Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > 5 mistne rodinne auto

 o Navštíveno 8592x o
o 04.12.2018, 13:20 | PK | Upraveno: 2018-12-04 13:25:20
Ahoj, nejspis budu muset koupit jinej povoz a hlavni kriterium je plnohodnotnych 5 mist. Vzadu mam dve detsky sedacky a docela casto potrebuju vozit 5. mezi. Vyhodou vetsi kufr, benzin, spolehlivost. Koukam na hondy, toyoty, z nouze i tourany apod, ale nejak nemuzu nicemu prijit na chut. Idealne 100 kw a vic. Cena 100 tis.


o 04.12.2018, 13:24 | DaveF
Smax/Galaxy ale spíš v naftě, benzín je nedostatková nebo žíznivá problematická záležitost.
Dá se sehnat Smax s bezproblémovým benzínovým 2litrem 107kW, ale zas to dost žere a moc nejede dle mě.

Já bych doporučil 2,0TDCi od 2010
o 04.12.2018, 14:22 | PlusOne
Řešil jsem nedávno stejný problém, do žádného "malého" MPV (Touran apod.) se dozadu tři sedačky vedle sebe nevejdou. Skončil jsem v Galaxy 2,3 benzín, prostorné je to dost, jede to slušně, žere to kolem deseti, což mě osobně třeba nesere, ale někoho by mohlo.
Doporučuju tedy koukat po SAG, pokud by se zadařil Sharan s 1.8T, pak ten.
o 04.12.2018, 14:46 | Atrey
Za mě s-max 2,0 , není to žádný závodník ale jede slušně. Průměrnou spotřebu jsem měl 8,5 l, cesty jen město a okrska cca 50/50. Závady žádné, ale prodával jsem ho ve 122 000km.
o 04.12.2018, 14:58 | Lubak
za 100 tis. bude S max dojetá mrtvola. Pak co už bylo psáno Galaxy /sharan/alhambra.
o 04.12.2018, 15:50 | DaveF
Ups tech 100tis jsem si nevsiml :-)
o 05.12.2018, 08:34 | Bucci
hele, tohle je složitý... mám Supa S2 combi, všechno super, ale dozadu mezi 2 dětský sedačky se dospělej prostě nevejde a to si myslim, že S2 je velká relativně dost...
o 05.12.2018, 08:49 | Lubak
Sup je velkej možná na dýlku a kufr obrovský, ale na šířku je to žebrák oproti S maxu/Galaxy kam se 3 sedačky plnohodnotné vejdou, tudíž 2x sedačka a 1x dospělý v pohodě. To i Mondeo je širší než Sup
o 05.12.2018, 10:06 | DaveF
tak Sup už je známej tím, že má parametry kajaku...
o 05.12.2018, 10:23 | Kapka (M)
Mám Mondeo MK4..a dozadu jsem dal 2 klasické autosedačky a podsedák doprostřed..ale spíše asi jako nouzovka..denně je to už na 3 děti malé..ale 100000,- to fakt bude hodně velká mrtvola :-(
o 05.12.2018, 11:09 | gizmi
Honda FRV s K20 motorem. Měl jsem na plyn a lepší auto dle zadání nevymyslíš :) Mě se s ním jezdilo výborně. Měl jsem na něm ještě z Japonska kit sání v karbonu a rozhodně to nebyl lenoch. Jen nádrž na plyn musela být malá, abych zachoval posuny sedaček do kufru.
o 06.12.2018, 09:38 | z0diaC
SAG co nejnovější poFL,bohužel nemůžu doporučit benzína ... mám naftu ale místa neskutečně - nevím co budu řešit pak - novější už má zadní lavici :-/ - nelze vyndávat sedáky po jednom.
o 07.12.2018, 07:57 | Spooky1
Kámoš má v SAGu 2,8 150kW 4x4 a spotřeba cca 12, nejede se s tím vůbec zle. Známej měl 2,3benzín a taky byl spokojenej, jeli to taky pěkně. Já mám zkušenosti jen z naftou... za cca 100k koupíš cca 2005rok. Kámoš taky sháněl jako ty, SAG nechtěl ani vidět a stejně u něj skončily nakonec...
o 07.12.2018, 20:45 | PK
Tři dětský sedačky vedle sebe zatím nepotřebuju a doufám, že ani nebudu :D Jen sem tam jezdíme tři dospělý a dvě děti, tak mi jde o to, aby se ten třetí dospělej vešel mezi dvě dětský sedačky a nebyl tam úplně namačkanej -> aby se tam dalo vydržet třeba 100-200 km max, tisíc km k moři určitě nepojedeme.

Na Gizmiho FRV jsem už koukal, ale nějak se mi to nelíbí, musel bych se na to podívat naživo.

Jak píšete, mimo SAG moc možností není. Všechno ostatní je už menší a třetí by se tam nevešel. Jdu ještě studovat inzerce, ale stejně asi nic lepšího nevymyslím.
o 07.12.2018, 21:13 | riviera.kidd
T4 / T5 / T6 multivan/caravelle
Vito/viano

Tam je mista taky dost :-)
o 08.12.2018, 09:10 | Zdeny60 | Upraveno: 2018-12-08 09:11:26
Proč troškařit?
Jedině SUBARU TRIBECA! Motor H6 3,6 191kW, 7 míst, vaiábl, k tomu hodíš plynisko (70l místo rezervy)a jezdíš za 7/100:-) Navíc plnotučná 4x4, na kouli 2 tuny a jednou za 250tkm necháš udělat těsnění pod hlavami. Vysmáto. A protože lidi se bojí, tak se dá koupit za pár šušňů. Vše zde zmíněné předčí o třídu...

Jen bys musel kapánek přitlačit na kešeň:-)))Ale zase se to vrátí, no.
o 08.12.2018, 12:44 | gizmi
Zdeny60: to auto je vzhledem hned za multiplou :D Vždyť je to esteticky šílený..
o 08.12.2018, 13:03 | Zdeny60
Úhel pohledu:-) Jak ale sedneš za kolo, změníš názor:-)
o 08.12.2018, 13:36 | gizmi
Za kolo asi jo...neuvidím auto..
o 08.12.2018, 13:52 | Zdeny60
A wo tom to je:-)Náhodou v reálu to není tak špatný, chce tomu trochu pomoc a pochopit. Jinka jízdně je to fakt skvělý.
o 09.12.2018, 11:51 | assassin
Zdeny: to by me zajimalo jak o třídu předci tribeca smaxe treba...
o 09.12.2018, 12:56 | Zdeny60
Třeba motorem? Nebo podvozkem? nebo pohonem 4x4? Nebo spolehlivostí? Nebo výkonem? Vyber si.
o 09.12.2018, 13:00 | fredh
Nez jit do SAGu, kterej se furt jen sere a dily, rekneme si to na rovinu, nejsou za hubicku a z teto louze vyjet v blate jmenem ford, kde se to sype podobne, je mozna jedinny vychodisko mazda 5. Tech 100kw tam v benzinu asi nebude za kilo( diesel nee ), ale prostor a kvalita jo. Kdyz pri koupi pohlidas rez a stav podvozku, tak te si myslim nemuze nic prekvapit.
o 09.12.2018, 14:44 | Bart 007
Jojo, M5 mam doma, prostoru dost (do kufru jsem nandal 2sady obutych 16"kol) :-)), ale vzadu 3 plnohodnotna mista nejsou. Ma to tedy zas 2 vyklapeci sedacky v kufru. Motor 107kw je ok, a je to prej fordí motor. A na vetsine dilu je FoMoCo. Hlavne najit kousek bez koroze.
o 09.12.2018, 15:29 | walish
Jasně, takže Ford je na prd, ale doporučíme M5, kde 70% dílů, včetně základních, jako je třeba motor, je od Forda. Bravo!
o 09.12.2018, 15:45 | fredh
Ale vetsina dilu i predelanych a upravenych... bravo
o 09.12.2018, 20:52 | z0diaC
Začíná tu opět být sranda. Mazda 5 je na tom prostorem o level níž jak SAG. Je to větší kombík.O tom sraní je to kus od kusu a hlavně majitel od majitele.... já mám na PD kamnech cca 380t. aktuálně a řeším akorát spotřebák ...
o 09.12.2018, 21:12 | radek.613
Možná se tu při těch návrzích alternativ trošku zapomíná na primární dotaz, a přijde mi to chvílema, že se tu hledá a doporučuje neexistující věc, ideálně asi supersport na řezání zatáček po dvou kolech, který ale má mít nejlíp 6x6, být sedmimístný plus kufr velikosti 3 m3, a to všechno má mít ceny dílů a servisu jako na Favorita ale zároveň spolehlivost Porsche 911 :-D

A teď vážně - když kolega řešil a hledal rodinný benzínový wagen, který bude v kabině tak široký, aby pohodlně pojmul 3 takové ty dnešní odulé dětské židle vede sebe/dvě ty židle a mezi ně korpulentní tchyni co na děti dává pozor, začal hledat fakt podle kabiny, a pak teprve řešil podružnosti jako motor, pohon, díly, renomé, design a podobné věci nižší relevance oproti účelu hledání. Výsledek byl tristní - drtivá většina aut zvenku jak autobus, ale uvnitř pro záplavu plastů, a designových srágor a jakýchsi "tříd" prostě malé a nevyhovující. Když z výběru vypadlo zvažování "osobní dodávky" (Transporter, Movano, apod) a obecně skupina SAG pro předraženost ojetin vůči jejich stavu, účel splnil defacto jen starý Jeep (ZJ/WJ) a pak Grand Voyager. Zejména v ranku pořizovačky 150-200k. A u toho "chryslerova" spotřebáku GV nakonec v plné spokojenosti skončil....
o 10.12.2018, 09:21 | assassin
Zdeny: pdvozek? Vzdyt je to americkej houpak - motoru je na vyber nekolik, ja mel 2.0tdci 400tis km v rezimu sluzebak a uplne v poho, ted ho ma kamarad, uz ma pres 500 a porad jezdi. Rozhodne se kazdejch 250tis nedela tesneni na dvou hlavach - btw, to se da v aute, nebo musi motor ven? S 2.2tdci nebo s 2.5t si myslim, ze tribecu smazne jak nic.
V cechach ma podle me ctyrkolka smysl jen pokud bydlis v lese nebo na horach - me teda rozhodne nikdy nechybela.
Ale je to takovej souboj dojmu - ja myslel ze ten rozdil tridy jde podlozit i nejakym meritelnym udajem.
o 10.12.2018, 09:29 | blázen
My měli doma lincoln town car, to by asi tve naroky na prostor splnilo. Jelo to sice podivně a žralo 20, ale když se do normálního auta nevlezou do zadku 2 děcka a mamka, pak, když nejde vyměnit mamka za poloviční, je třeba pořádné auto:-))))
o 10.12.2018, 10:41 | Zdeny60
Assassin: tak to jsem si tak myslel (než jsem do toho vlezl). Věř, že Tribeca má podvozekl velmi schopný. K motoru - bohužel kvli těsnění musí motor ven, to je fakt hrubý nedostatek. Naštěstí to nepotká každý motor, ale je fakt že tohle by být nemělo. K S-AMxu - znám velmi dobře 2,0TDCI - má ho totiž syn, odkoupil ho od zaměstnavatele s cca 340tkm. Auto bylo pravidelně servisované a vše funguje. Ale když s ním občas jedu (Praha), tak podovzek je tvrdý a opravdu musím tvrdit, že v tribece se jede lépe. V Maxu je motor utlumen, ale stále je to typický nafťák, byť patří k té lepší skupině. V Tribece je motor slyšet ža kolem 4500 a více rpm, což odpovídá rychlosti kolem 185km/h (pokud se dobře pamatuji).
Samo sebou každý si musí vybrat dle svého vkusu, ale Tribecu jsem sem dal napllk žertem, ptž mi je jasné, že v dnešní době dýzlů, co jezdí za 8/100 si nikod 3,6 benzín s AT nepořídí (byť lze předělat na LPG, ale je to opět vopruz kvůli ventilům). Byl ton tip, nějak ta diskuze stále:-) Ale už se to rozjelo, tak Tribecu můžeme nechat spát:-)

PS: 2,2 TDCI Tribecu fakt nesmázne, věř. S 2,5i už by asi měla problém, možná jo, možná ne. Neměřil jsem, nevím. Navíc tribeca není zavoďák:-)
o 10.12.2018, 16:46 | Kmoda
Když koukáš na Toyoty,tak co Corolla Verso?
o 10.12.2018, 18:04 | crestik | Upraveno: 2018-12-10 18:05:25
Tribeca...cena 3x tolik než rozpočet, výběr více než zoufalý...navíc těšit se za volant hlavně proto, že je nedívatelné zvenku :-/
o 10.12.2018, 18:15 | DaveF
mě to nedá :-)

to že se Fordy serou je urban legend nic jiného

SAG je jeden z největších sráčů co kdy jezdil :-) ano, mechanici je mají rádi, protože je znají jak své boty a díly jsou k dispozici v obrovském množství za pár korun = zisk

nicméně za 100 je to o štěstí napříč značkami
o 10.12.2018, 19:55 | Lubak | Upraveno: 2018-12-10 19:56:03
Parametry dotazujícího byly jasne a 90% odpovědí absolutně o ničem. Jeden nabízí auto 3x dražší, kdy v Čr bude tak max.5 aut, protože to nikdo nekupuje i přesto, že je to 4x4 a je to nejlepší auto na trhu???? ale zase se člověk pobavi tady-)
o 10.12.2018, 20:27 | radek.613
Jestli Zdeny60 nemyslí tuhle.... :-D

foto k příspěvku  od radek.613

o 11.12.2018, 13:34 | Zdeny60
No, až se někomu rozroste rodina, aby ještě byla:-)))
Lubak: kuří očko? :-)
o 12.12.2018, 09:30 | Lubak
Kuří očko kde?:-) možná tě tak tlačí v keckách někde :-). Mě jen přijde úsměvné, když člověk chce auto cca. za 100 , tak mu tady jsou nabízeny auta 3x dražší. Jinak každý ať si koupí co uzná za vhodné. Já Subaru zkusil na cca. půl roku loni a za mě velké zklamání. Z podvozku(Smax/galaxy z toho roku podvozek x krát čitelnější), z řazení. Konkrétně Forester 2010 a to auto mě tedy vůbec, ale vůbec neoslovilo.
o 12.12.2018, 10:25 | Zdeny60
Lubak: výjimečně sohlasím - Forester skončil s příchodem tohoto, co píšeš, tedy v r. 2008. Jinak pokud jis četl můj příspěvek aspoň trochu pozorně, píšu tam sám, že by musel trochu přihodit a k tomu smajl. Takže míněno žertem, to je přeci jasné, ne?
o 12.12.2018, 10:53 | Lubak
OK Zdeny to jsem si nevšiml, že to bylo žertem
o 12.12.2018, 12:18 | Zdeny60
Lubak: pohoda:-)
o 14.12.2018, 08:59 | PK
S-max se mi líbí od doby, kdy přišel na trh. Akorát za těch 100 tis to všechno bude nic moc. Potom je taky velký dilema, jakej motor do toho vybrat. Naftu nechci, vadí mi tam ten pravděpodobnej servis za balík a taky mi vadí ten "naftovej čmuch" v autě. Nemůžu si pomoc, ale ve všech naftovej autech co jsem jel, tak to ve vnitřku smrdí naftou (nebo spalinami z nafty, nevím) a dělá se mi z toho po nějaký chvíli blbě. Manželka to má stejně, akorát u ní nám dlouho trvalo přijít na to, proč se jí v některých autech dělá blbě a v jiným (třeba naše benzínový) zvládne cestu do Itálie jako prd a je jí jedno, jestli sedí vepředu nebo vzadu...SAG co jsem koukal, tak to jsou všechno starý lůdry. Pěkný jsou až kolem 200 tis, ale to bych za Sharana stejně nedal. Hlavně tam jsem na tom s motorem úplně stejně.

Na Subaru mi akorát vadí, že v tý době neudělali větší mpv. Mám ještě prvního Forestra a stím i přes stáří, km a pár much na kráse je úplná radost jezdit. A to ani s tím základním dvoulitrem bůh ví jak nejede :) Uvažuju i nad tím, že se na to vykašlu a vezmu nějaký Legacy/Outback a budu co se týče spolehlivosti apod vysmátej, akorát budu muset oželit větší prostor...
o 14.12.2018, 12:00 | Zdeny60
PK: jsem rád, že tu ještě někdo není vysazenej proti Subaru. Přidám svůj postřeh: před pár lety jsem kupoval lehce jetého Oťase r.v. 2011 s 2,5i 6°MT. Přecházel jsem z Legacy 2,0R a zejména z H6 SpecB. 2,0R byla 2006, SpecB byla 2007. 2,0R šla do světa předloni s 230tkm, SpecB s cca 95tkm, možná méně. Bohužel, naladěn z obou Legacy, nadšení z nového (v té době) modelu už tak nesdílím. POkud nové auto, pak Oťas do 2008 nebo po 2015, nebo Levorg (ten bude-dá-li ten jevyšší-příští rok - léto). OTík 2008-20012 byla zřejmě ta nejhorší generace, co se týká modelu jako takového. Auto je obrovské (aspoň proti Legacy) a to jak uvnitř, tak zvenku. Např. měřím 186cm ana střechu při mytí si musím vzít stoličku. Na parkování to je taky bída, místa je méně a naši ohleduplní vovčané jsou fakt wovce. Takže riziko poškození boků auta ve městě je vyšší. Dobře. Technicky - vytratilo se hydraulický servos a s tím to, co mi na Legacy vždy blažilo - perfektní řízení. Nyní je auto strašně citlivé a třeba jet rovně po dálnici zmamneá trvale jemně korigovat. Já jsem hne dprvní rok nechal udělat laserovou geometrii, jestli tam nejsou blbě hodnoty, vše sedělo. Je to prý tak, to mi potvrdilo více majitelů. Nicméně, i s tímto řízením je stále radost jezdit, ale není už to ono. Motoricky je tato verze 2,5i daleko lepší, než byl 2,0R. Jednak jde o nobější generaci motoru, než co byla v Outb. do roku 2008 (taky tam byl 2,5i, ale jen 121kW a jiná konstrukce). Tento má 123kW a pocitově jede tedy o hodně lépe - pružněji a zejména úsporněji. Na zimní dovoleno s rakví s vysokým % dálnice v Německu a pak horské cestivání od apt. na svah, tedy v minus 15-20°C- tak po celé dovolené asi 1950km mi vyšel průměr 7,6 s rakví!! A to je dost slušná hodnota na zimu, rakev a obejm auta s permanentním 4x4 pohonem. Olej tato generace nežer, staší 2,5 občas něco vzala. Já nedolévám a od výměny k výměně se hladina téměř nesníží (15.000km) Co je trochu nezvyk - tak brzdy. Zasloužil by lepší, resp. nemají takový nástup, jako v Legacy 2,0. Tady musí člověk při prudkém brždění dost dupnout (asi váha auta?) Jinak poruchy - řešil jsem rozvody a to dělám vždy s pumpou a kaldkami-všemi. Jinka svíčky, oleje, filtry. Jinak nic. Mám najeto 112.000km. Kvalita laku: je horší, než byla u obou Legacy. Kamínky dělají své a protože už nemá Al haubnu, je třeba ťukance hned ošetřit. Zvažuji folii, tpž už mi to štvě furt konrolovat a zaretušovávat. Taky zadní vrata jous ocelový, takže je třeby při mytí vždy otevřít, najít správný úhel y nechat vytéct vodu. U legacy jsem to neřešil, byla z Al. Já jsem nechal dát komplet body kit a udělal nástřik spodku. Jen nevím, jestli to nebyla dvojšečná zbraň, pod plasty se člověk už nedopstane a bůhví, co se tam po zimě děje. Naštěsté nyní s ním nejzdím, a rajutjeme zděděné MONDEO 1,8i (2006) po otci a mohu říct, že s tímto autem mě baví jezdit. Ještě k výbavě: mám kůži, navigaci (dnes je k ničemu, každej používá mobil), střešní okno, kameru, bixenony. tedy kromě McIntoshe tu nejvyšší. K tomu jsem nechal dát pípáky, protože v noci není zcela optimální přisvícení a pokud je kamera po cestě v zimě zahnojená, jedeš po slepu (mám navíc dost tmavý skla). Tka když něco, aspoň to zařve.-) Auto jako celek má své mouchy, ale upřímně, stále patří k bytelným a festovním vopzům a s trvale vysokou spolehlivostí. snad to tak i zůstane. Dnes bych ale tneot model nekoupil a radši bych to samé Legacy, jenže kde sehnat tento model s malým nájezdem a nezničený, ví Bůh. MůjOťas nebyl naštěstí bouraný, takže aspoň v tomto mám klid.
Když jsem ho vybíral, měl jsem seznam 3 auta, co prošla sítem: Mazda 6 2,0/2,5 (ročník asi 2011-2012), Mondeo 2,0 a Accord 2,4i s AT. Vyhrál by býval Accord, jenže servisní historie a původ byla pochybná, navíc kosmetika taky nic moc. Ale technikcy a jízdně výborné. Mazda 6 me vůbec nepřesvědčila kavlitou provedení a navíc 2,5 jela o dost hůře, než 2,5 v Outbacku. Nevím,ale bylo to mrtvý a líný. No a Mondeo už jsem tak neřešil, ptž než jsem se k němu dostal na užší výběr, byl doma Otík. Ale jinak by to byla velmi slušná volba, zejména prostorem (který by mi dnes taky vadil, jako u Otíka) a barvou - ta tmavě červená metalíza - bylo by to po letech jiné auto, než stříbrné (u mě už tradice asi 15 let mio černého Superba a zelenošedé P407 SW) a červené 3MPS:-) Sorry, trochu jsem se rozepsal, ale jako důchodce čekatel už nikam nespěchám:-)
o 14.12.2018, 13:28 | Muff
Jedním okem sleduji tento příspěvek a musím říct že to Subaru Tribeca není nic hrozného,ba naopak :-)
Zezadu mi to připomíná Santafé 2 generace,z boku je to pohoda,možná ten předek je opruz.Teda spíš jediné co opruz je je ten přední nárazník.Zevnitř na ten r.v nic hrozného,připomíná mi to mercedes a ten byl takového vzhledu políben do nedávna.
o 23.02.2019, 11:15 | PK
Začíná to být docela aktuální. Mám doma dvě starší auta, který bych případně poslal pryč, něco k tomu přihodil a koupil jiný. Začal jsem teď víc jezdit a nemám ani čas, abych to vozil někam do servisu nebo tam každou chvíli řešil nějakou blbost. Moje představa je koupit konečně auto, který bude jezdit jen s pravidelnou údržbou a nebudu tam pořád řešit nějaký blbosti. Jde něco v téhle ceně vůbec koupit i kdybych trošku přitlačil na penězích? (+- 150 tis). Co tak koukám, tak to jsou stejně 10 let starý auta, který mají najeto kolem 200 tis. Aby to nakonec nebylo z bláta do louže...Koukám dost na S-max, menší C-max, dá se sehnat i hezkej Accord, případně když hodně slevím ze všeho, tak vzít nějakou fabii (apod), která bude mít najeto kolem 100 tis a budu doufat, že to bude chvíli jezdit. Nejlepší by bylo nový, ale na to bohužel nemám.
o 23.02.2019, 17:27 | walish
Tak než kupovat fabii, tak si nech to, či máš, protože ta nesplňuje základní požadavek na 5 míst. Poradit ti tady může kdo chce co chce, ale pořád to bude ojetina a nevíš, co se s tím dělo předtím, takže může sloužit dlouho a můžeš se do toho vysypat hned
o 07.03.2019, 07:23 | PK | Upraveno: 2019-03-09 22:00:16
.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3401 sekund.