Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(gallery)

o

Fotogalerie Fíd'ova Vytuněná Fabka

  Ahoj, jsem tu na tomto foru nový, ale vím, že sem patřím. mam fabii HTP, snažím se jí tuningovat už nějaký ten rok, byla koupena v roce 2006 listopad jako funglovka, dnes má najeto 25000 Km a je to taková show car která celou zimu prospí v garáži a pořád se něco předělává, tak tedy blíže je to 1,2 HTP 40Kw, výbava classic, centrál na klíček, dělené sedačky, kastle hatchback, barva červená corrida 8151, puvodně jsem ji koupil se zimními koly barum polaris 165/14 profil nevým , tyto pneu jsem dostal k leasingu zdarma a tutéž sadu akorát s letními jsem dostal k autu, sada letních šla okamžitě z domu a pořídil jsem si svá první kola, tedy Borbet LS 15 palců, které jsem obul do pneumatik michelin 195/50 15, na okna v tentýž rok jaro 2007 přibili okenní folie bruxafol s nejtmavší světlostí aj na předek, když už, tak pořádně, na zadek jsem pořídil čirá světla TYC, zvaná semafory, na přední okno jsem nalepil pruh v barvě auta a pod auto jsem namontoval neony JOM. Co se týče interieru jedinou zm ěnou byli reproduktory do plata a to sice nejprv TIPA oválné reproduktory s celkem slušným výkonem, které byli v dřevěném platě, bohužel byli tak těžké, že plato propadávalo po čase do kufru :D . Rozhodl jsem se tedy pro lehčí variantu a to prorepro impulse 165 cm komponentní, středobasy byli v platě a výšky na zadních sloupcích. Hrálo to superově. první radio bylo Panasonic bohužel bez MP3 okamžitě nastoupil nový Soundstrom 4*60Watt ze Švícarska. Ten dále nahradil v letních měsících Clarion DB568R USB jenž tam jezdí do dnes. rok 2008 koncem roku 2007 už byli koupené přední a zadní spojler, prodával jsem 15ky kola a chystal koupit 17ky, ale osud mi nepřála já uviděl nádherná kola 16 palců s leštěnými límci Fox racing a musel je mít, ty jsem nazul do pneu Bridgestone Turanza 300, 205/45 16, začal jsem chystat spojlery na lak a pasovat je na auto, dále přišel na řadu výfuk laityng, jednopláštová oválná koncovka tvaru DTM, jako další přišla na řadu masky, když jsem měl ty nárazníky vyplněné tahokovem a já pořídil masku milotec a dále pak M3 zrcátka, následně jsem pořídil nalakované kliky a vyměnil boční blikače za čiré. Prahové nástavce jsem pořídil kroucené které byli od firmi loonytuns tušim, a měli to být náhražky za conceptfaby, Auto začalo vypadat celkem slušně, pod kola přišli podložky zadek 2cm a předek 1,5cm a na seriové tlumiče pružiny supersport snížení -55mm předek a -30mm zadek. Přemýšlel jsem co ještě dál mi chybí, a byla to muzika, pořídil jsem reproduktor carpower blackbass 12 a zesilovač magnat 4 kanál, který jsem zmůstkoval na dvoukanálový. Kapacitor byl TOXIC tox 1000 a distribuční blok včetně kabeláže byl carpower. Hudba nebyla zas tak špatná, ale rozhodl jsem se ji rpodat, pač jse potřeboval řešit exterier. reproduktor dnes ozvučuje bráchův kufr u auta a zesilovač se vozí už ani nevím kde. Kapacitor je tuším někde na moravě a kabeláž mi leží doma. Červíček mi v hlavě pořád hlodal a já stále nebyl spokojený se vzheldem auta. Koupil jsem WRC křídlo které jsem pak zjistil, že auto moc nesluší a zase jej prodal, dále jsem pořídil decentní křídlo autostyl janko, které se mi také nelíbilo po zkoušení na vozidlo. nakonec jsem se rozhodl pro uplnou absenci střešního spojleru a je to tak nejhezčí. Čas utíkal a byl zde rok 2009 kde jsem pořídil nová kola Kosei Evo Maxi 17 palců a obul je do nových pneu Linglong 205/40 17. Stará kola jsem opět prodal, poté jsem začal předělávat celý exterier do příjemnějšího stylu a tím je clean, Přední světlomety vystřídali angel eyes do kterých byli zabudovány xenony a zadní světlomety byli vráceny původní faceliftové C-éčka, Přední nárazník jsem prodal a začal tvořit nárazník z originálního, origo faceliftový přední nárazník byl rozřezán , zahlazen a prodloužen o cca 6-7 cm, dále jsem do něj dodělal mlhovky a tím , jsem zase udělal ze sociální verze fabie něco trošku více. Na řadu přišla výměna prahů, které jsem pořídil starší od borce jmenem Ptica a jsou to prahy Top plast. Poté už jen scházelo dodělat zadní nárazník, ten byl opět rozřezán , zahlazen a díky dalšímu nárazníku prodloužen o 7-8cm , výfuk byl vyměněn za duplex s dvojitou koncovkou od Laityngu. Poté jsem upravil originál masku, kterou jsem očistil od chromu a svařil ji v jeden celek. Rok 2010 Na řadu přišla nová kola Mako 18 palců které mají obutí 215/35 18 pneu Linglong - zřejmě má oblíbená značka :D .
A ted plány na tento rok
-zamračit kapotu
-zamračit spz
-brzdy předek i zadek RS
-přední okna el.
-výměna pružin a tlumičů za stavitelný podvozek , možná air ride
-zaplnit kufr muzikou
-přečalounit interier
-chip motoru
-airbrush motoru a částí karoserie a interieru
-dále se uvidí co mě ještě napadne :D
Stránka vygenerována za 0.3839 sekund.