Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Karoq motorizace

 o Navštíveno 9617x o
o 29.05.2018, 08:05 | Crimson
Kdo do toho trochu vidí eventuelně s tím jezdí, co vzít:
1.5 TSI 110kW nebo 1.6 TDI 85kW ?

foto k příspěvku  od Crimson



o 29.05.2018, 08:07 | Crimson

foto k příspěvku  od Crimson

o 29.05.2018, 08:09 | AllInOne
Séfová má 1.5tsi dsg a dobrý to je.
Jen ta spotřeba samozřejmě utopie
o 29.05.2018, 08:26 | Crimson
Přesně o tu mi jde, včera mi to ukazoval známej a jezdí za 6.2l ale kolega v práci mi řek, že se s tím pod 9l nedostane, takže :-(
o 29.05.2018, 09:59 | AllInOne
Jezdí Brno, za Brno a mají tam teď lehce nad 8.5.
Ale maj to nový
o 29.05.2018, 10:07 | Crimson
to je hnus velebnosti, no až to ožije v těch 20tis. tak je to sežere :-)
o 29.05.2018, 10:41 | JB
Jen vsuvka - mám teď náhradní auto golf combi 1.0 TSI. V sobotu jsem se vracel z Polska. Spěchal jsem na koncert s děckama, takže jsem ujel 537 km, průměrná rychlost 104 kmh, průměrná spotřeba 7,9 po dálnici, posledních 130 km okreska. Než jsem dojel domů, tak to spadlo na 7,1. VMax. 210. Podle zkušeností od manželky (má touran 1.4 TSI 110 kw bude reálná průměrná spotřeba mimo dálnice 6-7, po dálnici 8-9. Na touranu je najeto 35000 za necelé dva roky. A to je touran možná o trochu větší, než ten Škarok.
o 29.05.2018, 10:51 | AllInOne
Pokud bude jezdit mimo město a rozumě dálnicu, musí jezdit za míň, samozřejmě
o 29.05.2018, 11:14 | mrbignos | Upraveno: 2018-05-29 11:15:52
Mám Seat Leon 1.6 TDI. Mesačný nájazd 3000km, z toho 2500 dialnica (jazdím 140km/h) a 500 krátke trasy mesto. Dlhodobá priemerná spotreba je 5,6l aj overená tankovaním.
o 29.05.2018, 11:35 | Lubak
Spotřebu hlavně neřešit u "nového" auta. to je nevypovídající hodnota, když vemu Kugu 1,5EcoBoost 110kw/150 tak s "čerstvým" motorem jsem jezdil 9,5, po zajetí cca. po 10tis. km jsem se s lehkou nohou dostal bez problémů pod 7. Cena toho Karoqa je slušná palba. tedy pokud se nedostanou se slevou min. na - 10%. Jinak bych si tedy uměl vybrat jinde:-)
o 29.05.2018, 11:54 | C...arlos
Shodou okolností jsem dnes jel s borcem ze škodovky (Horácké autodružstvo) a jel jsem s Octavkou 1,4 TSI, 110kW ptal jsem se ho na spotřebu. Nedávno prý jel dálnici za 6,2 l,ale okresky, město, rozjezdy 8-9 úplně normálně. Nevím kolik měla najeto a jak je stará.
o 29.05.2018, 11:58 | soray
Mám doma Golf7 1.4TSI DSG a Leon3 1.6TDI DSG, takže mám poměrně dobré porovnání:
1. Spotřeba - G7 6,0-6,5; L3 5,5-6 - takže relativně nezajímavý rozdíl
2. TSI jednoznačně kultivovanější, lepší zátah, prakticky bez hluku i na dálnici, což se o TDI říct nedá.

Pokud nové, bral bych jednoznačně TSI.
o 29.05.2018, 14:04 | DaveF
jako soray, s 1,2TSI mám najeto 100tis a spotřeba 6,2 a žádný problém (G7 kombi)
1,6TDI jsem měl několikrát půjčenou ze servisu a moc mi neseděla (výkon,hlučnost atd.) 2,0TDI mi přišla výrazně lepší - ale 100tis navíc už je dost

ber tu TSI, budeš jezdit za 6-7litrů při rozumný jízdě.

Ono ta TSI umí jet fakt za málo ale u těch větších aut to s rychlostí a zatížením dost stoupá, nebo např. i tempomat udělá u mě třeba 0,5litru + . Ten diesel na to není tak háklivej.

Např. chorvatsko plně zatíženej jedu tam za 5,3 a
zpátky za 5,7 a to není myslím tak špatný (G7 1,2 77kW)

Samozřejmě Karoq bude trochu těžší a větší bedna.

Jediná otázka je jestli ta 1,5ka po těch "vylepšeních" neztratila něco z výborných vlastností 1,4 a 1,2TSI EA211

o 29.05.2018, 14:18 | Pglock
Nafta je děsnej traktor. Máme jako služebáky O3 2.0 TDI a je to hrozný. Jde to podobně, jako starej zapráskanej ropák.

TSI? No, jako každej turbo benzín to bude chlastat, když tomu budeš dávat.
o 29.05.2018, 17:15 | HIGHTOWER
:-D Spotřeby, jooo, to je nejlepší :-D Čím novější a "lepší" motor s vylepšenou spotřebou, tím větší je třeba kooficient k násobení, a nejít po 1,5x :-D

Teď v práci máme nové super tříválce 1.0, 81 kW, objem přesně 999 ccm :-D, s totálně lehkou nohou bez klimy v těchto vedrech se pod 5,9 nedostal nikdo, běžně to jezdí kolem 8,5 :-D No, jezdí, zapne se klima, 3 lidi a popojíždí to :-D

Takže asi taaak. Dříve 2,5 litry žraly stejně, ale alespoň to jelo a nelhalo se, kolik že to opravdu žere...

"29.05.2018, 11:14 | mrbignos | Upraveno: 2018-05-29 11:15:52Nahlásit závadný příspěvek porušující pravidla tohoto diskusního fóra.
Mám Seat Leon 1.6 TDI. Mesačný nájazd 3000km, z toho 2500 dialnica (jazdím 140km/h) a 500 krátke trasy mesto. Dlhodobá priemerná spotreba je 5,6l aj overená tankovaním." - nooo, plno lidí třeba s Accordem 2.2 i-CTDI jezdí za to samé, a to je to 12 let staré auto, to je pokrok :-D
o 29.05.2018, 17:26 | kiklop32
HIGHTOWER

Není kam, stará 1.9 TDi AGR umí za 3.8l nějakých 1300km na nádrž :D
o 29.05.2018, 19:24 | crestik
tak ještě tu chybí ta slavná teorie "čím větší objem, tím menší spotřeba" a je to komplet :-)
o 29.05.2018, 19:31 | Tuner#2
To si tady fakt někdo myslí, že motor se 10 nebo nedej bože 20tkm zajíždí?!?

To je doufám vtip a menší spotřeba jde vysvětlit jen tím, že se tomu danému motoru přizpůsobíš a časem mu umíš "vyhovět". To je alfa a omega spotřeby paliva a ne nějaké šipčičky pro ovečky na displeji...

Jinak za mě benzín, ale je to o km, které denně jezdíš. Pokud je to menší porce a ježdění "kolem komína", tak benzín vede. Pokud polykáš xy dálničních kilometrů, jde uvažovat i nafta.
o 29.05.2018, 19:33 | Lubak
Tuner a to mi chceš rict ze jsou motory zajeté? O je to se pobavime???? kolik pak jsi tech novejch motoru mel od novoty?
o 29.05.2018, 19:44 | Tuner#2
Lubak: Ne motory nejsou zajeté, ale jsou vyráběny s daleko menšíma tolerancema a zajíždění je v řádu 1 - 2.000km a tyhle kilometry je dobré najet na delších trasách s prohřátým motorem v max. 3/4 zátěži a postupně už motor klidně provětrat do vyšších otáček. Rozhodně to není 10 a nebo 20tkm...
o 29.05.2018, 19:45 | Tuner#2
Tady doporučení k TSI přímo... [ Link ]
o 29.05.2018, 20:34 | kiklop32
crestik

Jestli to bylo na mě, tak důkaz je zde:
Youtube video:


Jinak dnešní motory se fakt 10tis km nezajíždí a taky se už s nima nemusí jezdit jak když řídí důchodce.
o 29.05.2018, 21:04 | Muff
tuner - vtip je doufám to co jsi napsal.Jezdíval jsem 2 roky Ostrava-Bratislava-Ostrava Fungl nová dodávka (ne má takže jsem tomu šlapal jako čert a nešetřil to)pořád stejná cesta,ve stejnou dobu,prázdný tam,naložený z5 nové to žralo 14 po 1 roce a cca 40 tis to kleslo na 11.Možná se něco přizpůsobilo ale já to nebyl
o 29.05.2018, 21:28 | Lubak | Upraveno: 2018-05-29 21:29:04
Muf tj presné
o 29.05.2018, 22:17 | Tuner#2
Muff: A teď máš najeto 100tkm a jezdíš za šest na sto, já vím :))
o 29.05.2018, 23:13 | Kamil07 | Upraveno: 2018-05-29 23:19:51
Ony ty TSI umi jezdit usporne v normal rezimu, ale jak tomu trosku zacnes slapat na krk, tak se rozezerou.
Chvili ted jezdim od nula km Fabii 3 1.0 TSI 70 kw a umi jet i za 4l, ale jakmile se potrebuju premistovat trosku svizne, nebo v ucpanem meste, tak je tam 6,5l.
Prumer za 1000 km mam dle dotankovani 5,8l, coz +- odpovida palubaku.
Pocitam, ze ten Karoq TSI bude jezdit za nejakych 7-8l/100 km.
Kazdopadne do ted jsem jezdil A3 2.0 TDI 103 kw a dlouhodoba podle dotankovani byla 6l (palubak ukazoval 5,1l :-D), ale musim rict, ze jsem ji fakt slapal na krk.
S Fabii nemuzu zatim divocit, je temer nova a nechci ji trapit :-)
o 29.05.2018, 23:30 | Chadzi
Souhlas s tunerem : zajizdel jsem spoustu novych aut od nuly a spotreba byla plus minus stejna jak na zacatku tak po par tisicich km. Vic se na spotrebe projevovala okolni teplota a druh pneumatik.
o 29.05.2018, 23:34 | Tuner#2
Kamil07: Stejné poznatky, ostatně ono se to turbo ani jinak chovat neumí a prostě spotřeba není tak blbuvzdorná na nohu uživatele jako u atmosféry ;)
o 30.05.2018, 07:22 | Dudelina
Třeba ten 1.0TSi nepovažuju za špatnej.
Moje okolí s ním jezdí kombinovaně za 5.5-6. Je to svižný, emise jsou přeci jen jinde než před lety.
Já s fabií 1.4TDi jezdím za to samý.
o 30.05.2018, 23:49 | assassin
co jsem tu tak drive cetl, tak novy downsizingovy motory jsou zlo a kdyz se s nima jezdi "normalne" a ne kochacku, tak zerou...coz teda ted v cislech vypada, ze je to i 7 az 8 litru u benzinaku, dokonce 9 kdyz se jezdi svizne (vmax 210) po dalnici :D

ja mam 10let starej 2,4turboropak (udajne povedenej, nismo to rikal) a ten neumi pod 7... normalne spis tak 8,5...rychle i 10
no a 23 let stara 2,8 atmosfera v lehkym aute (1390) se nedostane pod 8,5 ... normalne 11+

tak to je fakt pruser s tima modernima "moturkama" co zerou, kdyz nejezdi clovek na spotrebu :D
o 31.05.2018, 06:11 | xSam
S tim zajizdenim motoru nevim, no. Moje zkusenost je takova, ze moje nova ochcavka 2.0 tdi 130KW zrala cca 7,4 po cca 14tis km to zacalo klesat a ted kdyz mam najeto 19tis km, tak jezdim za 6,5 obcas i mene. U predchozi ochcavky 1,6 tdi jsem to mel podobne.
o 31.05.2018, 06:48 | DaveF
samozřejmě to může být kombinace více faktoru - i to "sžití" s autem, nicméně i já potvrzuju, že při cca 12tis km šla spotřeba dolů - z 6,3 na 6,0 (Golf TSI 77kW)

Měl jsem vždy benzínová auta (cca 66 - 107kW) a všechny jezdily za 8-9litrů.
S tímhle jezdím za 6+ a jezdí se mi s tím líp než s čímkoliv předtím - s jedinou vyjímkou a to je rozjezd, tam ten krouťák trochu chybí.
Olej nežere, - 0,1 l/10000km, najeto aktuálně 100tis
o 31.05.2018, 09:06 | Pglock
To zajíždění pobavilo :D
Nee, není to potřeba, je to tak na těsno, že to není třeba zajet. Hovno.

Ať je ten motor sebelíp vyrobenej, tak to chce alespoň prvních 5-10 tisíc se k tomu trochu chovat, aby si to sedlo.
O první výměně oleje snad radši nemluvě, když tady na to tak koukám.
o 31.05.2018, 09:33 | AllInOne
první výměnu zajistí bez problémů servis, jak pojedeš ve 30 000 km na první garančku :D
o 31.05.2018, 09:44 | kiklop32 | Upraveno: 2018-05-31 09:44:44
Když jsem naposledy prebiral sluzebaky, tak se rozhodně při zajizdeni nemluvilo o desítkách tisíc km a už vůbec ne o klidné duchodcovske jízdě. Naopak jen řádně zahřát a pak pořádně protahovat ( Škoda) podobné instrukce dostal i kolega k focusu rs
o 31.05.2018, 17:04 | assassin | Upraveno: 2018-05-31 17:06:56
na zajizdeni je ruzna metodika, podle toho co je cilem..
pokud max vykon, tak se tomu dava docela do tela, aby se vytvorily vetsi vule (zjednodusene) a motor sel zlehka... samo, ze to neni optimalni pro zivotnost a spotrebu provoznich kapalin :D
v motorsportu (znam tedy jen motorky)se skladaji motory klidne den pred ostrym nasazenim, je na to "zajizdeci sekvence" na brzde (s retarderem) a rozhodne to neodpovida (po cca hodine)najezdu ala 10-20tis km

kazdopadne to co doporucuje vyrobce bude dobre pro vyrobce (si myslim) a asi bych u noveho auta neriskoval zajizdeni jako u zavodaku, kdyz si to dnes uz logguje kde co a muze to byt porusenim zarucnich podminek...
o 31.05.2018, 17:09 | Tuner#2 | Upraveno: 2018-05-31 17:10:54
Tady je zase odborníků :))

Jo, jako už za dob mého mladí se tradovalo, že nejlépe jede motor před smrtí a několikrát se mě to potvrdilo, kdy větší vůle a zaběhlá ložiska skutečně kladou menší odpor bež nově poskládaný a čerstvě zajetý "utažený" motor. Nicméně vůle na klasickém OVHčku z 1000MB a vůle a stírací plochy na dnešním TSI jsou nebe a dudy...

Ostatně tady citace mistra p. Hrdličky z webu: „Motory Škody podstupují mnoho dlouhodobých zkoušek trvajících i stovky hodin při maximálním zatížení v nejvyšších otáčkách. Někdy se před takovým testem žádný záběh nedělá, jindy jen minimální. Parametry motoru jsou přitom po celou dobu stabilní a zkouška je nijak neovlivní,“ uvádí příklad z praxe doktor Hrdlička."

Takže ještě jednou, ano motor zajíždět, ale stylem co jsem psal zde 29.05.2018, 19:45 a rozhodně ne víc jak 1500 - 2000km a na výslednou spotřebu to může mít vliv max. jak jak psal DaveF z 6,3 na 6,0 l. Tomu se dá věřit a může to tak být, ale ty pohádny o 3 a více litrech si fakt nechte doma pro děti na dobou noc :))
o 01.06.2018, 08:57 | Lubak
Tuner je hezky jak to popisuješ, ale reálně si asi moc novejch aut nejezdil od novoty co?
Nikde nebylo zmínka o zajíždění 20 tis. km a podobně, ale prvních 1 tis. km s lehkou nohou - otáčky cca. do 3 tis. a od 1 tis.km měnit jízdní styl a režim. Spotřeba se mění rozhodně ne v desetinách litru. Např. 1.0EB 125PS prvních 2000km spotřeba 7,8 - 8,2, postupně po 2 tis. spadla na akutálních 6,4 - auto má 6000km, jezdí se s ním defakto stejná trasy každej den stejně. Neberu to dle palubáku ale reálné dotankování. Tak nám tady netvrď rozdíl v řádu desetin.
o 01.06.2018, 12:02 | Crimson
Už to neřešte, půjčil jsem si oba Praha Kralupy zpět, stejná jízda, stejná trasa

1.5 TSI - v cíli průměr 9.1l
1.6 TDI - v cíli průměr 5.2l

rozhodnuto, objednáno
o 01.06.2018, 12:13 | soray
Hmm, tak to vypadá, že 1,5 bude spotřebou horší jak 1,4 :(
o 01.06.2018, 13:33 | assassin
Crimson: jen tak pro zajimavost, s jakym motorem si jezdil doted?
ja bych vzal stejne benzin :)
o 01.06.2018, 13:38 | DaveF
9,1 / 5,2 to je mazec :-)

o 01.06.2018, 15:40 | kiklop32
Proč benzín?
o 01.06.2018, 16:58 | Tuner#2 | Upraveno: 2018-06-01 17:03:25
Lubak: Tak to čtu asi jiné téma než Ty a nebo už nevíš co jsi psal a nečteš posty ostatních... Cituji:

"to je hnus velebnosti, no až to ožije v těch 20tis. tak je to sežere :-)"

"s "čerstvým" motorem jsem jezdil 9,5, po zajetí cca. po 10tis. km jsem se s lehkou nohou dostal bez problémů pod 7."

Obojí tu je a obojí je blbost, prostě jsi se přizpůsobil tomu foukanému malomotůrku a není to tím, že by se zajel. Jako ušetřit 3l po zajetí je fakt totální, ale totální nesmysl... napřed si něco o problematice spalovacích motorů nastuduj. Samotná automobilka na stolicii ty motory testuje a kdyby byl tak velký rozdíl ve spotřebe, tak bude i v emisích a to je nesmysl!!!!!! Prober se...
o 01.06.2018, 16:58 | Tuner#2 | Upraveno: 2018-06-01 16:59:55
Jinak tady je krásný test 1,2TSI po 100tkm a podívej se na spotřebu...

POČÁTEK TESTU (nové auto) a KONEC testu po 100tkm, máš to tam i s emisema...

[ Link ]

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 01.06.2018, 17:01 | Tuner#2
Ozzy doufám, že benzím i když pravda ta 1,5 je dost rozežraná i oproti 1,4... Na druhou stranu se svojí 1,6 jezdím za 8,5 - 9l taky, ale na trasy 3km do práce a občasné výlety s rodinou bych ani nic jiného než benzín v atmosféře nechtěl...
o 01.06.2018, 17:12 | Kamil
Tuner#2 - problém je v tom, že benzíny v atmosféře skoro zmizely. Všude jen přetechnizovaný foukaný motůrky. U novýho auta s plánem, že ho po konci záruky pustím bych se toho asi nebál, ale u ojetiny bych koncernový TSI nechtěl.
o 01.06.2018, 17:50 | Tuner#2
Kamil: Já vím, proto si O2 budu hýčkat dokud to půjde a pak sám nevím... :-/
o 01.06.2018, 18:30 | fredh
a mazda se svejma atmosferama se ti nelibí?
o 01.06.2018, 18:34 | Bart 007 | Upraveno: 2018-06-01 18:35:21
Mam mazdu 5, 2.0, 107kw benzin,denni trasa 3+3km, nejake vylety, a jezdim za 8.5-9l.
Jinak po koupi jsem jel 200km v kuse za 6.5l/100.
o 01.06.2018, 19:08 | crestik
pravda je jen jedna, svět by se s tím měl smířit
...a AHC zvyknout :-)
o 01.06.2018, 21:12 | Muff
To samo že né..ale spadlo to o min.3 litry na 100.
Jinak ano člověk se s tím musí naučit to moc dobře znám..Bratránek dostal strejdovou starou a6 se kterou se nedokázal dostat pod 12l a strejda s tím jezdil za 8.Asi taky bude záležet co je to za motor (atmosféra,nafta,turbo a pod.)
o 01.06.2018, 21:51 | Crimson | Upraveno: 2018-06-01 21:55:30
assassin / tuner#2:
ted mám 4leté ASX 1,6MIVEC klasická atmosfera krouták 100Nm, když jedu kloubouk a to já jezdím, protože ono to ani jinak v dnešním provozu nejde, tak jezdím za 5.6l , jakmile ale po něm chci trochu výkon, sežralo by mě to, jsem tam za 8-10l

byl čas to vyměnit a po 30letech zkusím ropáka 1,6TDI 250Nm, paradox je, že ta 1.6TDI má mín CO2, než ta nová 1.5TSI , tak proč se nafty bát, navíc na ni je sleva 40tis.

jinak fakt jezdím každý víkend chalupu Praha - Rumburk za 5,6l rekord mám 5,2l

foto k příspěvku  od Crimson

o 01.06.2018, 21:56 | Crimson

foto k příspěvku  od Crimson

o 01.06.2018, 23:02 | AllInOne
Hele a jak si s tim asxem po te dobe spokojenej? Pamatuju si kdyz si psal ze to mas novy.
o 02.06.2018, 07:26 | mrazik | Upraveno: 2018-06-02 10:20:59
Znam spoustu atmosfer, ktere se nepovedli a meli sve problemy, stejne jako turbomotory.
Aktuali pretechnizovane turbomotory se mi libi. Jizda v nich je prijemnejsi nez s atmosferou, jede to proste lip. Treba v S-Maxu mam 1.6 EB 118kW a na tak velke auto to jede skvele. Ani s nalozenym nema problem. Sportreba 8.5 - 9 z toho 80% poskakovani po meste (Praha). Nafta jezdit kolem 7, takze zadna tragedie a najedu 12tKm rocne, takze pohoda.
Ale ja vim, driv byla trava zelenejsi, lide se meli vic radi, auta byli lepsi, motory byli lepsi, slzu jsem malem uronil.
o 02.06.2018, 12:28 | Jozzo
Jezdím starou NA V6 3.0 130kW za 15 litrů a směju se těm dohadům o desetiny litru na spotřebě.
o 02.06.2018, 18:38 | mrazik | Upraveno: 2018-06-02 18:38:50
Jozzo to neni mozny, takhle velka spotreba. Stara V6 preci jezdi za 8, aspon to vsichni rikaj.
o 02.06.2018, 19:08 | Zdeny60 | Upraveno: 2018-06-02 19:09:46
Karoq má kolega s motorem 1,5TSI. Jezdí s ním převážně po městě (asi 12t ob., čili malinké, vzdálenosti kolem 4-6km) a občas jízda do vzdálené metropole sev. Moravy asi 20+20km. SPotřeba se řeší denně a z jeho řečí vím, že se dá jezdit za 6+/-.

Já spotřebu už neřeším vůbec, protože za loňský rok jsme s 3,7V6 najel přesně 1400km. Jestli to žere 10 nebo 30, je mi fuk, protože POV a HAV stojí řádově víc, k tomu nějaký servis (jsem blbej, ale přesto měním olej přesně po roce a loni jsem si nechal udělat ramena (12 bez DPH). Takže spotřeba je silně relativní pojem a je třeba ji vztahovat k ročnímu nájezdu a ostatním nákladům.

o 02.06.2018, 19:49 | Mr.Scully
Vaše starosti mít, hoši... Spotřebu jsem přestal řešit někdy po 30. roku života :-D Je to asi tak stotřicátá položka na seznamu výdajů a úplně na tom život nestojí, pokud člověk nejezdí do práce 200 kiláků denně.

(Ale já jsem divnej, protože turbomotory zbožňuju, jízdní komfort nepoměrně lepší oproti atmosféře... samozřejmě nemyslím vytuněné pidimotůrky, ale normální šestiválce).
o 03.06.2018, 12:42 | Jozzo
mrazik: no ono jak to má 2 tuny, 2 převodovky atd...
o 04.06.2018, 02:23 | assassin | Upraveno: 2018-06-04 02:23:44
Tuner: 3km do prace jezdit autem vs "hyckat si" a "nechtit nic jneho" nez 1.6 atmosferu - to mi nejak nejde k sobe.

1.6 atmo proti modernim motorum nejede a ze se u moderniho motoru jednou za x desitek tisic km (mozna stovek) resi nejakej spotrebak za par tisicovek (turba, senzory) je fakt nic...

o 05.06.2018, 13:32 | Crimson | Upraveno: 2018-06-05 13:37:49
AllInOne:
ASXo je auto na pohodu, tehdá ten nový facelift mu ještě tolik neublížil, cena 325tis. +barva +kola bla bla bla
to bylo bezkonkurenční na trhu, ale ted to teda dojebali, už úplně ztratil svoji tvář, nicméně doba pokročila, do aut nastoupily nový technologie, nový fičury, android, adaptivní tempomaty, assist light, assist line, ohřevy všech sedaček a tak to ještě jednou otočím a už to budu mít asi do důchodu :-)
o 05.06.2018, 20:17 | dj.DEKL
Crimson: ASX prodavas ??
o 05.06.2018, 21:41 | Tuner#2
assassin: Jede to dostatečně na rodinné cestování a pokud jsou pro tebe vrtochy dnešních motorů spotřebák, tak se asi nemáme dál o čem bavit ;-)
o 06.06.2018, 00:06 | Mr.Scully
Já myslím, že jednou za 5-10 let repasovat turbo za desítku je poměrně hodně malá cena za to, že se člověk nemusí kodrcat atmosférickou 1.6 :-D Něčím podobným jsem jel naposledy před sedmi lety na lyže, páč jsem měl auto v servisu a půjčil si megana od otce. Moc vhodné na rodinné cestování mi to nepřišlo, neboť jsem se bál předjet i traktor, jak to byl zoufalej motor...
o 06.06.2018, 04:08 | Pglock
Tak todle je zase jednou vtipny.

Atmosfericka 1.6, ktera je zoufala a repase turba jako spotrebak.

Jak vidno, kolega Scully nema absolutne tusaka.

Pro srovnani - MPI 1.6 VS primovstrik s turbem. Oturbenej primovsrrik se rovna vsema pruserama klasicka nafta. Takze ten "spotrebak" je za desetitisice.


A jako dalsi srovnani - nejakej patek vlastnim tu tebou opovrhovanou 1.6 atmosferu. Zadna raketa to neni, ale ze bych nepredjel apod rict nemuzu. Za to takovy litrovy tsi (nad kterym vetsina koncernaru masturbuje) je teda jiny kafe. O 1.6 tdi v superbu snad radsi ani nemluve.

A to nemluvim o tom, ze nejdrazsi, co na tom motoru je, je skrtici klapka za 6tisic. Zadny turbo, zadna dvouhmota, zadnej palivovej vysokotlak.

A docela by me zajimalo, co s tim huste oturbenym benzinem chces honit? Tak maximalne svoje ego...
o 06.06.2018, 06:58 | kiklop32
Klasická nafta s pruserama?

Jestli auto s turbem nebo bez je přece jasná volba.
o 06.06.2018, 08:28 | Pglock
Klasická nafta s průserama = vstřiky, CR čerpadlo, ovládání turba a samotný turbo, spojka se setrvákem.
Přímovstřikovej přeplňovanej benzín je tomu vlastně dost podobnej.

A když si sečtu peníze za tendle "spotřebák", tak mám tu 1.6 zgenerálkovanou se vším všudy.
o 06.06.2018, 09:04 | Mr.Scully
Tak asi je to o štěstí a smůle, co člověka potká za auto. Mám (ojetého) oturbence nějakých pět šest let a za tu dobu sežral míň nákladů než jakákoliv atmosféra, co jsem měl kdy předtím. A oproti atmosférám to aspoň není lenoch a nebojím se předjíždět.

Ať si každej kupuje co chce, ale ať ze svých pocitů a nákladů u jeho konkrétního auta pak nedělá obecnou pravdu.
o 06.06.2018, 10:10 | assassin | Upraveno: 2018-06-06 10:12:09
Pglock: a jak casto se ty vstriky a cerpadla a turba meni? mam doma starej atmosferickej motor, najeto cca 150 tis a rozhodne se na nem delalo vic veci nez na novem turbodieselu kterym jezdim denne, tam je cerpadlo, vstriky, dpf, turbo atd puvodni a je teda fakt, ze mam jen 330tis km. Na mem byvalem sluzebaku (smax tdci) ted jezdi kamarad a ma 470tis km a vstriky, turbo a cerpadlo taky puvodni. menila se na cca 300tis dvouhmota za 26tis v autorizaku a pak naky blbosti.

kdyz teda vezmu, ze se tyhle vsechny veci do cca 350tis poserou, tak je ten slozitej motor na tech 350tis km o kolik ? o 100tisic? o 200tisic drazsi? budem si hrat na ekonomy, kolik to udela na 1km? jak dlouho normalni clovek najizdi 350tis km? kolik to udela v nakladech za rok?
dneska uz bohuzel v aute travim dost casu a chci si uzit i tenhle cas, takze rad jedu v necem pohodlnem, vybavenem a co me neprivadi k silenstvi vzdy kdyz chci nekoho predjet - vetsina lidi co sem chodi ma auto jako hobby a tak moc nechapu, ze nejdulezitejsi je na aute usetrit. Kam potom cpete ty usetreny prachy? On rubas kapsy nema :D a co ja vim tak pohodlnych, vybavenych, prostornych aut s atmosferickou 1.6 moc neni... ze by navic jeste jezdili svizne...

jako chapu, ze pro nekoho kdo nema vysoke prijmy a treba servis za 20tis je pro nej likvidacni, tak ze drzi starou oktavku nebo feldu a kdyz se neco posere, lehne si pod auto pred barakem a pokusi se to z dilu za par korun kdovi odkud opravit... ale nejsem si uplne jistej, ze tihle lide se schazeji tady na foru a ze to je pripad lidi co tu nejvic kopou do modernich motoru.




o 06.06.2018, 11:42 | kiklop32 | Upraveno: 2018-06-06 11:44:02
Pglock

hele nevím ale na firmě máme 2 generace CR, 10 aut u tý starší generace umřeli vstřiky, jenže nafta co jsme do toho cpali byla nic moc. Jinak vážnej zásah nebyl cca. 200 - 230tis km. Nový CR mají kolem 60tis a ty jsou úplně bez zásahu. A že si jako služební zažijou. Vzhelem k nájezdu jsou to fakt zanedbatelný náklady a když si někdo koupí Octavku za 700 a po 200tis km lehnou vstřiky, tak se asi neposere.
Radši si za to turbo připlatím a na servis si prostě zavedu prasátko než dělat důchodce s 1.6 atmo. Když na to někdo samozřejmě nemá, tak jezdí tím na co má, ale to je jiná...
o 06.06.2018, 13:33 | Kamil07 | Upraveno: 2018-06-06 13:34:44
Tak je pravda, ze se s turbem jezdi lepe.
Po zaruce to hodim na protiucet a vezmu dalsi, proto me servis nejak extra netrapi.
Kdybych mel kupovat neco starsiho a na delsi dobu, tak vezmu s radosti tu atmo 1.6, ktera by snad mela vydrzet vic.
Partnerka ma do mesta HTP a to je teprve zazitek, nejede to a stale se resi nejaky problem.
o 06.06.2018, 18:14 | Kamil
1.4 TSI v OIII - při necelých 60 tis. chcípla převodovka (manuální) - výměna za novou. Za necelých 10k zadřený motor - výměna za nový, vše naštěstí v rámci záruky.
Kolega 1.8 TSI, najeto necelých 70k a přidřený motor.
Ne, koncernový TSI mi fakt domů nesmí :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3526 sekund.