Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > SAAB 9-5 sedan - začátečník

 o Navštíveno 5731x o
o 09.11.2014, 22:17 | ounzzz
Zdravím všechny příznivce autohifi,

zakládám tento thread, abych vám v něm postupně ukazoval audio upgrade svého auta. Jsem začátečník a nerad bych udělal nějakou botu nebo vše zkoušel metodou pokus omyl (to stojí peníze a čas), takže se vás budu ptát a za jakékoliv kvalitní info budu neskonale vděčný. Mám problém v tom, že kvalitní audio jsem slyšel opravdu kdysi dávno, takže nemám představu, "jak to má hrát". Možná jsem měl tento thread začít dřív, možná jsem už nějakou tu botu udělal, nicméně stav je následující:

Můj SAAB měl tu nejzákladnější tovární audio sestavu složenou z 2DIN HU Clarion, repra jsou širokopásmová, 87mm v přední palubce a 100mm v zadních dveřích, oboje Pioneer. No a moc hezky to nehrálo. Minulý rok, než jsem zadřel motor... :-/ jsem tady na fóru koupil dva zesilovače - Pioneer GM-X904 a Audison SRx2S, teď nedávno jsem zde pořídil Nakamichi CD-40z a kdysi dávno jsem koupil nový SW Hertz HS250, ke kterému jsem si vyrobil cca 20l uzavřenku z 28mm DTD. V současné době mám zapojenou HU na origo reprech a SW, který je poháněn Audisonem v můstku. Je to lepší, ale není to ono.