
Navštíveno 5773x

Chci se zeptat,jestli má cenu dávat K&N vzduchový filrt (vložku) na motor co má skoro 300tkm.Jestli mu to uškodí nebo naopak něco pomůže.Je to Fabka 1.4 50kw.Já ho tam mám teda,ale pár lidí co jsem slyšel,tak na to nadávají,ale neřikali žádné argumenty.
pokud máš na tomhle motoru nalítáno tohle, tak bejt tebou si zaklepu na stůl a šoupu nohama, tomu motoru neuškodíš ani nepomůžeš..... myslim výkonově nebo výdržně, bude sát čistější vzduch ale to je tak všechno....
pokud se jedná o origo vložku tak nelze na to nadávat, vždy je to kvalitnější řešení než papírák a vždy to je výdržnější pokud se o ní staráš
v případě konusu tam můžou bejt pro a proti jako třeba to aby ti nesál teplo z motoru :)
LukeFab : já měl K&N kdysi ve fábce 1,4 16V 74kW a krom zvuku a toho, že nemusíš kupovat nový filtr na každou výměnu a jen ho vypereš nic navíc nemáš, takže už znova za mě ne, je to zbytečný

13.08.2009, 23:57 |
erix7 (K)
peta34, de taky o to jak casto menis filtry, neboli jak casto si tu treba KN vlozku vyperes.
Za me taky zbytecnost..radeji vezmu ten papirak a koupim novy nez pracne cistit vlozku a pak se bat,ze si zaspinim vahu vzduchu od impregacniho oleje..

14.08.2009, 15:39 |
Syrup jojo a toho mastnyho bordelu co z toho v umyvadle pri tom prani... nikdy vic :D
Každý rok dám nový papírový a je to bez starostí. Není to taková položka.
vložkou nic nezkazíš. já mám vložku v corse B (1.2) od Greenu a nestěžuju si. Sice tam výkon ani neočekávám, ale dostal jsem jej zadarmo tak ho tam mám. V omeze MV6 mám konus od KN a zrovna řeším oddělení prostoru filtru od motoru. Zvuk je pěkný a tah se mi zdá plynulejší než s origo boxem.
erix7 : to je jasné, ale měli by se měnit v pravidelných servisních intervalech... ikdyž já dělám výměny cca co 10 tis. spolu s olejem