Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > audi S4 bi turbo

 o Navštíveno 9823x o
o 28.01.2009, 15:14 | Nevřis | Upraveno: 2009-01-28 15:18:59
Tak a už je to opět tady, zase mi hráblo:).. Narazil jsem na dobrej kousek audi S4 bi-turbo. Jelikož tuhle motorizaci neznám, tak se chci zepatat naco si dát nejvíc bacha?! Dnes jsem ji projížděl a můžu konstatovat že jak stavem, podvozkem, řazením, řízením ..všechno super! Ještě musím řešit diagnostiku zda jsou turba ok. Ještě nejsem pořádně rozhudnutej zda opustit drahou M3 :/ ...ale dycky mě lakalo mít i 2.7 bi turbo. Opravdu nevím a tak mě zajímají i vaše názory :) BMW M3 nebo S4 bi-turbo ?? :)


o 28.01.2009, 15:19 | Nevřis

foto k příspěvku  od Nevřis

o 28.01.2009, 15:19 | Nevřis

foto k příspěvku  od Nevřis

o 28.01.2009, 15:23 | Rajny
ti jeblo?...:o)
o 28.01.2009, 15:28 | Nevřis
..celoživotní nemoc :)
o 28.01.2009, 15:29 | gigo
M3 :-) už jen kvůli spolehlivosti... A nebo když S4, tak raděj už tu 4,2ku
o 28.01.2009, 15:30 | Frenkie
kazdej muze mit jinej nazor,ale ja osobne bych si necham M3 - starej dobrej pohodovej radovej sestivalec :)
nevim proc,ale nejak ty vidlicovy 6ti valce nemuzu vystat
o 28.01.2009, 15:30 | Nismo.Power
nejvíc bacha si dej na turba to dá rozum, diferák je taky velice slabá stránka,
já ted koukal po jedný RS4 za 399 tak sem byl projet a taky fajn svezení, ale co mi tak řikal majitel tak to auto má výdrž 200tis pak jde všechno srát a musí se komplet repásnou což znamená kompletně udělat nápravy, tlumiče prostě uložení všeho, RS4 je sice ještě víc HC ale tohle bude obdobný a pude to srát stejně tou tuhostí, sou na to dost drahý brzdy ale ani se nedivim :) jak řikám svezení fajn ale já bych zůstal u BMW neb zadohrab je prostě zadohrab tohle je takový tupý na řízení jak to je 4kolka a drift s tim nehrozí takže nuda :) jinak spotřeba motoru docela ok praha kolem 15L což je na pohodu a celkově S4 prej neodchází moc RS4 sem tam něco klekne kvůli výkonu a jak se RS4 trochu boostne víc tak to de do kytek hodně rychle ale je s tim sranda :)
o 28.01.2009, 15:39 | xenonman
konstatovní techniku audi cokolív co ma ve znacku S nebo RS znamena kasička na penize, znamej za servis za rs6 dal cca 550tis a stále vesele pokračuje, svezení bude pěkné, ale příprav si že vše ma svojí cenu výkon proste zaplatíš...
o 28.01.2009, 15:46 | Nismo.Power
tak tak, co mě řikal tak za diferák na tu RS4 dával kilčo skoro, kotouč po 15ti tis, destičky 5k za sadu, repas náprav = těžká řepa........ ale tak za to svezení to třeba někomu stojí u mě to auto skončilo výkladem těhle cen proti tomu je M3 bezporuchová a zlatá :)
o 28.01.2009, 16:19 | Nevřis
..no jak to tak sleduji, tak asik zlatá M3 :).. ale zatím mě to nějak neodradilo :))) není to RS ale S, tak výdaje můžou být srovnatelné s M3. Jinak shlédl jsem brzdy, čepy prostě komplet podvozek a tam opravdu není důvod investovat. Je mi jasný, že to je všechno otázka času ale jak dlouho mi pokažde vydrží nějaké auto :)
o 28.01.2009, 17:18 | mikevr6
ja mam rs4 a co tu hazete za info je uplne mimo:)
Jinak s4 je hodne good-kup do toho turba z rs4(k04) a nech to chipnout a uvidis to peklo.Kdybys chtel nejaky info tak dej vedet,povim ti o tom co budes chtit a hlavne po pravde a ne co nekdo nekde slysel
o 28.01.2009, 19:23 | Thullo
2 mikevr6:
Nejsi ty ten clovek, ktery servisuje u mladeho Kolare? Neb jestli ano, tak panove, tento clovek PRESNE VI o cem mluvi - dle slov cloveka, co ma masinu R1 je ta jeho RS4 peklo kteremu nejak neumi ujet s motorkou :o)
o 28.01.2009, 19:33 | zipp
Já bych bral S4 už jen kvůli quattru...
o 28.01.2009, 20:11 | Kesam
nevím :-)
o 28.01.2009, 20:13 | blázen
R1 dělá 400m za 10s.. nejsem si jistý,jestli se v ČR pohybuje RS4 které neumí dohonit motorka..dobrý joke

jinak bych šel do toho biturba..právě klůli přeplnovaní..M3 je fajn..ale zůstane nudná
o 28.01.2009, 20:34 | JP | Upraveno: 2009-01-28 20:38:29
Dojet / ujet je slovíčkaření a 400m je alfa a omega jízdních vlastností, zatáčet a brzdit netřeba:-)
o 28.01.2009, 21:00 | Rajdlos
pokud mas na rozhazovani za servis, jdi do audi :-)

zustal bych taky u M3
o 28.01.2009, 21:03 | Luke_288
mě by zajímalo, jestli tu je někdo, kdo S4 nebo RS4 nějak dýl měl a dělo se mu to o čem se tu píše
o 28.01.2009, 21:09 | Lukasino
Speedy "odtud" ma S4 jestli se nepletu
o 28.01.2009, 21:21 | CervinVega
a jakou hlavni vyhodu vidis v te S4 oproti M3? :-)
o 28.01.2009, 21:56 | H-Honza (M)
Je to tady nejaky zamichany. RS4 a S4 je trochu jina liga...
A pokud je rec S4 vs M3 tak bych taky zustal u M3, pokud bych resil auto pro radost za dobry penize. Nicmene, prezouvat zadni pneu 2x tydne taky nekdy vcelku omrzi..
o 28.01.2009, 22:40 | Nismo.Power
mno ta rs4 co je na prodej tak sem se bavil přímo s majitelem kterej jí měl nějakej ten rok a všechno mi na férovku řek , nic netajil a to co povídal sem sem napsal tudíž dle mě to blábol nebude :)
zůstával bych u M3 .. . . . .
RS4 těžce pochybuju i po čipu a votuningu na těch cca 550hp že by ujela R1če...... blbě nejede a to hlavně na kilo ale s motorkou bych nerovnal to je ztracený :)
o 28.01.2009, 22:43 | Rajdlos
tatovo znamej, nejakej doktor, mel taky RS4, a za dva roky pres pul milionu, dockal se i nevim jestli repase nebo vymeny obou turb, ale uzil si s tim po servisech paradne
o 28.01.2009, 22:50 | Nismo.Power
tady to máš tak nějak černý na bílym.........

podle mě je spíš otázka zdali ti nudná audi stojí za výmenu zábavnýho bmw....... já bych to nebral a když už musela by to bejt rs ale dle mě, majitele s kterym sem mluvil i tady pár ostatních to je a bude kasička

[ Link ]
o 29.01.2009, 09:06 | Tom 156
m3 :) ja zas o techto autech toho tolik nevim ,jen z doslechu od kamose co delal vyhradne BMW a ten by te si myslim presvedcil ,m3 se me zda mnohem zajimavejsi vzhledove audi na me pusobi usedle a okoukane ,i kdyz ma samozrejme take sve kouzlo to je vec nazoru a vkusu.
o 29.01.2009, 09:27 | Alííí
Mně se na těhle autech právě líbí usedlost a nenápadnost. Nemluvil bych u těhle verzí o okoukanosti, protože okoukaný jsou seriovky, a ne verze M a R nebo RS.
Každopádně jak psala většina, M3 bude větší prdel, a když Audi, tak jedině RS (a to už chce velkou kasu).
o 29.01.2009, 10:44 | mikevr6
Thulo: jo jsem to ja,myslim ze jsme se tam uz aji parkrat potkaly:)
Jinak r1 mne neujede ver nebo ne,nerikam ze z nuly to asi zadny auto ale od 150ti uz je to nastejno a nad 270 uz zacina mit ta audi navrch.Jinak na wag kdyz jsme daly mereni akcelerace tak 400m za 11.6 ale to muze byt hodne nepresne.
Mne se na tom aute libi ze jede opravdu nehorazne a pri tom s mojim stylem jizdy jezdim v prumeru za 15l na 100 a to je se da protoze tak samo mi zral aji CTR nebo impreza ale ta dokonce aji vic.Skoda jen ze musim brat 100 oktan benzin ale co se da delat.Jinak mam ted repasovana turba protoze na jednom mi uletela vyfukova lopatka tak sem je nechal spravovat a cena 800euro za obe.Jinak auto celkem bez problemu.
o 29.01.2009, 10:48 | Syrup
Taky bych zustal u M3, a kdybys chtel mermomoci upgrade, tak bych upgradnul na e46 ... :)
o 29.01.2009, 15:07 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-01-29 15:08:12
mike :
nevim kolik tam máš HP nebo kterej blb tu R1 řídí ale je to naprostá kokotina,jel sem vt ed RS4 a série by si neprdla ani na nějaký 600 cbr apod lemply motorky pokud se bavíme o sériích auto i motorka......
na kilo je RS4 dobrá ale tim to hasne, japonec nakonec ti pak stejně ujede a nemusíš mu moc boostovat sám si uvědom jak leze rychlost u R1 nebo prostě lepší silniční motorky a jak se vleče tachometr u RS4 takže pokud motorku neřídí někdo kdo před tim měl pionýr 550 tak je to nereálný...... na youtube toho taky najdeš dost, jediný co ti dokáže ujíždět motorkám sou opravdu super auta což máš třeba supra vs. hayabusa a to supra už má kompletní T7 upgrade a koní kolem 1000.......

ono ber v potaz
Yamaha : 173kg vs. 189hp
Audi : 1620kg vs. 380hp

Yamaha tunovej výkon : 1092hp
Audi tunovej výkon : 234hp

Yamaha 0-100 : nevim ale ~3s
Audi 0-100 : ~5 běžný podmínky

max rychlost je tak nastejno, obojí dokáže kolem 300 u audi samo bez omezovače

[ Link ]
vs
[ Link ]




nic proti RS4 nemám ale proti motorce fakt ne a co se tématu týče tak prostě to bude drahá sranda proti M3 rozhodně několikanásobně :) spotřeba s tou souhlasim za 15L se s tim dá jezdit a nemusí se to šetřit :) tudíž taky když už tak upgrade na e46


o 29.01.2009, 15:34 | Vlastah
uz je to tu zas, masina vs. auto
:-)
o 29.01.2009, 15:56 | mikevr6
tak hele,blb to rozhodne neni a ma rok 99 a ta ma myslim 150koni.Ja mam 450koni a 300 je tam celkem rychle.Neboj on tomu taky nikdo neveril ale realne uz se o tom presvedcilo vic motorkaru.
o 29.01.2009, 16:05 | Nismo.Power
Vlastah : ono proč ne, neni to nereálný ale auta co sou "bike killer" rozhodně neni RS audina ........ sou to poladěný kousky mkiv , gtr34 , viper apod......

šikmovoký maj zajímavý testy většinou........
sice tam neni B6 ale i tak RS4 nová nebude hrozná ale řek bych že starší B6 TT má větší potenciál než ten divnej V8 . . ..
a ono i je tam vidět jak mezi rozdílnejma autama sou minimální rozdíly, nasraná quattro, m3 a za nima víc jak dvoutunová limuzína co dokáže zajet kolo o 2s pozdějc ....... opravdu zajímavý :)

[ Link ]
o 29.01.2009, 16:13 | JP
Tak tentokrát to k STS trvalo 6 příspěvků... No Nismo, trochu jsi mě zklamal:-))
o 29.01.2009, 16:14 | .mycTD
jako JP...
o 29.01.2009, 16:15 | Nismo.Power
450hp je taky hezký ale pořád to nestačí už kvůli tunovýmu výkonu
stačí ti to na to aby si udělal M3 taky můžeš kouknout na videa

třeba [ Link ]

M3 si ani neškrtne na motorku tudíž tohle taky ne, na motorku si trousnou supry kolem 800-1000hp a supra váží mnohem mín než těžkopádný quattro, ta supra tě dá pak pomalu i na kilo neni to jen o 4wd ......
o 29.01.2009, 16:24 | Nismo.Power
JP : voe....... to byla opravdu totální náhoda, dal sem hledat rs4 vs m3 a vylezlo tohle a pak sem čuměl jak tam jede tak sem si neodpustil komentář :)
o 29.01.2009, 16:25 | Tichy
Sorry za ot..No tak jestli ma ta Audi 450ps tak verim, ze od 150 uz to s tim autem nebude moc velkej rozdil a navic od 250 uz je R1 99 taky peknej lenoch..A na 300 uz je obcas umeni ji vubec dostat.R1 99 je pro ti ty 07(nevim presne) odost pomalejsi..
o 29.01.2009, 16:38 | mikevr6
Nismo:tak snad sme to skousely na ceste tak neplacam co neni pravda.Jak rikam na odpich to nema cenu skouset ale od 150ti to fakt neujede.550nm taky dela svoje.
o 29.01.2009, 16:46 | JP
Nismo: Známe známe, ty náhody:-))
o 29.01.2009, 17:04 | Mááša
stejně je zajímavý, že pomalu ani dvě turba nestačej Audině na to, aby pořádně ujela M3... fakt zajímavý :)

za mě M3, daleko víc se s tím vyblbneš, o dost levnější servis a mě osobně se už jen po stránce designu zamlouvá mnohem víc...... ale to už je asi otázka vkusu...:)
o 29.01.2009, 17:49 | petis | Upraveno: 2009-01-29 17:54:37
nechcu nic říkat ale není náhodou nová RS4 non turbo?

Jinak tu M3 spráskala pěkně:-)) Nato že je to 4dveř sedan:-)


edit: myslel jsem to vídeo z japonska:-)
o 29.01.2009, 17:58 | Mááša
petis: mám na mysli S4 bi ... :)
o 29.01.2009, 19:23 | Syrup | Upraveno: 2009-01-29 19:24:06
JP:-)))
o 29.01.2009, 19:32 | wimpyyy
to nevřis:nebudeš o víkendu v přerově?potřeboval bych něco zapojit!!
o 29.01.2009, 19:34 | Cenda
Nismo, ver tomu, vysledek s R1 99 bude presne takovej, jak ho tu kluci popsali. Pak je skok az v roce 2004, to je jinej motor.
o 29.01.2009, 19:44 | Thullo
2 nismo:
Ja bych taky nepsal cemu bych neveril - ten kdo ma tu masinu si s ni hraje jak prd - na masine umi jako malo kdo, ale proste ve srovnani s timto autem i on sam smeka pred realitou :o) az budes v OV, jiste nebude problem te o tom presvedcit...
o 30.01.2009, 15:40 | Nevřis
..ups no tady se to zvrho :))))
.... byl sem po dlouhý době na čumendu v garage a M3 se asi jen tak nezbavím :) S4 ..pohodlné auto, prostorné, dobrá výbava s velkým výkonem ale coupe mi to nenahradí... je fakt, že jsem si zastesknul po turbu ....
o 30.01.2009, 16:30 | H-Honza (M)
no jo, tak co Ti brani .... dat do M3 turbo??
o 30.01.2009, 16:42 | .mycTD
jako H-H, snadna pomoc :-)
o 30.01.2009, 16:54 | Nevřis
jasně už jsem o tom uvažoval ale té práce kolem a těch peněz..nejhorší, že už není ani ten čas! ...a když někomu tuhle praci svěřit, tak u toho chci být kažej den a to už nějak nehrozí :/ ...pravidelněj servis u mě není problém + menší předělávky ale tahle překopávka a ladění je trošku na delší trať. S4 jsem si chtěl pár věcí ulehčit .....
o 31.01.2009, 16:16 | Mááša
turbo nebo V10 z M5 :) škoda, že je málo času...
o 02.02.2009, 11:51 | blázen
ono se stačí podívat na čas r1 0-200km/h.. na to abys jel stejně potřebuješ na rs4 tak 800-900koní pak ti r1 neujede.. ale slovo neujede se dá brát subjektivně,nebot i trabant dříve či pozdějí tu r1 v cíli dojede :-))
o 02.02.2009, 11:52 | blázen
jinak je zvláštní že šejci,kteří dávaj většinou na youtube videa jak uměj trošku ujet motorce která má 180-200hp na to potřebujou tak okolo 1200hp ...
o 02.02.2009, 11:58 | Luke_288
a ona R1čka z roku 99 (10let stará) má 180-200hp?
taky mám pocit, že tu padlo, že do 100km/h je jasně motorka rychlejší až pak se ten rozdíl ztrácí...
o 02.02.2009, 12:48 | Cenda
ježiš, stará R1 z 99 v origo stavu není žádná střela, kor v dnešní době, kdy ta mašina už má něco za sebou.

OT: Nekdy v roce 98-99 nam takhle davala na prdel bloncka ve starym golfu (netusim, co bylo pod kapotou, ale jelo to pekelne), jedinej se chytal SRAD 98, ostani GSXFka (ja mel 750), FZR a pod. byly v riti. To nas trochu nasralo, jak se nam tlemila do ksichtu :-))
o 02.02.2009, 17:44 | RedBaron
Jasný, zrychlení za 8.7s z místa na dvěstě jako má R1, to dělá každý druhý auto :o) Myslím že ta Audina to dělá asi tak o 10 sekund pomaleji a výhodu začne mít až někde od 220 km/h a dál kvůli aerodynamice a než těch 10 nebo víc sekund někde nabere tak to bude trvat až ke 270-280ti. Já si pamatuju jak jsem s 540i dráždil blbou 750tku a lepil se na ni, chvíli jsem měl radost ale to bylo v rozbitých zatáčkách, jakmile přišla rovinka tak mi setsakramentsky narušil sebevědomí a zmizel jak pára nad hrncem.
o 02.02.2009, 18:10 | rencek
To je zase diskuse, srovnavat auta a motorky... Jezdim taky na moto, tak mam nejaky srovnani a hodne zalezi kde se jede, nejaky sprinty nebo rovny useky ma silna motorka navrch, ale jak zacnou byt nejaky zatacky, tak pak uz zalezi na uměni řidičů, nebo na tom kdo je vetší magor, kór v běžnym provozu...
Takze to co rika mirekvr6 bych klidne veřil, zalezi v jakych podminkach tak jezdí. Ono využit potencial a vykon silny motorky na 80-100% jako u auta neni prdel (kromě rovinek).
o 02.02.2009, 19:04 | Nevřis
..trochu mimo téma ne ? ..já neřeším jestli předjedu nějakou posranou motorku :)
o 02.02.2009, 19:04 | Luke_288
copak jsem sám, kterej to chápe tak, že to srovnávaj ne systémem start-cíl třeba na kilometr, ale že prostě jedou spolu a zkouší rozdíly? takže třeba ve 200km/h za sebou za to oba zatáhnou a zkouší?
o 02.02.2009, 19:59 | zipp
Luke: nejsi ;-)
o 03.02.2009, 01:26 | Tichy
Luke_288: presne takhle jsem to taky pochopil.Neboj :o)
o 06.02.2009, 17:14 | blázen
taky to můžou zkoušet od 260kde by už R1 asi moc netáhla,ale adinu by kroutící moment pořát táhnul..

když napíšu,že neujede R1 tak tehdy,když neujede třeba na 400m..ale tohle...
o 06.02.2009, 18:04 | mikevr6
od zacatku je tu psany ze r1 neujede od 150ti a je tu psany ze z nuly je jasne rychlejsi.Trebas stara 750vfr jede uplne stejne aji z rozjezdu jak ta audi a od trojky uz mizi v prachu.Thullo to tady napsal asi proto ze mu to kamos co ma tu r1 rikal ze tomu taky nemohl uverit.Aji ja sem se divil ze sem porad vedle neho tak sme to vyzkousely nekolikrat a porad to samy.Takze asi tak.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3261 sekund.