Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: Octavia 1U FL 2002 1.9 TDI 66kW

 o Navštíveno 7608x o
o 01.09.2018, 23:48 | Daryl (A)
Ahoj bando, je tu urcite mrte specialistu na tuhle karu. Potrebuju par "rad" ci odborny nazory.

koupil jsem tuhle nesrtelnou tetu. Velice dobry stav, rozumna vybava (klima, tempomat ...), 380tkm ... je po servisu a cerstvou poctivou STK ..takze o nejblizsi kilometry nemam obavy. Nicmene chci ji nalozit jeste aspon 100tkm a tak bych rad par drobnosti:

1) nesnasim plastovy volanty. Takze kozeny, vyhrivany s multifiunkci z O3 by sice mel pasovat (da se od 3500 do 5000 sehnat), ale nevim jak to vyhrivani a multifunkce. Jde bez vetsich problemu zapojit ? Airbag by snad taky nemel byt problem, coz ?

2) klima je manual. Kdyby tam sel posadit klimatronic "plug-and-play", sel bych do nej. Zkusenosti ? ma to smysl ?

3) Interier - sedacky ... vyhrivani ? je tam defaultne priprava ? Anebo je to omrd ? Aktualne nema, ale lepsi sedaky s touto ficurkou by mi zimni provoz zprijemnil ...

4) naftovy webasto ? Ne zebych ho nutne potreboval, ale pokud by to zase bylo bez problemu, kouknul bych se po nejakem levnem kousku.

5) jemne vibrace do volantu jen pri zaberu. Puvodne jsem si myslel, ze bude jen potreba vyvazit kola, ale pokud motor neni v zaberu, ale naopak v brzdeni, tak vibrace necitim. Poloosy ? klouby ?

Tlumice, cepy rizeni .. koukal jsem za par korun, vic mne bude stat ten mechanik, co to bude menit :)

Kdyby nekdo namital, ze to nema financne vyznam, to auto jsem poridil za cenu onoho "velkeho" servisu, takze nejakych 20-30t mu klidne dopreju, pokud mi tech 100+tkm poslouzi ...




o 02.09.2018, 01:20 | lambados
1. Volanty prehodis. Multifunkce fungovat nebudou. Chces volant z 03 jak jsi psal. Ani z o2 by nefungovala multifunkce. Teda maxidot. A radio. Tempomat ano. Ale s vymenou radia o maxidot i radio prijdes.
o 02.09.2018, 01:23 | lambados
3. Natazene nic neni. Kup sedacky se svazkem a tlacitkama do palubovky. Natahni svazekpod palubovku abys mohl ovladat vyhrev. A na sedadlo plus a minus aby jel posun.
o 02.09.2018, 01:29 | lambados
2. Za me nejde. (Cidla.... kabelaz)
o 02.09.2018, 01:29 | lambados
2. Za me nejde. (Cidla.... kabelaz)
o 02.09.2018, 01:32 | Daryl (A)
Multifunkci chci poslat do alpiny 113BT. Vyhřívání volantu ? Maxidot to nemá (jen klasicky palubak. Ten ani přepínat z packy nepotrebuju. Sedačky se svazkem ... ok. Dal ?
o 02.09.2018, 01:33 | Daryl (A)
Ok klimatronic mne tolik nepali. Stačí ze v létě chladi. ...
o 02.09.2018, 09:40 | fredh
1. Teoreticky by se dal sehnat multifunkční z O1 a dozapojit (případně tříramínko z passatu b5/5.5), normálně to z fabriky vyjíždělo. Jednou jsem tam daval volant z O3, ale airbag pořád svítil, myslím že tam byl jinej konektor. Majitel to neřešil...

2. Jako lambados. Moc prace pro nic...

3. S kámošem jsme je do jedný octy dodělávali, nic hroznýho, pokud máš dárce a vše přehážeš z auta do auta.

4.Na webasto bych se vyprdl, pokud nemáš auto z Itálie, Španělska apod., tak tam máš předehřev chladícího okruhu (je to takovej hliníkovej bazmek vedle hlavy, do kterýho jdou tři žhavičky). Pokud žhavičky vyměníš a vše funguje jak má, tak auto topí velmi rychle. Mě stačí 2 km a už se hrne vlažnej vzduch.

5. Toto by mohly být uložení motoru. Koukni při startu nebo chcípání motoru, jak moc se mele. Pokud se dost mele, tak vyměň všechny tři najednou a dej tam lemfördra. Pokud to budeš měnit postupně, tak ty špatný uložení motoru likvidujou to nový uložení motoru. Všechny tři uložení se daj sehnat do 3000kč myslím. A pokud jsou ty uložení motoru špatný, tak likvidujou i vlnovec výfuku
o 02.09.2018, 10:24 | Kapka (M)
2. klimatronic-dělal jsem to kdysi na sve RSce...dokazal jsem to sám o víkendu v garaži
jinak se logni na octavia forum..a tam se řeši všechno..
[ Link ]
o 02.09.2018, 12:47 | camron
Tak to je dobré sebemrskačství skočit zpět do O1 :-).

Máme jednu "babičku" v práci a otočit Brno-Praha-Brno = 1-2 brufeny na bolení hlavy a rychle se objednat k fyzioterapeutce se zádama...:-)
o 02.09.2018, 13:18 | Daryl (A)
Camron: neni to zpět, je to druhé auto. Dělník. Jinak toho fyzioterapeuta dej proplatit RSD a nesvadej to na koktu :) A ukaz mi jiný takový nesmrtelný auto, který te odveze Praha Brno za 7l nafty a pořízení te stojí 20tkc ;)
o 02.09.2018, 14:14 | radek.613
Jasne, legendami opredeny model ze slepicarny...3,5na sto, ba dokonce 3,9654322 ze :-D
o 02.09.2018, 14:43 | Daryl (A)
Tak jasne, mohl jsem koupit S65 AMG aby to mělo zvuk, styl, objem i správný počet válců, ale mam pocit, ze by mi záruka padla kdybych jej vzal do sadu a povesil za nej vozejk a kufr naložil cihlama a cementem :))) takže buď to musí byt silnější benzin nebo klasická nafta. Benzin nevychází pak ekonomicky na spotřebu. Atd atd atd ... proste na dělníka je to asi cajk volba.

A jsem rad ze pichnuti do hnízda s cedulkou 3,5/100 zabralo :-D
o 02.09.2018, 17:28 | camron
Pak mi tedy, popravde, moc nedávají smysl tu úpravy? To nerýpu, fakt...
o 02.09.2018, 17:32 | Pglock
Tvle další blázen s klasikou od hailHitlerwagenu.
BTW si trochu rejpnu taky - za 7 nafty tam a zpět mě doveze i Marea JTD (81kW). Svezu se a nejsem vyhrkanej jak šulin. Ohledně nesmrtelnosti - předposlední odjela do šrotu s 580kkm v řj a příčinou smrti bylo trkání se svodidlama. Nebýt toho, tak ještě minimálně 50 najela ;)

MF lze spárovat až ve dvojkový ofci. V jedničkový máš smůlu.

Klimatronik - plug and play to nepůjde určitě. Lze, ale je s tím práce.


Webasto = sebevražda.

Vibrace do volantu při záběru - poloosy, uložení motoru, případně dvouhmota. Neřešit.

Výhřev - nevím na čem záviselo, ale kus od kusu. Některý to měly natahaný, některý ne. Příprav se na to, že to budeš dotahovat.

Osobně bych se rozmyslel, zda na takový odjetý jebce s posláním zhuntu do bezvědomí řešit cipovinky typu vyhřejvaný sedačky a volant v kůži.
o 02.09.2018, 17:57 | Daryl (A)
Tak minimálně ten volant rozhodne :) z plastu mam vyrážku :)

o 02.09.2018, 20:30 | lambados
Zdar. Narovinu. Volant z o1. Multifunkcni jsem vyhodil na ekac je to 3 tydny. Prodaval jsem ho pul roku za 300kc a nikdo ho nechtel. A ani origo multi ti nepojede. Pokud nemas oznaceni celeho vozu. Na konci A. B nefunguje a C 50 na 50
o 02.09.2018, 20:37 | lambados
A... je myslim s maxidotem. B je holatko. A c je nejaky uni. Ze by melo ovladat ale neposilat informace. Tak nejak....volant z o2 je hezkej. Nasadis taky. Triramwnej kuze. A staci jen prepinovat konektor.
o 02.09.2018, 21:17 | Daryl (A)
Jaké označení ? EU 1999/102A ? Nebo STALHX01FM5 ? Multifinci chci jen na ovládání rádia s HF. Na palubak a multidoty seru :)
o 02.09.2018, 21:26 | lambados
Kruci. Promin. Jsi rikal, ze chces neorigo radio. Tak to byla zbytecna informace. To pak nvm. Nvm jak bych to udelal.
o 02.09.2018, 21:27 | Daryl (A)
Btw na O2 volat echo mi vadí, ze je to ta vylestena kůže. Žádný benefit. Chci to na co jsem zvyklej v O3.matna jemná kůže.
o 02.09.2018, 21:28 | lambados
Nvm jestli koupit redukci z o1 nebo podle typu volantu. Nvm jestli to jde na primo... ale teoreticky. Volant z o2. Tak redukci na o2 multi k alpine.
o 02.09.2018, 21:32 | Daryl (A)
Rádio ma adaptéry na ovládání z volantu. V tom troubě neni. Jde mi o airbag. A vyhřívání. Nevim jak je to řešený.

Pak už jen seženu nějaký L&K nebo RS interiér s vyhrivanim sedáku a budu spoko :) Pak to hodím nejaky Hifi garáži k vytlumeni přepážky a podbehu plus ty saskarny kolem rádia a muzu ho dojezdit.
o 02.09.2018, 21:34 | lambados
Ze staryho bagu ustrihnes koncovku. A naletujes na novej bag. A je to. Jak je to s vyhrevem nevim.
o 03.09.2018, 08:20 | Kapka (M)
Nebo nech ten origo volant přešít..bude tě to stát cca 1200,- ..a nemušíš řešit redukce,bag atd
o 03.09.2018, 11:37 | Daryl (A) | Upraveno: 2018-09-03 11:38:09
to nechces :) TO uz muzu jit do tesca a koupit si chlupatej navlek :)
o 03.09.2018, 12:09 | Pglock
Tak přešití je rozhodně lepší volba...

o 03.09.2018, 13:39 | camron
Kapka: ...tak bag (y) by u 16 let state mrtvice asi resit mel, ne?!
o 03.09.2018, 13:51 | Pglock
Když tam nechá origo, tak to řešit nemusí...
o 03.09.2018, 14:00 | camron
Jakoze maji bagy zivotnost (funkcnost) 16 let +?
o 03.09.2018, 14:04 | Kapka (M)
Jako že nebude muset bastit nějaké redukce na připojení bagu apod..
o 04.09.2018, 16:41 | Daryl (A)
Pglock: presiti by hyla volba, pokud by byl sitej. Tenhle je platovy ... odlitek. Nasiti kuze ho jeste nafoukne. Kravina. Redukce je to nejmensi ...
o 04.09.2018, 17:03 | Tuner#2 | Upraveno: 2018-09-04 18:10:10
To jsou zase hejty :-))

Jsem tady na fóru 20let, napřed tady skupinka hejtovala 120tky a přitom sami jezdili v rozpadlym Kadetu. Postupem času byl problém ujet víc jak 20km ve Favoritu, pak ve Felicii, poměrně nedávno ve Fabii a teď se nestačím divit, že už došlo na jedničkovou Octavii :-))

Za jak dlouho dojde na Octavii III?

Jinak kamarád objel Rapidem (stejný podvozek jako 130tka) celý svět od Ruska, Asii, přes Austrálii a Jižní Ameriku konče a světě div se, nikam na fyzioterapii nemusel a to třeba na roletě v Mongolsku stavěl co 50km vše na autě přetáhnout. Asi by zdejší hejteri měli začít něco dělat hlavně sami se sebou a svoji tělesnou schránkou...
o 04.09.2018, 17:53 | camron
A jeje, zlutak se naucil nove slovicko, tak to zase bude alespon 4-5x v kazdem prispevku.

Jinak, ty chytroline, pisu z vlastni zkusenosti. Jsem holt uz asi zvykly na jine pohodli, nez mi prinasi uskakana drubez. Je mi jasne, ze ty mas z te sve slepici babicky pater z ocele....respect!
o 04.09.2018, 21:03 | Daryl (A)
camron: prrr kone ! zadny flamy tady ju ? chapu, ze pro nekoho, kdo je zvykly na medveda s mechama je lidove vozidlo neprijatelny pocin. Nicmene z ekonomicky-praktickeho hlediska to vychazi jako best volba. A na pohodli si nemuzu stezovat. Oproti tomu co jsem doposud denne uzival (mondeo, 528, superb 2, O 3 to zadny vyrazny rozdil neni. max vykon, ci projev motoru ... inerier se da resit, servis je tu prakticky zadara .. kdyz je potreba. Zbylyho ctvrt mega umim investovat vyrazne vyhodneji :)))))
o 04.09.2018, 22:47 | camron
Zpátečku by tu měl dát někdo jiný. Udivuje mě, že člověk, který si DOVOLÍ vyjádřit jiný, než v daném vláknu akceptovatelný názor, je hned "hejtr"? Co je na osobní, nezpochybnitelné zkušenosti za "hejtování"?
o 05.09.2018, 05:46 | pbjun
No o pohodlí přesvědčen nejsem, ale o spolehlivosti a životnosti tohoto stroje přesvědčen jsem. Osobně mám radši fordovské podvozky a sedačky (sám mám focuse 2002 kombi), ale co se týče odolnosti a servisu O1 nemám pochyb. Co se týče toho airbagu tak tam bude nejspíše problém s tím, že O3 bude mít dvoufázový airbag a O1 ještě jednofázový (dvoufázový se nafoukne dle rychlosti buď napůl nebo na max) a taky si nejsem jistý zda bude v O1 umístěn tak aby případně nezpůsobil potíže. Co se týče sedaček, za pár peněz už se dají pořídit i RS interiéry z O1 tak bych šel tím směrem... Jinak předělání klimy na climatronik je docela oser, dělal sem to na focusu 2001 a muselo se vyměnit komplet topení pod palubkou + komplet elektrika. Počítám, že u O1 to bude velice podobné...
o 05.09.2018, 08:12 | Pglock | Upraveno: 2018-09-05 08:16:57
Když přímo srovnám na komfort Stilo 2004 a ofci 1 2004 - ve stilu vydržím sedět 300km bez problému. V ofci jsem po 300km musel zastavit a 20 minut chodit.

Najezdil jsem se toudle jebkou celkem dost dálek (UO - Winterthur) a rozhodně to už opakovat nechci.

A spolehlivost? Jo, to tej 66ce upřít nejde. Ale taky není jediná na světě, která umí jezdit spolehlivě. Viz JTD 85kW od fiatu.

BTW přešití volantu - většina výrobců udělá to, že pošije plastovej volant kůži... :D

Pro kolegu Tunera: záda mě bolely jen z ofce a jedničkovýho brava. A to v autě prosedim většinu času. Takže tělesnou schránkou to není. A pokud někoho baví se hrkat ve 30 roků starý jebce okolo světa, nechť to tak dělá. Já se radši svezu něčím, po čem nemusím ráno přemýšlet, zda si ke sraní sednout nebo zůstat stát.
o 05.09.2018, 16:18 | Tuner#2
Asi ty záda bolí každého z něčeho jiného :-)) Já třeba nesnesu měkké sedačky a z kamaradovo nového Peugeotu jsem po 100km v Praze opravdu málem nevystoupil. Ty sedačky nemají vůbec žádnou oporu a proti nim je sedačka z jednickove Octavie luxusní Recaro. Ale co nechápu je ten posun v rámci let tady na fóru v plivání na to co je špatné, proto jsem se ptal kdy začnete plivat na O3?... Úplně nejvíc je pak potkat takového hejtra v rozpadle herce :-))
o 05.09.2018, 23:01 | xSam
Po 30 tis km bych na O3 Scout r.v2017 mohl naplivat dost. Ale asi to nedává smysl. Myslím, že většina dnešní produkce aut bude stát za podobnou vyližpr*el.
Jsem zvědavej co za rok pořídím.
o 06.09.2018, 11:27 | Bucci
Daryl: podle mě je všechno možný (teda krom ovládání z toho volantu - multifunkce)... je to skládačka, takže i maxidot výměnou budíků a dokódování možné...

co se týče servisu, tak ha doslova hubičku mi vše servisoval Mára (O1 2002 FL combi - u mě AT, před 2 měsíci jsem jí prodal...)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3317 sekund.