Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Repase hlavy HTP - Sev. Morava

 o Navštíveno 6735x o
o 17.06.2018, 21:19 | gloom
Zdravím pánové,
nedávno se v povozu mé milé rozsvítila kontrolka motoru a po změření komprese se zjistilo, že je čas se auta buď zbavit, ale kdo si koupí auto s motorem před smrtí nebo koupit nové. Jelikož nové budu zřejmě kupovat sobě, tak potřebuji nějaký kontakt na nějakého pána (servis) ze SM kraje, co motorům rozumí a dá této nákupní tašce ještě nějaký ten rok života.
Spousta lidí říká, že na tom nic není, že to udělá kdejaký stréc v garáži, ale už jsem se setkal i s pár případy, kdy takový strejda nadělal více škody než užitku.
"Motor" je to 1.2HTP 40kw BMD ve fabii z r.2004
Olej zatím nežere, komprese cca 11,8,10.5
A abych se správně vyjádřil, tak tip na firmy, co mi zrepasujou hlavu mám, ale potřebuji, aby si ji ten dotyčný i z toho auta vyndal a pak ji tam zase správně nandal. :-D
Velice děkuji za každý tip. :)



o 18.06.2018, 21:04 | Knightey-
No je to uz na hrane.
Novy motor ma 15 baru, mez opetrebeni je 11 baru.
A povoleny rozdil mezi valci je max 3 bary.
Kazdopadne repase hlavy neni zadna draha vec. Kolik to ma najeto? Budes rovnou delat rozvody?
Mati ma na fabce 2 s timhle motorem (tusim 44kw) 14-14,5 baru a to ma najeto 180t km uz. Takze se docela divim. Mas dvojnasobek namotano?
o 18.06.2018, 21:19 | Losky
Já jsem si tímhle prošel během dvou měsíců. Při parkování skočily rozvody a tak následovala repase hlavy, nové ventily, těsnění, rozvody atd. Oprava za cca 18tis. Ok, nedá se svítit. Bohužel auto divně cukalo a po 100 km jízdy si vzalo kompletní olejovou náplně s sebou takovým způsobem, že to lítalo výfukem ven. Auto šlo znovu do servisu a odešly pístní kroužky a ojniční ložiska, takže oprava dalších 8tis.
No, auto je takové jakoby přidušené, prý odešel nejspíš kat díky oleji. Jenže co s tím, že, když nepojízdné to nikdo nekoupí, tak jsem to nechal opravit a už se těším, až ten parchant vypadne z baráku. Měl jsem dva tyto motory, tento reálných 200tis na hrbu a druhý měl 80tis a ten už byl taky utahaný a měl špatnou kompresy. Já jen, co jsem četl na škoda fóru atd, tak pokud budeš dělat repasy hlavy, udělej i ty pístní kroužky, prý to odejde skoro vždycky po repasu hlavy...
o 19.06.2018, 16:46 | gloom
Jj, samotná repase hlava drahá není. Jako vždy stojí nejvíce práce, což chápu, ale rád bych, aby vše šlapalo na první pokus, nikoliv jako třeba u Loskyho. :)
Auto má nalítáno cca 120tis a nechal bych to udělat rovnou i s rozvody. Místní servis si za to řekl 13tis, což není špatné, ale s tím, že pístní kroužky není třeba měnit. Nu nevím. Já už bych nechal vyměnit preventivně vše, ale houby tomu rozumím. :)
Jinak doma máme tu nejslabší 40kw verzi a to je to to největší zlo. Ty silnější už na tom prý byly lépe.
o 21.06.2018, 23:43 | Losky
No, je to na tobě. Jen někde zapátrej jak je to s tou repasí a kroužky, když se nechají staré. Průšvih je, že pak motor se musí rozpůlit a je s tím zase práce navíc. Tuším, že komplet kroužky i šály vyjdou asi na 2tis. Jinak ať se zadaří a dá se to za rozumné prachy dokupy:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3179 sekund.