Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > hi lo adapter

 o Navštíveno 5509x o
o 13.04.2016, 15:17 | michal_smsmsm (A)
jak sme na tom dneska s hi/lo adapterama? sel bych zase po letech do 2way aktivu, ale nez hledat 4ch s vysokourovnovym vstupem a 100RMS/ch, tak snad radej ten adapter, nebo je jeste nejaka jina cesta?

dikes


o 13.04.2016, 15:29 | TommyDS
Ked Hi/low tak pozerat po Mosconi - sice drahsie, ale funguje, nepuka, nepraska ...
Ale ked chces aktiv, tak by trebalo za tym nejaky procak, nie ? Co tak nieco taketo? [ Link ]
o 13.04.2016, 17:06 | michal_smsmsm (A)
rekneme ze o procaku jsem prozatim nepremyslel, spis jsem premyslel o zesicich typu A4, genesis four ch. atp, ktery oba dva pevne verim maj plnou vyhybku na sobe, ale mozna ze se mylim. jsem zatim ve fazi hledani, zda a jak vubec by se dalo stock audio posilit a nasledne vybiranim zesilovacu. takze zacinam od toho kde vzit vubec nejaky signal, nasledne jak jej dostat do co nejmensiho zesilovace (coz A4 trochu dava do pozadi) a tak...

vlastne po pravde, nejsem ani pevne rozhodnut zda jit cestou 2way pasiv na 2ch - levne rychle reseni rekneme ze bez starosti, nebo 2way active coz prinasi trochu vic problemu (at uz cena za zesilovac, tak problemy s velikosti zesilovace atd)

proste ted zjistuju, zkoumam a porovnavam varianty /takze muj dalsi dotaz bude jaky 4ch s vyhybkou se cca 100W RMS/ch co nejmenisch rozmeru ;-)
o 13.04.2016, 17:12 | TommyDS
V kazdom pripade by som riesil Hi/Low od Mosconi [ Link ]
Pokial nechces ist do procaku, a ches trosku nastavit casovky bez komplikacii, tak potom zapojit za menic od Mosconi Front Stage Adjuster [ Link ]
o 13.04.2016, 17:13 | CarMedia.cz (P)
Podle mě použití klasického zesilovače s pevně nastavenou strmostí, bez možností nastavení časových korekcí a vlastně i bez možnosti přesně definované dělící frekvence je cesta nikam. Sice z toho nějaký zvuk vyleze, ale posun oproti klasickému pasivu (krom detailů na výškách) nikterak velký.
o 13.04.2016, 17:43 | michal_smsmsm (A)
no vidite to, treba to ze nebudu mit casovy korekce mi vubec nedoslo :-( clovke je zvykly, ze na radio mel vsechno co bylo potreba a ted mam uplne prd a vubec mi to nedochazi

to FSA bych musel dat pred kazdy menic?
o 13.04.2016, 18:05 | TommyDS
Pokial pojdes v pasive, tak ti staci 1 kus (pouziva sa len na jednu stranu, kde nastavujes oneskorenie). Pokial by si isiel do aktivu, tak by si potreboval 1 pre kazde pasmo (tzn. 2 pasmovy aktiv by si potreboval 1 na vyskove, 1 na stredobas)
o 16.04.2016, 00:07 | CarMedia.cz (P)
TommyDS: jak srovná pravou výšku oproti středobasu?
o 16.04.2016, 11:51 | noclue
Carmedia: nesrovna, to treba vyriesit umiestnenim reproduktorov
o 17.04.2016, 10:05 | CarMedia.cz (P)
noclue: já vím, že nesrovná, jen jsem chtěl poukázat na to, že za 150 EUR je to řešení/neřešení. A pokud by měl použít 3, tak je na cca 225 EUR a to už bych rovnou pořídil Bit Ten, či cokoliv podobného.
o 17.04.2016, 10:39 | TommyDS | Upraveno: 2016-04-17 10:40:18
carmedia: samozrejme ze je to velmi kompromisne riesenie. osobne tiez by som isiel do HU s DSP. Ten FSA je dobry ked chces hodit na OEM HU reprak/zosik a chces mat ako take vykreslenie priestoru, ale tak ty sam vies ako to funguje ;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.321 sekund.