Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Šumí výšky/zesík

 o Navštíveno 5184x o
o 12.01.2014, 15:36 | kiklop32
Mám výšky připojený na MTX RT604 a bohužel šumí i po odpojení signálů. Kabely k repro jsou vedeny z jedné strany jen podél signálů a kabeláže pro kufr, airbag sedačky atp. Druhá strana bohužel podél napájení ale ta šumí méně. Řekl bych tedy, že zesík. Přemýšlím nad výměnou za nějaký zes co nemá problém s šumem. Repro Morel tempo.

Díky za rady.


o 12.01.2014, 15:48 | Pavel 528
jedine jiny zesik...si pripoj ty vysky hned na vystup na zesik a uvidis,ze je to zesikem...proste od zakladnich zesiku nemuzes cekat zazraky

odstup Signál/Šum: 80 dB je velka bida
o 12.01.2014, 15:54 | Pavel 528
pokud chces neco kvalitniho,tak mam treba tento referencni Velocity V450,ktery ma odstup signal/sum 95db

[ Link ]
o 12.01.2014, 15:59 | kiklop32
Dobrej nápad, vyzkouším, když budou šumět, vyměním zesík asi za ten tvůj až se zbavím toho MTX pak.

Dík.
o 12.01.2014, 16:31 | CarMedia.cz (P)
Řekl bych, že největší problém bude v kombinaci komponent a způsobu zapojení. Dle toho, co čtu, tak bych řekl, že máš reproduktory s podstatně vyšším příkonem a podprůměrnou citlivostí, což tempáče jsou, a aby si je vybudil, tak je ženeš můstky zesiku (proto levá strana šumí méně jak pravá, protože gain jednoho můstku máš vytažený méně jak druhý). K tomu máš gainy vytažené, skoro co to jde. Trefil jsem se? :-)

Já jsem s šumem u RTčka nikdy neměl problém. Je to sice základní řada zesilovačů MTX, ale ne nějaký aušus, co by na papíře měla 60W a změřilo se 40, či mělo nějaké parametry a přitom realita byla jiná, jak tomu je u dalších 90% výrobců. Problém je prostě v té kombinaci a pokud vlítneš do dalšícho 4ch, bude se chovat obdobně. Tvůj problém vyřeší buď stažení gainů, nebo 2ch zesilovač s výkonem 150W+ na kanál při 4 Ohmech a všeobecné vyladění celé sestavy.
o 12.01.2014, 16:48 | Pavel 528
aha,tak to je do mustku,tak samozrejme by bylo lepsi pouzit 2kanal s vetsim vykonem
pak doporucim ten Soundstream na mych strankach...
o 12.01.2014, 17:02 | kiklop32
Revilo:

dobrá paměť, ale nakonec jsem je nemůstkoval a nechal je normálně, gain je cca na 1/4 když jdu dolu šum se utlumuje ale neztratí.
o 14.12.2014, 20:18 | kiklop32
Tak se nudím přes zimu a chtěl bych se zeptat, jak posunout mojí sestavu.

HU - Alpine 9815
Repro - Morel Tempo 6 ( středy i výšky )

Sub - MTX RT12AV
[ Link ]
Zes. sub - MTX RT501
[ Link ]
Zes. středy -jvc as-kx5700
[ Link ]
Zes. výšky - AudioQueest SL2180
[ Link ]
Napájení - 50qmm, ukostře na karoserii
Signály - Sinus Live CA 50
[ Link ]
Repro kabely -Hollywood PRO SC 14 ( asi největší problém? )
[ Link ]

MDF a vytlumeno je. Jediný co bych asi neměnil je Alpina. Bazaru se nebránim.

Díky za všechny rady.
o 22.12.2014, 12:50 | kiklop32
Tak mě ještě bude čekat přehození baterie do kufru.

Je to v pořádku takto?
Plus: od baterky kabel do rozvodového bloku - kousek od sebe, takže bez pojistky?
Odtud jeden kabel k altíku a origo skříni v motoru - 300A pojistky na obou stranách že?
Druhý kabel od rozvoďáku do dalšího rozvoďáku pro zesíky - sice kousek ale asi bych ho taky jistil?

Mínus: Od baterky do 1. bloku, odtud k zesíkům a do kostřícího místa pod sedačkama. Na toto místo bych hodil druhý kabel do originálního kostřícího místa v motoru?

Díky za rady.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3108 sekund.