Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Repro Honda Accord 2008-2012

 o Navštíveno 6876x o
o 28.04.2016, 21:24 | PaloS
Zdravím vás ľudia audia znalí,
chcel by som poprosiť o radu, lebo ja som slabý amatér. Kúpil som Hondu Accord r. 2010 s „premium“ audio systémom s 10 reproduktormi, ktorý každý kritizuje. V aute to vyzerá takto: [ Link ]
Predné dvere dole, zadné dvere dole a plato 2 ks vedľa woofera = 6 rovnakých šmejdových stredobasových reproduktorov panasonic 17 cm s papierovými membránami a impedanciou 2 Ohmy. Tak vyzerajú repráky [ Link ] a zosilovač, čo ľudia volajú len veľká výhybka. Predné dvere hore majú ešte výškové 6 Ohmov a pred predným sklom je 8 cm asi stredobas a na plate medzi stredobasovými je woofer 20 cm 2 Ohmy.

Doslúžil jeden reproduktor v predných dverách a jeden v zadných. Zatiaľ chcem len vymeniť repráky v predných a zadných dverách s mdf podložkami, bez tlmenia. Do predných chcem dať komponentné a do zadných neviem čo. Na tých ruských forach som našiel, že tam nieto dával koaxiály, ale viac fotiek s menenými zadnými som nenašiel. Má zmysel dávať dole do dverí koaxiálne repro, či lepší nejaký stredobas.
Na nemeckom fóre som našiel, že v roku 2012 Nemecom odporučali do predných dverí toto
[ Link ]
a do zadných [ Link ]
Sú to už staré modely. Teraz som našiel s tými parametrami [ Link ]
a
[ Link ]

alebo tiež radu GTO aktuálne modely trošku drahšie
[ Link ]
[ Link ]