Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > lpg a auta po roce cca 2005

 o Navštíveno 8196x o
o 22.04.2018, 13:09 | jp1
jde mi o osobní zkušenost s vyšším nájezdem, ne já slyšel atd, nechci řešit, zda se vyplatí LPG nebo ne, prostě neco jako moje zkušenost:
Opel Astra G 2007 1,6i 76KW - cca necelých 120.000km na LPG a uplně bez problémů, pravidelný zkrácený servis, spotřeba LPG 7-7,5l/100km, řešil se jen spotřebák a věci co nemají s LPG nic společného.
S čím máte zkušenost vy?


o 22.04.2018, 13:59 | Pglock
Stilo 1.6 16V 76kW - LPG od cca 50tisíc, teď najeto 170 a bez problému.

Leje se do toho správnej olej, občas benzín, dělají se pravidelně svíce a auto maká.
Spotřeba cca 9-10 plynu na totální couračky.
o 22.04.2018, 19:00 | Bonny.F
Mazda 6 Gh 2008 2.0 108kw - Najeto na LPG cca 50tis km, jinak celkem 180tis. Pravidelná výměna svíček po 20tis, olej Liqui Moly Top Tec 4300 5W-30. Ježděno po okolí cca 20km denně. Spotřeba 9l a zatím žádné problémy.
o 22.04.2018, 19:39 | mista
Slepice octavia 1.8T 2003 (ted 250000) na lpg 30 tkm a zatím v pohodě. Jen zamrzí menší nájezd na nádrž oproti atmosféře. spotřeba 9-10.
jinak tady [ Link ] Zrovna jedna pani by potrebovala hodit naftu do LPG :D,
Jinak tady AHC i na tom fóru jsou zajímavý postřehy, avšak tohle je perla :)
o 22.04.2018, 20:05 | AR
mista: nevim jak lpg, ale cng by tam jít narvat mohlo jít, když ho narvali i do autobusů :D
o 22.04.2018, 20:08 | mista
AR: Jasne ale v autobuse to bude trochu vice rentabilni :)
o 22.04.2018, 21:21 | radek.613
Kdyz se vybere spravny system, ten se dobre namontuje, dobre seridi a servisuje,tak je uplne jedno kolik to ma najeto, tot ma zkusenost. Ani jedno z mych aut v okamziku plynofikace nemelo najeto mene jak 200.000....
o 22.04.2018, 21:37 | kuchta
Subaru Forester S-turbo 2.0 125Kw automat. LPG montováno při 208tis od tý doby najeto asi 20tis km. Spotřeba od 10 do 16l ale většinou se to motá kolem 13l LPG na 100km. Olej Sunoco Synturo Sportivo 5W-50 a měním po 10tis km V létě budu preventivně seřizovat ventily,měnit filtry LPG,svíčky. Jinak provoz bez závad. Jede to stejně jako na benzín. Jsem s tím spokojený.
o 22.04.2018, 22:28 | jp1
Pglock: to je vtipný, první příspěvek a stejný motor jako mám v Astře :-)
Bonny.F: pozor na vůle ventilů, nemá hydra
radek.613: to máš pravdu, jen je občas těžké poznat toho pravého odborníka....., mě hlavně zajímalo kdo má jakou zkušenost u modernějších motorů, abych měl představu co do budoucna vybrat.

jinak díky za zkušenosti, snad se na téma nabalí ještě další lidé......
o 22.04.2018, 22:33 | m
radek.613 : jsem ted na patek objednan k LPG Vaněk v Praze na montaz magicu do 3,5l sestivalce, muzu se s tebou spojit treba pres icq a probrat neco malo? dikes
o 23.04.2018, 00:04 | radek.613
Zítra během dne plus mínus na icq budu, neb mám papírování v kanclu, hlaš se...

Co se týká toho obecného doporučování - auta po roce 2005: jestli je míněno auta 2006/2007 tak ještě vesměs gut, pokud jsou myšlena "auta" (ty uvozovky platí :) ) dejme tomu 2015 a dál - no co k tomu říct, v drtivé většině běžného spotřebního segmentu už ta "auta" nemají ani objem, ani normální přípravu směsi, a materiálově jsou z recyklátů, čili u těchto novodobých keplů desetkrát víc platí "přepečlivá montáž - správný výběr komponent - bezchybné seřízení - nešizení servisu".
o 23.04.2018, 06:37 | M@rtin
Já mám O2 s 1,6MPi, montáž LPG proběhla při najetých 145tkm, teď po 20tkm absolutně bez problému. Při provozu 70procent dálnice, zbytek okresky a města se potřeba pohybuje na 8,2 LPG
o 23.04.2018, 07:59 | Duri
Chrysler 300C 2013 5.7Hemi 267Kw - lpg montovano pri 120tis +-, nyni 260tis a ohne probleme
o 23.04.2018, 08:09 | Pglock
Ohledně CNG do mastný tyče - ten motor je úplně jinej a je s tím kupa problémů.
Jo, vobčas nám to taky blafne :D
o 23.04.2018, 08:22 | Milhauzz
Sup1 2.8, tachec 364tkm (třeba poprvé :)), LPG montáž předchozím majitelem ve 180tkm, baští to kolem 12ti litrů. Kromě seštelování tlaku na reduktoru u kapalné fáze a výměny filtrů nic, vůbec nic. A to mám mnohými zatracovanej Elpigaz ...
o 23.04.2018, 09:06 | AR
btw když něco "nového" tak proč nejít rovnou cestou tovární zástavby CNG?
o 23.04.2018, 09:41 | radek.613
AR: Třeba proto, že životnost CNG nádrže bývá nejčastěji 15 let (prakticky všechny kompozity), u některých 20 let (některé kvalitní ocelovky - důležitý je údaj na štítku). Tovární zástavba = atypické "výrobci" na míru připravené nádrže, mnohdy jako "akupack" kdy jsou v jednom autě klidně poschovávané v různých kapsách a škvírách podvozku, třeba i celkem 6-10 trubkama pospojovaných kusů = výměna nádrží o řád nákladnější než u LPG, někdy i nemožná. Což bývá taky většinou důvod nalezení aut "2000-2005" s CNG v bazarech - blíží se jim konec života nádrží a jejich výměna převýší zbytkovou hodnotu celé ojetiny.
o 23.04.2018, 22:34 | AR
radek.613: jo to by mohlo. Ale nedá se na cng nádrži náhodou udělat revize a prodloužit tak její platnost? Zatím jsem to neřešil, ale čeká mě to, loni expirovala :(
o 24.04.2018, 04:40 | Šroub
mista: jen pro info Prins dela Diesel/LPG
o 24.04.2018, 09:01 | radek.613
AR: Nedá, jedině výměna. Legislativní problém a u CNG i technický - když pominu vybavení, nikdo soudný se pod to nepodepíše, protože na rozdíl od LPG jsou v těhle nádržích opravdu vysoké tlaky a namáhání provozem i časem je tím pádem úplně jinde.
o 24.04.2018, 10:09 | mista | Upraveno: 2018-04-24 10:09:55
Šroub: A kolik takova legrace stoji? nikde jsem žádnou cenovku nenasel, paní asi tohle nehledala do své oktávky, ale nechci ji podcenovat :)
o 24.04.2018, 10:42 | AR
radek: čímto, že výrobci tlakových lahví jsou schopni provést tlakovou zkoušku lahve?
o 24.04.2018, 11:31 | radek.613
Je to jejich povinnost, nebot bez vystupni tlakove zkousky nemohou svuj vyrobek uvest na trh...dokladem o uspesne zkousce je passport TN a ten je pak nedilnou soucasti nadrze, a provazi ji po celou dobu jeji zivotnosti.....
o 24.04.2018, 12:50 | AR
tim sem chtěl rict ze se da udelat nova platnost prosle lahve.
o 24.04.2018, 13:55 | semysak | Upraveno: 2018-04-24 13:56:37
no tlakova zkouska se dela vetsinou vodou, ta je relativne nestlacitelna, takze kdyz to pukne nic se nedeje, narozdil od plynu, Voda se pak musi vylejt, coz asi u CNG nebude rentabilni by se musely asi vyndat ty nadrzky?

edit> u tlak nadob se vetsinou zkouska plynem nepovoluje z bezp duvodu
o 24.04.2018, 18:44 | radek.613
Tim jsem chtel rict, ze pokud uz toho vyrobce najdes (ty nadrze nevyrabi automobilka,ze), tak Ti samozrejme zadnou tlakovou zkousku delat nebude, ale doda Ti novou certifikovanou nadrz.Prodluzovani zivota dilci tlakovou zkouskou
o 24.04.2018, 18:48 | radek.613
se neprovadi, ani neni mozne dle tlakarske legislativy takto "overenou" nadrz dale pouzit. Platilo to pred mnoha a mnoha lety u lpg nadrzi tridy B, ale uz to padlo, zcasti i proto, ze malokdo byl ochoten zaplatut nedestruktivni ultrzv.zkousku...
o 24.04.2018, 18:58 | AR
tak tlakovky vyrabi třeba ve vitkovicich. Orientacne cena pro "novejsi" auta je 20kkc
o 25.04.2018, 20:54 | radek.613
AR: A co nám tím básník, tázající se na prodlužování expirace nádrže, tedy chce vlastně sdělit? :-D :-D :-D
o 25.04.2018, 22:24 | jp1
radek.613: u tebe by šla objednat montáž LPG? Až se zas rozhodnu pro změnu auta?

jinak škoda že nikdo nemá Opel astra J, Zafira C hlavně s 1,6T nebo Ford Focus 2010- 1,6i
o 26.04.2018, 06:59 | Pglock
jp1: omyl. Todle je ještě fiaťáckej motor. Motor od Opelu měly Stila až od roku cca 2006 (1.6 16V 77kW).
76kW je shodnej i s generací marey apod.
o 26.04.2018, 07:40 | jp1
Pglock: Opel motor 1,6i 76kw ve stilu: [ Link ]
o 26.04.2018, 07:51 | Pglock
To je to, co ti píšu.
Je to od roku 2005/5 a výš - 77kW 1.6 16V

182B6.000 je fiat
o 26.04.2018, 07:51 | Pglock | Upraveno: 2018-04-26 07:52:43

foto k příspěvku  od Pglock

o 26.04.2018, 08:00 | Pglock
1.6 16V 76kW - 05/2004

foto k příspěvku  od Pglock

o 03.05.2018, 09:09 | jp1
radek.613: žádná odpověd?
o 03.05.2018, 18:19 | tomas-x
A co třeba takový Focus 1.6 na LPG? Rok 2004, zrovna po jednom takovém koukám na dojíždění do práce 40 km denně. Vyplatí se ještě dneska takové auto koupit? Na LPG to jezdí 7 let.
o 03.05.2018, 23:23 | jp1
tomas-x to je asi spíš o stavu. Mám teď na prodej výše zmíněnou Astru a prodávám ji jen kvůli tomu že je malá a že jsem chtěl auto s automatickou převodovkou...
o 04.05.2018, 19:22 | tomas-x
jp1: můžeš mi hodit nějaký odkaz na inzerát?
o 04.05.2018, 20:52 | jp1
tomas-x
[ Link ]
Tak co ty na to ... ;-)
o 05.05.2018, 11:27 | tomas-x
jp1: sháním něco trochu levnějšího, cca kolem 40ti. A je to pro mě dost daleko, jsem ze Zlína.
o 05.05.2018, 13:12 | jp1
tomas-x : s cenou jde trochu něco udělat a cesta něco zabere, ale zas by to myslím takový problém nebyl......
o 07.05.2018, 21:54 | radek.613
jp1: momentálně nešla, jsa táta na plný úvazek, dostavba dílny a spol je prozatím odložena, minimálně na takových 8-12 let...
o 25.05.2018, 15:46 | jp1
radek.613 : ještě mě napadlo a nedoporučil by jsi někoho na montáž? Nemám teď nic aktuálního co bych nechal přestavět na LPG ale uvažuju o změně, tak ať mám přehled :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3607 sekund.