Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > PPL a Česká pošta TRAGÉDI

 o Navštíveno 11444x o
o 28.11.2018, 19:15 | birliban33 | Upraveno: 2018-11-28 19:20:30
to jsou fakt tragédi... nakopat do prdele... o Český poště ani nemluvím, ale co teď dělá PPL, to je fakt něco strašnýho... Jsem doma, nikdo nezazvoní, nedá se jim dovolat, když jim napíšu, tak ani po třech dnech nemám odpověď... Lhaní o tře pokusech o doručení, když marodím a jsem tedy doma... Prej si mám přijet do depa... fakt síla a nedoporučuju nyní využívat, v tuto chvíli, ač se to zdá nemožný, horší jak Česká pošta...


o 28.11.2018, 20:45 | radek.613
PPL si stejně jako ostatní dopravci,teĎ v tom období přetlaku najímají "osvč" lidi s dodávkama na rozvozy. Bohužel tam není žádný feedback ani kontrola, takže značná část těhle lidí na to vysloveně kálí. Nám včera přijel na firmu vyzvednou zásilku (TopTrans)tranzit shnilý tak, že zevnitř nákladového prostoru bylo vidět kolem kol ven na silnici, za volantem pokérovanej chlápek tmavé pleti s vychováním a rétorikou páté cenové... prostě nejsou lidi :( Doba je zlá, a bude hůř...
o 28.11.2018, 21:25 | Mr.Scully
Tohle je čistě otázka oblasti. Třeba v Plzni jsem zažil dva PPL dopravce a oba perfektní. Sice to nejsou zrovna intelektuálové, ale vždycky se s nimi šlo domluvit a nezažil jsem, že by nedoručili. Naopak třeba DPD jsem zažil v Plzni naprosto zoufalé.

Najímání pomocné síly funguje (bohužel) i u pošty. Na tuhle práci není třeba žádná kvalifikace, takže u nás začaly zásilky doručovat maminky na mateřské. Tlačí kočárky a rozhazují balíčky po zahradách. Zajímavá strategie. Je holt prakticky nulová nezaměstnanost a práci má každej, tak není nikdo, kdo by to dělal.
o 28.11.2018, 22:26 | birliban33 | Upraveno: 2018-11-28 22:31:45
tady bohužel nelze vůbec nic... aktivně se to snažím řešit a když se ti první kontakt podaří po 5 dnech a mají se ozvat zpět a neozvou... jinak jsou naprosto nekontaktní... volám, píšu, prosím, reklamuji... výsledek nula... a když se tu za 3 měsíce vystřídalo 5 řidičů, tak není s kým co domlouvat... a ještě jim řidič lže, že prej mi to doručoval už 3x... těžko... zvonek zvoní, marodím a tak jsem doma... prostě klasické zmrdské praktiky České pošty a jejich "Pokus o doručení byl vykonán"

EDIT: ale ještě doplním, abych jim úplně nekřivdil, tak možná v pozdních hodinách od nich někdo volal, ale v tu hodinu jsem to nečekal a když jsem volal zpět, tak to nikdo nevzal... volal jsem další den, další den, psal SMS... Takže jestli to byl někdo od nich, tak stejně není možná domluva, když je ten zmrd nekontaktní...
o 29.11.2018, 08:23 | Only_One
aktualne DHL - balík šel z UK, vše ok, podle trackingu dorazil na depo v Plzni. Přišel mail, že bude doručovaný 15. . Celý den nikde nic, na webu hláška že jsem si změnil datum doručení.. No takže volám na infolinku. Paní mi zopakovala jak papoušek, že balíček je v depu v Plzni. Telefon na depo paní nemá - mají jen maily nedovolatelné. Tak mi paní říká, že to zařídí, že doručí další den. Další den balík nikde, zase sem si udajne změnil doručení.. volam na linku, zvedla to ta tasmá paní, jak robot opět to samé, ríkám ji, jestli si teda můžu dojet na depo. Ze to prověří a zavolá, samozřejmě celý den nic. Další den balík nikde volám na DHL a už docela nasranej zase ta samá paní. Jak kolotoč. nevím, neumím, namám, nemůžu.. tak ji povídám, že tam je k celkem k bobu a její přínostnost zákazníkovy je stejnej jako automat v telefonu než mě k ní spojí.. takže mi volá že určitě si mohu přijet na depo že je tam balíček připravenej. Se oblíkám dopíjím kafe a v tu chvíli auto DHL a přivezli balík.... Tak jako byl sem rád, že ho dovezli a byl bych asi krutě vzteklej kdybych tam dojel a balík nebyl, ale mu povídám, že paní zařídila aby byl na depu.. že o tom nic neví, že je výpomoc z jiní trasy že je depo plné po střechu a krutě nestíhají. Takže to je takovej obrázek dnešních dnů. To alepon pošta, PPL DPD mají telefony a umí se domluvit mezi sebou.
Je nutné mít trpělivost, před vánoci to lepší prostě nebude,
o 29.11.2018, 08:26 | HIGHTOWER | Upraveno: 2018-11-29 08:27:45
Vše je o lidech a je jedno, jaká je to společnost.
Jeden pošťák volal vždy dopředu, moc milej, vše paráda. Pak jezdil jiný a jen házel oznámení a hotovo. To samé PPL, DPD atd., vždy je to o tom konkrétním člověku, ne o společnosti. Ta je většinou ráda, že vůbec u ní někdo dělá a nějaké reklamace jí jsou u pr....
o 29.11.2018, 09:16 | birliban33 | Upraveno: 2018-11-29 09:17:28
Only_One: já trpělivý sem, ale tady už hrozí, že se zásilka vrátí! Snažím se to vyřešit od pátku a je následující týden čtvrtek! To už je fakt trochu za hranicí...

Jezdí sem víc dopravců a často říkali, že jsem jeden z mála, kterého vždy seženou nebo se ozve brzy zpět... ale když jsou teď tihle debilové téměř nekontaktní, tak mi je to všechno k hovnu...
o 29.11.2018, 09:24 | birliban33 | Upraveno: 2018-11-29 09:30:16
Nejlepší byla Česká pošta minulý rok s EMS. Zaplatím dardu za doručení obálky z Japonska a protože marodím, čekám trpělivě doma a protože to je nejdražší a také mezinárodní služba, kde je kvalita garantována, tak nemám obavy... No, ale Česká pošta to zřejmě neví a ukládá mi to na poštu!!! Fakt sem byl hodně vytočenej a po cestě z pošty s vysokou horečkou jsem potkal známého pošťáka, tak mu to říkám a on se toho idiota ještě zastával a tak mu říkám, že tam má telefon a ani nezavolal a on na to kouká a říká, že nemohl vědět, že jsem nemocný a že by to měl dovézt a že je telefon na zásilce napsaný malým písmem!!! Tak jsem mu řekl, že to snad nemyslí vážně a že je jedno, jestli jsem nemocný, když to prostě má přivézt a je to drahý jak piča a jestli nevidí normální písmo, ať jde dělat něco jinýho nebo s sebou vozí lupu...

EDIT: před měsícem jsem si něco objednal EMSkou a byl problém... 14 telefonátů, dvě hodiny času a lovil jsem pošťáky normálně na ulici!!! než se mi to podařilo zjistit!!!

Za dva dny jsem něco posílal posílal EMSkou a dal sobotní doručení... Zase nevyplnily tel. číslo, který jsem jim dal a už nešlo do systému doplnit... A byly na to dvě... Takže místo klidu jsme zase trnuli, jak se na to pošťák vysere a vymluví se, že neměl telefon... Takže od rána nahánění, abychom k tomu zabránili...
o 29.11.2018, 09:51 | kiklop32
Nechápu, jak tyto standardní historky v době před Vánoci můžou někoho překvapit. Úplně běžně chodí balíky týden a déle. Tvrdnou na depu, než se k nim prohrabou a na depu si je nemůžete vyzvednout protože je někdo musí vybalit a zaregistrovat. Do té doby netuší, kde na depu jsou. Nedělám pro žádného dopravce, ale problém s lidma je i na mnohem jednodušší práce. A ne za vše může operátorka na telefonu....
o 29.11.2018, 10:28 | birliban33 | Upraveno: 2018-11-29 10:35:28
kiklop32: vůbec mi nejde o zdržení, ale o to, že jsou schopní, ačkoliv vědí, že nestíhají oni, zásilku vrátit zpět! A taky, že řidič lže, že už tu byl 3x, ačkoliv jsem doma, protože marodím, a taky že si mám prý dojet sám a jen tak se projedu kvůli jejich lhaní a neschopnosti 50km. Tak tohle mi vadí... a taky, že si nemůžu změnit doručení zásilky, protože mi nedali PIN... atd. atd. Tedy nejde o zdržení, ale o absolutní opětovnou nepřipravenost systému na předvánoční dobu.
o 29.11.2018, 11:22 | Pglock
Uloženka letos též perlí.
Jeden balík ze stejnýho na místa na stejný již dorazil, druhej odeslanej o dva dny dřív ještě ne.
Celkem zajímavá anomálie.
o 29.11.2018, 11:46 | birliban33 | Upraveno: 2018-11-29 11:50:27
kiklop32: úložní doba končí v neděli, dneska je čtvrtek a nepřivezou to, takže bejt úplně v klidu není na místě...
o 29.11.2018, 11:55 | kiklop32
Pglock

To jsem zažil minulej rok :D FIFO jim na depu nic neříká :)

birliban33

Stačí o tom informovat odesilatele, během roku se mi to stalo s DPD, taky dobrá sebranka, napsal jsem do shopu a ty mi to poslali zdarma znovu a na nich jako objednateli přepravy bylo aby si to s nima vyrovnali. Než to kdy a jak to chodí, protože to prostě dokážu pochopit, štve to, že i přes ty komplikace, ti třeba nevrátí 50% z přepravy. Jenže to by se nedoplatili :D
o 29.11.2018, 12:02 | birliban33
já mám pochopení pro zdržení v tuto dobu, ale já se je snažím aktivně uhánět už 7 dní! a výsledek zatím nula. Takže zásilka tu ještě normálně je, ale já budu jen bezbranně sledovat, jak se za pár dní změní stav na VRÁCENO - dává to smysl? Budou to jen další problémy, nervy, povezou zpět a pak zase sem...
o 29.11.2018, 12:03 | Losky
U nás naštěstí PPL funguje dobře, ale DPD je docela tragédie. Už se mi několikrát stalo, že prostě zavolá, že je u baráku a kde jsem. Já že prostě mám ranní a budu celý týden doma odpoledne. Tak že to odveze na depo a ať si to přeberu sám a nebo ať si za ním někam dojedu na nakládku. Vždy jsem si tam jak blbec někam musel jet a stihnout ho na jeho trase. Parcelshopy u nás nemají, tak je to bída.
Pošta to je kapitola sama o sobě, bohužel. Jediné, co je u nich pozitivní je náš doručovatel, protože to je fakt neskutečně pozitivní člověk a vždy se mi maximálně přizpůsobí a nebo už jsme si i dohodli, kam mi má případné balíčky dávat, aby se nezdržoval. Fakt neskutečný chlápek, který s člověkem i v pohodě pokecá a není v žádném stresu. Za to jeho předchozí kolega, tak to byla bída. Člověk doma, čumí z okna, protože ví, že zahlédl ve vedlejší ulici pošťáckou dodávku, ta pak vesele profrčí okolo domů a je v pr...i. Zavolání žádný, zazvonění také a balík většinou v systému uveden, že adresát nezastižen. Dvakrát jsem sednul do auta a jel hned za ním a on, že na mě nemá telefon, pak zase že mu nefunguje apod. Nejhorší bylo, že člověk pak se musel chodit ptát na poštu, zda tam něco nemá, protože dvakrát to byl balík bez sledovacího čísla a odeslala pošta zase zpět. No tragédie.
Naštěstí máme už půl roku místního kluka a toho bych i rád pozval jako pocestného ke štědrovečerní tabuli:)
o 29.11.2018, 13:53 | kiklop32 | Upraveno: 2018-11-29 13:55:23
birliban33

7 dní a výsledek stále nula že.... Sleduju kde to vázne, když vidím nějaký problém, zavolám a řeknou mi, že to někde visí, tak čekám, protože ničeho stejně nedosáhneš. Buď to přijde a nebo ne, pak je to na prodejci. V tvém případě voláš, píšeš, řveš na lidi co s tím nic neudělají, já si v klidu jednou zavolám, dostanu stejnou odpověď jako ty a výsledek bude stejnej. Je to jak řvát na prodavačku za kasou, že je dlouhá fronta :D

Jediný řešení je, nevyužívat jejich služeb. Když si objednávám do práce, tak nevyužívám DPD, protože místní depo je strašný, když mi něco jde domů, což je jiné depo, tak je to OK.
o 29.11.2018, 14:02 | birliban33 | Upraveno: 2018-11-29 14:07:23
zřejmě máš problémy s chápáním psaného textu... nikde nepíšu, že jsem na někoho řval a taky sem na nikoho zatím neřval, to možná teprve přijde... a hlavně nemáš pravdu, že opakování ničemu nepomůže, často to právě naopak pomůže a je lepší se zbavit těch nejurputnějších a vysrat se na ty lidi, co si jednou v klidu zavolají...

EDIT: ale jinak v poho, máš svůj odevzdaný postoj, ale to já nedělám...
o 29.11.2018, 14:16 | kiklop32
Přesně tak, moje hlava na to opravdu nestačí :D Tak až si to vytelefonuješ, tak se svěř jak dlouho ti to trvalo a co si pro to musel udělat. Nejde o odevzdaneckej postoj, ale vyhodnotím si, jestli s daným problémem můžu něco udělat a kolik úsilí to zabere. To už by mi asi praskla hlava.
o 29.11.2018, 14:25 | birliban33 | Upraveno: 2018-11-29 14:46:48
Marodím, takže nemám moc jiný práce a hlavně si myslím, že když někdo udělá něco špatně, tak musí dostat nějakou odezvu a jestli se to vrátí, tak píšu přímo na DHL...

Já sem neplatil dardu za DHL, aby mi to v česku nedoručila PPL...
o 29.11.2018, 15:19 | M.a.R.i | Upraveno: 2018-11-29 15:24:03
birliban33:

Tezko budes reklamovat, ze ti to dorucuje PPL. Nakupuji hodne ze zahranici (Cina a USA). A i pomerne velky drahy veci s drahym postovnym. U DHL je vice variant. Ta nejlevnejsi je, ze si v zemi doruceni prevezme zasilku mistni prepravce, coz je vetsinou PPL, ale muzou byt i jini. Dalsi varianta je,ze az do domu ti to doruci DHL. Tam mam overeno,ze treba z Ciny mi dorazi 5kg balik do 2 pracovnich dnu. Z USA vetsinou do 3-4pr. dnu....

Takze kdyz zaplatis DHL, tak pak zalezi na odesilateli jakym jejich produktem to posle...

EDIT: Ale taky mam zkusenost, ze DHLkou z USA to dprazilo 2.pracovni den vcetne procleni (Neproclivam jsem dopredu) :). Ale posledni dobou platim mistni dane prepravci dopredu a nezdrzuje se to :).
o 29.11.2018, 16:41 | birliban33
Těžko můžeš aplikovat svoje zkušenosti na mojí záležitost, když já sem měl na výběr přesně jednu možnost.

Myslím, že můžu, protože PPL je přímo oficiální partner DHL a tak se nenechají zřejmě kazit jméno...
o 29.11.2018, 17:10 | All
Každý máme nějaké zkušenosti. Ovšem nejzajímavější moje je taková, že jsem Českou poštou posílal (letos v říjnu) balík na dobírku, který si příjemce nevyzvedl. Pošta mi ho vrátila, ale doručující pošťák mi ho nechtěl vydat dokud nezaplatím dobírkovou částku. Nakonec povolil, ale diskuze byla hodně k zamyšlení.
o 29.11.2018, 17:16 | birliban33
mám podobnou, ale ještě "lepší"... šel sem poslat balík na dobírku a paní chtěla, abych rovnou tu částku celou uhradil já :)

včera sem byl na poště a paní se mě ptá: "a vy chcete ty balíky poslat?" To sem fakt už prskal smíchy... co bych tam asi tak nějak jinak dělal...
o 29.11.2018, 17:29 | kiklop32
birliban33

Takže je to o tom, že nemáš co dělat :)

S tím, jaký partner ti to doručí nic neuděláš.
Jestli si myslíš, že na základě stížností lidí si DHL změní partnera, tak to určitě ne. Hlavně, když si stěžujou běžní zákazníci. Až si bude stěžovat někdo, kdo jim dělá milionové kšefty, tak pak možná.

PPL pro ně jezdí, protože je to pro ně výhodnější, než si zvedat vlastní kapacitu. A o spokojenost lidí co si posílají pár balíků ročně jim fakt nejde. Jediná možnost je používat jiného dopravce, ale dle zkušeností je to z bláta do louže.
o 29.11.2018, 17:34 | birliban33
skoro :)

Tak jsem to úplně nemyslel, ale pokud se nikdo neozve, každej to přejde, tak není důvod nic měnit... Já si furt myslím, že nemá cenu pouze mlčet, ale nějak to řešit... Většinou to asi nepomůže, ale třeba jo...

Jen sem tady chtěl hlavně varovat, abyste je nyní nevyužívali, když nezvládají svojí práci už v listopadu...
o 29.11.2018, 17:41 | kiklop32
birliban33

To on ale nestíhá nikdo, takže jiná varianta bohužel není. Už od října jsem několikrát slyšel varování, ať na tyto každoroční problémy myslí a objednávají dopředu. Jinak na nemocenský by jsi měl být v klidu :D
o 29.11.2018, 17:44 | birliban33
kiklop32: není třeba být v klidu... jsem jenom po slabším infarktu :)
o 29.11.2018, 17:56 | kiklop32
birliban33

chápu, ať srdce nezměkne :D
o 29.11.2018, 18:21 | Mr.Scully
Btw. takový ty EMS apod. jsou parodií na služby. Nedávno jsem si nechával poslat foťák za 70k. Takže EMS plus ještě nějaké připojištění na udanou cenu, poštovné jsem platil asi 700 Kč nebo kolik. Asi za jeden nebo dva dny jede kolem pošťačka a klasicky se rozkoukává, jestli mi to přehodí přes plot do zahrady nebo ne... zastavil jsem ji v poslední chvíli. Prej ani podpis nepotřebuje, je to fuk. To je služba za sedm stovek.

Nutno ovšem říct, že podpisy se nenosí ani u těch ostatních společností, oni řidiči většinou nestíhají a podepisují si to při doručení sami.
o 29.11.2018, 18:31 | dj.DEKL
Tomu moc neverim...
o 29.11.2018, 19:09 | kiklop32
že si to podepisují?
o 29.11.2018, 20:03 | Bart 007
Pani z bazose mi poslala alu kola za 3tis. ze ji to mam zaplatit na ucet az to prevezmu :-). Druhy den mi volal pan z ppl ze jede, tak jsem ho stopnul at pocka na benzine protoze jsem jel kousek za nim, ze dojedu. Nahazel mi to do auta a nazdar, podpis ani OP nechtel, ac jsem se ptal. Nevim jak by se to resilo pokud bych to pak nezaplatil.
o 29.11.2018, 20:49 | M.a.R.i
birliban33:

Jsem blbe cetl, myslel jsem,ze chces reklamovat,ze ti to dorucuje PPL a ne DHL :).


Jinak samozrejme chapu tvoje nasrani. Ja mam stesti vesmes na vsechny prepravce, asi dobra oblast/depa :).
o 30.11.2018, 10:10 | birliban33
M.a.R.i: díky tobě a ostatním za účast a komu to vadí, ať to nečte a jde si třeba přeleštit...
báwo :)

Včera odpoledne jsem si objednal autobaterii a už je tady, takže někde to ještě funguje... Více v jiném vláknu...
o 30.11.2018, 11:53 | Mr.Scully
Poslední dny nestíhá nikdo, Vánoce překvapily všechny služby:-D Dneska GLS. Dva dny mi mají doručit asi tři balíčky, vesměs to končí chybou "příjemce nezastižen, balíček uložen na depu", tak jim volám na linku a paní vysvětluje, že to je krycí název pro "nestíhá řidič, plný auto" :-))) Ale prej když požádám, tak to zkusí prošťouchnout a měl bych dostat další pracovní den prioritu před ostatními.
o 30.11.2018, 11:59 | worm03
problém je zřejmě v tom, že nikdo přesně neví, kdy ty vánoce budou a není tak v jejich možnostech se na ten nával předem připravit :-D
o 30.11.2018, 12:39 | HIGHTOWER | Upraveno: 2018-11-30 12:41:37
worm03: však kdo si to má pořád hlídat, v jaký den ty Vánoce vlastně jsou?!? Jednou je to pondělí, jindy zase čtvrtek, je v tom bordel :-D

Kdyby ty přepravní služby a pošta nestíhali jen před Vánocema, tak mnoho lidí neřekne ani ťuk a chápou to, ale často nestíhají a nebo spíše na to kašlou po celý rok
o 30.11.2018, 17:34 | birliban33 | Upraveno: 2018-11-30 17:45:08
Tak tu máme finále :) Po pouhých 8 dnech se mi konečně podařilo zjistit, že celou dobu zásilka leží na PPL Parcelshopu a že si jí tam můžu vyzvednout. Ale protože zavírají za pár minut, tak tam raději volám a dozvím se, že majitelka tam není a dovolat se tam nikomu jinýmu nedá. Tak zahazuji svojí únavu, horečku a prášky a vyrážím. Tam na mně čeká prošedivělý dědeček, který mi s úsměvem sděluje, že tam určitě nic nemám. Tak ho donutím to jít hledat ručně a dozvídám se to samé, tak nehledě na jeho ostrý pohled začnu prohledávat krabice já a nalezeno!!! Mám!!! Pak se ještě dozvídám, že mi to nemůže vydat, protože to nemá v systému, ale to už mně nemohlo zastavit, beru tužku a papír, sepisuju lejstro o převzetí, které mu vrážím do rukou a jedu se domů zaslouženě uložit do postele a podělit se o výsledek :)
(někomu to možná přijde dlouhý, ale můžu vás ubezpečit, že jsem 80 procent informací ještě vynechal :D)

EDIT: a jsem na sebe právem pyšný :)))))
o 30.11.2018, 21:14 | M.a.R.i
Jen tak pro zajimavost. Co v tom balicku bylo? :)
o 01.12.2018, 10:33 | crestik
já teda nemůžu říct na jakékoliv přepravky (i CP) křivé slovo. Zatím mi všechno dorazilo, balíky občas převezme soused, přepravky mi to většinou nechávaj v pergole, pošta na okně. Podpisy dávám jen poště, když mě zastihne. Asi se to liší vesnice vs. velké město.
o 01.12.2018, 18:05 | birliban33
crestik: tak pak nemůžeš pochopit tu frustraci, když je to každej tejden něco... a poprosím tě, dál už nečti, když tě to tak strašně obtěžuje :)
Některý lidi tu melou hovna roky a já si nemůžu tejden poplakat :)

M.a.R.i: dron

Už jen závěr a jen pro ty, které to zajímá:
Problém byl v tom, že řidič shodil zásilku na PPL Parcelshopu (což by se nemělo stát bez tvého pokynu, ale mně to třeba nevadí, lepší než nic). Jenže tu zásilku nikdo nezaregistroval a tak mi nepřišla informační SMS, že si jí tam mohu vyzvednout a celé se to podle sledovacího čísla tvářilo, že je to v depu. I když upozorňují, že je lepší jim psát, než volat, tak telefony zvedají poměrně rychle, ale odpověď na písemný dotaz trvá klidně 3-5 dní. Asi by to tak dlouho normálně netrvalo, ale jak ta zásilka nebyla zaregistrovaná, tak bylo těžké jí dohledat a to nejlíp vyřeší pouze reklamační oddělení a naštěstí sem psal rovnou i jim a odpověď jsem obdržel po několika dnech a pár minut před zavíračkou Parcelshopu. Kdybych na to netlačil a nezkoušel všechny možnosti, tak by zásilce v neděli vypršela úložní lhůta a vrátila by se.
o 01.12.2018, 21:11 | kiklop32 | Upraveno: 2018-12-01 21:11:44
Určitě by jí vrátili, když ani nevěděli kde je :) Nuda a bujná fantazie je koukám silná kombinace.
o 01.12.2018, 21:20 | cezetko
tady je to jak z bájí a pohádek.
birliban33: Já tedy jistě věřím tomu, že jsi takhle zpacifikoval na PPL depu, zásilku jsi si tam sám našel, kdežto oni nenašli ani dokumenty. Pak jsi si sám napsal předávák a odkráčel jsi vstříc dychtivým čtenářům AHC.

Asi ti z těch prášků mrdá v bedně a předvádíš to snad ve všech vláknech, kam zavítáš.
o 01.12.2018, 22:08 | birliban33 | Upraveno: 2018-12-01 22:27:29
kiklop32: chtěl sem to původně doplnit, ale čekal sem, kdo se chytne a místo slušného zeptání začne útočit a už to víme... vítězem se stává... poklop32 :)
Systém by jim po 10 dnech hlásil, že zásilka nebyla vyzvednuta a že jí mají vrátit, v depu by jí nenašli, tak by jí začali hledat a našli na tom PPL Parcelshopu... Potom by jí vrátili odesílateli a uznávám, že by to vzhledem k hledání nemuselo být v tu neděli, ale později.

cezetko: tobě bych asi nejdřív doporučil, kromě toho, aby ses nechoval jako lulan, naučil číst... Psal jsem, že jsem byl v PPL Parcelshopu a ne v depu, to je úplně něco jinýho... V tom Parcelshopu je jenom pár desítek zásilek a jenom sem se nenechal odbít a zásilku si našel, protože pán pár minut před zavíračkou a když to nebylo v systému, moc snahy neměl. A ano, skutečně si můžeš vyzvednout svojí zásilku i když není v systému a sepíšeš papír o převzetí sám, protože pán tam jen krátce zastupoval manželku a zřejmě by to vzhledem k nemoci, kdy se mu hodně klepaly ruce, psal asi hodinu. Alespoň tady to šlo.

Jen bych chtěl vědět, co se ti v životě stalo tak strašnýho, že umíš jen útočit. Já sem byl možná týden otravný, ale co ty si za chudáka, to sem neviděl.

Pro ostatní: těmto dvěma sem odpověděl jen z důvodu, aby to nevypadalo, že mně nějak dostali a vy jste si mysleli, že lžu, to skutečně nemám zapotřebí... Ale dál už reagovat nebudu, ať napíšou cokoliv, protože i kdybych sem dal foto protokolu, e-mailovou komunikaci a video, co jsme pro jistotu natočili, tak se vždycky najde nějaký ubožák, který mně obviní z toho, že jsem udělal falešný razítko z brambory a do videa najal klepajícího se prošedivělého komparsistu :)))
o 01.12.2018, 22:29 | kiklop32
birliban33

A nevšiml sis někdym že u těch balíků se jim ukazuje jejich historie? Takže po těch deseti dnech by jim to jen ukazovalo, že to ani nikdy nebylo na autě. Ale jo jsi frajer a vyznáš se xD
o 01.12.2018, 22:35 | birliban33 | Upraveno: 2018-12-01 22:40:16
ok, tak si mě zase dostal... ale jen tím, že zase nemáš pravdu :)
Nic o tom nevíš a píšeš jak to bylo? Kde si vzal to, že by jim to ukazovalo, že to nebylo na autě?

P.S. ještě se chci zeptat, nešlo by to normálním tónem? To bys nezvládl? Pak ti rád odpovím na cokoliv.

Chlapi, kde se to ve vás bere? Neumíte se normálně zeptat, když se vám něco nezdá?
o 01.12.2018, 22:44 | kiklop32 | Upraveno: 2018-12-01 22:45:03
birliban33

Přesně tak, dostal :D Kde jsem to vzal? No i ty máš tu možnost se na to podívat. A jinak zlý si začal být ty, nicméně nejsem snowflake aby se mě to nějak dotklo, takže pohoda.
o 01.12.2018, 22:46 | kiklop32
Ale už tě nechám v tvém tažení za spravedlnost, tak ať se brzy uzdravíš.
o 01.12.2018, 22:50 | birliban33
já sem to jen opětoval, ale to není teď důležitý... ale teď panáčku necouvej a odpověz
o 01.12.2018, 22:52 | birliban33
to sem netušil, že tak rychle couvneš...
nejsou argumenty, tak ještě přidáme ironickou poznámku a upřímné přání k uzdravení :)
o 01.12.2018, 22:53 | kiklop32
Na?
o 01.12.2018, 22:53 | cezetko
přesně tak. Ať je strestá minimálně stejně zle jako tu:
[ Link ]

Já myslím, že by ten parcelshop měl radost a poměrně rychle by nám vysvětlil, co je pravdy na tom, co zde borec píše :-D

Alespoň, že už na nás nereaguje, ať napíšem cokoliv...
o 01.12.2018, 22:55 | birliban33
jsi slepej?

01.12.2018, 22:35 | birliban33 |
ok, tak si mě zase dostal... ale jen tím, že zase nemáš pravdu :)
Nic o tom nevíš a píšeš jak to bylo? Kde si vzal to, že by jim to ukazovalo, že to nebylo na autě?
o 01.12.2018, 22:57 | birliban33
cezetko: klaním se ti, králi google vyhledávání :)))
seš dobrej :)))
o 01.12.2018, 22:57 | kiklop32
Já ne a ty?

01.12.2018, 22:44 | kiklop32 | Upraveno: 2018-12-01 22:45:03

Kde jsem to vzal? No i ty máš tu možnost se na to podívat.
o 01.12.2018, 22:59 | kiklop32
Jinak všímáš si tvého chování jo? Ding ding :)
o 01.12.2018, 23:01 | birliban33
Já to samozřejmě vím, ale to tvoje není odpověď, to jen už jenom kličkuješ...
o 01.12.2018, 23:03 | birliban33
ty si už vážně mimo, vy na mně útočíte, obviňujete mně ze lži a čekáš, že vás budu chválit???
o 01.12.2018, 23:04 | kiklop32
No jestli to není dostatečná odpověď, tak jsem opravdu v koncích. Pokud ti to pomůže, tak už opravdu nemám argumenty.
o 01.12.2018, 23:05 | kiklop32
Kde jsem tě obvinil ze lži?
o 01.12.2018, 23:09 | birliban33 | Upraveno: 2018-12-01 23:10:17
tak to už vážně ne :-D to by nemělo konec :))) nikde...
o 01.12.2018, 23:11 | kiklop32 | Upraveno: 2018-12-01 23:23:08
Samozřejmě že nikde, já napsal že nesouhlasím s tvým názorem, že by to vrátili a jelikož sis to tady prošel a všiml jsi si toho, tak jak sám říkáš, kličkuješ a couváš :)
o 18.12.2018, 18:25 | Duri
Mile prekvapeni od DHL

14.12. Balik odeslan z USA
16.12. Lipsko
17.12. Praha
18.12. Celni rizeni v Praze, a v 15h jsem mel balik v Teplicich v ruce
o 18.12.2018, 20:42 | madmaik
takhle mi chodej baliky z ciny i usa taky.dhl za me jistota.
jinak k ppl: 17.12. rano objednano z eshopu 18.12. dopoledne u me.30 km od depa. asi mam stesti. a to jsem objednaval schvalne ted s vedomim ze to prijde po svatkach.
o 18.12.2018, 21:03 | Kapka (M)
Česka pošta: odeslani baličku 13.12 z Prahy...potom 5 dni nekde lezel..a dneska předaní.prepravit malý baliček cca 70km poště trvalo 5 dni...at jde ceska pošta fakt do prdele :-(
o 18.12.2018, 21:19 | Duri
madmaik: clo a dph platis standartne?
o 18.12.2018, 22:42 | Mr.Scully
DHL vždycky v poho, Geis aktuálně taky rychlý, PPL a DPD průměr, pošta tragédi. Nutno říct, že tragédi systémoví - lidi jako takoví jsou u naší místní pošty skvělí. Ti za to nemůžou.

Za největší tragédy aktuálně pasuju Lidl shop, objednávka tuším 22.11., zboží skladem, asi 03.12. napsali, že předali PPL, ale předali jim jen info o balíku, ale balík fyzicky ne. Tím to skončilo. Už x telefonátů a x slibů, zatím se to nehnulo ani o milimetr, balík stále neopustil sklad Lidlu ani po měsíci.
o 19.12.2018, 01:07 | xSam
Ve ctvrtek jsem objednal neco z Francie a dneska mi to posta dovezla. Ja si nemohu stezovat.
o 19.12.2018, 09:12 | Pepíno_Honda
Česká pošta:
V LBC v OC Globus, v úterý v 10 hodin dopoledne, zaslána obálka doporučeně na úřad v LBC, vzdušnou čarou 3km... Doručeno bylo v pátek :D jo a bylo to v půli října, tedy žádná vánoční hoňka
o 19.12.2018, 11:33 | AR
PPL asi záleží na depu a kam s tím pak jedou. U nás je depo Brno, ale jezdí k nám jeden a ten sám kurýr a vždy bez problému, i minulý týden dorazil jak slíbil, doručení do dvou dnů
o 19.12.2018, 14:18 | Zdeny60
Česká pošta - dávám 10* z 10. V pondělí, tedy 17.12. jsem si v Praze ve fotoshopu Holešovice objednal zbožív 14:45. V úterý 18.12 v 12:30, stál modrý Tranzit České pošty před bránou!!! Takže ani ne za 24 hodin!!!
o 19.12.2018, 15:16 | Only_One
já včera odpoledne objednal a dneska dopo PPL dovezlo.. zajímavé, i pošta tady beží normálně, tak za mě letos pohoda a u těhle dvou pošt není problém u nás
o 19.12.2018, 16:44 | Tomášek
Mam dotaz, posilal sem balik pres dpd ale uvedl sem nizsi hmotnost, moje blbost, tipnul sem to a o par kg sem se netrefil, borec to dovezl zpet ze si mam zavolat na linku a domluvit vraceni penez.. ale tam me pani vyfakovala ze mi nic nevrati ze je moje blbost ze sem uvedl lzive udaje o hmotnosti
o 19.12.2018, 16:46 | Zdeny60
A teď před minutou jsem objednal v MPX desku pro D810 a zítra prý ji dovezou. Palec nahoru!
o 19.12.2018, 17:57 | crestik
Tomášek: a jaký je teda ten dotaz? Jestli měla právo tě poslat do řiti, když postupovala podle směrnic nebo jestli nejsou na sebe lidi zlí? Možná maj ty předpisy až moc volné...mohli ti vrátit dopravné a naúčtovat pokutu na dvojnásobek za komplikace. Já ty společnosti v tomhle chápu...jelikož jsou lidi různí, museli vymyslet nějaké pravidla. Když si totiž většina řekne po potěžkání v ruce "má to asi 10kg" a ve skutečnosti 20,tak je to potom složité, no.
o 19.12.2018, 18:03 | Tomášek
Rekla mi ze si mam napsat na jejich mejl k posouzeni, ze se vyjadri ale ze asi mam smulu... chtel sem ten rozdil doplatit aby to poslali i tak ale to prej nejde.. chtel sem se zeptat jen jedtli se to taky nekomu nestalo, nic vic :)
o 19.12.2018, 19:00 | Mišell
Za mě ČP letos maximální spokojenost. Dva balíky z různých e-shopů, objednáno v pondělí dopoledne a v úterý dopoledne dovezeno, takže super. Minulý týden taky do druhého dne.
o 19.12.2018, 20:20 | camron
Vcera objednano z Ronnie...dnes GLS dovezlo.

V NE objednano z Alza via CP. V PO odeslano a dodnes po zasilce ani vidu, ani slechu!

Oboji z Prahy na Moravu.
o 20.12.2018, 06:33 | walish | Upraveno: 2018-12-20 06:33:17
S doručováním letos musím pochválit hlavně poštu, ta letos opravdu jede parádně. Spokojen jsem i s PPL, naopak jako vždycky problémy s InTime. To je jednoznačně nejhorší dopravce u nás. Jo a kdyby někdo ještě chtěl poslat přání k Vánocům, tak to stojí 19, opakují devatenáct !! korun :-)
o 20.12.2018, 07:44 | Zdeny60
Tak chválím PPL - už mám sms, že do oběda jsou u mě:-) Supr! Dodávka za cca 12-15 hodin je slušnej vejkon, ne?
o 20.12.2018, 08:02 | Vencaf
Česká pošta naprostá tragédie, dvakrát balík do ruky, ani jednou nebyl pokus o doručení, rovnou to nechali na poště, ani lístek ve schránce. Když jsem si na poště stěžoval, proč se to jmenuje "balík do ruky", žádná omluva, jen otrávený výrazy. Za mě nikdy více.
o 20.12.2018, 10:46 | HIGHTOWER
Jak se tu opět potvrdilo, není to o přepravní společnosti, ale jen a jen o lidech, případně trochu i lokalitě
o 20.12.2018, 10:52 | DaveX
Některým bych doporučoval, aby si to šli vyzkoušet. Sestřenice pracuje na poště. Je toho prostě před Vánoci hromada a místo toho, aby lidi byli rádi, že jim to do Vánoc v pohodě přišlo, tak si stěžují, že jim to přišlo o den později. Ale jo, je to o lidech. My v práci taky plníme termíny vždy s předstihem a vždy se nám všechno podaří na 100%.
o 20.12.2018, 12:32 | camron
Prr...prr....pokud si zaplatim nejakou sluzbu, tak ocekavam, ze protistrana ji za moje penize realizuje.

Mimochodem...stale cekam (od nedele). V avizu stale sviti "zasilka v preprave". Mozna to jde pres Gronsko.
o 20.12.2018, 14:53 | xSam
Včera objednáno něco na CZC a dnes to dorazilo.
Za mě Česká pošta fakt válí.
o 20.12.2018, 14:59 | Kapka (M)
no ja nevím teda Pošta..balík 18.12 Depo Ostrava..a po 2 dnech dle jejich sledovaní se balík zatím nepohnul :-(
o 20.12.2018, 15:01 | AllInOne
Dopis doporučenej - poslanej 10.12. Pondělí z Prahy - došel do Brna včera 19.12. Sem si pro to mohl zajet na kole
o 21.12.2018, 00:21 | Mr.Scully
Já si upřímně myslím, že se pošta za ty roky výrazně zlepšila. Nejsou vůbec rychlí, ale zase je pošta v každý díře, holt ty náklady se musí někde odrazit... a extrémně závisí na lidech. Na poště může dělat každej trouba bez jakékoliv kvalifikace, bohužel, podle toho to občas vypadá. Ale když má člověk štěstí (a třeba já to teď mám), tak nemůžu na poštu říct křivé slovo. Jo, trvá jim to o dva tři dny déle, ale je to systémový problém a místní zaměstnanci jako takoví jsou vždycky ochotní a dá se s nimi domluvit.
o 22.12.2018, 10:17 | Bulík

foto k příspěvku  od Bulík

o 22.12.2018, 10:53 | camron
Chtel jsem se dozvedet na CP podrobnejsi info o me zatoulane zasilce. Podrobnejsi, nez se dozvim na jejich strankach. Ok, volam tedy na infolinku a respektuji, ze se jedna o placenou sluzbu dle zvlastniho tarifu. Tam ovsem, k memu prekvapeni, komunikuje pouze automat, ktery me smele odkaze na stranky CP. Takze jsem zaplatil dle zvlastniho tarifu a dozvedel se stejne ho.no, jako uz jsem vedel. Smejdi! Smejdi! Smejdi!
o 22.12.2018, 11:56 | Zdeny60
camron: spíše bych řekl, že jsi měl smůlu. Stát se to může, jsou to jen lidi.
o 22.12.2018, 13:40 | kiklop32
camron

Co podrobnějšího, než kde byl balík naposledy naskenován, by jsi se chtěl dozvědět?
o 22.12.2018, 15:12 | Kapka (M)
Tak mě včera po 6 dnech dorazil balik do vlastnich rukou z Ostravy do Loun..teda dorazil do Loun,rano SMS od pošty že budeme balik doručovat dneska...cely den nikdo nikde..večer SMS že se CP omlouva,ale že z technických duvodu nelze balik doručit..a ticho-žadne dalši info co bude dal..takže dneska jsem rano vlitnul na poštu..a po pul hodce hledani se našel ve skladu..a že pry se tam vali už nějaky den..takže asi pro představu jak pracuje pošta :-( ..kdybych tam dneska nevlitnul,tak se tam bude valet dál
o 22.12.2018, 21:37 | AR
Jinak já prvně zkusil použít zaslat.cz Vracel sem věci do alzy. Změřil rozměr, váhu, naklikal, vybral DPD, zaplatil kartou, zabalil, ve středu přijel DPD kurýr, převzal, nalepil čárkáč, dal mě potvrzení a druhý den byl balík v praze za 140kč. Poslat to poštou, tak to musím extra zabalit, jet na poštu a nechat tam dvě kilča
o 23.12.2018, 14:21 | camron
Kiklop32: Mne informace "zasilka v preprave" (zvlaste, pokud to tam sviti 3 dny) neprijde moc uspokojiva. U nas na pobocce jsou schopni ze systemu vycist a podat vice informaci, nez web. A neco takoveho jsem predpokladal i u zakaznicke linky.
o 25.12.2018, 11:11 | Muff
Youtube video:
o 28.12.2018, 14:15 | Kmoda
Když to tady tak čtu,fakt asi záleží na lidech a ne na firmě. Za mě nejlepší DPD,jezdí přesně a spolehlivě na čas,který mi ráno napíšou v sms. Pošta úplně v pohodě. Horší už je PPL,ty se zhoršili a největší tragédi jsou Geis,ty nejsou schopný doručit balík...
o 25.02.2019, 07:00 | HIGHTOWER | Upraveno: 2019-02-25 08:00:28
14 dní, co měli doručit balík:

Dobrý den,

bohužel Vaši zásilku momentálně lokalizovat nelze a její okamžité dodání taktéž zajistit nelze.
Zásilka by Vám měla být dodána se zpožděním, datum dodání ale v tuto chvíli nelze odhadnout.
Bohužel, v současné době objem přepravovaných zásilek překračuje naše přepravní možnosti a u mnoha zásilek skutečně dochází k nežádoucímu zpoždění.

Za potíže, které Vám vznikly pozdním dodáním zásilky, se Vám omlouvám.

S pozdravem
o 25.02.2019, 08:37 | worm03
tak tohle je poslední kapka...
[ Link ]
o 25.02.2019, 09:45 | Only_One
poslední být muže, ale stejně ti u dopisů a pod nezbude nit jiného i kdyby těch kapek bylo daleko více
o 25.02.2019, 10:53 | CRK
Only_One: Předpokládám, že tím zrovna nenarážel na nějaký dopisy.
o 25.02.2019, 11:02 | worm03 | Upraveno: 2019-02-25 12:27:00
přesně tak a místo dnešní cesty na poštu jsem dal přednost ušetření peněz a ještě si to vyzvednou... dlouho jsem to odkládal, ale teď to přehnali a ještě ten jejich nějakej mluvčí v rozhovoru: "Proč doručujete expresní zásilky až o 2 dny později?" Zástupce pošty: "Lepší doručit pozdě, ale KVALITNĚ" :))) To mi stačí...
o 25.02.2019, 18:25 | HIGHTOWER
Uloženka přijde jako konkurence, poslání balíku všude, kde je pobočka Uloženky, a prý ceny nižší. Tak uvidíme, s čím přijde.
o 26.02.2019, 09:21 | gizmi
Only_One: já si udělal účet na svou firmu jako e-shop u ulozenka.cz a naprosto super! S balíky zachází dobře a ceny úplně někde jinde. Sice jim teď shořelo auto s jedním z balíčků a reklamace se táááhne jak dlouho, ale to beru jako vedlejší (navíc to teď řeším zápočtem pohledávek a ať se třeba zblázní. V práci v klidu naklikám data, vytisknu štítek a po cestě domů vyhodím u nich (vždy zaparkuji před pobočkou, protože mají výdejnu odděleně od příjmu a je to jen podat balíček na nastřelení do systému za 5s času). Dál už vše letí systémem. U ČP jsem platil za poslání dvou pásů na dobírku už 200,- a u uloženky to mám bez čekání na dobírku za kilčo :)
o 27.02.2019, 20:43 | Mr.Scully
Hm, závidím těm, kteří mají na výběr. Já mám sice skvělou lokální poštu, ale chodí mi spousta zásilek ze zahraničí, které jinak než poštou poslat nejde a snad pokaždé to odchytnou celníci na poště Praha 120. Upozorňuju, že se vesměs jedná o zboží nekomerční povahy typu cédéčko nebo kniha a stejně si neustále u každýho balíčku dopisuju s posranou celnicí, která všechno nafotí a následně požaduje důkazy, že nějaký cédéčko od Johna z Ameriky opravdu nestojí pět tisíc atd. Týdenní zdržení na každý balíček, občas neoprávněné naúčtování DPH kvůli tomu, že nejsem schopen prokázat realitu. Reklamace bez šance. Ach jo. Celník je snad aktuálně nejzbytečnější povolání vůbec - místo aby kontrolovali elektroniku, tak se zaměřili na CD, LP, knihy, cokoliv. Pět let to fungovalo v pohodě, ale za poslední týden mi zabavili/proclili balíčků se starými CD už několik.
o 27.02.2019, 20:53 | Bart 007 | Upraveno: 2019-02-27 22:00:40
Tak asi maj podezreni ze s tim kseftujes. Utcite maji nejakou databazi co/kolik ti chodi.
Jinak si to neumim vysvetlit.

Jinak objednaval jsem na slovenskym eshopu, a slo to pres DHL a u nas PPL. Objednano 18.2. v 15h a doruceno 20.2. 9h. Takze ok.
o 27.02.2019, 21:04 | kincmar
Mr.Scully : Tohle dělají, když dáš plnou moc poště k vyřízení celního řízení. Potom každou zásilku ze zahraničí jedou přes celní řízení. Do té plné moci je potřeba rukou dopsat, že plná moc je platná pouze na vyřízení konkretní zásilky č.: XXXXX . Pokud jsi to tam nepsal, tak je potřeba písemně zrušit plnou moc poště.
o 27.02.2019, 21:14 | Mr.Scully
Bart 007 - jasný, ale já doteď nechápu ty jejich pravidla, jak se definuje komerční zboží. Chápu zboží pro další předprodej a chápu dárky mezi kámoši, když tak vezmu ty dva extrémní případy. Ale nevím, co s variantou "mezi", pokud je to třeba zakoupený CD do sbírky. Jestli je to vlastně komerční zboží (a platí 22 EUR limit) nebo nekomerční dárek (a je tam 45 EUR limit).

kincmar - dobrá připomínka, tím to opravdu být může. Takže jako pokud má pošta plnou moc, tak pak řeší každou kravinu, zatímco když ji nemá, tak to kromě očividných případů propouští dál? To teda zruším co nejdřív...
o 27.02.2019, 22:18 | worm03 | Upraveno: 2019-02-27 23:19:38
Mr.Scully: Tím, že tam maj plnou moc, to nejspíš není. Buď ti chodí pořád něco a maj podezření na obchodování, nebo jdou zrovna po těhlech věcech, nebo je tam prostě jen nějakej aktivní kokot, kterej bude vyvíjet strašný práce kvůli pár stovkám a ve finále to stát vyjde -250 Kč na zásilce :) Nech si to posílat na někoho jinýho (jméno i adresa) a uvidíš.
o 27.02.2019, 22:38 | Mr.Scully
Hm, je fakt, že poslední třeba dva měsíce si toho objednávám výrazně víc, jsem sběratel. Ale i jsem vygoogloval názory, že ta plná moc je špatná - ale spíš v tom smyslu, že oni si občas vymyslí částky, zato bez plné moci čekají na vyjádření příjemce.

Tuší někdo, jestli pro tento modelový případ "nákup hudebného CD na ebay od soukromé osoby" platí limit 25 nebo 45 EUR? Nemohu přijít na to, jestli je to komerční obchodování nebo dárek. Přijde mi to jako ani jedno z toho :-D
o 27.02.2019, 23:15 | worm03
Mr.Scully: když to platíš, tak to dárek asi nebude... Maximálně je to spíš někdy může nasrat, pokud je to tak deklarovaný... S plnou mocí jsem nic takového nevypozoroval, je to možný a nebo to jsou jenom domněnky, já tu zkušenost nemám... Nech si to posílat na jinou osobu a uvidíš....
o 27.02.2019, 23:27 | Mr.Scully
V tom případě ztrácí smysl objednávat úplně cokoliv ze zemí mimo EU, protože u sebevětší ručně dělaný nebo použitý kraviny třeba za 800 Kč se platí nejen DPH, ale i navíc DPH z poštovného (často vypočítaného fiktivně dle tabulek Českou poštou, když se jim nezdá realita) a poplatek 200 navíc za proclení, takže výsledná pokuta se rovná třeba ceně zboží. Tohle je hrozně zkurvená a nespravedlivá věc. Ne že by mě to teda po těch letech překvapovalo...
o 28.02.2019, 08:03 | worm03
Mr.Scully: a to je přece účel... Vždycky mají konkrétní druhy zboží nebo zboží z určitých států, po kterém jdou víc... Nebo si tě prostě všimli... Celníci si, dle jejich vyjádření, vedou seznam o nákupech v cizině...
o 28.02.2019, 08:28 | Only_One
to je jak za dob STB.. na Mr. Scullyho je vedený spis...
o 28.02.2019, 09:15 | CRK
Pravidla celnice pomáhal vytvořit Hrabiš, takže eŠtéBé jen pokračuje :)
o 28.02.2019, 09:44 | kincmar
Chodí mi z ebay, ali balíčky co chvilka. Kdyby si dělali seznam už bych na něm nejspíš měl být. Přes celní řízeni mi to šlo jen skrz plnou moc poště. Jakmile má pošta plnou moc, tak bere všechno z ciziny přes celní řízení.
o 28.02.2019, 09:47 | Mr.Scully
No právě - je otázka, jak přesně to funguje. Pokud máš zkušenosti, že s plnou mocí to jde přes celní řízení vždycky, zatímco bez plné moci je to jen otázka náhody a nějakého podezřelého balíčku, tak to rozhodně stojí za zvážení a asi tu plnou moc zruším. I za cenu, že ji budu za týden posílat znovu (ale jen ke konkrétnímu balíčku). Počkám ještě, až mi propustí aktuálně zadržovaný balíček a pak jim pošlu to zrušení mailem, snad stačí pár vět.
o 28.02.2019, 10:13 | worm03
kincmar: a kdo tvrdí, že tam už nejsi? :-D

Předpokládám, že si dělají záznam pouze o proclených věcech

Mr.Scully: Několik lidí znám, co tam maj plnou moc a všechno jim pouštěj.
o 01.03.2019, 19:23 | Mr.Scully
Skvělé, teď mi sice uznali, že balíček s cédéčkem je gift a že tedy nepodléhá DPH/clu, ale naúčtovali mi 103 Kč za to, že se tím balíčkem zabývali. To je fakt skvělý muset platit za to, že mi ho neoprávněně na několik dní zdrželi na celnici. Asi jim tu plnou moc fakt seberu.

Stěžovat si nemá cenu, to jsem zkoušel před pár lety jednou a vedlo to akorát k tomu, že mi ten balík nechtěli ani vydat, než skončí několikaměsíční reklamační řízení...
o 21.03.2019, 14:18 | worm03 | Upraveno: 2019-03-21 15:45:49
Na dotaz Práva, proč ta drahota za černou, odpověděl včera mluvčí ČP Matyáš Vitík: „Automatické stroje, které zásilky třídí, mají při černém podkladu problém rozpoznat adresu. Proto se účtuje příplatek. Žádné z jiných barev než černé se tento problém netýká.“


A koho to do piche zajímá?
Když sem si myslel, že už pošta nemůže ničím překvapit...


[ Link ]
o 21.03.2019, 19:24 | Mr.Scully
Mě nepříjemně překvapili, když jsem teď posílal balíček do Británie. Víc jak pětikilo za poslání byla první věc, která mě překvapila (a to byly rozměry cca A4, o něco větší - asi šest časopisů). Za druhé mě zaskočilo, že mi to odmítli pojistit. Na můj dotaz, jak je to možné, mi řekli, že by rádi, ale že je tam nepustí jejich systém. Prostě že to nejde zaškrtnout a že se musím spokojit se základní pojistkou na cca 1300 (klasická doporučená zásilka). Poštovný v rámci EU přes pětikilo a pojistka žádná... ještěže balíky většinou jen dostávám a neposílám.
o 21.03.2019, 20:14 | worm03 | Upraveno: 2019-03-21 21:15:29
Já už používám téměř jenom tohle [ Link ]

Zásilka do Británie, až 40kg, pojištěno na 6000 Kč stojí 379,- a ještě si to vyzvednou u tebe
o 21.03.2019, 20:26 | Mr.Scully
Hustý, to si dávám do bookmarků a určitě využiju. Sice jsem našel recenze, že nestíhají a jezdí později, ale to dělá dneska půlka přepravních služeb, takže v poho.
o 22.03.2019, 06:09 | HIGHTOWER
Vypadá to dobře, mají i mobilní aplikaci, určitě vyzkouším ;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3139 sekund.