
Navštíveno 7692x

..o 2 cm na novem aute bez dojebani laku, umi nekdo KVALITNE? Praha..
bez poruseni to neudelas
kdyby to bylo o zaklepani pertlu ale 2cm bude na lak

26.02.2009, 15:17 |
Martyn | Upraveno: 2009-02-26 15:21:22
A jak to ma vytazene tady? Vypada to jednoduse lol:D
[ Link ] No ono by vlastne mozna stacilo i min, ca 1-1,5cm.. Bezproblemove ET je 35, tohle je 23..

26.02.2009, 16:47 |
Kesam To je kravyna když ti někdo řekne bez poškození laku tak trubku a hned jednu po palici za to že lže.
ono to třeba rok vydrží ale pak to jde do prdele.
Vasekk tak jak tam pachal ty M3 kola?:D
"I rolled the rear fenders" co to znamena?
a jsou M3 nebo treba jen M3 look?
Martyn: on to má vytažené ale strašně maličko..spíš má taklepaný petrl a pak trošku vzaté vytahovačkou, ale tak 2mm

Lukas - prave ze ne, tohle jsou OEM kola.. Predek pry ok, ale zadek problem - 9,5*19" ET 23.. (bezne je 9" a ET 35-45).
Hmm ze by stacilo takhle malo? Mno zkousel jsem mu pisnout tak uvidime o kolik to vytahl:) v threadu se nikde nezminuje..:(
hele tak to je o 12 mm vylezlejší .. 9,5 ET23 vs. 9" ET35
pertlování je taky s popraskáním laku. Nezažil jsem nebo neviděl, že by to někdo zvládl. Jo, pokud auto není pár hodin lakované.
9,5" ET23 versus 9" ET35
ta 9,5" by měla být o 18,2mm více ven oproti té 9"
Hmm to jsou ty dva cm..:( ale fakt na tech fotkach to neni znat vubec wtf.. No uvidime co mi krapik napise. Jeste ma originaly na a90 foru na 335i tenhle rek, ale ten dela strasne tajnosti jak je tam napachal - na 9ti strankach se ho na to pta 5 lidi a absolutne ignoruje..
[ Link ] Pouze "I've finished the installation of the M3 E92 original wheels yesterday. Very difficult installation as many modifications should be done on both wheels and Car in order to fit properly." Lol:o))
Nejak by mi to zilo netrahlo, ale "problem" je ze vim o zanovnich originalech s 7mm Pirelli Rosso za o necelych 10% vetsi cenu nez nove M3 / LM repliky na Avonech...:((
tykeev : pane šéf.. změna šířky kola mění automaticky ET o polovinu přírůstu šířky když je základ 9" ET35 a přidám 0,5" tak se ET změní o 0,5"/2, takže mám 9,5" ET 29 ... M3 kolo je 9,5" ET23 , takže musím přičíst ještě rozdíl 29 - 23 = 6mm , takže kolo nám vylezlo o 6mm + 0,5" takže cca 12mm
to Vasekkch:
dovolím si s tebou nesouhlasit.
ET se při změně šířky změní pouze v případě, že kolo rozšíříš dodatečně. Tzn. v případě, kdy dáš o 0,5" širší límec.
Pak se totiž roztáhne o 0,5" pouze na jednu stranu a tudíž se posune střed kola a je potřeba ET přepočítat.
Zatímco v případě, kdy máš originál 9" disk a 9,5" disk, tak jejich ET je dané z výroby a spočítané už vzhledem k šířce daného disku. 9,5" disk je vlastně 9" disk na každou stranu rozšířený o 0,25" a ne o 0,5" jednostranně.
Lucni.konik: ono to chce dobře prohřát horkovzduškou, aby byl lak víc elastický
tykeev: podlední výpočt jsem napsal blbě : 6mm + 0,25" takže cca 12mm .
Podle tvé uvahy když budu mít 3dílné kolo a vnitřní límec a vnější zvětšim třeba o 1" , tak se mi ET nezmění? to je blbost ne?
beru zpět.. máš pravdu:)

to Vasekkch:
přesně tak.
Pokud změníš obě strany stejně, ET se nezmění, jelikož udává vzdálenost dosedací plochy od pomyslného středu disku. A střed disku při stejném rozšíření na obě strany zůstane stejný.
tykeev : já už jsem zblblej z těch RSek.. tam vim, že co přidám na límci to musim odečíst od ET :)
OT: ta modrá BMW barva je bomba
Diky za zajimavou diskuzi, jaky je teda zaver? O kolik mm to poleze ven? Jestli tech 12mm tak by se to nechalo vytahnout asi, ne? + se to "doladi" uzsimi pneu (255/30) a melo by byt ok, jako na tom modrym bmw - ten ma jeste k tomu 265/30..
Ale kde to nechat udelat.. Tohle je ta posledni uprav co bych na aute chtel, ale zase kvuli tem rafkum bych to mozna i podstoupil. Nasel jsem totok
[ Link ] a tady taky by to meli delat
[ Link ] Luke jj mas pravdu ta modra je fakt pekna, taky libi..
to Martyn:
je to tak, jak jsem napsal v mém prvním komentáři.
= ta 9,5x19" ET23 by měla být o 18,2mm více ven oproti té 9x19" ET35
Martyn: woe, az to prodas, se bude nekdo za dva roky divit, ze mu reznou lemy :-)

27.02.2009, 15:20 |
Tichy mozna blbost, ale nejde na tech kolech treba na "soustruhu" ubrat tech 1,5 cm a nic by se tahat nemuselo? Nebo by pro zmenu chybelo misto v podbehu?
Tichy mas pravdu, takhle to udelal rek - Very difficult installation as many modifications should be done on both wheels and Car in order to fit properly..
Ale toho bych se bal celkem, nezmeni to nejak strukturu toho kola? Asi nebude tak pevne jako neohoblovane ne?
Vlastah heh to nesmi, necham si to tak 3-4-5 let urco..
ja mam natazeny lemy o 3cm na kazdy strane uz asi 5let a vpohode
to Tichy + Martyn:
Záleží na konkrétním kole.
Pokud je středový nálitek velký, tak se není čeho bát.
Ono v reálu to samé kolo z výroby s nižším ET je prakticky to samé, ale jen má menší nálitek.
Ale je to různé... některá kola mají z výroby větší nálitek, některá mají jinak velký límec atd...
Takže opravdu záleží na velikosti nálitku :-)
Tak mam drobet nove info - typek s modrym coupe psal ze to vytahoval asi jen o 0,5" - cize ca 1,2 cm a na bmwklubu zase clovek "zavalcoval vnitrni lem" o ca ten centak, zvenku to neni vubec videt.. + treba drobatko "skrouhnout" naboj kola o par mm a melo by to byt ok..
Kazdopadne hlavni dotaz stale nezodpovezen - KDE to nechat udelat..:(
Zalezi jak starj mas lak na aute a jak jsou tvrdy blatniky, ja sem si to delal na E36 Compactu a jedna strana v pohode a druha popraskala ta hrana zevnitr , protoze to bylo po bouracce a strikany
