Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Mitsu 3000GT Twin

 o Navštíveno 6522x o
o 26.06.2009, 09:18 | vypuk
[ Link ] Za takovej peníz... ještě mít ty prachy a nemít škodítko :-D


o 26.06.2009, 09:22 | Luke-Jeep
pravostranny rizeni...
o 26.06.2009, 09:25 | vypuk
Číst ještě umím, ale když to asi normál jezdí po našich cestách,... přestavba by se sice dala nějak pokutit ale to už je o těch penězích :)
o 26.06.2009, 12:22 | P3RF3KT
za ty penize slusna masina bejt to levostranny tak mu myslim par lidi utrha ruce
o 26.06.2009, 12:42 | .mycTD
bejt to levostranny, tak je zrejme cena nekde jinde ;-)
o 26.06.2009, 12:56 | Skury
Vypuk: Představuješ si to Hurvínek válku... Po českých silnicích to jezdit může, protože majitel žil v GB, tam koupil auto, registroval ho tam, a pak se vrátil do Čech a auto si přehlásil do Čech. Ano, to pak jde. Ale na nového majitele už to asi půjde těžko přehlásit. A přestavba na druhou stranu a schválení bude ještě dražší než koupit micinu s levostranným řízením. :)
o 26.06.2009, 13:37 | Nismo.Power
ta cena neni nijak zvláštní..... moc lidí tohle nekupuje a už vůbec málo lidí ví že to je vlastně chrysler :) jinak jen bych mu upravil inz. že to nemá 280kw ale 280koní a 4,5na sto to nedá asi ani tachometrovejch jezdí to tak 5,5 tachometrovejch a maximálka 290 tacho je vklidu reálná.....za volant vpravo to rozhodně tuhle cenu nemá, tak před rokem se prodávalo jedno TT za 30 s automatem v safemodu tzn. dát 10 někde za manuál nebo 25 za repas automatu a i za těch 30 se prodávalo snad půl roku....
o 26.06.2009, 14:16 | vypuk
Sehnat nějakou bořku s levostrannym řizenim a překopat,...? To by snad šlo, ne? ;)

Skury: Klídek, nepředstavuju si to jako Hurvínek válku, ale kdyby se to vzalo do garáže, poupravovalo, a člověku nezáleželo na době co na tom stráví, tak se to snad zvládnout dá ;) Zvládnout se dá všecko, tím se řídím já. ;))
o 26.06.2009, 14:33 | macomb
Nismo: s tím chryslerem jsi na to přišel jak? To že se to dělalo i jako Dodge stealth ještě neznamená, že je to chrysler.
Jinak ta cena je normální v GB, přestavba je zbytečnost při těch cenách. Raději se mrkni u nás nebo v německu. Jinak těch 280kw bych byl taky opatrnej, pokud nemá papír z brzdy, to už vyžaduje úpravy. Spíš to bude těch sériových 286 kobyl. Případně později měly 320 koní.
o 26.06.2009, 14:57 | vypuk
macomb: Rozumnej :) Aspoň hned ze mě neděláš hňupa, jinak se omlouvám za sekci, mělo to být v Ostatní - Jen a pouze na mou omluvu :)
o 26.06.2009, 15:09 | macomb
Vypuk: taky jsem o něm skoro nic nevěděl, když jsem si ho loni pořídil, teď už něco znám a rád poradím. ;o)
o 26.06.2009, 15:27 | Skury
Vypuk: Zbořených 3000vek se po Čechách válí dost, to je pravda... :-D Můj příspěvek měl znamenat, že tohle koupit a překopat je zbytečný a že si máš koupit normnální. Ale jestli chceš koupit auto a pak ho dávat dohromady další 2 roky, tak proč ne... :)
o 26.06.2009, 15:31 | .mycTD
vypuk: borku lze malokdy sehnat, vetsinou je ji treba koupit =dalsi naklady. taky by to nemela byt moc velka borka, bo z no potrebujes napr svetla apod.
zvladnout se da sice vsecko, ale ne vzdy se to vyplati.
o 26.06.2009, 17:57 | Nismo.Power
macomb : tak o americkejch autech taky něco vim, tohle mělo odjakživa kořeny v americe tohle auto :)

"Mitsubishi 3000 GT, Japonsko 1992-1994
Dvoudvéřové 2+2 místné kupé, motor vpředu a pohon všech kol. Model 3000 GT byl vyráběn jako Mitsubishi GTO od roku 1990 ve spolupráci s firmou Chrysler, která dodávala obdobný model Dodge Stealh. Data platí pro evropskou verzi modelu 3000 GT. Šestiválcový motor V6 s rozvodem DOHC a objemem 2972 cm³, vrtání 91,1 mm a zdvih 76 mm, komprese 8,0, přeplňování dvěma turbodmychadly, výkon 210 kW (286 koní) při 6000 ot/min. Pětistupňová převodovka, trvalý pohon všech kol, 45 % výkonu se přenáší na přední a 55 % na zadní kola. Rozvor 2470 mm, hmotnost 1740 kg, maximální rychlost 250 km/h a zrychlení na stovku za 5,9 s"

vypuk : jj, třebas na pistonheads určitě seženeš minimálně jetý okolo 2000 liber , sem dotáhneš za uplný minimum, bořku tady seženeš a překopat se to dá vklidu popř. sou způsoby jak jezdit s pravostranym no :)
u tý překopávky bych počítal tak 50tis za realizaci když práci odbydeš ty..... práce na tom tolik neni spíš ty díly obstarat :)
o 26.06.2009, 20:28 | vypuk
.mycTD : vyplatí nevyplatí, furt všude hrajou peníze roli :)taky sem si do škodárny plánoval ozvučení, pak sem nabral u cajtů 4 body, vysolil 2500 za pokutu - nedání přednosti - borec nesvítil a já mu zrušil bok, plus ještě výdaje na mou opravu. Ale na to, v jakém je to stavu to nevypadá zle ne? :) koupit to jako leštěnku a třeba na sprinty nebo si s tím vyhrát a jezdit s tím jenom pro radost třeba na okruhu jelikož by se s tím asi chytaly pokuty jak na známého (za měsíc vysolil cajtům 10000 na pokutách jenom za fólie) :))))
o 27.06.2009, 20:29 | dddd
jen opravím Nisma, Dodge Stealth je jen maličko poupravené Mitsubishi 3000gt
o 28.06.2009, 18:42 | macomb
Nismo: Tak že to bylo hlavně vyráběný pro ameriku to vím, vím že to byla odpověď na toyotu surpu a další a že se ho prodávalo víc než všechna konkurence dohromady. Technicky data v hlavě nemám, ale taky bych je někde vyhrabal. Že to vyráběl ve spolupráci s chryslerem je taky známý, stealth má prakticky jen jiný nárazníky a světla, ale spíš jsem reagoval na to, že jsi to podal jako výrobek chrysleru se znáčkem mitsubishi a nezdálo se mi to. Ale taky samozřejmě všechno neznám, jak probíhal vývoj a podobně.
o 30.06.2009, 14:38 | Briann
Tak vcera jsem byl mrknout, s tim, ze bych to kldine aji za ty love vzal. Inu auto neni tak spatny, ani moc boreny, lakovany jen blatnik a kapota, vevnitr kentus:-)ale spis clovekem nez stavem, motor bezi krasne a ma po rozvodech ani nic moc netece, Jenze pri jizde se ozyvaji silene rany z kardanu a auto urcite netahne na 325 papirovejch koni...Dovolim si tvrdit, ze by tomu dalo kazdy poradny 1.8T...Celkove horsi podvozek. 78T na ang. papirech sem za to urcite nebyl ochotnej dat, moje predsava byla uplne max nekde mezi 40-50T, ale pan si svehlave stal za tim ze je to TOP Stav...Tak hold si to musi nechat dalsich par let.-)
o 30.06.2009, 15:24 | Nismo.Power
dddd : jasný to vim ale pořád to nic nemění na tom že to bylo vyrobený pro ameriku ve spolupráci s chryslerem kterej je ve svý podstatě dodge aneb mezi chrysler viper a dodge viper je taky rozdíl jenom znáček :)
každopádně Stealth se mi vůbec nelíbí zadek resp. to křídlo jinak to má proti klasice 3000 mnohem hezčí světla vzadu :)ale je to takový divný :)

Briann : jj, těch 40 možná dobrá cena za pojízdný, víc to z RHD cenu mít nemůže i kdyby se stavěl na hlavu natož když má vysraný turba či mu někde utíká tlak ....... jukni do GB na nějaký, dovoz sem skoro nic nestojí a nebude to tam tolik ceněný stejně jako konkurence miciny takže 300ZX ,RX7 , Skyline GTR to všechno tam je za babku a hlavně opravdu v top stavu většinou né takový vraky jako u nás :)
o 30.06.2009, 16:14 | Briann
Tak jako zase o todle auto tak nestojim abych pro nej jel do UK, to uz by bylo asi neco jinyho..Jo a jeste nefunguje zadni kridlo a ABS...-)
o 30.06.2009, 20:50 | Nismo.Power
tak pokud chceš něco podobnýho tak hledej 300zx nebo mk3 supru , obojí sou cenově docela málo :)
skyline neseženeš ten jedině uk, rx7 je spíš koníček než auto :)
o 01.07.2009, 10:00 | Lukaash
NP ... tak schvalne, co dle tebe v UK stoji "GT-R v top stavu za babku" v porovnani s 3000GT? Mozna jen spatne hledam ...

Diky
o 01.07.2009, 11:20 | Nismo.Power
GT-R přímo brát je zase nesmysl..... lepší GTS nebo GTT :) R33 frčej tam tak od 2500 za normál, k 5000 za velice dobrý kousky k nějakejm 8-10 za super kousky ale i v celym cenovym rozmezí neni problém narazit na zajímavě upravený kousky kolem 400hp, tam nahoře klidně 600hp ale ty se ceněj samo víc :)

nejlepší cenová volba by pro tebe bylo 300ZX nissan, ty tam sou tak od 2000 za fajnový kousky k 5000 za parádní kousky :)

ceny samo v pounds tj 30kč , tzn sebrat se do londýna (letenka ala timo, seženeš jí do litra zcela běžnou vč. poplatků) tam dofrčíš busem k autu, zaplatíš natankuješ a hurá k pobřeží, na trajekt (netušim ted cenu za převoz) a hurá autem domu z francie do čr a tady existujou způsoby jak přihlásit :) překopávka na LHD se neoplatí.... u skyline nelze nejsou díly nikdy LHD nebyly, jsou na to je jen firmy ale překopávka custom kolem mega :) 300zx seženeš ale nevyplatí se radši bych jezdil napravo :))

příklady :

R33
GTST za 2800 [ Link ]

GTST za 2500
[ Link ]

GT za 3600 jako new [ Link ]

GTS za 2500 ale prodaný jinak hezký
[ Link ]

300ZX:

TT za 2700 , jetý ale pěkný
[ Link ]

NA klasika fairlady , NA taky nejede blbě a je super spolehlivá, za 2000
[ Link ]

zachovalý TT za 3500
[ Link ]

TT za 2000
[ Link ]

prodaný TT za 2000 , 400+hp
[ Link ]

ty 3000GT ala GTO tak kolem roku 91-93 tam nejdeš vklidu za 1500 i bych řek v lepšim stavu než co si se vez jak si popisoval :)))


o 01.07.2009, 11:40 | Lukaash
uznavas ale, ze GT-R a GTS-T je trosku neco jinyho :-)

proto jsem reagoval ... (v UK uz jsem neco kupoval, takze predstavu o tamnich cenach a dovozu do CR mam, diky :-) )
o 01.07.2009, 12:02 | Nismo.Power
jo to uznávám , toho sem napsal neb to bylo myšleno jako konkurence pro 3000GT což je taky 4x4 ale jakejkoliv skyline je chopnej konkurence (výjma 2.0)

GTR sice ano je to neskutečně přilnavý..... přeci jen quattro u audi je proti němu docela parodie na 4x4 a skyline umí zatáčet i zadní nápravou ale myslim že to neni potřeba..... GTS nebo GTST je čistě zadokolka a hodně srandy a hodně výkonu kterej se dá za pár korun docela razantně zvětšit :) GTR verze bych teda vynechal to je čistě jen playstation na kolečkách zatimco ostatní sou čistokrevný drift káry :)
o 02.07.2009, 19:26 | blázen
To 3000gt může mít klidne 280kw a 4,5s na 100km..nevidím důvod proč ne..obojí zvládnou seriová turba úplně s přehledem..

jinak k těm cenám opatrně,..dlouho tam koukám na auta a na mnoho jsme již psali dotaz.. a i tam je spousta vraků...GTST za 2500lbs bude akorát tak na rozebrání,když tolik stojí jen motor a převodovka ve vynikajícím stavu.

3000gt nemá s chryslerem nic společného..
bohužel v serii je to auto těžké a zhnilé.. s těma 400-500hp už pojede velmi dobře.. taky jsem ho chtěl z UK..a ceny facelift krasavců se pohybují okolo 4000-5000lbs
o 05.07.2009, 14:57 | Nismo.Power
blázen :
"2500lbs bude akorát tak na rozebrání,když tolik stojí jen motor a převodovka ve vynikajícím stav"
to neni až tak pravda , asi vim co myslíš konkrétně ale věř že ty lidi na tom motoru s převodovkou maj kolem 200procent vejvar takže neurčuj cenu auta v GB kde to neni tolik ceněný (to už kvůli ceně pojistky na naše která bejvá kolem 100k , GTR ještě víc takže tam o to neni taková mela) podle ceny z JPN doveženýho motoru v ceně 1000-1500doláčů kde ten motor sám o sobě vyndanej tu cenu má tak málo jetej jak tam bejvaj ale zase to neber že když motor má cenu tolik, sedačky tolik a zrcátka tolik tak prodejní cena auta je motor+sedačky+zrcátka neb se pak dostaneš na cenu auta takovou jako když ho dáš po dílech (sám víš o co jde) která je o půlku větší než když ho dáš komplet pojízdný :)

GTO bylo vyráběno s chryslerem/dodge a že se dostalo do evropy je věc druhá, ze začátku to mělo bejt pouze JPN/USA jako většina těhle supersportů svojí doby ..... sám určitě víš o dost modelech nissan s určitym motorem kterej byl best ale jenom USA/JPN :)
o 05.07.2009, 17:19 | blázen
vím o cenách asi trošku víc ,než si myslíš, protože právě ten RB25DET si budu instalovat do s13.. pokud nesouhlasíš..tak se podívej na anglická fora,..kolik stojí jenom převodovka. A taky se podívej na průměrnou cenu GTST v nějakým lepším stavu. Ty tady píšeš blbosti..kdyby stálo GTST s perfektním motorem 2500liber. Už mi stojí doma. Ale ono to tak není..a už vůbec ne u 3000gt.. která když se pokazí,je to na mašli
o 05.07.2009, 17:35 | dddd
a co radeji supru mkiv tt
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.36 sekund.