
Navštíveno 5543x


28.09.2011, 23:40 |
swep Blizi se mistrovstvi evropy v easca a ja vytrvale pracuju na dokonceni letosni instalace. A jelikoz podobny projekt tady zverejnil pred par dny db-marek, tak sem si rekl, ze postnu taky nejaky prubeh stavby.
Neustala touha po dokonalosti me nakonec dovedla k tomu, abych vyzkousel 4 pasmovy aktivni system instalovat primo do palubni desky, coz se samozrejme neobeslo bez radikalniho rezu..
Trochu priblizim koncepci, stredobasy jsem umistil do uzavrenych ozvucnic o objemu cca 8-10 litru, menice jsou natoceny mezi predni sedadla symetricky. Pro stredy jsem vyrobil kulovite ozvucnice o objemu 0,6 litru a jsou rovnez natoceny do stejneho mista jako stredobasy. Planarni vysky zustaly ve stejne pozici jako v minule sezone, natoceni je taky mezi sedadla. Zmenu zaznamenal i subwoofer, je natocen proti prepazce motoru v uzavrene ozvucnici 25 litru.
instalovane menice:
vysky Technology LS Plan
stredy Tang Band W3
stredobasy DLS MS6A
woofer uDimension JR 1004
a ted nejake foto - s nedodelanym autem jsem odjel mistrovstvi republiky (musim rict ze se mi ta oranzova "opona" docela libila)


28.09.2011, 23:40 |
swep

28.09.2011, 23:40 |
swep

28.09.2011, 23:41 |
swep

28.09.2011, 23:41 |
swep

28.09.2011, 23:41 |
swep

28.09.2011, 23:41 |
swep

28.09.2011, 23:41 |
swep

28.09.2011, 23:42 |
swep tenhle vikend me ceka dokonceni a povrchova uprava, je to boj s casem, ale verim ze se to stihne

28.09.2011, 23:44 |
Kesam Masakr sem zvědavej na finále.

29.09.2011, 10:11 |
swep hotove to bude pristi vikend v polsku, pak uploadnu dalsi foto
Dobře jedeš. Jen to broušení ti nezávidím. V Polsku poslechnu.
brouseni neni zas tak dulezite....o vikendu se da molitan a na to kozenka...takze male nerovnosti nepujdou videt.
Tešim sa ked si to budem moct pozrieť a vypočut, ako vidim tiež ostal vetrak na sklo...........s laminatom netreba šetriť, bude to v koženke?

29.09.2011, 12:04 |
swep | Upraveno: 2011-09-29 12:05:52
bude to v kozence, pod ni bude tenky calounicky molitan, brousit se to bude, jsou tam nerovnosti v mistech, kde se prekryva skelna tkanina, jinak shora jsou dvě vrstvy a zespod tri vrstvy. nejake tmeleni a brouseni bude, bez toho se tento pripad neobejde
vetrak na sklo musel zustat i kdyz je to custom vyroba (puvodni palubku mam schovanou se vsim vsudy), jinak by to byl dost problem, ostatni vydechy topeni jsou zrusene, vyvod vzduchu je za radiem studeny, takze clarion je za jizdy chlazeny vzduchem a vydech topeni je u nohou ridice, jinak stahovaci okna a stresni okno, da se to prezit, horsi je kdyz prsi.. kompromisy se nedelaly
tim sem samo nemyslel, ze vubec, jen ze to nemusi byt jak pod lak :)

29.09.2011, 12:36 |
swep pod lak pujdou koule, krasny velky a kulaty

29.09.2011, 19:01 |
wefa | Upraveno: 2011-09-29 19:02:04
Wow, stejně jako u db-marka, prostě smekám. Jednak se nebát říznout, ale taky mít šikovné ruce a něco umět :)
ahoj, klobuk dolu pred odhodlanim. Kedze prerabas celu palubovku, mas jedinecnu moznost umiestnit menice vzhladom na Tvoje auto optimalne. Tak preco mas stred aj vysku v uplne inej rovine? Najlepsie to hra rovno nad sebou, tak ako je to v home-hifi. Setris si bordel vo fazach a casovkach, aspon medzi stredom a vyskou. Ked k tomu blizko das aj stredobas, mozes sa na casovky uplne vykaslat a ist nato cisto pasivne!
Maťo neni problem že nesediš v strede?..... ja som nastavoval časovky a mam rovnake smerovanie čo sa tyka každej strany,s tym že to mam skor na vodiča smerované.

29.09.2011, 20:15 |
swep noclue, je to jak rikas jen castecne, ten planar je dost vysoky a pokud bych ho dal nad tred tak si ho priblizim k hlave, coz nechci, uz tak je to hodne blizko, kadett ma hodne blizko celni sklo k ridici, dale stred sem podsunout mohl, ale uz by mi zavazel pred stredobasem a to sem taky nechtel, uz ted trochu prekryva. Stredobasy jsem se snazil dostat co nejvice do rohu auta, coz se podarilo, vic uz to neni mozne. Docela dlouho sem s tim laboroval a nakonec to dopadlo takhle. Stredy v koulich jsou super vec, muze se jednoduse menit natoceni, navic hraji v rozsahu nejvic slysitelneho pasma, takze sem se je snazil dostat co nejvic do stran, tedy jsou v pozici trojuhelnicku u zrcatek, scena se rozsirila oproti instalaci co byla predtim (odrazem od celniho skla, jestli si vzpominas jak sem to mel
[ Link ] ), casovky jsou zmerene a jsou hodne vyrovnane, nejvic spatne je, ze clarion neumi nastavit hlasitosti jednotlivych menicu, jen kazdy par dohromady

30.09.2011, 00:18 |
noclue | Upraveno: 2011-09-30 00:21:48
marek> je a riadne velky, ale srandu bokom, sfazovat 2 menice, ktore su nad sebou a rovnako daleko je lahsie ako dva, ktore maju smery a su rozdielne daleko... a ked si myslime, ze 1,9cm je dostatocne maly krocik, aby sa to dalo naladit, tak ok... uz len zostava ten blby iir filter, co nam rozbija fazu...
cim lepsie su enice rozmiestnene, tym menej treba dohanat procesorom ;-)
swep> plne chapem tvoje argumenty, tiez som riesil kompromis hlbka vs. sirka
mas vysky vzdialene od seba povedzme 140cm a stredy 145cm, tak mas sice rovnaky stred,ale ine pozicie na stranach... tomu som sa snazil uz len kvoli sfazovaniu a vyslednemu fokusu vyhnut
v kazdom pripade by om si zelal viac takychto projektov a dufam, ze si to v Katowiciach budem moct aj napriek mojmu minulemu postu vypocut
PS> odrazom od skla ti to nemohlo v kadete fungovat tak dobre ako napriamo, lebo ms nizko a blizko palubovku, ja mam v mondeu vyssie a dalej, ale este to furt je nizko. Miesa sa nepriamy zvuk od skla s priamym z menica, samozrejme nedorazia rovnako, ale odraz opozdene...
najviac sa na to hodia audiny, tam to nejak sedi so sklonom, pocul som a4 aj a3 s nepriamo nastavenym stredom...

30.09.2011, 09:48 |
swep noclue sem rad za poznatky, sledoval sem tvuj vyvoj kdyz jsi resil mondeo a hodne mi to pomohlo v rozmysleni jak to udelat, ale moznost dat je nad sebe, nebylo mozne, zduvodu ktery sem popsal a jeste taky rozmery ozvucnic. Jestli budes v katowicich mondeem tak bych si to moc rad poslechl, dost me to zajima, ja tam budu

30.09.2011, 20:16 |
ivls to swep
super, víkend bude asi hodně pracovní, co?
- času málo a moc práce
jinak, co design autíčka? - něco málo se ke mě doneslo - nechceš se podělit fotkou?
:o)
přeji at to v pohodě dotáhneš a na eu finále easca v polsku sklidíš obdiv od soupeřů, rozhodčích i veřejnosti
swep> uvidime v nedelu, po finale :-) ale ak bude nominacia, rad pridem....

12.10.2011, 19:08 |
swep tak tady nejake fotky z ME Easca v polsku, nedopadlo to pro mne dobre, nestihl jsem vubec naladit, dokoncena instalace v jednu rano, a ve dve odpoledne uz rozhodci sedeli v aute, s prispenim pocatecniho chaosu s registracemi jsem nemel cas si to v klidu poslechnout, tak snad priste se zadari lepsi vysledek
fotky jsou z netu, sve fotky zatim nemam, nebyl cas nafotit, to me ceka tento vikend, tak pak jeste nejakou pridam, kdyby se nekdo nahodou chtel inspirovat a poustet se do zbesilosti typu 4 pasmo v palubni desce..


12.10.2011, 19:08 |
swep

12.10.2011, 19:08 |
swep

18.10.2011, 22:34 |
swep tak fotky jsou uz nove, ale nechce se mi to sem nahravat, je to boj
cest je spousta je potreba vybrat tu spravnou, ja ji zatim nenasel

19.10.2011, 09:56 |
erix7 (K)
spravan cesty je, nekdy je mene vice, kdyz mas takhle hezky na palbuce vse, osobne bych nesel do vic nez 2way systemu. Ale to je muj nazor jenom, nikomu jeho nevyvracim. v aute mas neskutcne monosztvi prace ketrou je potreba dotahnout do zdarneho konce. hodne zadru a elanu.

19.10.2011, 21:32 |
swep nakonec sem se rozhoupal a nejake fotky postnu
Nejprve par slov o tom proc:
Spolu se snahou o atypickou montaz 4 pasmoveho systemu do palubni desky jsem se rozhodl, ze cerna matna v kombinaci s kozenkou je uz okoukana a chtelo by to nejak ozivit. Shodou nahod je ma pritelkyne, Silvie, graficka designerka a proto jsem ji dal vnejsi plochy vozu k dispozici, aby se na nich realizovala. Grafiku pojala ve smyslu spousty pribehu a mylniku, ktere zakomponovala do pomerne rozsahleho a detailniho grafickeho vyjevu.
Cela prace je provedena rucne stetcem a barvou. Diky mnoha hodinam vytrvale malby se kadett stal umeleckym dilem, ktere nese svou patricnou hodnotu a je soucasne nejvetsi realizaci mlade autorky.
Cela myslenka vznika a odviji se od proslule umelecke kolekce BMW art collection, kde se stejnou formou realizovali vyznamni umelci na specialni zavodni vozy nemecke automobilky.
Jelikoz tento staricky kadett je pro mne v jistem smyslu vyjimecny a pres pocatecni nenavist mi nakonec prirostl k srdci, rozhodl jsem se, ze jeho pomyslnou hodnotu zvednu na novou uroven.
Jsem rad, ze tento pocin vzbuzuje v lidech ruzne emoce, byl to zamer, ktery se nakonec podaril. Pro me tohle dilo ma obrovskou hodnotu.
A jelikoz se jedna o odkaz na jiz zminenou kolekci BMW, nazyvam tento pocin "Opel Kadett ART collection".


19.10.2011, 21:32 |
swep

19.10.2011, 21:32 |
swep zpracovano je to do detailu


19.10.2011, 21:32 |
swep

19.10.2011, 21:32 |
swep

19.10.2011, 21:33 |
swep

19.10.2011, 21:33 |
swep

19.10.2011, 21:34 |
swep zleva - mladej ivls, ivls, toxxx, rover, lukee_cz
z druhe strany o par fotek driv - hifim@ni@k, diner


19.10.2011, 21:34 |
swep interier


19.10.2011, 21:35 |
swep

19.10.2011, 21:35 |
swep

19.10.2011, 21:35 |
swep

19.10.2011, 21:36 |
swep pohled na celou palubni desku, zmen probehlo hodne


19.10.2011, 21:36 |
swep kufr zustal nezmenen od lonske sezony


19.10.2011, 21:38 |
swep pripraven na zimni spanek vyckava ve stodole na odpojeni od baterie, castecne odstrojeni komponentu a jestli bude znovu oziven zatim neni jiste..
Tohle nechápu, když si si stim dal takouvou práci a nevíš jestli ho znova zapojíš příští sezonu
držím palce a dotáhni to do konce
neoživit to by bylo vzdát to kousek před cílem
Kdo zná pána osobně ví že je toto pouze záchvěv pesimismu ,ale nakonec se do toho zase vrhne :-D

20.10.2011, 22:04 |
swep rover, to neni zachvev pesimismu, ja chci nove auto konecne :D (navic tady tomu konci technicka pristi leto)
za taky pesimizmus by si zasluzil narezat par na zadok... tolko roboty, casu a prachov co ho to stalo, o nervoch a ludoch ani nehovorim a chce to nechat tak. nepoznam ho osobne ale uz len z toho auta vidim ze autohifi je viac ako konicek, je to jeho zivot a hlavne ho to podla mna bavi.
Chapem, ze nie vsetko ide podla predstav. Ale zivot ide dalej a treba pokracovat. Bohuzial pisem to z vlastnej skusenosti, tuto sezonu som mal velke ambicie a plany, konecne dokoncit auto, zucastnit sa EASCA a pobehat nejake zrazy. nakoniec mi zistili raka, vyrezali toho zopar z brucha a sezona je zrazu za nami. ale zivot ide dalej, nejak sa z toho dostanem a buduci rok ma easca neminie. a urcite sa konecne stretneme aj na nejakom ceskom zraze. a nazivo urcite toto umelecko dielo chcem vidiet a urcite aj pocut.
Sorry za OT ale nedalo mi to...