Proste za tento obnos penez se da nakoupit kolo o 2 tridy lepsi ... argument ze to osazeni staci je to stejne jak kdybys mel moznost za stejne penize koupit rapida v zakladu nebo superb v solidni vybave. Koupis rapid protoze to staci ? Asi ne :))
o 01.05.2018, 22:02 | assassin
GT s idrivem jsem mel, docela to funguje, ale byla s tim pakarna kdyz clovek jezdil v blate/desti ... ten idrive je na to choulostivej a pak vrze. Osobne si myslim, ze nejlepsi cesta jak udelat zadni odpruzeni aby nehoupalo od slapani a zaroven reagovalo i na male nerovnosti je VPP - at uz mu dana firma rika jak chce (giant maestro, SC VPP,RB ma stare maestro,Pivot DW link), pak funguje i klasickej ctyrcep - tzn to cemu rika specialized FSR, na tohle tema existuje bezpocet variaci. no a pak je jednocep kterej se snazi spousta firem zkraslit necim jako idrive u GT nebo superchytrejma tlumicema.. jestli chce nekdo zkouset tuhle slepou cestu :D
komponenty si clovek jasne definuje tim, kdyz se rozhodne, ze vepredu bude mit jen jednu placku :)
ad lefty - je to spis technicka zajimavost, tzn pokud chce byt clovek s kolem stredem pozornosti, proc ne. ta vidlice je citliva a funguje, taky aby ne, za tu cenu - kdyz ji jako konkurenci ve stejne cenove hladine postavime klasickou vidlici - tak bude nejspis ve vsem lepsi. a to nechci na cannona plivat, sam jednoho mam (ikdyz se 180mm 36kou :D )
kazdopadne bych sel po co nejnovejsim kole a radeji udelal kompromis s komponenty, ktere jdou vzdy vymenit. A to prave kvuli geometrii ktera se hodne zmenila a jezdi se na tom fakt lip. jezdi se dlouhy kola s hodne polozenym uhlem hlavy a kratkym predstavcem, technicky traily jsou na tom vetsi zabava nez na stare "zdrcle" koze :D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3147 sekund.