Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Punto + 300 kg carhifi

 o Navštíveno 12993x o
o 19.07.2010, 22:15 | wattman
Často zde neuvádím naše montáže a výtvory, ale toto byla výzva - jak moc věcí dostat někam, kde to snad ani nemůže jít a ještě fungovat…
- Namontovat do Punta dodané komponenty plus mít použitelné zadní sedadla.
Výběr komponentů jsem neměl možnost ovlivnit - ty byly dodané:
Pioneer DEH-P88RSII, komponentní repro RE AUDIO XXX 6.5C, 4-kanálový Phase RS4, 2 x přídavná baterie Hollywood, 2x Hifonics Colossus X3, 2x Emphaser ESPL-X4, 25 metrů 50 qmm nap. kabelu, signalové kabely Audison, dost montážního materiálu a MDF…
Tlumení STP Bimast Bomb, Vibraflex 25 – celkem 75 Kg.
Ozvučnice 36 / 30 MDF – váha celkem 85 Kg.
Tlumení STP s tloušťkou 4,5 mm a třemi vrstvami naprosto přesně odpovídá ceně – pro vytvarování jsem zahodil váleček a vzal si gumovou palici, protože jinak se to ani po řádném nahřátí moc nehlo :-) Dveře připomínají pancíř a jsou dokonale tuhé! Doporučuji tento materiál.
U řidiče (za ním) tlumeno Vibraflexem – až bude majitel chtít vytrhnout nap. kabely, stačí to nahřát – narozdíl od STP :-). Jsou pod tlumením umyslně.
Na přední dveře vyrobeny redukce o výšce 80 mm z bukového dřeva – mají slabou stěnu, takže ideální… Boardy potaženy stejným kobercem jako redukce.
RE Audio jsou zapojeny do aktivu na všechny 4 kanály Phase RS4.
V kufru je žalostně málo místa – takže se řešilo chlazení a reálné zkraty při nehodě nebo jiném pohybu v autě. Mezi kontakty baterií a krytem zesilovačů je cca 35 mm místa – baterie jsou zapouštěny do MDF místo rezervy a uchyceny proužky z nerezového plechu.
Ozvučnici jsem dlouho počítal a nakonec se dobral vyloženě kompromisu, který ale ve finále není nejhorší – společný uzavřený objem 85 litrů brutto.


Zvuk je dostatečně hlasitý a rázný. Od těchto SPL wooferů čekat SQ nelze, ale při zvuku je znát jejich silný magnet a kontrola nedigitálním železem.
Odraz výšek od skla se nakonec doladil a není to průser…
Hlasitost RE Audio bych přirovnal k Morelům – snesou toho opravdu dost.
Instalace je provedena k plné spokojenosti majitele a od začátku byla plánovaná pro "běžný" poslech. :-)


Více fotek naleznete v naší nové galerii – až tedy bude fungovat, takže se omlouvám a alespoň link
[ Link ]
Stávající funkční galerie je pouze na e-shopu

foto k příspěvku  od wattman



o 19.07.2010, 22:15 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:16 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:16 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:16 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:17 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:17 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:17 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:18 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:18 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:18 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:19 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:19 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:19 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:20 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:20 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:20 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:20 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:21 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:21 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:23 | wattman

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:28 | petrb
pecka!! muzu mensi tech, dotaz.. za jak dlouho byla uskutecnena cela zastavba?
o 19.07.2010, 22:36 | Honcke
pí*o...
bomba:-)
Dotaz nr.2:co pohání ty woofery?Jestli jsem přehlíd tak se omlouvám...
o 19.07.2010, 22:41 | wattman
80 hodin práce
woofery phání toto :-)

foto k příspěvku  od wattman

o 19.07.2010, 22:44 | Honcke
pardon,ja sem blb...
o 19.07.2010, 22:46 | Honcke
wattman:jestli jsem to dobře pochopil-na každý woofer 1 zes-jak proběhlo slazení-jak to hraje?
o 19.07.2010, 22:47 | petrb
luxus jeste jednou, ale chudak punta:-D to snad ani nemuze jet.
o 19.07.2010, 22:54 | vinzek fa
pico asy bych chtel sladovat ty zesiky tak aby sli opravdu a porad stejne jest to skoro nemozne
o 19.07.2010, 22:55 | vinzek fa
a predpokladam ze majitel asi nema rad svuj sluch jesi to ma jen tak na to domaci duneni jinak luksus prace pane W
o 19.07.2010, 23:18 | jajo.bb
pekny slogan je vysity na pravej strane v kufri ze MUZIKA DELA AUTO....
o 19.07.2010, 23:23 | endru.ondra
Zajímalo by mě chlazení zesíků?
o 19.07.2010, 23:30 | Honcke
no vinzek o tom mluvim...
o 19.07.2010, 23:42 | wattman
Potenciometry a tolerance součástek se zdá býti stejná a signál hodně podobný. Ovšem jak jsem psal - toto byl veliký kompromis - chtěl jsem pro každý zvlášť objem, ale to prostě místo nedovolilo.
Každý Hifo má dva ventilátory, a jelikož jedou do dvou ohmů, je z toho plotna až za delší dobu - jinak vzduchu tam jde dost pod/za sedačkou a k mírné cirkulaci dochází tím, že za RS4 je výdech z auta. Pakliže bude problém, mám tam vymyšlené místo pro ventilátory. Testoval jsem to půl dne a bez komplikací.
o 20.07.2010, 05:59 | trlon
tu obyčejnou baterku na tolik zesů bych tam nechtel teda:-(
o 20.07.2010, 08:16 | jamie.thomas | Upraveno: 2010-07-20 08:32:23
Ani nechápu, jak se to tam mohlo vejít. Škoda jenom, že vzhledem k prostoru nejsou zesíky vidět. Takhle to z venku vypadá jako úplně normální jednoduchá, obyč zástavba, ale nejvíc se skrývá pod povrchem. Každopádně super práce chlape!!

Jenom mi nejde do hlavy jedna věc a to ty baterky. Nějak nevěřim tomu, že to ty dva malý prckové v kufru a jedna normal baterka vepředu můžou uživit? Já mám strach, že mi sestavu neuživý ani PC 4000, ale když vidim tohle. A to ty Hifonicsy sou žrouty pořádný.
o 20.07.2010, 08:46 | tomas.V
naladit zesiky musí bejt sranda :-)))

přidávám se k Jamie.thomasovi a moc me zajímá napájení. Kolik padá napětí?
Tahle sestava je tak na 2x Powercell 4000 nebo podobné AGM baterky :-)))
o 20.07.2010, 09:01 | Giuseppe1
Pavle asi budeš muset kufr od teď zamykat, tohle Ti ho musí otevřít;-)

To se mi líbí!
o 20.07.2010, 09:15 | wattman
Děkuji všem za kladné reakce...

Co se týká napájení, tak je to pouze ohmův zákon v praxi:
3 baterky: 20 + 20 + 60 AH - máme tedy 100 A trvalých na jednu hodinu hraní - pak se lze dobrat k tomu, kolik musí Alternátor prát do baterek, aby dokryl jejich kapacitu - při určitém poklesu jejich kapacity.
Reálný proud, který tam teče, není až tak vysoký jak by leckterý datasheet uváděl - sestava je schopna dosti nahlas hrát určitou dobu i bez nastartování a napětí neklesne pod 12 V ...
Co je potřeba u podobných instalací je určitě tomu proudu zajistit dokonalý průchod bez jakýchkoli přechodových odporů a snižování průřezu kabelů.
Není to instalace na dB Drag a zesilovače jedou do dvou ohmů, takže je vše ready :-)
o 20.07.2010, 09:34 | Barthez
No prace fakt luxus. Hezky je to nahamcane....

Jen by be dobudoucka zajimala stalost hrani s otevrenym kufrem na poslouchatelnej vykon....

Ja mam ve hraci skrince 4x1KW a k tomu 2x Oddysey 2150 a 1x Oddysey 1500 + dokrmuji 2ma altikama 100A+140A...

V zadnem pripade nemohu tvrdit, ze to dobiju a i pri nastartovanym aute hraji na ukor baterii. A to jedu v 1ohmu. U aparatur s takou spotrebou je opravdu to hlavni gro napajeni.....
o 20.07.2010, 10:45 | C.A.R.L.O.S.
a pak že punto je malé auto :-DD jinak je to parádně odvedená práce ;-)
o 20.07.2010, 12:17 | Frenkie | Upraveno: 2010-07-20 12:27:48
Peto (Wattman) super prace
o 20.07.2010, 16:45 | wattman
Děkuji.
Frenkie, ty na tom máš také své zásluhy v podobě produktů... :-)

Gro je určitě v tom napájení - jinak to fungovat nemůže. Každopádně toto auto nebude stát nikde na sraze a hrát den v kuse s otevřeným kufrem na hranici svého výkonu. Těch 100 A z baterek a zbytek dodávaný z altíku na vyřádění při jízdě stačí a k výrazným poklesům opravdu nedochází, čas ukáže - a alternátor se bude dávat silnější.
Barthez: vím, že jsi byl vždy "maximalista", tehdá jsme se bavili v Mimoni tuším u Kadeta - plného RF - cca 4 roky zpět :-)
o 20.07.2010, 17:57 | Seat Power
prace luxus,jen by me zajimalo jestli to je auto na bezne jezdeni?pac pokud tam je nejakej proste fiatovskej motor + nejaka osadka tak to nemuze vubec jed??!a hlavne komponenty urcite presahly cenu auta,takze bych se to bal nekde nechat stat.
o 20.07.2010, 18:08 | hifim@ni@k | Upraveno: 2010-07-20 18:20:24
To už je slušná montáž. A pěkně čistě provedená.
Jen nikde nevidím konečnou fotku výšek.

Edit: celkem mi vadí když se řeší cena komponentů / montáže. Kdo to zná, tak ví a ty ostatní to nemusí vědět. Pro jistotu. To, že komponenty přesáhnou cenu auta přece není důležité. Není to první, ani poslední taková montáž.
o 20.07.2010, 20:20 | Barthez
Wattman :

jj to je ono. 4 roky z5 jsem byl taky nekde jinde. Maximalista??? :-))) No spis rekneme ze jsem sesel z normalni cesty... Posledni roky jsem se prave s napajenim hodne potykal a spoustu veci kolem resil. Dodnes si myslim ze to neni ideal a to mam proud v aute relativne dobre zabezpecenej. Tohle bych docela rad slysel. kdyz koukam na SPL montaz a vemu v potaz ze jsou v uzavrenkach... Tak to musi mit zajimavej zvuk..
o 20.07.2010, 20:25 | vinzek fa
precwe si kuzly tomu nekoupim novej mercedes abych kompenzoval cenu komponentu to je magorina jesi to takle nekdo bere tak to potes
o 21.07.2010, 07:16 | CarMedia.cz (P)
Práce odvedená fakt dobře. Jen mi chybí takové ty detaily. Jako například zapuštěné SW a repro apod. Je to prkotina, ale ve výsledku to potom vypadá podstatně lépe. (Samozřejmě na funkčnost nemá vliv, jen taková kosmetická poznámka.. :-))
o 21.07.2010, 10:05 | wattman
Děkuji.
jj, jsem si toho vědom - i to mělo svůj důvod...
o 21.07.2010, 12:12 | Ravo
Fakt by mě zajímal ten motor co v tom je... s 1.2 což je nečasteji viděný motor to bude utrpení s tím jezdit (chvíli jsem vlastnil Punto2 1.2 16V a vím o čem mluvím a to to byl ještě silnější motor než klasická 1.2 8V...), takže doufám že majitel má silnější motor nebo mu to nevadí.

Jinak k instalaci nutno dodat že se podařil husarský kousek s tím využitím minimálního prostoru. Za mě prostě palec nahoru
o 21.07.2010, 14:34 | mcdodo
Je to Sporting 1.2 16V
o 21.07.2010, 15:30 | tomas.V
Ravo: hele ono stejnak nejde zkloubit +300kg navíc s výkonem...myslim, že ta 1.2 16V bude stačit
...pak to zkus někde dobrzdit
o 21.07.2010, 16:17 | vinzek fa
jak pise tomas ja to vozim v 900ccm marbelle a jede to uplne normalne jen horsi to spomalit uz se u toho o brzdeni neda bavit
o 21.07.2010, 16:29 | Seat Power
vinzek fa: nevereim ze aparatura co vazi 300kg nemuze bejt cejtit.:o))
o 21.07.2010, 17:03 | Ravo
Myslím že těch 300kg půjde sakra poznat, protože jsem přesně ten motor měl (viz můj příspěvek výše) a když jsem vezl 3 kolegy (každý cca 100kg - zdraví chlapi ;-) na oběd, tak jsem myslel že neodjedem a každá křižovatka byla "o nervy" jeslti to stihnu, auto neuvěřitelně zlenivělo...

Ale jak jsem psal, je to úplně jiná věc netýkající muziky, takže kdyžtak zanechme už OT, z pohledu hudby je to parádní záviděníhodná záležitost. HOWGH
o 22.07.2010, 22:42 | cendler
pěkná instalace, mám to rád takhle pěkně od základu, ale asi jako všichni bál bych se napájení, ale jak sám si říkal, ukáže čas

jen by mě zajímalo co střecha, taky se dělala? jak jsi uzavřel dveře:, to jsi ty díry pouze přelepil tlumením?
o 22.07.2010, 23:13 | wattman
když se bojíš, tak nikdy nic nedokážeš - to se říká... :-)
střecha se nedělala - pro tzv. klíčový a cigaretový efekt :-) - vlastně jen z důvodu, že určité věci byly omezeny a strop by se musel odtrhnout a znovu čalounit. Z výroby je to pouze potažená lepenka natvrdo přilepená k plechu, a to se hodně špatně odřezává bez poškození. Takže je radost z věcí odložených na střechu a problém s tím žádný není - tedy negativní dopad na zvuk v autě. Opět připomínám, že to není žádný showcar, auto na srazy atp., a taktéž se nebude účastnit žádného měření... - je to pro pocit majitele. :-)

tlumení - už jsi někdy toto tlumení držel v ruce? Doporučuji :-)
Na slunku se to nehne - z jedné strany to drží Al a z druhé ta vrstva gumy, mezi je bitumen.
Jinak ne - plech ani laminát pod tím není, kompa řezány na 80 Hz. Bral jsem to jako test toho tlumení a když auto sálo na sluníčku, Vibraflex je jak žvýkačka - STP stále beze změny, pořád tuhé a pevné.
o 22.07.2010, 23:34 | cendler
střechu jsem netušil, jak u Punta je, tak to se potom nedivím, taky bych ji nechal být, u těch dvěří jsem myslel samozřejmě, jestli jsi díry zadělával plechem, nebo jen přelepil tím STP a pokud jak říkáš drží, tak není problém, stejně bych nechal uzavřené auto v tehle vedrech a chtěl vidět co to tlumení bez podpěry udělá, ale máš to dobře nalepené, tak to max změkne, jinak nic víc
o 25.07.2010, 12:04 | Fero_88
..tie wofre su v uzavretej ozvucnici?
o 25.07.2010, 12:30 | mcdodo
Ano.
o 26.07.2010, 15:37 | Kuříí
Ani sem nevěděl že je tak slavný......
Seděl sem uvnitř a to bylo něco ... xD
Stačilo volume 30. a vibrovalo to v sedačkách ...
o 16.01.2011, 13:30 | Jerry159
perfekní zastavba :) doufám že v létě budu moci udělat tohle taky tak důkladně jako ty :) jinak malá otázečka :-O dvě baterky v kufru 20Ah 1500A ...jde mi o to jestli by mi na normální hraní po města a tak do práce když bych si to chtěl dát na víc stačila jedna baterka v kufru třeba bud taková jak jsi dal nebo silnější [ Link ] zesík ea2500D ...omlouvám se za OT trochu mimo téma....
o 16.01.2011, 13:49 | mcdodo
Pokud budeme brát v úvahu, že jedna baterka vepředu zůstane a do kufru by přišla tahle, tak zcela určitě stačit bude. Myslím si, že by klidně stačila jenom jedna [ Link ]
o 16.01.2011, 18:16 | Jerry159
možná tady mám blboou otázku..ale když vytlumim kufr a chtěl bych udělat nějakou zástavbu MDF a tak ...tak jak přiděláváte tu MDF k podlaze? na pěnu nebo na silikon třeba ???
o 18.01.2011, 01:29 | otak88
Wattman:klobouk dolu!pekna prace!doufam ze punto bude nekde na sraze chtel bych ho slyset:-)a podivat se poradne a ne jen na fotkach:-)fakt ses borec!
o 18.01.2011, 10:10 | mcdodo
Jerry159 - popravdě vím, jak je celý kufr poskládaný, ale tohle jsme s Wattmanem neřešili. V každém případě je tam tlumení a přes něj jsou položené dvě desky přišroubované k podlaze.
Otak88 - Pokud nám to tenhle rok výjde, tak budeme ve Vyškově a asi bych se chtěl podívat na Relax. Auto nebude vystaveno, takže záleží na domluvě.
o 18.01.2011, 11:36 | Cenda
tak já s trochou kritiky :-) usazení středobasů, ten tunel je moc dlouhej. A co tažení kabelů okolo hran plechů? Na těch napájecích nevidim husinu.
o 18.01.2011, 18:46 | tomas.V
Cenda a proč je ten tunel na středobasy dlouhej?...odpovim za Doda
ty středobasy maj montážní hloubku skoro 11cm :-)
Jejich instalace není žádná prdel

jinak souhlas, žádná husina
o 18.01.2011, 20:13 | otak88
MCdono:Vyškov uvidím ještě jestli pojedu ale nejspíš asi ano tak si vás tam najdu:-)Jinak relax se domluvíme jestli si vzpomenu:-)
o 18.01.2011, 20:39 | Cenda
to se pak instaluje skutečně hodně blbě.
o 24.01.2011, 13:58 | D ´ice
mám dotaz, kudy jste vedly ty napájecí kabely z mot. prostoru do kabiny? mám také punto a nepřijde mi že by tam bylo nějak moc místa, předem díky
o 24.01.2011, 16:23 | mcdodo
Kousek nad pedály je průchodka, nemůžeš ji minout. :-)
o 24.01.2011, 16:24 | mcdodo
Jinak prodávám bednu se subama, pokud by měl někdo zájem o koupi. [ Link ]
o 25.01.2011, 14:35 | D ´ice
pruchodku jsem sice našel ale zdá se mi docel uzká, teda pokud je to ta správná :D
o 14.04.2016, 12:11 | zdeno7311
Pěkny :) Nemaš nekde video jak to hralo ?
o 14.04.2016, 19:17 | mcdodo
Bohužel, o videa jsem přišel s noťasem.
o 15.04.2016, 13:25 | zdeno7311
To je škoda nicméně to musel byt nehorázný randál :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.6942 sekund.