Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Tahoun Octavia 2.0TSI 140kW nebo ???

 o Navštíveno 9131x o
o 18.01.2019, 19:12 | DaveF
Ahoj, stále hledám nenápadné pracovní/rodinné auto s možností občasného tažení karavanu 1500kg. Výrazně preferuju benzín a nemám rád SUV. Co si myslíte o tomhle ?
Octavia kombi 2.0TSI 140kW, 320Nm (od 1500ot), bohužel jen s automatem DSG... navíc nevím s jakým DQ...
na kouli 1700kg, celková 1920kg tj. bych se ještě vešel do 3500kg - to se může někdy hodit.
Vím, že to není ideál, ale relativně drahej kompromis, nicméně zvažuju spoustu možností.
Dala by se i s 4x4 (+60tis) ale s tím budu už lehce přes 3500kg
A ano vím, že 1500kg za Oktávkou není ideál...na druhou stranu zákaz předjíždění a max 80km/h nás asi dříve nebo později stejně čeká...

foto k příspěvku  od DaveF



o 18.01.2019, 19:34 | Tuner#2
Dobrej peklo traktostroj :))
o 21.01.2019, 08:42 | Ravo
Nějákým "cechem karavanistů UK" (angláni jsou šílení karavanisti, stačí skouknout TopGear jak to furt hatují...) bylo jako best auto vyhlášený Superb.
Podle mě je Octa pro karavan malá a lehká, šel bych radši do Superb/Passat
o 21.01.2019, 11:58 | DaveF
Máš samozřejmě pravdu, ta oktávka je na hraně.
Ale novej Sup je na mě bohužel drahej a navíc se mi úplně nehodí jako pracovní auto, radši bych něco trochu obyčejnějšího.
o 21.01.2019, 12:09 | DaveF
Jinak samozřejmě Superb 4x4 2,0 TDI by byl ideální tahoun v kategorii normálních aut.
V mý ceně (700-750) 1-2letá ojetina. Nový cca 900+
o 21.01.2019, 13:01 | walish
Koukal si na Mondeo nebo třeba i40?
o 21.01.2019, 13:43 | tommas
i40 mám pátým rokem, občas za ní tahám dost těžké vleky ze stavebnin, písníku, štěrkovny. Auto je docela těžké a pěkně sedí, ale říkali mi na sobě nezávisle dva servisáci, že spojka je dost poddimenzovaná a nerozumí si s tímhle hobby. Navíc má malé zatížení zadní nápravy.
o 21.01.2019, 15:46 | pbjun
Cokoli od korejců není vhodné pro zatěžování nákladem, měl sem služebního cee´da a ten vylozene trpel kdyz se trochu nalozil - tri lidi vzadu a auto na zemi, při rozjezdech bylo cítit, jak spojka hodně těžko pobírá rozjezdové síly a občas při ostřejším rozjezdu s naloženým autem zůstala někde v mezipoloze kdy napůl stále klouzala a musel se zcela pustit plyn než se chytla - dle mého slabý přítlačák. A to nemluvím o brzdách kdy i po svižném přejetí jeseníků brzdy hořely a byly úplně mrtvé. Na tahání asi ideál nějaké mondeo/passat a podobné auta. Teď mám focuse MK1 kombi s blbou 1,6 a odvozil sem s tím bez problémů a jakýchkoli škod celej barák v kufru :D
o 21.01.2019, 16:11 | DaveF
Na Mondeo jsem se díval - v naftě OK ale té jsem se chtěl vyhnout a benzíny mají málo na kouli, to samý Mazda 6.
Celkově na tahání více vyhovují SUV a naftová auta, která mě moc neberou a proto se snažím najít něco jiného.
Ta Octavie mi přišla sympatická, že je to benzínovej 2litr v normálním autě a primárně potřebuju auto na denní ježdění po městě a občasné delší trasy.

Hyundai mám zafixováno, že nejsou moc vhodná, motory jen 1,6ky a navíc mám strach koupit korejce za 700tis kvůli ztrátě hodnoty.
Ono ani do Mondea se mi moc nechce z podobných důvodů a to jsem dá se říct Forďák..


o 21.01.2019, 16:24 | DaveF
a nebo se bobhužel vrátím k variantě Octavia 2,0TDI kde si můžu pořád ještě i zvolit manuál,automat,2kolku,4kolku dle libosti a rozpočtu a tomu přívěsu to bude sedět líp, než ten benzín.

o 21.01.2019, 17:46 | pbjun
Tak u mondea to musí být 2,5l nic jiného nemá na kouli dostatek...
o 21.01.2019, 20:36 | DaveF
nj. jenže aktuálně největší benzínovej motor v Mondeu je 1,5ka ....

svět se zbláznil, jak jsem spíše pro unii, tak tohle mě neskutečně sere

možná vymejšlím blbosti, tahalo se vždycky dieslem nebo šesti/osmiválcem ale napadlo mě hledat benzínovýho kombíka za rozumný peníze s krouťákem přes 300Nm a našel jsem jen tu Octavii
o 22.01.2019, 10:22 | tommas
Mě se za i40 tahá fakt asi nejlépe ze všech aut co jsem měl a teda nedával jsem za ni zdaleka 700 tisíc a to ji mám docela vybavenou. Momentálně mi vychází ztráta hodnoty na 5 let/200 tis km cca 300 tis Kč. Hyundai má velkou výhodu v plné záruce bez omezení km a plnou záruku mobility.

Ceeda neznám, ale je to malé a lehké auto. To se s autem střední třídy moc porovnávat nedá.

Pokud nejezdíš pouze extrémně krátké trasy, tak bych se dnešní nafty vůbec nebál. Ono ani ten přímovstřikový benzín netopí zrovna nějak rychle, filtry jsou v nich taky...
o 22.01.2019, 12:58 | assassin
taham vozejk/karavan za v70 s 2,4D ktera ma udajne 340Nm - no neni to zadna divocina. S autem to nad povolenou rychlost docela cvici, pocitam ze s tim lehcim budes muset byt jeste opatrnejsi.
Jo a ty uvahy o 3500kg jsem mel taky a nakonec jsem to vyresil tim, ze jsem si udelal papiry na velkej vozejk.
o 22.01.2019, 13:36 | DaveF
tommas já jsem se podíval do ceníku a kombík i40 stojí 800tis tak nevim o kolik se to dá koupit levněji
o 22.01.2019, 14:04 | tommas
V hadrovém interiéru tak o 250-300 levněji :-D
o 22.01.2019, 14:40 | DaveF | Upraveno: 2019-01-22 14:46:18
assassin - jo, tahám Galaxy a to už je docela OK. U těhle menších aut vím jak se chovají, že to není ideál a chce to víc opatrnosti.
do 3500kg Ečko mám, takže to mě netrápí, jenže teoreticky by mohla řídit i žena a nemusela by do autoškoly, navíc pro soupravy nad 3,5t jsou někde vyšší poplatky a jiné rychlostní limity.

Bohužel si nemůžu dovolit extra auto jen na tahání přívěsu, a nějakou starou mrchou to nechci řešit.
Takže primárně hledám pracovní auto, dále rodinné auto a jako bonus bude, že můžu odvézt několikrát do roka někam karavan.



o 22.01.2019, 22:36 | Cenda
Jestli to mas na ICO, tak se podle ceniku moc nerid. Aktualne objednan Passat, cenik 1.1m, za 790t. To se ti nevyplati kupovat lehce ojety auto.
o 23.01.2019, 07:47 | DaveF
Cenda jo, uz nejaky zkusenosti taky mam, lehce ojety vetsinou stoji stejne jak novy, jen se trochu snazit :-)
Ten Passat uz bude asi cenove mimo (za zeptani ale nic nedam) a uz je to trochu "reditelsky" auto, s tim nemuzu pracovne uplne vsude, coz s Oktavkou jo....
o 23.01.2019, 08:09 | Lubak
Co Nová Kuga? v benzínu s 110kw možnost bržděného 1800Kg, naftová AWD 2100.
S víc než slušnou výbavou koupíš benzín za 570 tis., naftovou AWD za cca. 660. Výbava víc než slušná - vyhřívaný sedačky, volant, sklo, automatická klima, radio s navi + HF, parkovací senzor atd. případně umíme :-)
o 23.01.2019, 12:15 | DaveF
Lubak na Kugu jsem taky koukal, že se dá za pěknou cenu, jen mi to přijde jako auto spíš pro ženu. A chtěl jsem se původně vyhnout SUV a naftě :-)

Tourneo Custom bys neuměl zařídit ?
o 23.01.2019, 12:54 | Lubak
DaveF Kuga II generace je o dost velkej kus jinde ( i velikosti než I generace) lze případně i v automatu a benzínu za cca. 609 s DPH. Tourneo Custom samozřejmě umím, záleží na výbavě? tam je na kouli 2100kg. L2 s 170PS motorem v Titanium - přední + zadní topení vč. klimy, vyhřívaný sedačky, sklo, parkovací senzory P+Z je cca. 700 bez DPH.
o 23.01.2019, 17:03 | DaveF | Upraveno: 2019-01-23 17:05:34
Lubak dík, maila mám v profilu
Tourneo Custom L1 96kW Titanium + navíc střešní nosič, tažné zařízení, zadní kamera, metalíza
bude to firemní (s.r.o.)
o 23.01.2019, 17:29 | Lubak
DaveF ok mrknu na to
o 26.01.2019, 10:00 | capo
Mám ten motor co píšeš (což jsme si psali už na skodahome) a určitě s ním párkrát karavan letos táhnout budu. O DSG se nebojím (navíc je to v záruce). Motor má 320Nm takže bez ohledu na přesnej typ převodovky tam rezerva je.
Samozřejmě s tím ale jezdím denně bez přívěsu a kdybych se příště vešel do limitu, vzal bych čtyřkolu, celkem to hrabe při rozjezdech :)
o 26.01.2019, 10:48 | DaveF | Upraveno: 2019-01-26 10:56:00
jj je mi jasný, že to zvládne, ale rozpětí názorů je od toho že Oktávka utáhne v pohodě všechno až po to, že by s tím tahal jen sebevrah.

Nějaké zkušenosti mám, ale takhle "malým" autem jsem nikdy nic netahal.

Soused, který jezdí karavanama spoustu let, má i malou půjčovnu tahá 1500kg služebákem Oct.1,6TDI 77kW a říká, že v pohodě, že aspoň ten karavan nezničíš :-)

V tuhle chvíli zvažuju:

- docela pěkně vybavenou Octavii 2.0 TSI 140kW,DSG 2x4 nebo 4x4 což mě docela láká
- o otrochu levnější jistotu 2,0TDI 110kW s manuálem
- o něco dražší jistotu 2,0TDI 110kW DSG 4x4 - tam už jsem asi cenou přes limit
- osobní dodávku (Ford Tourneo Custom, Citroen Space tourer apod.) - těžká, prostorná, lepší na tahání apod, ale na denní ježdění už mi to trochu nesedí, mám rád klasická auta a navíc není možnost 4kolky nebo finančně hodně přes limit.
o 26.01.2019, 10:52 | DaveF
capo jakou máš spotřebu ?
o 26.01.2019, 13:38 | capo
Mám asi 7,6 při 7500km, a určitě nejezdím svátečně. Ale není problém jet za 8,5 stejně jako za 6,5...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.306 sekund.