Zdravíčko pánové snad se najde pár duší ,které poradí a ihned mě nazatratí... :-) Na rovinu zde napíšu co mám k dispozici a hodlám z toho něco použít(takže rada vše prodej je mi na ho..o) Auto: mefedes s210 dveře vytlumené, uzavřené,mdf kroužky HU:Pioneer 88RS nebo Alpine 9835 Zesy:Helix A4 Helix H400 esprit Helix HXA 40 Eton ECC 500.4 Alpine 3544 JL Audio G2250 Ciare CPW2060 Ciare CPW4060 PHASE OPUS 150.4(pokud bratr půjčí)
epizoda sama o sobě je subwoofer JL 8w0 4ohm JL 10v3 4ohm ORION HCCA 12 a k němu zesík ORION 250g4 Jak vidno s repro do frontu docela pokulhávám takže bych potřeboval poradit co by si s čím případně sedělo apod..(repro budou bazarové na nové nemám.)
SW bych chtěl takže asi budu muset jet jen dvoupásmo (kvůli časovek že ano... procik to zas prodraží) nebo je nějaký fígl?
Má otázka tedy zní jaké repro zvolit případně s čím skombinovat hodně mě taky láká fullrange, protože jak jsem zkusil středy v palubce moc mě to 2pásmo nebere ale asi budu muset nebo je nějaké řešení?nohou si totiž zakryju dost středů ...
replayman nabízí helix rs 806 a 801 otázkou je jestli by třeba jeden z výše zmůstkovaných helixů nakrmil a ukontroloval
dost mě zaujaly DlS RW6 (a jet zatím bez SW)
Tak nějak se v tom plácám proto jsem se rozhodl že zkusím štěstí a uvidíme jesli se někam pohnu díky za každou radu a konstruktivní nápad (urážky,výsměch apod si prosím nechejte třeba do jiného tématu
ps: k cenové relaci rozumně za repro cca 5 tis (ale samo je to orientační)kdyby třeba někdo něco chtěl vyměnit a doplatit nebo naopak ,tak tomu se také nebráním
Ja bych v tom udelal skrty hu mas ok Basak 100% 10w3.... A4 bych dal vysky stredobasy dal muzes začít laborovat ....400 i 40 je celkem o dost horsi zvukove...no a na 10w3 bych sehnal A1
Pepe diky Škrty jsou jasné tu A4 na jaké stredobasy?a výšky? To co mám? K A1 to asi neklapne mimo finanční prostředky... A nebude to málo? A když už jakou ozvucnici na to jl? Cl br,BP?
Aha, no já jedu jen rock + metal, takže mám vše v uzavřenkách. BR na to není úplně ono, ale třeba 12w3 v BR nebyla vůbec špatná. Dobře udělaný bandpass by byl asi nejlepší na univerzálnost, příklad: Youtube video:
pan pepe a pan kiklop jak vidím jste znalí takže pokud by vás napadla jakokoliv další variace apod sem s ní , budu vaše rady potřebovat...jen mě třeba mrzí ta 400 od helixe no...nemáte náhodou zkušenost s tím Orionem?parametry viz foto ten zesík má 2x50,1x200 1x400/2 a při 14,4 na 1 ohm skoro kilowatu hodně mě to zajímá
Osobne bych vyhazel prodal zbytek ...budes drzet kramy ....oriony jsem mel xtr cobalty v 10 a 8...osmicku jako zadek vyřazuji. .to je malo..asi bych resil na mobo jeste helix 1000qx ...a1....slash vych jiz k
Ahoj prihodim svůj názor a postřeh a vezmi jsi z toho co potřebuješ :) Radio bych osobně volil pio 88 vypadá víc cool než Alpine alespoň pro mě. K tvé otázce jestli se s tim da udělat 4way tak ano da. Kamarád to tak má i kdyz je to o kompromisu. Da se to udělat ze na kanál sw dáš rozdvojku a pověsiš na to sw i stredobas. Horní Frekvence pro sw se da nastavit na zesiku. Prijdes o ovládání hlasitosti sw a stredobasu. To se da vyřešit zesikem s remotem pro sw. Například Dls a6 plus remote contoler. Dále prijdes o tcr ale pro stredobasy,které bych bez tak rezal někde kolem 160hz max bych to ozelel. Středy by měli snést v klidu od 180- 200hz vejs. Tam uz by jsi tcr udělal v pohodě. Co se tyče zesiku na středy a vejsky bych určite pověsil Helix a4 co ti radil Pepa. Stred a vejska děla beztak nejvíc zvuku. Na stredobasy ideálně dvoukanal ale dalo by se i využít opuse na dva kanály hodit stredobasy a do můstku dat sw. Neni to ale ideální kombinace..pokud jsi omezen financemi dalo by se.. co se týká sw volil bych jl 10w3. Me se osvědčila vytlumená uzavrenka 22l. V kombinaci s Dls A6 to hrálo opravdu hezky. Ale A6je taky výborný zesilovač. Jeste lépe po zvukove stránce na tom byli 4xdls rw6 v originál boxu. Opravdu perfektní rychlost ale malé zatížení. Rw6 jsem mel i ve dveřích. Basovali pekne ale zvuk i bass mi přišel mnohem lepši u Dls scandinavia 165grade bass. Co se týká výšek carpower dt 284 vyhraj si se směrovanim. Umej za dane finance hrát hezky ale chtej směrovat.
Být tebou, tak si napřed vytyčím nějaký směr a koncepci.
Co se týče zesilovačů ( bez SW ). Tak to co tam máš nejlepší je A4 a není důvod dávat něco jiného. Takže máš pořešený pohon Výšek a případně středů. Na středobasy jedině ten Opus, pokud ti ho půjčí nebo ho odkoupit?
Takže Helix 400 a 40 je ze hry -> prodat Eton ECC 500.4 -> prodat Alpine 3544 -> výkon má, ale zvukově se dočteš, že nic moc a myslím, že má vstupy na 2V ( může a nemusí být komplikace ) -> prodat nebo na poličku JL Audio G2250 -> nemá výkon, prodat Ciare neznám
Z wooferů: JL 8w0 slabé do kufru -> prodat JL 10v3 -> použil bych viz bandpass výše ORION HCCA 12 -> spíš na bordel? Prodat / polička
Zesík na sub: ORION 250g4 - cheater amp, teoreticky "nepovedená" generace, ale je to starší orion :) -> polička / prodat někomu na poličku :)
No a to co jsem navrhol udělat z vytěžených peněz je: Sehnat H701 - objevují se kolem 4 tis Ovládání H701 ( 106,310,505,502,9865,9861... ) - od 3 do 10 tis
No a to ti dá 3 way + sub a hlavně digitální přenos. A žádné kompromisy viz Lokal11.
Takže pánové... Máte u mě pivečko 12tku radka :-) pepe689--ona ta A4 všechno změnila (předtím to mělo být co nejvíce hudby za mini price) Zvládne to Hx1000 tu 10w ??? pro mě není problém to mít u spolujezdce uzavrěnku. už jsem s tím takto jezdil provizorně v MB (prědtím jsem měl v palubce raptor6 br ,fabia bordel :) Děkuji moc pomohlo mi to
Lokal11 Ty mi snad čteš z duše :o Propadl jsem alpine ale ve dřevě v starém MB svítí a náhodou se naskytlo Pio...je to jiné ale prohodit HU je chvilka ... DT mám nasměnované a je možná korekce krmila 400 10kz dělička a tam kolem Etony směrované jako v origo palubce krmila to 400 jak alpine tak pio 200hz/8khz phase byl proklemovan když to řeknu blbě..sw 60hz, dveře od 50-160 až po 500 hz 2kanaly na 2 dveře a můstek na jL různé testy děliček ale tam jsem to bohužel nevýzkůšal ve front nestihl jsem
RW6 já je asi otestuji jak do dveří jako Entry level... a kdyby něco mám na testy bednu pod palubku na 2 ks...(mirne upravím basreflex předtím bylo na 2 RAptory6) Děkuji moc pomohlo mi to
kiklop32 8w0 jedině palubka vyjde i br ta alpina má 150rms citlivost se musí dát pořešit,klidně na to vletím pájkou Digitalní přenos jako bylo by to super.. CO takhle rovnou NEXUS 7 a optika.. dá se ovládat 701 na 9835? dá se ovládat přes nexus..?? Děkuji moc pomohlo mi to
zase mám o čem přemýšlet je to fajne take forum po Ostravsku
To kiklop proc ukazujes viz ja? :D v jeho dotazu bylo jestli se to da poskladat z toho co ma.Tak sem odpověděl Nic víc. To bych mu taky mohl říct prodej vše nehraje ani jedna věc. A poradit mu co nakoupit ale tak dotaz nezněl. :)
Hmm takže tedy jaký procík?na Nexusa? 10w tam dám v poho ale čím to krmit Phasem?pomůže Downfire? bylo byto opět srani ale dělam to pro Krtka že ano :-) jo a k tomu Orionu určite postavím tu první bednu z manuálu a dám si přepínač na rem A---JL v palubce B----PAn bordel orion... nebo oboje OUT a dát JL bandpass do kuferku...
Lokal11 hele já tohle potřeboval slyšet já vím že je to kompromis ale člověk nějak začíná já s tým názorem sympatizuji a pomáháš a radíš mě takže pohoda
Nejsem jen to vyznělo jako rejpnuti. Pokud nebylo omlouvám se ???? jen teda doplním , ze predek moc dobre zvolen neni. Kazdej měnič jiná charakteristika. Pokud mas nejake prachy a chces měnit vzal bych od Pepeho iridia ja mam doma 12 basák taky iridium takže by si mel komplet měniče :) chápu ze asi zacinas a chces to udělat z toho co mas taky jsme všichni nějak začínali než jsme chytli směr kam jsme chtěli jít. Jinak co jsem pochopil jedes vejsky od 10khz? Pohyboval bych se od 3-5,6khz podle toho co ti vyhovuje. Stred k tomu úměrně. 10khz je nonsens pro výšku. K 701: určite lepsi varianta ale musel by si sehnat radio a prodat 9835 i Pio. Což jestli je to pro Tebe entry level tak to bude finančně náročnější. Každopádně 701 kdyžtak prodává Martin (Krusspe ).
Taky čekám kdy přijde den, ze s tim prastim ale zatím nic a penize fiurt mizí :D i kdyz sem uz několikrát rekl ze uz nic měnit nebudu :) Bitka nebude spis sem to blbe pochopil. Nonsens znamená ze to ztrácí význam. Výška ti ma hrát to co uz stred nedokáže z Rta křivky by si se dozvěděl kde uz pada ale to je jiná kapitola. Zjednodusim ti to středový reprak neni konstruován na to aby hrál vysoké tóny (pokud to neni full range) o vysoké tóny se stará vejska. U te taky záleží na velikosti 25 hraje jemněji a detailněji než třeba 30.. Ty tim ze pouštis vejsku od 10khz a chces to po středu tak nutis hrát stred to co neumí a vejska hraje uz jen horní tóny a tim prichazis o detaili. Běžné se používají u front 3way delicky okolo 4khz. U 2way jeste nižší. Proto 10khz je nonsens
Zdar dopadl jsem perfektně pod zadní sedačkou je A4 na výšky a středy pan opus dveře a JL v 17l closed u spolujezdca(dneska poprve zapojeno takto a masakr jsem nečekal takove basy příjemné překvapení jak dorazí rs801 a 806 tak nahradí hx206 a DTčka na vše na pio88 jsem zvědavý co se bude dít po výměně dveří a výšek zátím jsem použil repro které se vymění ale lepší než týden ticho...
Zdravíčko chlapi tak repro jsou ve voze,včera jsem hrál bez sw ..na rs806 50hz/250 24db i 12db kopak jak hovado(nečekal som :) rs 801 prozatím testuji směrování delička 5nebo6,3 24/12db furt to zkúšam Zvuk se změnil neskutečně ...SUPER nyní to musím naladit...etony asi půjdou z paluky ven do ozvučnice(netuším jaký objem zvolit) budou směrované na ucho a co nejblíže dám 801... celkově bojuji z nastavením hlasitostí nejde nějakým obyč. mikrofonem změřit??pomocí pink noise???ladím to na ucho ale velice mě zajímá co by vylezlo z měření?jde mi jen o srovnání (minimální náklady by byly podmínkou)
Hoj další otázka repro ve dveřích jsou cca 3cm utopené v tapci ,je tam docela bytelná mřížka hrajou do 250hz má otázka zní Mám to vyřezat (případně vytáhnout repro více?)a dát origo mřížku?nemůže tam vznikat nějaká komprese?ovlivní mřížka tyto kmitočty? děkovam
Celý je to o ovládání procíku. 701 potřebuješ rux nebo odpovídající rádio. Pak máš spoustu procíků helix atp. které nastavuješ přes PC a máš jen ovladač na volume. Takže veškeré nastavení v autě přes notebook a hotovo. Výhoda alpiny je, že to celé nastavíš za "jízdy" bez notebooku