Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > odstrnění systému aktivního uhlí?

 o Navštíveno 7850x o
o 05.04.2009, 11:03 | kucik
Potřeboval bych radu, jestli někdo už odstraňoval na japonci systém aktivního uhlí. Chci pročistit motorový prostor a ta změť hadiček a trubiček mně tam leze na nervy.Jde o to,jestli to nebude dělat nějaký bordel, myslím,jestli to nebude vadit jednotce. Je na to totiž napojený EGR ventil a ještě nějaký další ventily a nějaký trojcestný magneticky ventil-vše je vidět na fotkách.Ty konektory bych kdyžtak nechal zapojené,abych obechcal jednotku.Ale ty hadičky a nádobku chci vyrazit.Vím,že EGR ventil můžu zaslepit a pokud neodpojím konektor,tak jednotka nic nepozná,takže bych nechal ty konektory zapojené a výhazel jen to vedení.

foto k příspěvku  od kucik



o 05.04.2009, 11:04 | kucik

foto k příspěvku  od kucik

o 06.04.2009, 08:05 | fredh
A nebylo by kvůli pročištění lepší odstranit předehřev klapky a odstranit i to odvětrávání víka ventilů co de před klapku? Myslím, že by to mělo větší efekt pročištění než to uhlí.
o 06.04.2009, 08:18 | tappaja
hele tezko rict, EGR do nadobky aktivniho uhli urcite pripojenej neni, do ty nadobky se shromazdujou vypary z nadrze a pak se pres ventil prisajou do sani. Je to urcite to nejmensi zlo, co muzes mit v motoru.
EGR, kdyz ho zaslepis, jednotka to muze a nemusi poznat, ona vi, kdy je ventil otevrenej a ocekava nejakou zmenu tlaku v sacim potrubi, kdyz zadna nenastane=chyba.

Dobra uprava je protahnout odvetravaci hadici (ta co vede z vika pred klapku) pres OCC.
o 06.04.2009, 09:17 | kucik
Mně jde o designovou stránku.Hadice z ventilovýho výka jsou už dávno pryč a je to právě řešené přes OCC.Mám zjištěné,že EGR se u tohohle může zaslepit a jendotka nic nepozná,pokud neodpojím celý elektrický kontakt.A že to už s aktivním uhlím nemá nic společného taky vím,ale je to celé propojené,proto to chci vyhodit jako komplet.Stejně už nebude aktivní uhlí brát výpary z nádrže ani je vracet zpět,nádrž sem totiž už zaslepil.
o 06.04.2009, 09:24 | tappaja
No tak to povyhazuj, poodpojuj, nic jinyho tam neni. Zustane ti akorat zapojenej ten elmag ventil a je to. Jen si osefuj vicko nadrze, aby se pres nej vyrovanavaly tlaky a podtlaky.
o 06.04.2009, 11:41 | mrazik
Pokud ti v aute nebude vadit smrad z benzinu, tak aktivni uhli klidne odpoj.
o 06.04.2009, 12:26 | tappaja
Zadnej tam nebude.
o 06.04.2009, 14:42 | kucik
Ok,dík,to sem chtěl slyšet,že to celé můžu hodit do řitě.Akorát s tím víčkem:vedle nalévací trubky je jedna užžší,která právě vede z nádrže až nahoru taky h hrdlu,to je kvůli odvětrání že.Mám to víčko navrtat nebo něco,aby to teda odvětrávalo i když je zavřené?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3141 sekund.