Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: levné ojeté auto s automatem

 o Navštíveno 8662x o
o 19.08.2018, 14:26 | kykloop
Budu shánět starší jeté auto s automatem v ceně tak do 120tis, ale klidně výrazně méně... Spíš se kloním k variantě, koupit něco levného, protože automat volím kvůli přítelkyni, která si nerozumí se spojkou a nemá prakticky nic najeto, takže se bude učit...

Starších ročníků ani víc najetých km se nebojím, nicméně zrovna u automatů to může být problém, co jsem četl...

Roční nájezd do 10tis
cena cca 70-120tis
velikost - aby to mělo trochu kufr na kočárek pro 2 + autosedačka

Co jsem se díval tak z inzerátů mi vychází rok výroby 2006-2008, např Peugeot 407, Fiat Croma, Focus combi nebo mondeo (zbytečně velké), Audi A4 (tady bude asi drahý servis).. ale klidně něco úplně jiného, možná i O2...

No a už vůbec se nevyznám, jestli chtít aisin, DSG apod...

Díky za rady


o 19.08.2018, 18:46 | sonyk02
E46 tour v benzinu.
o 19.08.2018, 19:42 | Kounect
Volvo V70 2001-2005 s D5 120kW.
o 19.08.2018, 21:33 | walish
Ford bych s automatem nebral, z výběru bych vzal Cromu.
o 19.08.2018, 22:15 | kykloop
BMW - nemůžu říct, že se mi nelíbí :), ale servis bude asi ranec ne?
Volvo - to jsou obecně na můj vkus moc velký koráby
Ford - proč ne s automatem?
o 19.08.2018, 22:26 | Losky | Upraveno: 2018-08-19 22:28:13
E46? Dobrý vtip na auto s kufrem:))) Velký kufr a i vzadu prostor má celkem ta O2, ale zase staré DSG je docela riziko. Osobně si myslím, že Croma by mohla být docela dobrá varianta.
Každopádně nejlepší by bylo ji koupit manuál, ať se s tím naučí, protože pokud se to nenaučí teď, tak pak už těžko... Nic na tom není, ikdyž bývalá sousedka se s tím nikdy moc nenaučila a vůbec ji netrápilo jezdit jen na první čtyři kvalty a neměla prostě sluch, kdy řadit:)))
o 19.08.2018, 23:10 | kykloop
manuál máme teď a už jsme to vzdali :D Řazení není problém, ale plynulé rozjezdy ano, každý druhý chcípne a každý první jsou ogumovaná kola, takže to je marný.. snahy bylo dost.

Mě se asi nejvíc líbí i vzhledem k ceně ten P407, Cromu budu teprve víc studovat :)
o 20.08.2018, 05:51 | walish
Fordu automaty jsou hodně náchylné na servis, navíc ty starší jsou nic moc. Variátor dříve nebo později odejde a oorava dvouspojky stojí ranec.
o 20.08.2018, 09:19 | Losky | Upraveno: 2018-08-20 09:20:01
kykloop: Vyměnit, dokud je čas:))))))))))))
Edit: No, na kočárky jsem zapomněl - tak to už je pozdě:))))
o 20.08.2018, 12:48 | Kounect
No hele, nevim jak je V70 s 4705mm velky korab oproti Crome s 4755mm, ale urcite vim, ze mensiho cudlika si kupovat vzhledem pozadavku kocarku a zavazadel smysl kupovat nema.
Nicmene jestli se Ti Volvo nepozdava, tak jsem za Cromu tez. Zvlast s 1.9 anebo 2.4 jtd.
o 20.08.2018, 20:15 | Cenda | Upraveno: 2018-08-20 20:15:55
Zafira 1.8 v automatu? Predevsim kvuli tomu kocarku
o 20.08.2018, 22:34 | kykloop
Velké rodinné kombi to být nemusí... kočár se dá nacpat do ledasčeho. Zafira už je na mě fakt moc velká :)

Má cenu uvažovat nad nějakým tím bmw - asi 320 touring? Nebo to je jako menší rodinné opravdu mimo? Myslím tím i komfort jízdy, jestli to není až moc sportovní.
Jinak asi teda vede ta Croma, ikdyž to je hnus velebnosti, alespoň ta verze před faceliftem :) Pažouta 407 nikdo nedoporučujete?
Volvo je nějak mimo moji představu.
o 21.08.2018, 00:16 | Kounect
407 na to jak je to obrovske auto tak uboze malo mista na zadnich sedackach a maly kufr. Kdyz to jeste sectes sumasumarum s panorama strechou a eventuelne tmavsi barvou, je to pojizdny sklenik. Ja konkretne 2.0Hdi 100kW s DPF, zkusenost z cca 15t km, jsem rad, ze jsem prodal.
Volvo(a) mam do dnes a nemenil bych, ale ja jsem Volvovej :)
Cromu jsem kupoval s kolegou a nenacoudit mu ji zaparkovanou ozrala se zakvaltovanym P, kdy se pak uz o prevodovku bal, pac auto odskocilo 1,5m pres obrubnik, tak ji ma dodnes. Po fl a 2,4. Fakt dost muziky za malo penez, ale renome 0
o 21.08.2018, 06:56 | Bulík | Upraveno: 2018-08-21 06:56:37
Ahoj,

Sám mám taky Volvo V 70 a naprostá spokojenost,takže chápu Kounectovo lobování:-)
Nicméně je třeba si přiznat,že v době kdy jsme vozily kočárek my tak tam moc místa nezbývalo.Ten kufr je sice dost velkej,ale taky hodně mělkej.
Rejd u V70 taky není žádná hitparáda.Ženě chvíli trvalo než si na to zvykla.
o 21.08.2018, 08:39 | Milhauzz
Já řešil před lety něco hodně obdnobnýho. Ne že by s manuálem neuměla, ale nechtěla. A já už naoplátku nechtěl dělat taxikáře, když sem přijel z práce. To bylo furt "hoď mě k našim, zavez nás tam ..." I když bylo auto zaparkovaný u baráku a já měl to štěstí, že sem pracoval nedaleko a mohl jezdit do práce busem. Dopadlo to tak, že auto zarůstalo do trávy a řekl sem si dost ... no a pak to šlo asi takto:

1, nechal jsem ženě volnou ruku na výběr. Našla P206 SW (taková ta parodie na combi). 1.6 benzína v automatu. Na prcka slušně vybavený, včetně digiklimy, elektrických oken, zrcátek a kdo ví, jakejch ještě hovadin. Bylo to super, žena začla jezdit. Jenže se dovnitř kromě nákupu nic nedalo dát. Děcka nás kopali do zad, jako spolujezdec i jako řidič sem se cítil jako "sám v přeplněném kupé". Šlo z domu ...

2, přenechal sem ženě Oct1 v automatu (1.8T), kde se nechala překecat, protože má výhřev sedaček, autoklimu, šíbr a takový ty další nepodstatný věci. Haleluja, prostě dobrovolně se nechala podřídit tomu, že bude řídit větší auto - no hromadu ženských s tím má problém. Dodělal sem el. sicnu, protože sem se do toho po ní nemohl narvat. Má ji doteď, i když je už omšelá, má toho mraky najeto a i přes pěkný kola je to prostě už "veterán".

3, co je prdel, tak velký auto už ji nevadí. S přehledem řídí i SuperBa a když sem se jí ptal, jaký auto by chtěla do budoucna, tak že se jí líbí X5 :) Vyprsknul sem kafe a dospěl k názoru, že nechat ženě volnou ruku při výběru auta je průser. Buď chce malou nákupní tašku, která se časem ukáže jako nepraktická, nebo mastodonta, kterýho neuživí ani já, ani ona.

Vím, nikomu sem teď neporadil, ale v jednom mám jasno. Ať budou stát před barákem jakýkoliv auta, obě, jako teď, musí mít el. sicny s pamětí. Osobně je mi jedno, jestli jedu svýma veteránama, firemním nesmyslem, kamrádovým Hjundé nebo já nevím čím, ale když mi někdo rozdrbe sedačku, tak šílím.

Hezký ráno :)

o 21.08.2018, 10:09 | Pglock
S velkým nadšením ti i jako majitel x italských aut cromu nedoporučím.

Mjety v tom stojí za hovno (2,4 vede v průserovosti na plný čáře) a automat od Aisinu je dobrej do tý doby, než zjistíš co v něm může zahučet. Itala s matem rozhodně ne.

46ka s automatem od ZF docela dobrá volba - problém je ten, že je jich většina vylítaná do mrtva.
o 21.08.2018, 13:57 | kykloop
Díky za vtipnou vsuvku ohledně sedadel. Do této fáze jsem se ještě nedostal :-D

Dneska jsem shodou okolností viděl naživo Cromu a vypadá líp než na fotkách. Krasavice to samo není, ale dalo se to :)

Jinak na motor 1.9 Mjet právě všude čtu víceméně kladné ohlasy, že to je z dieslů rozhodně to lepší... to se spíš bojím té převodovky, ale to obecně u všech automatů...
o 22.08.2018, 09:17 | Losky
Jj, sedadlo řidiče je i u nás věčné téma:)))))))) Vždycky jsem chtěl auto s pamětí sedačky, ale nepoštěstilo se:(
Cromu bych bral taky 1.9. Auto bylo docela v pohodě a je velký, ale je to trošku atyp
o 22.08.2018, 10:33 | KaZaN
A co nějaký trojkový BMW? E91? Měl jsem a bylo super, kufr rozhodně větší než moje současný 5GT, zpracování mi přišlo lepší než současný BMW herky, prodával jsem ho tuším s 250tisíci km na hrbu a všecko bylo ok. Zběžně jsem koukl na mobile.de a pár co plus mínus pasuje na Tvý požadavky jich tam je. Sice žádný extra krasavci a výbava taky není hvězdná...

[ Link ]

[ Link ]

o 22.08.2018, 14:38 | Pglock
U cromy budeš neustále pendlovat mezi klapkama - DPF - EGRem a poloosama.

Pár mě jich už rukama prošlo a je to shodnej motor s AR159 110kW. Nejezdí to zle, ale furt se na tom něco sype. Navíc většina z nich již spolkla svoje klapky a je rozhrabaná. Odstranění klapek není zas tak úplně snadný.

Fakt se tý cromě radši vyhni. Poslední použitelný auto bylo stilo s 88kW Mjetem. Pak už to bylo jen horší....

o 22.08.2018, 22:11 | kykloop
včera jsem to probíral se svým dlouholetým automechanikem a dle očekávání mi poradil O2, resp. nějakou škodovku. Zároveň doporučuje spíš benzín a ne naftu při nájezdu do 10tis. že na škochtle jsou o dost dostupnější a levnější díly... opravy u jiných značek starších aut, že kolikrát nejsou ani rentabilní. No tak uvidím.. Když O2, tak bych chtěl 1.8 TSI, ale těch se zas tak moc neprodává a v automatu už tuplem ne. A samo cena už na dvojnásobku Cromy. No uvidím... spíš to asi bude na co zrovna výhodného narazím.
Ty báva jsou pěkný, ale cenově už zase trochu výš.
o 22.08.2018, 22:51 | Kounect
Jestli Ti mechos radi 1.8tsi tak to potes koste. Neco si o tom shit motoru pocti.
Za me bych se te Cromy tak nebal, ale jestli jsi dosel az sem, zminim opet V70 2.4i 125 kW. Motor vecny, spotreba 9-10 benzinu s klidnou nohou. A ta D5 120kW co zminuju je neco jako slavna VW tdi, dle meho bych naftu, byt na 10t km rocne, nezatracoval. Zadne swirl, dpf, vstrikovani bosch, turbo bez naklapeni, neni duvod si myslet, ze nutne potrebujes benzin. Muj nazor.
Nicmene kdyz tak, co nejaka Corola verso 1.8? S automatem jich je mene, ale obcas se objevi...
o 22.08.2018, 22:51 | Kounect | Upraveno: 2018-08-22 22:58:01
o 23.08.2018, 00:16 | Losky
1.8 TSi bych taky nebral a rozhodně tam bude DSG a to v téhle kombinaci máš slušně zaděláno na průser. Buď bych bral tu 1.9 TDi a nebo ještě první generaci Octavie, kde automaty byly tuším ještě normální. Škodovka je rozumná volba, díly jsou všude a umí to opravit kde kdo.
o 23.08.2018, 07:57 | Milhauzz
Mno, 1.8T v automatu mám, ale jedničku. Najeto hrubě přes 400tkm a řadí to jak fík. Ale jasně, tady je to tady hrubě pod požadavky. Holt veterán :)
o 23.08.2018, 08:29 | Pglock
To je zas nějakej škodováckej kokot. Už jen to, že díly jsou levnější a dostupnější mluví za vše.
Vždy jsem na Itala sehnal cokoliv a za slušný ceny (mluvíme o běžným autě, ne Delta Integrale apod...)

Dvojkovou koktu? 77kW TDI nebo 1.6MPI
o 23.08.2018, 08:35 | Kapka (M)
pro mojí mámu (už duchodce) jsem před lety dotahnul z něměcka Octavii 2 1.9TDi 77kw s DSG s cca 140000 km..a za ty roky co s tím jezdí jenom na tom dělám klasický servis na dvoře..oleje,filtry,brzdy..a zatím auto na pohodu..a to s tím jezdí hodně často dovolené (Slovensko,Chorvatsko,Rakousku atd..)..jediné co jsem tam měnil byl chladič klima-nemoc 2.octavek-utíkal.
o 23.08.2018, 09:28 | walish
"kupte si Škodovku, díly se válejí všude a každý to umí opravit", řekl mechanik. To bude asi další z těch, který se zasekl někde u Felicie. Jestli nafta nebo benzín je úplně fuk, záleží na trasách. Ale jestli nafta nebo jeden z nejprůserovějších motorů vůbec, slavný 1.8TSi (případně kterýkoliv turbobenzín), tak je to fakt jedno, 2km trasy nebudou dělat moc dobře ani jednomu.
o 23.08.2018, 16:48 | kykloop
mechanik mi nedoporučoval 1.8TSI, to jsem si vymyslel já.. že když už O2, tak s tímhle výkonově zajímavým motorem...

Co se týče nájezdů, tak je to právě půl na půl - asi taková klasika.. nákupy, krátké výlety po okolí a občas chata 120km + 1x ročně nějaká dovka dál. Do práce jezdim sockou :)
Ročně to bude těch 8-10tis max.. tam ta nafta asi moc smysl nedává.. všude čtu od 15 spíš 20tis víc... Ale zase mít nějaký benzín co žere 10 se mi taky nechce. No je to se mnou holt těžký.
Ta corola vypadá hezky.. ale bude těžký na nějakou natrefit.
S tím 1.8 TSI...někde čtu že OK, jinde že ne.. to se v tom má člověk pak vyznat.

Asi to dopadne podle toho, na co zrovna narazím ve slušném stavu a nebudu se zaměřovat na konkrétní model.
o 23.08.2018, 18:36 | crestik
výsledek je ten, že slavný T(F)SI minimálně do roku 2011 (kde zavedli pár změn) je prostě riziko větší, než je zdrávo. Btw. kolegovi v práci odešel i v té 88kW verzi v převlečené A4 od Seatu - Exeo. Nechal opravit, aby to nějak žilo, ale problém s olejem se objevil na druhé straně...naštěstí během testovací jízdy ve známém autobazaru se chyba neprojevila a tak "slouží" u jiného pána.
o 23.08.2018, 21:14 | Kounect
1.8T je super, 1.8Tsi taky, ale pruser. To je Ti z toho jasne.
Skodovka neni modla, servisman ji asi zna a dela, tak Ti ji doporucuje aby si udrzel klienta, pac se nic jineho ucit nechce.
Kup si co se Ti libi, ja protoze znam Volva tak zminim opet V70 2001-2005 D5 120Kw a to z duvodu, ze to auto je proste dobry, vychytany a overeny casem (jeste). Stejne jako Okta 1.9 tdi rotacka ci i II 1.9 tdi 77kw. Kazde auto ma nejake plusy i minusy...takze si akorat vyslechnes nazory skupin , ja rikam hlinikova napravnice, hlinikova ramena, velka odolnost proti korozi, takze to jsou stale pekny auta, byt moralne zastarala, vetsinou pekna vybava vcetne bufiku, super 5ti valec s common railem, spotrebou okolo 6ti v pohode, turba vrakace normalne nahazeli do srotu, pac je nikdo nechtel, protoze se nesypou (lehce nadnesene, ale minimalne jeden vrakac v Praze to tak fakt udelal a prezentoval jako zajimavost).
Nekrade se to. Ja to mam proste rad...a to rikam ze zkusenosti S60 2.4T, S80 2.5tdi audi, S60 T5, V70 II 2.4T, V70 III 2.0i, S80 II 3.2, V70 II D5, V70 I 2.4i, V70 III D5 a z tohohle prurezu generaci je fakt ta dvojkova V70 s D5 super kara. Ale to je jenom nazor ;)
o 23.08.2018, 22:30 | kykloop
tak já teda trochu kouknu i na to volvo 120kw :), ale přijde mi to jako pohřebák, taková krabice vzadu :D.. volva vůbec neznám. Snad nějaký potkám venku, abych ho omrknul v reálu. Jinak je nějaký rozdíl v modelech 2006+? že jsi psal jen rozmení 01-05. Jsou tam pak i 136kw motory - ty ne? Spíš jen kvůli šířce nabídky, po kw zas tak nejdu ;)
o 23.08.2018, 23:07 | Losky
pglock: Kokot jseš akorát tak ty (podle sebe soudím tebe, že...). Samozřejmě, že díly se neválí na cestě, ale Škodovky jsou tady domácí auta a díly se zde prodávají opravdu hodně a není třeba pak na něco čekat apod. Já tedy nevím, jak mají ostatní zkušenosti, ale u jiných značek (zvláště japonských) se ti něco posere a většinou vše na objednávku. Na Škodovku není problém víceméně vše sehnat pomalu hned (mimo autorizák). A pokud je auto pro ženskou, tak nevidím v tomhle autě vůbec problém. Nechápu, proč tady furt někdo z čecháčků řeší nenávist ke Škodovce. Ty třeba vidíš modlu v italských autech, proč ne, nikdo ti to nebere, ale rozhodně tady o tobě hned nikdo nepíše, že jseš zase nějaký kokot, co tady prosazuje italský sračky, že?
o 23.08.2018, 23:23 | Kounect | Upraveno: 2018-08-23 23:25:09
Ja ale nepremlouvam, pisu jenom co bych volil ja, treba zkusis a zalibi se, treba ne.
01-05 je jeste bez DPF, bud oznaceni D5 120Kw anebo 2.4D coz je podlazeny ten samy motor na 96Kw.
Od 06- s DPF rozeznas pripadne jednodusse, stary motor - cerny kryt, novy motor cerno sedy kryt. Plus zmena v oznaceni - D5 je tady 136Kw a 2.4D 120Kw a to by se dalo zamenit s tim starsim motorem.
Asi tak v rychlosti. Kdyby Te to chytlo, klidne se ptej :)
A pohrebaky byly jednickove V70 a 850, tohle uz je vcelku kulatina. I kdyz pravoverni Volvari by prisahali jenom na radu 200/700/900 jako regulerni krabice a timhle bys je urazil :)
o 24.08.2018, 07:00 | Pglock
Losky: kokot je každej, kdo tvrdí tudle omletou sračku určenou k propagaci šádewágenu a jemu podobných "rádobydomácích sraček". NIKDY jsem neměl problém cokoliv sehnat do druhýho dne. Ať to byl Ital nebo Francouz. Cena? Srovnatelná s celým opěvovaným koncernem. Takže argument tak akorát o hovně.

Nenávist ke škodovce? Seš úplně mimo. Ale ta trapná a neustále omílaná propagace a doporučování ochcávek a všeho koncernovýho je už k posrání. Od dob co vyjely TSI jsou to příšerný sráče.

BTW je vidět, že sis ani nepřečetl vše, co jsem napsal. Pak bys tu netvrdil takovou píčovinu, že jsou pro mě taliáni modla. Asi jsem ti šlápnul na kuří oko se škodovkou, což?
o 24.08.2018, 09:52 | Losky
Pglock: Ne, nešlápl si mi na nic:) Jen prostě já osobně nemám se slepicí ve znaku problém a div se, několik Italů jsem měl a byl jsem taky spokojenej. Jen francouze a japonce nemusím.
Dnes je doba, že se rozdíly v autech dost srovnávají díky úsporám. Mám doma dvě škodovky, O3 a Roomstera a letos jsem do opravy motoru Roomstera dal asi 35tis, takže né vše je levné.
Každý auto něco má.
Já jen nechápu, co tady hned nadáváš. Já napsal v klidu svůj názor.
Prostě tobě VW vadí a všichni, kdo ho doporučí, jsou kokoti?
Sorry, ale tohle mi neco připomíná
Youtube video:

o 24.08.2018, 22:23 | jp1
pár mých poznatků.....
Honda dělá hodně dobrý automaty, třeba Accord combi, Croma se dělala i 2,2i benzín automat, Zafira 1,8i není tak velká, ale pozor Zafira A klasický automat, Zafira B robotizovaná převodovka, kterou jsem chtěl před časem kupovat, ale po prolezení internetu, jsem od toho upustil. Jinak obecně každej automat funguje dlouho perfektně, když řidič není hovado a pravidelně se měmí olej, kdysi jsem měl Volvo 850 TDi automat, 500.000km na tachometru, asi nestočených a převodovka řadila nádherně.....
o 25.08.2018, 07:32 | JA | Upraveno: 2018-08-25 07:33:22
kdyby si přeci jen to Volvo....v současné době tam prodávám
[ Link ]

moc pěkná

privat 722 620 620
o 04.09.2018, 10:46 | Losky | Upraveno: 2018-09-04 10:50:30
Krásný kousek. Jen ta cena je už dost na tak staré auto. Ale vypadá opravdu zachovale, to se musí nechat a jak už koukám, kupce si našla.
o 04.09.2018, 21:49 | JA
otázka je co je hodně...jo je pryč...ještě jsme udělali servis a jedno ložisko na kole...
o 24.09.2018, 13:17 | kykloop
Jelikož jsem zatím neprodal stávající auto, tak pořád dumám :)

Dotaz na Volvisty (Kounect?)... Co V50? Tam by se jednalo nejspíš o motorizaci 2.0D 100kW případně benzín 2.5 T5 - ten benzín už je výkonově hodně vysoko a asi by to nebylo ani vhodné pro začínající řidičku? :D Navíc jsem četl, že T5 mají hodně tvrdý podvozek?
Velikostí by V50 myslím stačila, líbí se mi o dost víc než V70. Co se týče náhradních dílů, tak je prý hodně stejných jako na focuse, takže to by také nemuselo stát ranec.
Automaty mají volvca vlastně jaké? Nastudované mám jen DSG a ty tam nejsou :)

Pak mam ještě v hledáčku koncern... než oktávku, tak spíš raději Passata B6, tam je na výběr ale v podstatě jen 2.0 TDI 103kw, kde bych se snažil vybrat 8V PD verzi, která má méně problémů než 16v nebo už novější common rail, ale ty jsou už o dost dražší.
Případně Golf combi, ale to už jsou stejné motory.

Nebo jít do loterie s oktávkou 1.8 TSI... když by byl doložený servis, že hlavní problémy jsou vyřešené :-D
o 26.09.2018, 22:17 | Kounect
V50 je presne jak pises, je to focus se vsema svyma prednostma i nectnostma. Tzn. bomba jizdni vlastnosti, ale taky problemy s elektrikou a motory...k tem trochu vice - 1.6d je 1.6tdci ford a je absolutni nesmysl, ma to kratkou prevodovku a nic moc jizda s tim, 2.0d je hdi peugeot v podstate rhr bez fap, to neni vubec spatny motor, osobne jsem ho mel v S40 II od 260-290t a motoru nic nebylo, akorat uz sla spojka a dvouhmota a tak nejak vicero spotrebaku nez jsem chtel, ale jinak super. U techto motoru akorat pozor na zohybane ojnice, teple jakztakz bezi, ale studene se hadaji a kouri, tak to poznas nejlepe. No a pak D5, to je asi nej, 132kW, super svezeni a spolehlivy petivalec, ale uz ponekud tezsi na predku a je to znat na jizdnich vlastnostech, i presto bych toto doporucil. D5 je vzdy automat, aisin warner 5stupnovy, kdyz se meni olej, vydrzi hrozne moc, skoda ze ho lidi moc nemeni (no dobre, nemenili pac to nevedeli, ted se to zacina lepsit, to povedomi o dozivotni olejove naplni). Jinak je to gumak, radi s rozvahou, oproti dsg je to lenoch.
T5 je uplne jina uroven, to uz je zabijak, trochu to cipnes a mas focus rs s jinym vzhledem. A nejhorsi je, ze ten podvozek tomu motoru staci, takze fakt super svezeni, ale urcite ne pro zacatecnika. Ackoli co je to zacatecnik, kdyz bude jezdit s rozumem, proc ne. Tam ale pocitej spotrebu 9-10 s lehkou nohou. Kazdopadne v ohledu spolehlivosti jsme opet na dobre ceste, tam se vyslovene nic neseje. Obcas skrtici klapka, nejake cidlo ale mechanika jako takova good. No kdyz se tomu dava, tak to papa olej, ale to je vlastnost, ne zavada.

1.8tsi bych nepokousel. B6 s timhle premyslenim v poho, nenech se ale pripadne ukecat na 16V...jak pises, tak to uz vis. A cr 125kw jdou celkem dolu, posledni dobou, tak coby nehledat i toho.
o 27.09.2018, 09:47 | Bucci
v červenci jsem prodával O1 combi 2002 za 50k 4kvalt AT... a vlastně jsem jí prodával jen z důvodu velikosti, ne, že by byla malá, ale prostě moje rodina je už větší než co auto mohlo poskytnout...

jinak 200% spokojenost
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3107 sekund.