Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Nastavení geometrie přední nápravy

 o Navštíveno 6321x o
o 12.02.2009, 15:33 | Tuner#2
Myslím že zde na webu byl kdysi odkaz na teorii o nastavování geometrie náprav pro sportovní využití auta. Trochu jsem přepracoval přední nápravu, budu mít větší odklony, uvažuju o změně záklonu rejdového čepu a potřebuju vědět, jak dle toho upravit sbíhavost. Nějaký základ mám od kamaráda co to už dělal, ale rád bych si o tom něco i přečetl a bohužel jsem ten odkaz nenašel. Google nic kloudného taky nevyhodil a nemám bohužel čas lovit něco na 150 straně. Vzpomene si někdo? Díky.


o 12.02.2009, 20:16 | Dragster
Zkus se zastavit u Jágra v Rokycanech, dělá ji na všechny závodní fabie z plzeňského kraje, Hodaňovi na feldě kitcar a Šubrtovi na 130LR, tak myslím že by tě trochu poradil, má jednu z nejlepších v kraji, řekni že tě posílám a bude i lepší cena. Když už jsem od něho bral 5 nových aut.
o 12.02.2009, 21:43 | zazaa
co ma na co vliv sem videl v nejake ucebnici na silnicni vozidla .... zkusim se ti podivat

ale nakonec to bude stejne metoda pokus-omyl
o 13.02.2009, 07:12 | píďa363
jak píše zaza.. natsavit něco podle zkušeností, projet testovat. zkusit udělat změny. ny tohle tabulky nejsou. přijedeš na vrchy a zjistíš že někdo jede sběh někdo jiný na totožném typu auta zase rozběh. někdo má skácený odklony ny 3,5 stupně. někdo má jeden. je to o testování. popřípadě se zeptat někoho ze sportovních jezdců aby tě navedl..
o 13.02.2009, 10:03 | Nismo.Power
nevim co všechno máš na ešce štelovatelnýho ale pokud něco krom čepů tak určitě pokus omyl, u každýho auta to máš uplně jinak, nelze říct že odklon kola musí bejt 2° atd....... a stejně to nikdy v domácích podmínkách neuděláš přesně a pokusd se ti podaří docílit něčeho co by ti vyhovovalo tak budeš muset jet na laser aby to po tobě srovnali......když si vyrobíš tyč na geometrii doma tak ta by ti dost pomohla, prostě jen trubka co vede pod autem takže cca 2metry, na koncích 90° tyčky nahoru tak 40-50cm a do nich vyvrtáš díru na šrouby a podle toho šroubu si to seštěluješ, volant "rovně" sešteluješ si šrouby na straně kde neni čep a pudeš s tyčí takhle seštělovanou na stranu kde sou čepy a dorovnáš to, dá se to udělat hodně přesně ale laser to neni, co se odklonu týče ten se dělá hůř ale tyč by k němu taky pomohla a pak bych vzal vingl a podle nějakýho bodu došteloval
o 13.02.2009, 10:50 | Tuner#2
Dragster: Díky za tip, mám známého ve Křisích, taky má laser a není problém si s tím pohrát.

All: Je mě jasné, že to bude o vyzkoušení a ladění, jen jsem si chtěl přečíst nějakou teorii když je teď zima a nedá se na autě moc dělat :-)
o 13.02.2009, 23:31 | Dragster
máš na mysli asi Frydrycha, ale zkusil bych se zeptat Jágra kolik to ladí Šubrtovi na LR, myslím, že vrchy budou mít nastaveno hodně atipicky, než auta na rally, ale určitě to bude hodně o pokusech. Že tě to pořád baví, já už na to nemám náladu, zlaté sériové autíčko.
o 15.02.2009, 11:23 | Tuner#2
Dragster: JJ Fridricha. Zkusím se u Jagra poptat, ale na rally se jezdí opravdu úplně jiné nastavení a o tom něco málo je v úpravách na L/A. Jinak mě to baví pořád stejně, ale už na to není čas...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3198 sekund.