Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Zadní repro Clio 2

 o Navštíveno 6770x o
o 24.10.2016, 16:46 | Spitonite | Upraveno: 2016-10-24 16:50:06
Zdravím.

Jelikož jsem naprostý amatér a elektrice nehovím, rozhodl jsem se obrátit na profíky tady na fóru.

Mám Clio 2.První věc, co jsem udělal po koupi je, že jsem vyměnil rádio. To, co tam bylo nefungovalo a chtěl jsem něco, co bude slušně hrát.(všechno, co uvádím je samozřejmě subjektivní, co pro mne slušně hraje, pro profika bude sračka)
Nikdy jsem nebyl fanda nějakých šílených zástaveb a navíc clio už tak moc mista nazbyt nenabízí.A vzhledem k mým nárokům jsem pouze chtel dobře fungující, v podstatě originál zástavbu. (Nic proti pořádanému audiu nemám,pokud to je něčí šálek kávy.Ja spíš upravuju jine věci...)

Rádio jsem pořídil Pioneer, zakladni model,pro mé potřeby dostačující. Posloucham výhradně mp3 z flasky. Je to [ Link ]
Po zapojeni jsem byl moc mile překvapen kvalitou zvuku. Na 15 let stare auto to hrálo dobře.
Ted mi zacal chrčet reprák v zadních dveřích,tak jsem začal laborovat. A tady se dostávám konečně k jádru věci.
Slušný zvuk jak jsem zjistil je zapříčiněn tim,že do předních dveří už někdo namontoval repro
[ Link ]