Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Forestr - zavzdušňuje se chladící soustava

 o Navštíveno 6433x o
o 21.10.2018, 21:26 | PK
Ahoj, prosím vás o radu, na Forestru SF se mi nejspíš zavzdušňuje chladící soustava. Zničehonic přibylo v nádržce, je skoro do plna. Auto blbě topilo, tak jsem vyměnil termostat, chladící kapalinu, mezitím jsem tam nalil i nějakou sračku z kelly na proplach soustavy, odvzdušnil a chvíli to bylo úplně v poho. Teď to zase přibylo na stejnou hladinu jako předtím. Přibude jen určitý množství, není to tak, že by to přibývalo pořád a nádržka přetékala. Olej tam taky není. Olejový víčko čistý, auto jede pěkně, nehulí. Co to může být?

Předem děkuju.


o 22.10.2018, 06:21 | mr.brain
A hadice od chladiče jsou tvrdý nebo měkký když je to ohřátý? Jestli tvrdý, tak to bude s velkou pravděpodobností fouknutý těsnění pod hlavou (hlavama) a tlakuje to vody.
o 22.10.2018, 07:19 | Pglock
Ojéééje, sračky na proplach....

Pokud přibyde, tak je třeba zjistit co.
Ale povětšinou to dělá těsnění pod hlavou.
o 22.10.2018, 07:34 | PK
Hadice jsou tvrdy. Na proplach jsem pouzil tohle [ Link ]
Pribylo to v ty nadrzce na prepad z chladice, podle barvy to vytlacilo tu chladici kapalinu z motoru, neni to nijak zakaleny, nebo ze by tam byl olej.

Co muze ta oprava stat a co to vsechno obnasi?
o 22.10.2018, 21:43 | cupra.165
Ahoj, na subarufanclub.cz to kluky taky zlobilo. Jeden klučina dělal těsnění pod hlavou..nakonec se zjistilo, že prachy vyhodil zbytečně, dělalo to víčko chladiče. Ještě zkus vyměnit tohle.
Dávám přepis z diskuse

Takže vážení, pokud ste chtěli smekat, tak smekejte znovu a hlouběji! Původní motor byl v pořádku a těsnění pod hlavou se měnilo zbytečně. Nový jetý motor nebyl třeba, ale co už, je tam.
Teď mám tedy 2 plně funkční motory (no, může se to hodit ;-D :-DDD )
........
Celý problém byl ve víčku chladiče. Po výměně teplota klesla proklatě nízko a po celou expedici (forest dostal místy sakra zabrat) zůstávala dole, jak má být....prostě, jako zamlada.
Díky vlastní blbosti mě víčko za 136,- Kč stálo cca 44 tis. ....... jj, byla to drahá sranda, ale i zkušenost k nezaplacení.
Ještě v pátek odpoledně před odjezdem sem nevěděl, co s tím a jako poslední možnost sem předtím přikoupil v rámci výměny motoru i spojkovou lamelu a víčko...no a i to nakonec vyměnil. >:-& >:-& >:-&
Víčko nedokázalo v okruhu udržet tlak, což způsobilo uvedené problémy. Vše začínalo pomalu a nenápadně. Myslím, že teď už vím, jak co poznat.

Dobrá zpráva aspoň je, že když Dušan našel v Srbsku, jako vždy, cestu, která překonala ty minulé, tak nebýt nového motoru, který táhne skoro od volnoběhu, tak bych ty cesty asi nevyjel. Vše sem kameroval, tak to bude snad vidět. Dál už nevím jak, to by forestřík už mosel umět létat.
o 23.10.2018, 10:20 | PK
Cupra: Díky za info. Víčko vyzkouším, to je to nejmenší za pár korun.

Akorát mě se teď teplota hezky drží, zatím. Chvíli to blblo, ale co jsem dal nový termostat a novou kapalinu, tak je to v poho.

Taky mám rozhozený volnoběh, lehce to poprdává, před tím to dělalo víc, dal jsem nový svíčky, prostříkal konektor u cívky a jednotlivý zástrčky u kabelů, který jsou v lednu kupovaný nový a tím se to zlepšilo. Na fórech jsem vyčetl, že prdlý těsnění právě ten volnoběh rozhodí...

Malinko mi to ještě pocukává kolem 2 tis, což se taky těma svíčkama a vším okolo výrazně zlepšilo, ale nezmizelo. Co jsem vysledoval, necuká to když přidám víc, na kloubouka to citít je.

Auto je v lpg. Na benzín je ten volnoběh krásný, ale stejně to trošku pocukává kolem těch 2 tis. Lpg filtry nový, lpg vstřiky vyčištěný a dávaly se nový jadýrka, benzinový filtr nový, vzduchový má najeto 9 tis a je docela čistý. Případně mám koupený nový, který tam můžu zkusit dát. Po výměně svíček se všechno výrazně zlepšilo, po nějakých 2 tisících to začalo být zase cítit.

Auto na benzín funguje líp než na lpg. Ale zase na ten plyn to jsou jen malý odchylky. Táhne hezky od volnoběhu až do omezovače (na benzín i lpg), jezdí opravdu hezky, žere to normálně 10-11 lpg, což mě i překvapuje na to, že to je stálá 4x4 a nejezdím s tím na kloubouka.

Tak ani nevím, jestli jen není trošku rozhozený lpg, nebo tam je nějaká závada, která se na benzín zatím neprojevuje, ale u lpg už jo...nebo je v háji to blbý těsněný, se kterým má spojitost to ostatní...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3204 sekund.