Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Jake repro do BMW E36

 o Navštíveno 7087x o
o 09.12.2007, 01:01 | motokarista
chtel bych se zeptat jake repro dat do E36tky, kolik je treba zainvestovat do nejakeho solidniho prumeru, jestli je treba zesilovac, co znamena znaceni vykon pri 4ohmech a 2ohmech atd, jsem laik, diky za odpovedi


o 09.12.2007, 10:33 | whiskadelic
urcite by ti to nekdo napsal, ze bys mohl trochu vic hlkedat, nez se ptat a treba i na BMWklubu, tam to kluci resi taky.
Jinak [ Link ] najdes hodne info.
o 09.12.2007, 18:30 | Biturb
hledat hledat hledat
je tady vsechno na webu 1000krat...
o 09.12.2007, 19:04 | motokarista
diky, jeste jsem se chtel zeptat mozna to bude opet trapny dotaz ale je lepsi dat dopredu kompa a dozadu koaxialy a nebo i dozadu kompa? a nevis kde bych nasel nejaky test nebo recenzi reproduktoru? vubec nevim jake vybrat v nalezitem montaznim prumeru, diky
o 09.12.2007, 19:12 | Frenkie
no pokud se chces delat vzadu s domeckama na vysky tak nejlepsi sou kompa,ale 6x9 koaxy asi jinak uplne stacej..
jinak uplne asi nej podle nekterych je vepredu kompa a vzadu SW. ted jeste zalezi kolik do toho chces dat a co od toho cekas, potom se da vybirat
o 09.12.2007, 19:27 | motokarista