
Navštíveno 12464x

z 66 na 67.1 mm u alu disků. Je to proveditelné? Můžu koupit pěkný kola, ale mají malou díru. Tak nevím, jestli se to vůbec vyplatí - jednak jde-li to vůbec zvětšit bez poškození konstrukce a vlastností disku, a druhak kdo mi to tak může udělat?
záleží na velikosti středového nálitku, ale zvětšení o 1,1mm je naprosto v pohodě.
Na soustruhu nejmenší problém, tedy pokud to není 20" kolo :-)
U takto malého zvětšení se nejedná o žádný zásah do konstrukce ani pevnosti disku.

17.06.2009, 23:28 |
Lukasino | Upraveno: 2009-06-17 23:29:28
co vim, tak by to vubec nemel byt problem nechat stocit, ale zkusenost s tim nemam :)
Nebo to vyresit jeste distancnima podlozkama :)
EDIT: pozde :((
distanční podložka by ale pro změnu středové díry musela mít určitou minimální tloušťku (ideálně alespoň 10-12mm), takže by se tím pak snížilo i ET.
Záleží na konkrétní sadě kol, zda už by to pak nelezlo moc ven.
podložky ee, už takhle by to byla na fous. No uvidím, kolo je 19 a moc nevím, kdo by mi to tady udělal. Asi budu hledat dál s odpovídající dírou.

18.06.2009, 06:44 |
fredh nemusí se to nutně dělat na soustruhu. Do frézy se vejde taky dost a vystředí se to taky dobře.
Já mám zvětšenou díru asi o 3,5mm, takže no problem. Jen najít kovovýrobu, kde nají buď frézu a nebo soustruh.
pneu mracek:o) v pohode:-)
jako o 1,1mm je to skoro na pilnik (delam si srandu), vem si ze je to mrzkych o 0,55mm na stranu, to ti staci smirkem "ocistit" naboj a vnitrek kola
19" už je dost. Na to je potřeba velký soustruh. U nás upnu max 15" a to nemáme žádného mrzáka. Větší už by drhlo o lože pojezdu .
Jinak zvětšení díry není problém. Hlavní je to dobře srovnat. Já to srovnával do 0,05mm a vždycky to dopadlo OK. Někdy je to na posrá*í než to srovnáš, ale jde to....

22.06.2009, 00:24 |
Olda U nás na centrech by se to dalo udělat. upneš, vyrovnáš na střed a vyfrézuješ.